Als je klote handschoenen hebt is het nog niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef BreezerFR het volgende:
Kijk, dat zijn nou fijne grips om mee te tattooeren die op die machines staan !
Een variant is wel vaker bijna hetzelfde heyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:19 schreef BreezerFR het volgende:
Is een variant ja. Maar wel bijna het zelfde !
Welke tattoo studio heb die van jou gezet ?
[..]
Was wel grappig, kwam er later in de week achter dat de kans groot is geweest dat die gast die me tattoeerde, vorig seizoen naast me zat tijdens Feyenoord - psvquote:
Bob Katendrecht is geen probleem, Bob Pleinweg (Bodyflair) is drama. Zelf heb ik een andere voorkeur voor kunstenaars, maar slecht is bob katendrecht niet, alleen erg beperkt in ze techniek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was wel grappig, kwam er later in de week achter dat de kans groot is geweest dat die gast die me tattoeerde, vorig seizoen naast me zat tijdens Feyenoord - psv![]()
Och, tot nu toe geen klachten over Bob![]()
![]()
Het was Katendrechtquote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Bob Katendrecht is geen probleem, Bob Pleinweg (Bodyflair) is drama. Zelf heb ik een andere voorkeur voor kunstenaars, maar slecht is bob katendrecht niet, alleen erg beperkt in ze techniek.
Ik heb tzelfde met piercings... mn eerste was zo pijnlijk, ik wou er daarna geen 1 meerquote:Op maandag 23 januari 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, wat laat je doen?
Ik heb er al 3, maar heb al 5 bezoekjes gehad bij de tattoo meneer2 van m'n tattoos heb ik laten 'uitbreiden'. 1zit op de onderkant van m'n rechterpols en is eigenlijk even groot maar heeft iets meer en de ander was een klein maantje en sterretje bovenop mn linkerpols en die is nu uitgebreid tot een soortvan armband met sterretjes etc
ziet er erg leuk uit
![]()
(en de derde zit op m'n rug maar die laat ik niet bijwerken)
Het deed wel zeer, maar ik krijg juist daarna best wel een kickAchja...
Wat voor werk maakt ie? En hoe heet hij?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, toen die armband werd gezet dacht ik echt, 'dit doe ik echt nooit meer' maar 2 maanden erna zat ik alweer een nieuwe te bedenken
Het werkt wel verslavend, maar ik kijk wel uit dat het niet uit de hand loopt. Ik zoek toch altijd wel iets wat voor mij een betekenis heeft en ik wacht ook altijd wel even voordat ik iets echt laat zetten.
Plus het liefste ga ik naar Tattoo Charlie in Kentucky in de States... daar zit een tattoo meneer die zo ontzettend goed is.... maar het duurt wel weer even voordat ik daar heen ga
Ik zie nu pas je 'oeh waar laat je doen', sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, wat laat je doen?
Ik heb er al 3, maar heb al 5 bezoekjes gehad bij de tattoo meneer2 van m'n tattoos heb ik laten 'uitbreiden'. 1zit op de onderkant van m'n rechterpols en is eigenlijk even groot maar heeft iets meer en de ander was een klein maantje en sterretje bovenop mn linkerpols en die is nu uitgebreid tot een soortvan armband met sterretjes etc
ziet er erg leuk uit
![]()
(en de derde zit op m'n rug maar die laat ik niet bijwerken)
Het deed wel zeer, maar ik krijg juist daarna best wel een kickAchja...
alle kleuren dus?quote:
Dus hij moet met je mee?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
als ik jou was, zou ik met mijn piemelgifdonkergroen even naar de dokter gaan, strijkje laten maken.
je kan ook ff je mond opendoenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
als ik jou was, zou ik met mijn piemelgifdonkergroen even naar de dokter gaan, strijkje laten maken.
waarom neemt iedereen dan donkergroen?quote:
Omdat jij niet weet waar je over praat ?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
waarom neemt iedereen dan donkergroen?
oke, praatquote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Omdat jij niet weet waar je over praat ?
ik vraag het serieus, laatste reactiequote:Op maandag 23 januari 2006 16:11 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Ik leg alleen serieuze mensen iets uit.
Mooi, hij 'voelt' wel goed, maar het ziet er zo raar uit .. tis echt aan het vervellen .... Mjah, nog maar even afwachten danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Neuk het volgende:
Ja da's normaal. Na een week of 6 kun je je tattoo pas echt beoordelen en is het allemaal helemaal genezen. Soms kan het ook langer duren en soms duurt dat korter.
Lekker blijven smeren met uierzalf of calendulan oid...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mooi, hij 'voelt' wel goed, maar het ziet er zo raar uit .. tis echt aan het vervellen .... Mjah, nog maar even afwachten dan
Neen, net als met schaafwonden geld dat nat houden altijd goed is. Dan komt er geen korstvorming en geneest de 'wond' van binnen uit -> minder kans op littekens. Het lijkt wel langer te duren maar dat komt omdat je de eerste tijd niks ziet gebeuren. Korstjes zijn juist vervelender want dat gaat jeuken -> krabben -> korstje los -> wondje weer open -> etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:09 schreef Keltie het volgende:
(ofzo?) (klinkt voor mij ook wel logisch + een wond geneest beroerder als je hem 'nat' houd.. toch?) ..
De GGD wil dat klanten het zelf maar uitzoeken. Eigen risico.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:09 schreef Keltie het volgende:
Daar schijnt de GGD een beetje tegen te zijn, wegens het aanbrengen van Bacterien op een wond (ofzo?) (klinkt voor mij ook wel logisch + een wond geneest beroerder als je hem 'nat' houd.. toch?) ..
Minimaal 2 dagen smeren en daarna doorgaan tot het cupje leeg was, was het advies wat ik meekreeg... Nu was dat cupje na 3 dagen leeg dus jah
ik heb persoonlijk al een paar keer gehoord dat mensen last krijgen van die calendulan zalf.. ik had het zelf ook uitslag bij de tattoo etc.. overgestapt op het oude vertrouwde uierzalf en nooit meer last van gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Neuk het volgende:
[..]
Lekker blijven smeren met uierzalf of calendulan oid...![]()
Omdat calendulan wel heel goed is. Ik heb nog nooit gehoord van problemen daarmee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk al een paar keer gehoord dat mensen last krijgen van die calendulan zalf.. ik had het zelf ook uitslag bij de tattoo etc.. overgestapt op het oude vertrouwde uierzalf en nooit meer last van gehadvind het niet zo een wondermiddel eigenlijk snap ook niet waarom ze dat zijn gaan adviseren.....
hmmm vaag heb al een paar keer mensen er negatief over gehoord maar ja ligt aan je huid dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Omdat calendulan wel heel goed is. Ik heb nog nooit gehoord van problemen daarmee.
Ikzelf krijg juist last van uierzalf omdat het de porieen af kan sluiten, maar goed, zo zie je alleen maar weer dat niet iedereen hetzelfde huidtype heeft.
Hij kan van alles eigenlijk wel! Hij heet Kevin (achternaam weet ik even niet zo uit m'n hoofd, ook al ben ik er al 2 keer geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wat voor werk maakt ie? En hoe heet hij?
Die zalf smeer je erop om de huid soepel te houden, als jij de huid laat uitdrogen kan er door afbrokkelen van korsten inkt mee komen. Vandaar soms die lichte plekjes in je tattoo, dat zijn gewone kleine beschadigingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef baantie het volgende:
Die zalf smeer je er boven op, dus ik denk dat het weinig uitmaakt voor wat er onderhuids gebeurt. Als je zorgt dat ie goed (en voorzichtig) gewassen wordt geneest ie prima.
Maar goed, het overgrote deel hier gaat naar kunstebakkers als Tattoo Bob en consorten, dus dan maakt het weinig uit of je goed smeert of niet.
Dat heb ik dus ook, staat er nu een week of 9 op, vandaag ff een afspraak gemaakt om de boel bij te laten werken, kosteloos!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Die zalf smeer je erop om de huid soepel te houden, als jij de huid laat uitdrogen kan er door afbrokkelen van korsten inkt mee komen. Vandaar soms die lichte plekjes in je tattoo, dat zijn gewone kleine beschadigingen.
hehehe alsof jij je hele rug zelf in kunt smeren stijve harkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef baantie het volgende:
Ikzelf was meestal bij thuiskomst de tattoo af en smeer het in voor de eerste nacht en daarna laat ik het gewoon genezen zonder zalf.
Doe jij het voor hemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hehehe alsof jij je hele rug zelf in kunt smeren stijve hark
Dat valt nog best meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hehehe alsof jij je hele rug zelf in kunt smeren stijve hark
Dan laat je hem bijwerken he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Die zalf smeer je erop om de huid soepel te houden, als jij de huid laat uitdrogen kan er door afbrokkelen van korsten inkt mee komen. Vandaar soms die lichte plekjes in je tattoo, dat zijn gewone kleine beschadigingen.
quote:
behalve op mensen met een exotische uitstralingquote:
Wat gaat het worden ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Morgenavond om 18.00 een afspraak bij Tattoo Mick![]()
Vast in Dordt? Moet wel....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Morgenavond om 18.00 een afspraak bij Tattoo Mick![]()
Arm denk ik, en dan nog meer kleine dingetjes er bij later.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef TheSorrow het volgende:
Nee idd, mn huid is nu ook gevoelig door het scheren, rode stippeltjes enzo
As promised, de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]Ben er echt superblij mee, en ik vind hem zelf ook heel mooi gelukt
iemand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie hier heeft er een tattoo op de borst (vrouw)
Ik zou hier graag een foto van willen zien.
Laat het een beetje rusten. Eer je tattoo volledig genezen is ben je een week of 6 verder. Schilfertjes zijn daarbij heel normaal. Smeer niet te dik en met regelmaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef innepin het volgende:
Ik ben bangIk heb een week of drie geleden een tattoo op m'n enkel laten zetten. Ging allemaal fijn, blahblah, okay. Maar nu is ie nog steeds/ opnieuw aan het schilferen, ontzettend droog, en het lijkt wel alsof de echte tattoo er afvalt, ipv het bovenste laagje huid
Ik kan het moeilijk zien vanwege de onhandige hoek / mijn gebrek aan lenigheid, maar er zit volgens mij echt gewoon een gat in! Argh!
Ik gebruik nu trouwens uierzalf, doe m'n best om het niet te droog te houden, maar wat nu?
Ik kan niet terug naar de tattooeerder want die zit in Californië.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef Neuk het volgende:
[..]
Laat het een beetje rusten. Eer je tattoo volledig genezen is ben je een week of 6 verder. Schilfertjes zijn daarbij heel normaal. Smeer niet te dik en met regelmaat.
Als het rot aanvoelt ga je er mee naar de huisarts.
"Best mooi" zeg je, dus eigenlijk had je er beter nog even over na kunnen denken?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ik wil graag foto zien !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ben je niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil een voetafdrukje van mijn hondjeIk vind alleen wel, dat hij zelf met inkt aan zijn pootje een afdruk moet maken, die dan weer ingevuld wordt met inkt. Waar vind ik een tattooshop die mijn hondje binnen laat!?
![]()
Thuis nog eens hier kijken want ik heb hier geen toegang tot de meeste plaatjes
Daar is toch niks romantisch aan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef innepin het volgende:
Kan je dan niet beter je hond een voetprint laten maken op papier, die je dan meeneemt naar de shop?
in beide gevallen wordt het toch overgetekend, k zou niet te moeilijk doen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Daar is toch niks romantisch aan?
oh nu voel ik ook de opmerking van Neuk
Nee voor mijn gevoel zou het leuker zijn als hij echt zelf de afdruk zet. Maar tot nu toe wil alleen één of andere sjacheraar me met hond erbij onder handen nemen, dat zie ik zelf ook niet zo zitten...
Pak zelf een A4 papiertje, laat je hond in een inktbakje staan met ze pootje, laat hem op het blaadje staan. Dan heb je een afdruk van ze pootje. Dan geef ik je nog een tip, doe het niet helemaal zwart maken maar laat het gewoon in Black/Grey stijl schaduwen zodat je ook echt een afdruk ziet ipv een zwarte vlek. Dat is veel leuker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Daar is toch niks romantisch aan?
oh nu voel ik ook de opmerking van Neuk
Nee voor mijn gevoel zou het leuker zijn als hij echt zelf de afdruk zet. Maar tot nu toe wil alleen één of andere sjacheraar me met hond erbij onder handen nemen, dat zie ik zelf ook niet zo zitten...
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Pak zelf een A4 papiertje, laat je hond in een inktbakje staan met ze pootje, laat hem op het blaadje staan. Dan heb je een afdruk van ze pootje. Dan geef ik je nog een tip, doe het niet helemaal zwart maken maar laat het gewoon in Black/Grey stijl schaduwen zodat je ook echt een afdruk ziet ipv een zwarte vlek. Dat is veel leuker.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!![]()
Leukquote:
Wild Things Tattoo in Venlo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef BreezerFR het volgende:
Welke Tattoo Studio is dat ?
Over een tattoo heen gaan doet inderdaad iets meer pijn dan op frisse huidquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef mrcool het volgende:
Heb vandaag mijn 2 maanden oude tattoo laten bijwerken. Of over een tattoo heen gaan doet best veel pijn of die kerel had gewoon haast of misschien toch een combinatie van beide.
Ja, dat kun je idd wel stellen ja!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:07 schreef Neuk het volgende:
[..]
Over een tattoo heen gaan doet inderdaad iets meer pijn dan op frisse huid
quote:
Haha nou fan gaat wat ver, ik vind die plaatjes gewoon geweldig. en z'n strips zijn uiteraard ook gaaf. hij vond het zelf ook hartstikke leuk, ik had hem nog gemaild om te vragen of het mochtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
LeukNog een Flo fan! Vet dat je er een tattoo van laat zetten!
Die cavia heeft hij voor mij getekend op een beurs, samen met een muisje
Waar ik altijd heenga (als ik er al niet zit).quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ook!Ik vind ze er echt super tof uitzien!
Waar was je nou uiteindelijk geweest met zetten?
bij een tattooshop kunnen ze heel veel met een foto hoor, daar vergis je je inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik wil graag een tattoeage late zetten van een heftruck, op me schouderblad.
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
weet nu al dat jullie da gaan zeggen......
maar goed.....ik zoek dus een getekent plaatje van unne heftruck, want ik denk
da ze bij de tattoe shop nie veel kunnen met een foto ofwel??
ik heb alleen dees gevonde nu, maar die is een bietje kinderachtig........
[afbeelding]
vond ff snel nog wat, misschien optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
[afbeelding]
BMEzine uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef EmjaY het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, en/of ik ben blind. Maar ik kan nergens echt grote gratis tattoogallery's vinden op internet, ook met simpele ontwerpen etc.
Hebben jullie wat adresjes?
zoek op tattoo flash, dan komt er wel wat op. Verschillende tattooshops hebben een eigen website met wat voorbeelden.quote:
Ik vind em wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
[afbeelding]
Daar zijn niet alleen sites voor maar ook goede tattooartiesten die je verder kunnen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Eej weten jullie een goeie tattoo shop in den haag of zoetermeer?
En we zoeken iets van een drie-eenheid als tattoo, maar weten nog niet wat. Zijn daar sites voor?
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie gaan er naar de conventie in Antwerpen 15 en 16 april? Ik en mijn vriend gaan lekker wandelend uithangbord spelen
http://www.diamondcitycrew.be/quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietheb je wat meer info toevallig?
Ik moet er nog even wat langer naar kijken, ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Beetje raar dat niemand reageert op die vette tat van Arma door tattoomania.
Misschien ligt dat aan het tribal-publiek dat hier rondhangt?
Hij's wel vet, maar tis niet zo mijn ding; Doodskoppenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Dat vroeg je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Neuk het volgende:
Gaat het om het onderwerp om te bepalen of iets van goeie kwaliteit is?
Smaakquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Ik moest hardop grinnikenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals nietsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Shivo het volgende:
Mijn tattoo is de laatste tijd 'bobbelig', op bepaalde plekken voelt het net alsof hij pas gezet is.Verdikkingen enzo, geen jeuk oid. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb hem 2,5 jaar, heb dit nog niet eerder gehad. Heb wel het idee dat mijn huid reageert op het weer buiten, droog enzo.
Valt weinig op te zien, het zijn geen grote tumoren ofzoquote:
Hmz heb ff geen foto in de buurt om online te gooien, volgt nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Neuk het volgende:Laat eens zien dan. Is er kleur in gebruikt?
Soort van spataders?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Valt weinig op te zien, het zijn geen grote tumoren ofzoHet is alleen verdikt op sommige plekken. Tattoo zit op mijn kuit trouwens.
Dan hoor ik blijkbaar bij de minderheid!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals niets![]()
Dit heb ik ook een heel enkele keer nog, zelfs met hele ouwe tattoo's. Als t nu gebeurd zijn het de lijnen maar toen ze gezet werden was het een aantal jaren de gele kleur die dik werd en dan met name als het warm/broeierig was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Shivo het volgende:
Mijn tattoo is de laatste tijd 'bobbelig', op bepaalde plekken voelt het net alsof hij pas gezet is.Verdikkingen enzo, geen jeuk oid. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb hem 2,5 jaar, heb dit nog niet eerder gehad. Heb wel het idee dat mijn huid reageert op het weer buiten, droog enzo.
Ik vind hemquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
Erg netjes gezetquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
Bij wie ben je geweest? Aig?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Net terug van de tattooshop. Jammer dat ik voorlopig nog geen geld heb want ik ben me een partij enthousiast...
Damn
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
Hier istie nog niet helemaal af, en op de onderstaande link kun je het verslag bekijken!
[[url=http://www.tonsoftattoos.com/wp-content/images/tattoonroll/tattoonroll_05.JPG]afbeelding]
Tattoo 'n Roll verslag[/url]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals niets![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef FB-aight het volgende:
Wie kan er voorbeelden(foto's) voor mij vinden?
Ik zoek een wazige tattooage .... Helemaal zwart massief om een arm heen.... of een zwart massief blok of iets dergelijks....
Ongeveer 4,5 uur. Eerst de outlines en later de kleuren. Hij heeft ze uit de hand erop getekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
Die vlammen zijn mooi gewordenHoelang zijn ze er in totaal mee bezig geweest?
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...quote:
Wat een gaaf werk!! Dat vind ik best nog wel mooi! Zou het zelf niet doen, maar dan nog.... heel apart!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...
Oh zoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik denk dat de poster bedoelde; "Ik ga een vreemd verzoek doen".. Denk niet dat de poster een echte "wazige tattoo" wilde :|
Vet!quote:
Mijn broer was ook 1e geworden toenertijd met zijn tattoo. Hij staat op de site van Tattoo Mania, bij de conventies, die oldscool tattoo met hart/vlammen/vleugels/prikkeldraad/kroon (1 best of day Achterveld 2003, hij komt een paar foto's na de foto van die hond)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ik was dus eerste afgelopen zondag
wat heeft je broer dan?
Jep, mijn broer is er ook nog steeds errug trots op! En helemaal toen hij 1e werd, iedereen moest het horen en bewonderen...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
mooi stukje! sjiek hoor!
Is dat die shop in het centrum van Den Haag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
En dan nog een vraagje over de shop Bodyflair, is dat wat ?
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
Wat zijn de gezondheidsrisico's en dan bedoel ik als hij al gezet is? Meer kans op Lymfklierkanker enz?
Ik wil graag de tekst Feyenoord op de binnenkant van mijn onderarm( niet echt orgineel, ik weet het), hoeveel zou zoiets kosten?
Alvast bedankt!!!
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:40 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?
En voor de kosten van een tattoo, dat lukt niet in een forum. Daarvoor moet je gewoon even een shop binnenlopen en vertellen wat je wilt .
Graag gedaan ;-)
Ga eerst eens langs voor een praatje.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.
Heb even veder gelezen en geloof niet dat bodyflair iets is, wel heb ik goede recensies gelezen over inkstitution en tattoo west in Rdam.
Dit is wat ik graag zou willen:
[afbeelding]
en dan de rechter. De linker ziet er een beetje scheef uit!
Nadeel is wel dat als je naar je werk gaat je altijd lange mouwen aan moet hebben.
Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Je gaat geen pot pindakaas kopen he, neem hier gewoon even de tijd voor.quote:Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Weer erg netjesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....![]()
errug mooi!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....![]()
Mooi zeg!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een paar dagenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb weer een afspraak staan.
Voor wanneer zeg ik tegen niemand
Jullie zullen het snel zien.
Het ziet er zekers weer erg mooi uit!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooiquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik ook elke keer op mijn benen, 't schijnt dat ik te dik smeer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:23 schreef R8chez het volgende:
Hoi,
ik heb een week geleden een tattoo op mijn voet laten zetten. Ik smeer braaf met vaselne en was hem met unicura, mar ik heb ook allemaal uitslag erom heen. Iemand een tip?
7 naalden voor lijnen? Wees blij, hoe meer naalden hoe minder pijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb er ook 1.
Veel bloed wel
Die 7 naalden in 1 keer voelde ik welde rest was kinderspel
Foto komt later
Nee inkleuren grote vlakken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef Neuk het volgende:
[..]
7 naalden voor lijnen? Wees blij, hoe meer naalden hoe minder pijn
Ik denk dat je 3 naalds bedoelt bij lijnen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee inkleuren grote vlakken.
Ik voelde niks bij 1 naald, maar ging langzaam.
Maar die 7 naalden was toch effe wennen
Hij is mooi gewordenzal morgen meteen kijken voor foto.
Lijnen deed hij met standaard naald.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik denk dat je 3 naalds bedoelt bij lijnen...
haha coolquote:Op maandag 27 februari 2006 21:00 schreef ParanoidEv het volgende:
Wow, dat duurde lang, maar er zijn mooie foto's gemaakt op de conventie in Vlissingen.
Zie: http://www.xs4all.nl/~visions/index.htm
Nouja, sommige dan!
[afbeelding]
Mwoah, Jacco van Goes was bij ons van de week, en die was door een nieuw zeelander getattooeerd outlines met 7 en binnen met 5. Tip plat op de huid en gaan met die banaan, hij zei dat het niet zó super wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef Neuk het volgende:
[..]
7 naalden voor lijnen? Wees blij, hoe meer naalden hoe minder pijn
Nix ervan, hij is nog lang niet af dan. Je moet helemaal tot op je bil gaanquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dat kan niet want daar staat mijn feyenoordtattoo alquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Nix ervan, hij is nog lang niet af dan. Je moet helemaal tot op je bil gaan
Wow daar staan echt super gave dingen bij!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...
Ja. Tuane bijvoorbeeld. Hij werkt nu en dan bij Snake Bite in Almelo.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef racing_max het volgende:
is er ergens in nederland of belgie iemand die een echte moko kan zetten?
Ik kan je heel erg tattoo centre alkmaar aanraden, mijn vader heeft onze hond op zijn arm laten tattoeeren en die is echt heel erg mooi en de gelijkenis is perfect.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Na bijna 9 jaar bij me te zijn geweest is gisteren mijn hondje overleden. Ik heb er al meerdere jaren aan gedacht om een tattoo van hem te laten zetten op mijn arm. Wie kan mij een tattoo shop aanraden waar ze dit mooi zouden kunnen doen? Haarlem of Assen hebben de voorkeur maar aangezien ik er de rest van mijn leven mee wil rondlopen maakt het me eigenlijk niks uit als ik er wat verder voor moet reizen....
Ik vind dit dus echt hele mooie letters en ben al een tijdje opzoek naar zo iets. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt maar zou je mij misschien de volgende namen kunnen mailen in dit lettertype??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef gfo het volgende:
Wat kost het om het volgende te laten zetten op mijn buik
[afbeelding]
Ongeveer dan en hoeft niet al te groot ong 15-18 cm breed
Ik heb net even op hun site gekeken en het ziet er inderdaad mooi uit. Staat de van je vader er trouwens ook tussen?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik kan je heel erg tattoo centre alkmaar aanraden, mijn vader heeft onze hond op zijn arm laten tattoeeren en die is echt heel erg mooi en de gelijkenis is perfect.
Netjes gezet, al wordt het inmiddels wel een beetje een standaard (tribal van troon stoot) tattooquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef Dont_Panic het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst, kleiner en heel anders dan mijn eerste maar ben er wel blij mee !!![]()
ja heb je wel helemaal gelijk in..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
Netjes gezet, al wordt het inmiddels wel een beetje een standaard (tribal van troon stoot) tattoo![]()
Zie ik daar achter nou een pot zwarte verf staat met een kwast er op? Volgens mij is ie nepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef Dont_Panic het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst, kleiner en heel anders dan mijn eerste maar ben er wel blij mee !!![]()
Laat mij nou ff in mijn eigen wereldje Jan, vond t net zo geloofwaardig... kom jij weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:31 schreef Six_Shooter het volgende:
[..]
Zie ik daar achter nou een pot zwarte verf staat met een kwast er op? Volgens mij is ie nep
en weet je nog andere plekken waar deze artiest of een andere werktquote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ja. Tuane bijvoorbeeld. Hij werkt nu en dan bij Snake Bite in Almelo.
tattoo shop fineline,emmenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Na bijna 9 jaar bij me te zijn geweest is gisteren mijn hondje overleden. Ik heb er al meerdere jaren aan gedacht om een tattoo van hem te laten zetten op mijn arm. Wie kan mij een tattoo shop aanraden waar ze dit mooi zouden kunnen doen? Haarlem of Assen hebben de voorkeur maar aangezien ik er de rest van mijn leven mee wil rondlopen maakt het me eigenlijk niks uit als ik er wat verder voor moet reizen....
Nee dat niet maar ik kan wel even kijken of ik een foto kan vinden / maken vandaag of morgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
[..]
Ik heb net even op hun site gekeken en het ziet er inderdaad mooi uit. Staat de van je vader er trouwens ook tussen?
Voor een tattoo die er je hele leven opstaat, en echt pure kwaliteit is, dan zou ik er wel 2,5 uur voor over hebben om te rijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef racing_max het volgende:
[..]
en weet je nog andere plekken waar deze artiest of een andere werkt
snake bite is bijna 2u30 rijden van hier
Traditioneel is ook lekker standaard !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
old english. Lekker standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |