Wow daar staan echt super gave dingen bij!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze meneer doet nogal apart werk, zitten ook veel massief zwarte vlakken tussen. Maar niet echt iets wazigs. Is ook wel een tikkeltje vage beschrijving...
Ja. Tuane bijvoorbeeld. Hij werkt nu en dan bij Snake Bite in Almelo.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:46 schreef racing_max het volgende:
is er ergens in nederland of belgie iemand die een echte moko kan zetten?
Ik kan je heel erg tattoo centre alkmaar aanraden, mijn vader heeft onze hond op zijn arm laten tattoeeren en die is echt heel erg mooi en de gelijkenis is perfect.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Na bijna 9 jaar bij me te zijn geweest is gisteren mijn hondje overleden. Ik heb er al meerdere jaren aan gedacht om een tattoo van hem te laten zetten op mijn arm. Wie kan mij een tattoo shop aanraden waar ze dit mooi zouden kunnen doen? Haarlem of Assen hebben de voorkeur maar aangezien ik er de rest van mijn leven mee wil rondlopen maakt het me eigenlijk niks uit als ik er wat verder voor moet reizen....
Ik vind dit dus echt hele mooie letters en ben al een tijdje opzoek naar zo iets. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt maar zou je mij misschien de volgende namen kunnen mailen in dit lettertype??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef gfo het volgende:
Wat kost het om het volgende te laten zetten op mijn buik
[afbeelding]
Ongeveer dan en hoeft niet al te groot ong 15-18 cm breed
Ik heb net even op hun site gekeken en het ziet er inderdaad mooi uit. Staat de van je vader er trouwens ook tussen?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik kan je heel erg tattoo centre alkmaar aanraden, mijn vader heeft onze hond op zijn arm laten tattoeeren en die is echt heel erg mooi en de gelijkenis is perfect.
Netjes gezet, al wordt het inmiddels wel een beetje een standaard (tribal van troon stoot) tattooquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef Dont_Panic het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst, kleiner en heel anders dan mijn eerste maar ben er wel blij mee !!![]()
ja heb je wel helemaal gelijk in..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
Netjes gezet, al wordt het inmiddels wel een beetje een standaard (tribal van troon stoot) tattoo![]()
Zie ik daar achter nou een pot zwarte verf staat met een kwast er op? Volgens mij is ie nepquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:39 schreef Dont_Panic het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe aanwinst, kleiner en heel anders dan mijn eerste maar ben er wel blij mee !!![]()
Laat mij nou ff in mijn eigen wereldje Jan, vond t net zo geloofwaardig... kom jij weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:31 schreef Six_Shooter het volgende:
[..]
Zie ik daar achter nou een pot zwarte verf staat met een kwast er op? Volgens mij is ie nep
en weet je nog andere plekken waar deze artiest of een andere werktquote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ja. Tuane bijvoorbeeld. Hij werkt nu en dan bij Snake Bite in Almelo.
tattoo shop fineline,emmenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
Na bijna 9 jaar bij me te zijn geweest is gisteren mijn hondje overleden. Ik heb er al meerdere jaren aan gedacht om een tattoo van hem te laten zetten op mijn arm. Wie kan mij een tattoo shop aanraden waar ze dit mooi zouden kunnen doen? Haarlem of Assen hebben de voorkeur maar aangezien ik er de rest van mijn leven mee wil rondlopen maakt het me eigenlijk niks uit als ik er wat verder voor moet reizen....
Nee dat niet maar ik kan wel even kijken of ik een foto kan vinden / maken vandaag of morgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef sirjohnfalstaff het volgende:
[..]
Ik heb net even op hun site gekeken en het ziet er inderdaad mooi uit. Staat de van je vader er trouwens ook tussen?
Voor een tattoo die er je hele leven opstaat, en echt pure kwaliteit is, dan zou ik er wel 2,5 uur voor over hebben om te rijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef racing_max het volgende:
[..]
en weet je nog andere plekken waar deze artiest of een andere werkt
snake bite is bijna 2u30 rijden van hier
Traditioneel is ook lekker standaard !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
old english. Lekker standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |