Als je klote handschoenen hebt is het nog niksquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:33 schreef BreezerFR het volgende:
Kijk, dat zijn nou fijne grips om mee te tattooeren die op die machines staan !
Een variant is wel vaker bijna hetzelfde heyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:19 schreef BreezerFR het volgende:
Is een variant ja. Maar wel bijna het zelfde !
Welke tattoo studio heb die van jou gezet ?
[..]
Was wel grappig, kwam er later in de week achter dat de kans groot is geweest dat die gast die me tattoeerde, vorig seizoen naast me zat tijdens Feyenoord - psvquote:
Bob Katendrecht is geen probleem, Bob Pleinweg (Bodyflair) is drama. Zelf heb ik een andere voorkeur voor kunstenaars, maar slecht is bob katendrecht niet, alleen erg beperkt in ze techniek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was wel grappig, kwam er later in de week achter dat de kans groot is geweest dat die gast die me tattoeerde, vorig seizoen naast me zat tijdens Feyenoord - psv![]()
Och, tot nu toe geen klachten over Bob![]()
![]()
Het was Katendrechtquote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Bob Katendrecht is geen probleem, Bob Pleinweg (Bodyflair) is drama. Zelf heb ik een andere voorkeur voor kunstenaars, maar slecht is bob katendrecht niet, alleen erg beperkt in ze techniek.
Ik heb tzelfde met piercings... mn eerste was zo pijnlijk, ik wou er daarna geen 1 meerquote:Op maandag 23 januari 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, wat laat je doen?
Ik heb er al 3, maar heb al 5 bezoekjes gehad bij de tattoo meneer2 van m'n tattoos heb ik laten 'uitbreiden'. 1zit op de onderkant van m'n rechterpols en is eigenlijk even groot maar heeft iets meer en de ander was een klein maantje en sterretje bovenop mn linkerpols en die is nu uitgebreid tot een soortvan armband met sterretjes etc
ziet er erg leuk uit
![]()
(en de derde zit op m'n rug maar die laat ik niet bijwerken)
Het deed wel zeer, maar ik krijg juist daarna best wel een kickAchja...
Wat voor werk maakt ie? En hoe heet hij?quote:Op maandag 23 januari 2006 01:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, toen die armband werd gezet dacht ik echt, 'dit doe ik echt nooit meer' maar 2 maanden erna zat ik alweer een nieuwe te bedenken
Het werkt wel verslavend, maar ik kijk wel uit dat het niet uit de hand loopt. Ik zoek toch altijd wel iets wat voor mij een betekenis heeft en ik wacht ook altijd wel even voordat ik iets echt laat zetten.
Plus het liefste ga ik naar Tattoo Charlie in Kentucky in de States... daar zit een tattoo meneer die zo ontzettend goed is.... maar het duurt wel weer even voordat ik daar heen ga
Ik zie nu pas je 'oeh waar laat je doen', sorryquote:Op maandag 23 januari 2006 01:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oeh, wat laat je doen?
Ik heb er al 3, maar heb al 5 bezoekjes gehad bij de tattoo meneer2 van m'n tattoos heb ik laten 'uitbreiden'. 1zit op de onderkant van m'n rechterpols en is eigenlijk even groot maar heeft iets meer en de ander was een klein maantje en sterretje bovenop mn linkerpols en die is nu uitgebreid tot een soortvan armband met sterretjes etc
ziet er erg leuk uit
![]()
(en de derde zit op m'n rug maar die laat ik niet bijwerken)
Het deed wel zeer, maar ik krijg juist daarna best wel een kickAchja...
alle kleuren dus?quote:
Dus hij moet met je mee?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
als ik jou was, zou ik met mijn piemelgifdonkergroen even naar de dokter gaan, strijkje laten maken.
je kan ook ff je mond opendoenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef Arma_Angelus het volgende:
als ik jou was, zou ik met mijn piemelgifdonkergroen even naar de dokter gaan, strijkje laten maken.
waarom neemt iedereen dan donkergroen?quote:
Omdat jij niet weet waar je over praat ?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
waarom neemt iedereen dan donkergroen?
oke, praatquote:Op maandag 23 januari 2006 16:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Omdat jij niet weet waar je over praat ?
ik vraag het serieus, laatste reactiequote:Op maandag 23 januari 2006 16:11 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Ik leg alleen serieuze mensen iets uit.
Mooi, hij 'voelt' wel goed, maar het ziet er zo raar uit .. tis echt aan het vervellen .... Mjah, nog maar even afwachten danquote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef Neuk het volgende:
Ja da's normaal. Na een week of 6 kun je je tattoo pas echt beoordelen en is het allemaal helemaal genezen. Soms kan het ook langer duren en soms duurt dat korter.
Lekker blijven smeren met uierzalf of calendulan oid...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mooi, hij 'voelt' wel goed, maar het ziet er zo raar uit .. tis echt aan het vervellen .... Mjah, nog maar even afwachten dan
Neen, net als met schaafwonden geld dat nat houden altijd goed is. Dan komt er geen korstvorming en geneest de 'wond' van binnen uit -> minder kans op littekens. Het lijkt wel langer te duren maar dat komt omdat je de eerste tijd niks ziet gebeuren. Korstjes zijn juist vervelender want dat gaat jeuken -> krabben -> korstje los -> wondje weer open -> etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:09 schreef Keltie het volgende:
(ofzo?) (klinkt voor mij ook wel logisch + een wond geneest beroerder als je hem 'nat' houd.. toch?) ..
De GGD wil dat klanten het zelf maar uitzoeken. Eigen risico.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:09 schreef Keltie het volgende:
Daar schijnt de GGD een beetje tegen te zijn, wegens het aanbrengen van Bacterien op een wond (ofzo?) (klinkt voor mij ook wel logisch + een wond geneest beroerder als je hem 'nat' houd.. toch?) ..
Minimaal 2 dagen smeren en daarna doorgaan tot het cupje leeg was, was het advies wat ik meekreeg... Nu was dat cupje na 3 dagen leeg dus jah
ik heb persoonlijk al een paar keer gehoord dat mensen last krijgen van die calendulan zalf.. ik had het zelf ook uitslag bij de tattoo etc.. overgestapt op het oude vertrouwde uierzalf en nooit meer last van gehadquote:Op maandag 23 januari 2006 23:41 schreef Neuk het volgende:
[..]
Lekker blijven smeren met uierzalf of calendulan oid...![]()
Omdat calendulan wel heel goed is. Ik heb nog nooit gehoord van problemen daarmee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk al een paar keer gehoord dat mensen last krijgen van die calendulan zalf.. ik had het zelf ook uitslag bij de tattoo etc.. overgestapt op het oude vertrouwde uierzalf en nooit meer last van gehadvind het niet zo een wondermiddel eigenlijk snap ook niet waarom ze dat zijn gaan adviseren.....
hmmm vaag heb al een paar keer mensen er negatief over gehoord maar ja ligt aan je huid dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Neuk het volgende:
[..]
Omdat calendulan wel heel goed is. Ik heb nog nooit gehoord van problemen daarmee.
Ikzelf krijg juist last van uierzalf omdat het de porieen af kan sluiten, maar goed, zo zie je alleen maar weer dat niet iedereen hetzelfde huidtype heeft.
Hij kan van alles eigenlijk wel! Hij heet Kevin (achternaam weet ik even niet zo uit m'n hoofd, ook al ben ik er al 2 keer geweestquote:Op maandag 23 januari 2006 10:57 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wat voor werk maakt ie? En hoe heet hij?
Die zalf smeer je erop om de huid soepel te houden, als jij de huid laat uitdrogen kan er door afbrokkelen van korsten inkt mee komen. Vandaar soms die lichte plekjes in je tattoo, dat zijn gewone kleine beschadigingen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef baantie het volgende:
Die zalf smeer je er boven op, dus ik denk dat het weinig uitmaakt voor wat er onderhuids gebeurt. Als je zorgt dat ie goed (en voorzichtig) gewassen wordt geneest ie prima.
Maar goed, het overgrote deel hier gaat naar kunstebakkers als Tattoo Bob en consorten, dus dan maakt het weinig uit of je goed smeert of niet.
Dat heb ik dus ook, staat er nu een week of 9 op, vandaag ff een afspraak gemaakt om de boel bij te laten werken, kosteloos!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Die zalf smeer je erop om de huid soepel te houden, als jij de huid laat uitdrogen kan er door afbrokkelen van korsten inkt mee komen. Vandaar soms die lichte plekjes in je tattoo, dat zijn gewone kleine beschadigingen.
hehehe alsof jij je hele rug zelf in kunt smeren stijve harkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef baantie het volgende:
Ikzelf was meestal bij thuiskomst de tattoo af en smeer het in voor de eerste nacht en daarna laat ik het gewoon genezen zonder zalf.
Doe jij het voor hemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hehehe alsof jij je hele rug zelf in kunt smeren stijve hark
Dat valt nog best meequote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hehehe alsof jij je hele rug zelf in kunt smeren stijve hark
Dan laat je hem bijwerken he.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Die zalf smeer je erop om de huid soepel te houden, als jij de huid laat uitdrogen kan er door afbrokkelen van korsten inkt mee komen. Vandaar soms die lichte plekjes in je tattoo, dat zijn gewone kleine beschadigingen.
quote:
behalve op mensen met een exotische uitstralingquote:
Wat gaat het worden ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Morgenavond om 18.00 een afspraak bij Tattoo Mick![]()
Vast in Dordt? Moet wel....quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:31 schreef TheSorrow het volgende:
Morgenavond om 18.00 een afspraak bij Tattoo Mick![]()
Arm denk ik, en dan nog meer kleine dingetjes er bij later.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef TheSorrow het volgende:
Nee idd, mn huid is nu ook gevoelig door het scheren, rode stippeltjes enzo
As promised, de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]Ben er echt superblij mee, en ik vind hem zelf ook heel mooi gelukt
iemand?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie hier heeft er een tattoo op de borst (vrouw)
Ik zou hier graag een foto van willen zien.
Laat het een beetje rusten. Eer je tattoo volledig genezen is ben je een week of 6 verder. Schilfertjes zijn daarbij heel normaal. Smeer niet te dik en met regelmaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef innepin het volgende:
Ik ben bangIk heb een week of drie geleden een tattoo op m'n enkel laten zetten. Ging allemaal fijn, blahblah, okay. Maar nu is ie nog steeds/ opnieuw aan het schilferen, ontzettend droog, en het lijkt wel alsof de echte tattoo er afvalt, ipv het bovenste laagje huid
Ik kan het moeilijk zien vanwege de onhandige hoek / mijn gebrek aan lenigheid, maar er zit volgens mij echt gewoon een gat in! Argh!
Ik gebruik nu trouwens uierzalf, doe m'n best om het niet te droog te houden, maar wat nu?
Ik kan niet terug naar de tattooeerder want die zit in Californië.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:02 schreef Neuk het volgende:
[..]
Laat het een beetje rusten. Eer je tattoo volledig genezen is ben je een week of 6 verder. Schilfertjes zijn daarbij heel normaal. Smeer niet te dik en met regelmaat.
Als het rot aanvoelt ga je er mee naar de huisarts.
"Best mooi" zeg je, dus eigenlijk had je er beter nog even over na kunnen denken?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ik wil graag foto zien !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ben je niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil een voetafdrukje van mijn hondjeIk vind alleen wel, dat hij zelf met inkt aan zijn pootje een afdruk moet maken, die dan weer ingevuld wordt met inkt. Waar vind ik een tattooshop die mijn hondje binnen laat!?
![]()
Thuis nog eens hier kijken want ik heb hier geen toegang tot de meeste plaatjes
Daar is toch niks romantisch aan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef innepin het volgende:
Kan je dan niet beter je hond een voetprint laten maken op papier, die je dan meeneemt naar de shop?
in beide gevallen wordt het toch overgetekend, k zou niet te moeilijk doen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Daar is toch niks romantisch aan?
oh nu voel ik ook de opmerking van Neuk
Nee voor mijn gevoel zou het leuker zijn als hij echt zelf de afdruk zet. Maar tot nu toe wil alleen één of andere sjacheraar me met hond erbij onder handen nemen, dat zie ik zelf ook niet zo zitten...
Pak zelf een A4 papiertje, laat je hond in een inktbakje staan met ze pootje, laat hem op het blaadje staan. Dan heb je een afdruk van ze pootje. Dan geef ik je nog een tip, doe het niet helemaal zwart maken maar laat het gewoon in Black/Grey stijl schaduwen zodat je ook echt een afdruk ziet ipv een zwarte vlek. Dat is veel leuker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Daar is toch niks romantisch aan?
oh nu voel ik ook de opmerking van Neuk
Nee voor mijn gevoel zou het leuker zijn als hij echt zelf de afdruk zet. Maar tot nu toe wil alleen één of andere sjacheraar me met hond erbij onder handen nemen, dat zie ik zelf ook niet zo zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |