iemand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie hier heeft er een tattoo op de borst (vrouw)
Ik zou hier graag een foto van willen zien.
Laat het een beetje rusten. Eer je tattoo volledig genezen is ben je een week of 6 verder. Schilfertjes zijn daarbij heel normaal. Smeer niet te dik en met regelmaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef innepin het volgende:
Ik ben bangIk heb een week of drie geleden een tattoo op m'n enkel laten zetten. Ging allemaal fijn, blahblah, okay. Maar nu is ie nog steeds/ opnieuw aan het schilferen, ontzettend droog, en het lijkt wel alsof de echte tattoo er afvalt, ipv het bovenste laagje huid
Ik kan het moeilijk zien vanwege de onhandige hoek / mijn gebrek aan lenigheid, maar er zit volgens mij echt gewoon een gat in! Argh!
Ik gebruik nu trouwens uierzalf, doe m'n best om het niet te droog te houden, maar wat nu?
Ik kan niet terug naar de tattooeerder want die zit in Californië.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef Neuk het volgende:
[..]
Laat het een beetje rusten. Eer je tattoo volledig genezen is ben je een week of 6 verder. Schilfertjes zijn daarbij heel normaal. Smeer niet te dik en met regelmaat.
Als het rot aanvoelt ga je er mee naar de huisarts.
"Best mooi" zeg je, dus eigenlijk had je er beter nog even over na kunnen denken?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ik wil graag foto zien !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ben je niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil een voetafdrukje van mijn hondjeIk vind alleen wel, dat hij zelf met inkt aan zijn pootje een afdruk moet maken, die dan weer ingevuld wordt met inkt. Waar vind ik een tattooshop die mijn hondje binnen laat!?
![]()
Thuis nog eens hier kijken want ik heb hier geen toegang tot de meeste plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |