Leukquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:28 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Heeft Jildau gewonnen en ik mag mee![]()
Nee? Ik heb dr pas 1x gezien.. en dat was heel kort na liveshow 3;)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef Ayaxola het volgende:
Hebben jullie nog niet genoeg Meet&Greets met d'r gehad dan?![]()
haha ja, en nog eerder ook :pquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Jildauu het volgende:
En ik heb dr 3 keer gezien.. 2 keer kort gesproken.
Ik had een tip aan Ellen gegeven via rexona, dat ze een bekender liedje 'moest' zingen. Later las ik op allemaal fora dat iedereen dat vond.. en toch heb ik gewonnen haha (en kirsten had nog wel ongeveer dezelfde tip gestuurd!)
Ellen heeft toch op de waerdenborch gezeten beide vestigingen. Daaromquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben dinsdag nog bij de Holtense vestiging geweest. Ik vind de link met Ellen wel ver gezocht eigenlijk.
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier daar!
En hopelijk haalt ze het zaterdag.
Mag ze dat dan zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:02 schreef Kirstenn het volgende:
Vanmiddag weet ik welk nummer ze gaat zingen, ben echt zoo benieuwd![]()
Met die opmerking maak je jezelf niet populair hierquote:
Ach, beetje negativiteit voor de afwisseling, moet kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking maak je jezelf niet populair hier.
En je hebt wel gelijk denk ik. Al mag van mij eerst Serge er nog uit, en Harm.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ach, beetje negativiteit voor de afwisseling, moet kunnen.
Sterker nog, ik hoop het. Ellen maakt samen met Marescha de grootste kans om eruit te vliegen morgen. En je kan wel raden welke van de 2 ik er in wil houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef --Globe-- het volgende:
Ja ik vind Ellen wel leuk hoor, maar ik denk ook dat ze eruit gaat
Ik denk dat ellen nog wel even blijft..... het is aaron of marescha die vertrekt!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sterker nog, ik hoop het. Ellen maakt samen met Marescha de grootste kans om eruit te vliegen morgen. En je kan wel raden welke van de 2 ik er in wil houden![]()
Ik denk dat Aaron het nog wel ff volhoudtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ellen nog wel even blijft..... het is aaron of marescha die vertrekt!
Postenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Kirstenn het volgende:
en het interview met Ellen hebben we op film![]()
Zou je in het algemene topic over elke kandidaat wat korts willen vertellen??quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Kirstenn het volgende:
Ellen zingt wel een leuk (BEKEND!) nummeren hele mooie kleertjes
..
Marescha dr repetitie ging niet zo lekker, maar ze is zo'n schatjenet als Ellen trouwens.. we gingen ze interviewen en het interview met Ellen hebben we op film
![]()
Jeetje dat is lastig, zal t straks wel even doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou je in het algemene topic over elke kandidaat wat korts willen vertellen??. Hoe het was enzo.
Eigenlijk ben ik alleen geïnteresseerd in Raffa hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jeetje dat is lastig, zal t straks wel even doen![]()
Ik vond dr eigenlijk niet zo leuk overkomen.. net als op tv.. (beetje nep en arrogantquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik alleen geïnteresseerd in Raffa hoor.
Jaaa was wel goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
Das juist zo leuk aan d'r.
Maar d'r optreden, viel het een beetje mee? Of was het weer eens niks?.
heb er zin in.quote:
Ik zag de tussenstandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
Woelli, gezien de tussenstand die we net zagen zou ik nog maar even heel vaak gaan bellen.
Nou nee, als ze elke week op de kruk zit is dat niet vanzelfsprekendquote:
Ja, waarom stond diequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, als ze elke week op de kruk zit is dat niet vanzelfsprekend
hmmm beetje wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:10 schreef impulz1974 het volgende:
cameron diaz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |