Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:59 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Pak zelf een A4 papiertje, laat je hond in een inktbakje staan met ze pootje, laat hem op het blaadje staan. Dan heb je een afdruk van ze pootje. Dan geef ik je nog een tip, doe het niet helemaal zwart maken maar laat het gewoon in Black/Grey stijl schaduwen zodat je ook echt een afdruk ziet ipv een zwarte vlek. Dat is veel leuker.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee man, gewoon lekker met die hondepoot die overal door de poep en pies heeft lopen sjakkeren in een inktpot en hoppakee lekker in de huid laten prikzen!![]()
Leukquote:
Wild Things Tattoo in Venlo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:10 schreef BreezerFR het volgende:
Welke Tattoo Studio is dat ?
Over een tattoo heen gaan doet inderdaad iets meer pijn dan op frisse huidquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef mrcool het volgende:
Heb vandaag mijn 2 maanden oude tattoo laten bijwerken. Of over een tattoo heen gaan doet best veel pijn of die kerel had gewoon haast of misschien toch een combinatie van beide.
Ja, dat kun je idd wel stellen ja!quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:07 schreef Neuk het volgende:
[..]
Over een tattoo heen gaan doet inderdaad iets meer pijn dan op frisse huid
quote:
Haha nou fan gaat wat ver, ik vind die plaatjes gewoon geweldig. en z'n strips zijn uiteraard ook gaaf. hij vond het zelf ook hartstikke leuk, ik had hem nog gemaild om te vragen of het mochtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
LeukNog een Flo fan! Vet dat je er een tattoo van laat zetten!
Die cavia heeft hij voor mij getekend op een beurs, samen met een muisje
Waar ik altijd heenga (als ik er al niet zit).quote:Op zondag 5 februari 2006 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ook!Ik vind ze er echt super tof uitzien!
Waar was je nou uiteindelijk geweest met zetten?
bij een tattooshop kunnen ze heel veel met een foto hoor, daar vergis je je inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik wil graag een tattoeage late zetten van een heftruck, op me schouderblad.
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
weet nu al dat jullie da gaan zeggen......
maar goed.....ik zoek dus een getekent plaatje van unne heftruck, want ik denk
da ze bij de tattoe shop nie veel kunnen met een foto ofwel??
ik heb alleen dees gevonde nu, maar die is een bietje kinderachtig........
[afbeelding]
vond ff snel nog wat, misschien optie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
ik ben helemaal gek van die dinge dus zal er zeker geen spijt van krijge want ik
[afbeelding]
BMEzine uiteraard.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:54 schreef EmjaY het volgende:
Ik doe waarschijnlijk iets gruwelijks fout, en/of ik ben blind. Maar ik kan nergens echt grote gratis tattoogallery's vinden op internet, ook met simpele ontwerpen etc.
Hebben jullie wat adresjes?
zoek op tattoo flash, dan komt er wel wat op. Verschillende tattooshops hebben een eigen website met wat voorbeelden.quote:
Ik vind em wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Adieu het volgende:
[afbeelding]
Daar zijn niet alleen sites voor maar ook goede tattooartiesten die je verder kunnen helpenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Eej weten jullie een goeie tattoo shop in den haag of zoetermeer?
En we zoeken iets van een drie-eenheid als tattoo, maar weten nog niet wat. Zijn daar sites voor?
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie gaan er naar de conventie in Antwerpen 15 en 16 april? Ik en mijn vriend gaan lekker wandelend uithangbord spelen
http://www.diamondcitycrew.be/quote:Op maandag 13 februari 2006 19:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmmzz klinkt interressant zo ver weg is dat nou ook weer nietheb je wat meer info toevallig?
Ik moet er nog even wat langer naar kijken, ik ben er nog niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Beetje raar dat niemand reageert op die vette tat van Arma door tattoomania.
Misschien ligt dat aan het tribal-publiek dat hier rondhangt?
Hij's wel vet, maar tis niet zo mijn ding; Doodskoppenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Dat vroeg je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Neuk het volgende:
Gaat het om het onderwerp om te bepalen of iets van goeie kwaliteit is?
Smaakquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
Ik moest hardop grinnikenquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals nietsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Neuk het volgende:
foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Shivo het volgende:
Mijn tattoo is de laatste tijd 'bobbelig', op bepaalde plekken voelt het net alsof hij pas gezet is.Verdikkingen enzo, geen jeuk oid. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb hem 2,5 jaar, heb dit nog niet eerder gehad. Heb wel het idee dat mijn huid reageert op het weer buiten, droog enzo.
Valt weinig op te zien, het zijn geen grote tumoren ofzoquote:
Hmz heb ff geen foto in de buurt om online te gooien, volgt nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Neuk het volgende:Laat eens zien dan. Is er kleur in gebruikt?
Soort van spataders?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Valt weinig op te zien, het zijn geen grote tumoren ofzoHet is alleen verdikt op sommige plekken. Tattoo zit op mijn kuit trouwens.
Dan hoor ik blijkbaar bij de minderheid!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals niets![]()
Dit heb ik ook een heel enkele keer nog, zelfs met hele ouwe tattoo's. Als t nu gebeurd zijn het de lijnen maar toen ze gezet werden was het een aantal jaren de gele kleur die dik werd en dan met name als het warm/broeierig was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:32 schreef Shivo het volgende:
Mijn tattoo is de laatste tijd 'bobbelig', op bepaalde plekken voelt het net alsof hij pas gezet is.Verdikkingen enzo, geen jeuk oid. Iemand enig idee wat dit is? Ik heb hem 2,5 jaar, heb dit nog niet eerder gehad. Heb wel het idee dat mijn huid reageert op het weer buiten, droog enzo.
Ik vind hemquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
Erg netjes gezetquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
u vraagt wij draaien:
[afbeelding]
Bij wie ben je geweest? Aig?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Net terug van de tattooshop. Jammer dat ik voorlopig nog geen geld heb want ik ben me een partij enthousiast...
Damn
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
Hier istie nog niet helemaal af, en op de onderstaande link kun je het verslag bekijken!
[[url=http://www.tonsoftattoos.com/wp-content/images/tattoonroll/tattoonroll_05.JPG]afbeelding]
Tattoo 'n Roll verslag[/url]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tribal-publiek?? volgens mij vind het merendeel van de users in dit topic tribals niets![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:44 schreef FB-aight het volgende:
Wie kan er voorbeelden(foto's) voor mij vinden?
Ik zoek een wazige tattooage .... Helemaal zwart massief om een arm heen.... of een zwart massief blok of iets dergelijks....
Ongeveer 4,5 uur. Eerst de outlines en later de kleuren. Hij heeft ze uit de hand erop getekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef TheSorrow het volgende:
Die vlammen zijn mooi gewordenHoelang zijn ze er in totaal mee bezig geweest?
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...quote:
Wat een gaaf werk!! Dat vind ik best nog wel mooi! Zou het zelf niet doen, maar dan nog.... heel apart!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...
Oh zoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik denk dat de poster bedoelde; "Ik ga een vreemd verzoek doen".. Denk niet dat de poster een echte "wazige tattoo" wilde :|
Vet!quote:
Mijn broer was ook 1e geworden toenertijd met zijn tattoo. Hij staat op de site van Tattoo Mania, bij de conventies, die oldscool tattoo met hart/vlammen/vleugels/prikkeldraad/kroon (1 best of day Achterveld 2003, hij komt een paar foto's na de foto van die hond)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
Ik was dus eerste afgelopen zondag
wat heeft je broer dan?
Jep, mijn broer is er ook nog steeds errug trots op! En helemaal toen hij 1e werd, iedereen moest het horen en bewonderen...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef Arma_Angelus het volgende:
mooi stukje! sjiek hoor!
Is dat die shop in het centrum van Den Haag?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
En dan nog een vraagje over de shop Bodyflair, is dat wat ?
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef Henk-B het volgende:
Wat zijn de gezondheidsrisico's en dan bedoel ik als hij al gezet is? Meer kans op Lymfklierkanker enz?
Ik wil graag de tekst Feyenoord op de binnenkant van mijn onderarm( niet echt orgineel, ik weet het), hoeveel zou zoiets kosten?
Alvast bedankt!!!
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.quote:Op zondag 26 februari 2006 09:40 schreef DigiTuur het volgende:
[..]
Bij een goede shop zijn er geen gezondheidsrisico's maar risico's NA het zetten lijken mij onwaarschijnlijk. Hoe kom je aan de relatie tussen tattoo en lymfklierkanker?
En voor de kosten van een tattoo, dat lukt niet in een forum. Daarvoor moet je gewoon even een shop binnenlopen en vertellen wat je wilt .
Graag gedaan ;-)
Ga eerst eens langs voor een praatje.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dacht zoiets ooit eens gezien te hebben in een tv programma.
Heb even veder gelezen en geloof niet dat bodyflair iets is, wel heb ik goede recensies gelezen over inkstitution en tattoo west in Rdam.
Dit is wat ik graag zou willen:
[afbeelding]
en dan de rechter. De linker ziet er een beetje scheef uit!
Nadeel is wel dat als je naar je werk gaat je altijd lange mouwen aan moet hebben.
Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Je gaat geen pot pindakaas kopen he, neem hier gewoon even de tijd voor.quote:Dit wordt mijn eerste tattoo, moet je altijd een afspraak maken of kan ik er morgen na mijn werk gewoon naar toe?
Weer erg netjesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....![]()
errug mooi!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo gisteren weer ff 2 uurtjes gezeten, over 3 weken weer 3 uurtjes en dan hoop ik toch wel dat ie af is....![]()
Mooi zeg!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een paar dagenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb weer een afspraak staan.
Voor wanneer zeg ik tegen niemand
Jullie zullen het snel zien.
Het ziet er zekers weer erg mooi uit!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooiquote:Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |