Ik wil graag foto zien !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:26 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb een tribal op me onderrug ondanks dat sommige tribals niet mooi vinden
vind ik deze best mooi,maar omdat ik een getinte huid heb zeiden ze dat ik een andere kleur moest nemen
ik heb toen aqua blauw genomen..en moet zegge..staat inderdaad mooi en is net even anders
Ben je niet helemaal lekker ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:41 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil een voetafdrukje van mijn hondjeIk vind alleen wel, dat hij zelf met inkt aan zijn pootje een afdruk moet maken, die dan weer ingevuld wordt met inkt. Waar vind ik een tattooshop die mijn hondje binnen laat!?
![]()
Thuis nog eens hier kijken want ik heb hier geen toegang tot de meeste plaatjes
Daar is toch niks romantisch aan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef innepin het volgende:
Kan je dan niet beter je hond een voetprint laten maken op papier, die je dan meeneemt naar de shop?
in beide gevallen wordt het toch overgetekend, k zou niet te moeilijk doen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Daar is toch niks romantisch aan?
oh nu voel ik ook de opmerking van Neuk
Nee voor mijn gevoel zou het leuker zijn als hij echt zelf de afdruk zet. Maar tot nu toe wil alleen één of andere sjacheraar me met hond erbij onder handen nemen, dat zie ik zelf ook niet zo zitten...
Pak zelf een A4 papiertje, laat je hond in een inktbakje staan met ze pootje, laat hem op het blaadje staan. Dan heb je een afdruk van ze pootje. Dan geef ik je nog een tip, doe het niet helemaal zwart maken maar laat het gewoon in Black/Grey stijl schaduwen zodat je ook echt een afdruk ziet ipv een zwarte vlek. Dat is veel leuker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Daar is toch niks romantisch aan?
oh nu voel ik ook de opmerking van Neuk
Nee voor mijn gevoel zou het leuker zijn als hij echt zelf de afdruk zet. Maar tot nu toe wil alleen één of andere sjacheraar me met hond erbij onder handen nemen, dat zie ik zelf ook niet zo zitten...
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Pak zelf een A4 papiertje, laat je hond in een inktbakje staan met ze pootje, laat hem op het blaadje staan. Dan heb je een afdruk van ze pootje. Dan geef ik je nog een tip, doe het niet helemaal zwart maken maar laat het gewoon in Black/Grey stijl schaduwen zodat je ook echt een afdruk ziet ipv een zwarte vlek. Dat is veel leuker.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!![]()
Leukquote:
Wild Things Tattoo in Venlo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef BreezerFR het volgende:
Welke Tattoo Studio is dat ?
Over een tattoo heen gaan doet inderdaad iets meer pijn dan op frisse huidquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef mrcool het volgende:
Heb vandaag mijn 2 maanden oude tattoo laten bijwerken. Of over een tattoo heen gaan doet best veel pijn of die kerel had gewoon haast of misschien toch een combinatie van beide.
Ja, dat kun je idd wel stellen ja!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:07 schreef Neuk het volgende:
[..]
Over een tattoo heen gaan doet inderdaad iets meer pijn dan op frisse huid
quote:
Haha nou fan gaat wat ver, ik vind die plaatjes gewoon geweldig. en z'n strips zijn uiteraard ook gaaf. hij vond het zelf ook hartstikke leuk, ik had hem nog gemaild om te vragen of het mochtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
LeukNog een Flo fan! Vet dat je er een tattoo van laat zetten!
Die cavia heeft hij voor mij getekend op een beurs, samen met een muisje
Waar ik altijd heenga (als ik er al niet zit).quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ook!Ik vind ze er echt super tof uitzien!
Waar was je nou uiteindelijk geweest met zetten?
bij een tattooshop kunnen ze heel veel met een foto hoor, daar vergis je je inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik wil graag een tattoeage late zetten van een heftruck, op me schouderblad.
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
weet nu al dat jullie da gaan zeggen......
maar goed.....ik zoek dus een getekent plaatje van unne heftruck, want ik denk
da ze bij de tattoe shop nie veel kunnen met een foto ofwel??
ik heb alleen dees gevonde nu, maar die is een bietje kinderachtig........
[afbeelding]
vond ff snel nog wat, misschien optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
[afbeelding]
BMEzine uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef EmjaY het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, en/of ik ben blind. Maar ik kan nergens echt grote gratis tattoogallery's vinden op internet, ook met simpele ontwerpen etc.
Hebben jullie wat adresjes?
zoek op tattoo flash, dan komt er wel wat op. Verschillende tattooshops hebben een eigen website met wat voorbeelden.quote:
Ik vind em wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |