quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nieuws:
Bron: Talpa
Streams op zwart vanwege tragische gebeurtenis:
... De politie heeft 8 vermoedelijke daders op het oog![]()
Ja prachtig iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
(deze verdiende even een herhaling)
Goedemorgen![]()
![]()
Moordspel (met Ron Brandsteder) in HBBquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Mss is hij wel de nieuwe BB (Big boss)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:50 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Moordspel (met Ron Brandsteder) in HBB![]()
en ook een met een drankprobleem we missen dan nog Marco Bakkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is hij wel de nieuwe BB (Big boss)
Ook namelijk een min of meer uitgerangeerde BN'er
Echt slim van Talpa om de streams niet uit te zenden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja prachtig idd
Ook een zeer goedemorgen![]()
![]()
![]()
Je zou kunnen bellen met Endemol, heeft DaMook gisteravond ook gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Echt slim van Talpa om de streams niet uit te zenden.![]()
Ik zat even op hun site te kijkenen er wordt in het huis wel rgelmatig gesproken over de veiling, maar op de site staat alleen een dagje bubbellen met Kelly open, verder staat alles er gesloten
![]()
Niet echt heel erg slimquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef M-en-A het volgende:
Behalve dat de regie niet weet hoe ze streams interessant moeten maken kunnen ze in het Dagboek dus ook al geen namen meer van elkaar onderscheiden. Lijkt me stug dat ze nu al weten dat Monique vanavond vertrekt.![]()
Dat is toch die weerman.... verklaard dan misschien waarom we plaatjes van een regenachtige tuin zien op de streamsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, de nieuwe Big Boss word schijnbaar Henk Krol heb ik gelezen in een ander topic hier
Of het waar is weet ik niet, maar de mogelijkheid zou zeker kunnen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef M-en-A het volgende:
10:24 Micky wil met een goed gevoel vertrekken
Er heerst een gespannen sfeer in het Hotel. Monique voelt dit ook: “We zijn allemaal moe en gestresst, maar laten we proberen allemaal lief en aardig tegen elkaar te doen.Het is mijn laatste dag hier en ik wil wel met een goed gevoel vertrekken!”
Behalve dat de regie niet weet hoe ze streams interessant moeten maken kunnen ze in het Dagboek dus ook al geen namen meer van elkaar onderscheiden. Lijkt me stug dat ze nu al weten dat Monique vanavond vertrekt.![]()
Nee dat is Erwinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is toch die weerman.... verklaard dan misschien waarom we plaatjes van een regenachtige tuin zien op de streams![]()
Je zou natuurlijk kunnen proberen om bijv. Paul Römer te mailenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Er zitten daar een stelletje randdebielen lijkt het wel
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat is Erwin
Henk Krol is hoofdredacteur van de Gaykrant
hihi, kom je daar NU pas achterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Er zitten daar een stelletje randdebielen lijkt het wel
![]()
Goh het is een wonder, mss zijn ze geschrokken van mijn optie om Paul te mailen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Inca het volgende:
HEYYYYYYYYYYYYY BEELD
Paulquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh het is een wonder, mss zijn ze geschrokken van mijn optie om Paul te mailen?![]()
![]()
Wie weet... maar uhhhh kent iemand een van de personen op de streams, of zijn het toenvallige ontbijters. (Dit ivm met de SVquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh het is een wonder, mss zijn ze geschrokken van mijn optie om Paul te mailen?![]()
![]()
Paul Römer, hoofd van de programmadirectie Endemol (zoiets), hij is ook regelmatig bij de regie aanwezig om de boel te instruerenquote:
Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef bunnyma het volgende:
Die kale had het over iemand van wie hij hoopte dat ze vanmiddag weer bij haar positieven zou komen.
Over wie zal hij het hebben.
HUMMIEquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef bunnyma het volgende:
Die kale had het over iemand van wie hij hoopte dat ze vanmiddag weer bij haar positieven zou komen.
Over wie zal hij het hebben.
Daar hoeft ze niet zo heel veel moeite voro te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Inca het volgende:
Viola doet Tanja na met der zwangerschap
Ja ziet er niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Inca het volgende:
Viola doet Tanja na met der zwangerschap
arm kindquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag
Wat is dat met dat 'lijk' op de grond?
Zijn onderweg naar Aalsmeerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Kelly haar ouders zouden komen ontbijten en daarna op vakantie. Ik begreep uit het telefoongesprek net, dat ze niet meer gaan, om Kelly te steunen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef M-en-A het volgende:
Zo te horen is de vader van Kelly toch in het huis. Micky zegt net tegen Frank dat als de poort even open gaat, dat de vader van Kel dan weg kan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag
morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag
Oke,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Kelly haar ouders zouden komen ontbijten en daarna op vakantie. Ik begreep uit het telefoongesprek net, dat ze niet meer gaan, om Kelly te steunen.
Kijk maar uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje is in de buurt [afbeelding]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje is in de buurt [afbeelding]
Doe maar rustig aan hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet
Ik zit ook maar rustig wakker te worden hoor...![]()
Nee hoor Flugeltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet
Ik zit ook maar rustig wakker te worden hoor...![]()
Probeer deze eens:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef flugeltje het volgende:
Stream 1 is bij mij overigens klotebibber.... Springt zowat om de minuut op bufferen... Zo druk zal het nou ook weer niet zijn op de streams lijkt me...
Monique was gisteren behoorlijk pissed over wat en hoe talpa de dingen in beeld brengt en zei toen al dat ze eruit zou gaan. Misschien is dat nu zeker en gaat Monique inderdaad vanavond vrijwillig het huis uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef M-en-A het volgende:
10:24 Micky wil met een goed gevoel vertrekken
Er heerst een gespannen sfeer in het Hotel. Monique voelt dit ook: “We zijn allemaal moe en gestresst, maar laten we proberen allemaal lief en aardig tegen elkaar te doen.Het is mijn laatste dag hier en ik wil wel met een goed gevoel vertrekken!”
Hoe kunnen ze dat dan weten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique was gisteren behoorlijk pissed over wat en hoe talpa de dingen in beeld brengt en zei toen al dat ze eruit zou gaan. Misschien is dat nu zeker en gaat Monique inderdaad vanavond vrijwillig het huis uit.
Die doet het goed zo te merken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
http://streamers.at.sara.crossmediaventures.com/talpastream3
Hoi Scannie, long time no seequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique was gisteren behoorlijk pissed over wat en hoe talpa de dingen in beeld brengt en zei toen al dat ze eruit zou gaan. Misschien is dat nu zeker en gaat Monique inderdaad vanavond vrijwillig het huis uit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die doet het goed zo te merken...
Het schijnt dus van wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat dan weten?
Bij mijn weten kunnen ze niets zien over de uitzendingen
Hmm...tja de regie blokt de streams meer dan dat ze doorlaten dus zou kunnen dat ze wel iets weten maar dat weten wij dan weer nietquote:
Ik denk dat het niet te voorkomen is dat ze van gasten horen wat er over het tv-scherm komt. Daar zal ze haar info wel van hebben neem ik aan.quote:
Misschien heeft ze van bepaalde mensen gehoord hoe alles in beeld wordt gebracht en waar vooral de nadruk op wordt gelegd door talpa. Ze was in ieder geval behoorlijk pissed en zei dat dat niet volgens afspraak was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...tja de regie blokt de streams meer dan dat ze doorlaten dus zou kunnen dat ze wel iets weten maar dat weten wij dan weer niet
Ja dat werd net ook gezegd, klinkt idd meer plausibelerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze van bepaalde mensen gehoord hoe alles in beeld wordt gebracht en waar vooral de nadruk op wordt gelegd door talpa. Ze was in ieder geval behoorlijk pissed en zei dat dat niet volgens afspraak was.
Dat was met de nieuwe Big Bosquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef cuall het volgende:
Het lijkt er wel op dat er een gesprek heeft plaats gevonden met de regie. Mickey zegt hardop, kan ik even een gesprek voeren dat niet wordt uitgezonden, en prompt gaat de stream ergens anders op![]()
Beetje raar, als donateur wil je neem ik aan wel weten waar je geld terechtkomt uiteindelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 censuur omdat Bart het heeft over de technische details hoe het werkt met het geld
Het gaat er meer om waar het geld tijdelijk bewaard word (het zijn natuurlijk wel duizenden euros in die kist)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Beetje raar, als donateur wil je neem ik aan wel weten waar je geld terechtkomt uiteindelijk
quote:
Onder het bed van Vioolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waar het geld tijdelijk bewaard word (het zijn natuurlijk wel duizenden euros in die kist)
hebben ze de sokken van Roel gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waar het geld tijdelijk bewaard word (het zijn natuurlijk wel duizenden euros in die kist)
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef M-en-A het volgende:
Mensjes ik ben er weer vandoor. Veel plezier nog allemaal.![]()
![]()
En uhhh.... mocht er iets bijzonders gebeuren zou iemand dat dan ook even in de SV willen plaatsen.![]()
Tja, ze gooien (bij de redactie) gewoon te snel mails wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Athalon het volgende:
Dat gaat lekker, hoor iemand zeggen dat er al twee dagen gelden gemailt is en Viola (en de club) hebben nog steeds niets ontvangen![]()
Kijk dat is nu Humorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:49 schreef Inca het volgende:
Monique en Gert hebben de slappe lach. Wat wil nu het geval. Monique zat helemaal in haar rol toen ze de ontbijtgasten ontving. Ze was beleefd en geïnteresseerd, maar was één ding vergeten…er zat een ei tussen haar borsten. Toen ze hoorde dat er gasten kwamen, stopte ze haar ‘ontbijtje’ tussen haar borsten om het warm te houden. Door alle haast was ze echter vergeten het ei uit haar decolleté te vissen![]()
Gaat ze wel lukken hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ze hebben voor 20 personen eten (kip) maar nog geen gasten.![]()
Waarschijnlijk oude vogelgriep kippen, die zou ik ook niet moetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef Athalon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oude vogelgriep kippen, die zou ik ook niet moeten![]()
Als hij zijn familie meeneemt hebben ze 20 man zo bij elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net dat John de Mol ook komt vanavond?
Vraag me af of Endemol met deze opzet het Hotel vol krijgt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan krijgen we een paar uur tuinstreamsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net dat John de Mol ook komt vanavond?
Dat is 100% zeker het gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan krijgen we een paar uur tuinstreams
Ik ga geen kip eten maar ik ben geen Mol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als hij zijn familie meeneemt hebben ze 20 man zo bij elkaar
Het verbaasd me niks zijn allemaal bang dat ze iets in het huis moeten schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef cuall het volgende:
Ik hoor de ene afmelding na de andere![]()
De linedancers willen niet blijven eten begreep ik van Viola want dat is te duur.
Angela Schijf voor maandag is afgezegd.
De linedancers kunnen nu helemaal niet meer komen, goed geregeld door Viooltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef cuall het volgende:
Ik hoor de ene afmelding na de andere![]()
De linedancers willen niet blijven eten begreep ik van Viola want dat is te duur.
Angela Schijf voor maandag is afgezegd.
jammer vindt het wel grappig om dat te zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
Viola moet [url=http://country.pagina.nl/]hier [/url]gaan zoeken
Viola heeft het niet goed gecommuniceerd, dus de line-dancers komen niet
Ik ga even vloeken sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef Athalon het volgende:
Duidelijkheid is weer troef zo te horen
Lag zeker onder haar bedquote:
Heeft ze de hele week al tegen iedereen met veel poeha verkondigd dat ze een fantaaastische linedance-avond heeft geregeld en dan komen ze nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
Viola moet hier maar gaan zoeken
Viola heeft het niet goed gecommuniceerd, dus de line-dancers komen niet
Die moet ZEKER blijven jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef riri het volgende:
Viola moet er echt in blijven
dat mens zet alles op z'n kop
hilarische tv levert dat op![]()
Zou een fokker de voorzitter zijn van die club?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heeft ze de hele week al tegen iedereen met veel poeha verkondigd dat ze een fantaaastische linedance-avond heeft geregeld en dan komen ze niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zou een fokker de voorzitter zijn van die club?
Yep, ik kom met de rollatorclubquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Is er hier iemand die kan linedancen?
Misschien kunnen we een groepje regelen, ze is nu met alles wat danst blij![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nieuws:
Streams op zwart vanwege tragische gebeurtenis:
[afbeelding]
... De politie heeft 8 vermoedelijke daders op het oog![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Is er hier iemand die kan linedancen?
Misschien kunnen we een groepje regelen, ze is nu met alles wat danst blij![]()
Hoi FBquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
Hoiiiii allemaal, beetje drukjes vandaag... maar BEW ff
Die Viola ook hè
[afbeelding]
ik ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef riri het volgende:
ik kom niet meer bij van dat mens..........![]()
Snappppieeeeeequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Viola kan zelf linedansen, heeft wel 3 lessen gehad..........![]()
Ben benieuwd wat voor aardbeving dar gaat veroorzaken
Gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Vanavond heb ik een persooneelsfeest in de Efteling
Heb er zin an
Gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Heb er zin an
Vast een stuk leuker dan dat line dancen van Vioolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Heb er zin an
Of ze krijgt een enorme opvliegerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef riri het volgende:
straks als ze het voor elkaar heeft schiet ze meteen in coma
Straks lekker maskertje enzo en dan languit in bad... Mezelf helemaal opkalefateren en dan heerlijk avondje uit... Vind het overigens wel altijd jammer dat ze nooit willen verklappen welke artiest de spetterende afsluiting gaat doen...quote:
100 euro is gewoon veel te duur ik heb het er niet voorover.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap overigens niet dat Micky er zo'n punt van maakte dat ze voor 100 euro wilden laten eten. Volgens Micky ben je dat sowieso al kwijt als je een 'happie gaat eten'... Nu weet ik niet waar Micky haar eten haalt, maar voor die 100 euro was ik tijdens de kerst met 2 personen klaar....
Hebben jullie een line dance groep geregeld??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Heb er zin an
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of ze krijgt een enorme opvlieger![]()
Dat is leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Heb er zin an
Ik dus ook niet... Daarom zei ik al, dat was ik met KERST voor 2 personen kwijt....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
100 euro is gewoon veel te duur ik heb het er niet voorover.
Alleen
je lijkt wel een beetje op Nath die deed er gemiddeld vier uur over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Straks lekker maskertje enzo en dan languit in bad... Mezelf helemaal opkalefateren en dan heerlijk avondje uit... Vind het overigens wel altijd jammer dat ze nooit willen verklappen welke artiest de spetterende afsluiting gaat doen...
ze begint meteen al aan de telefoon het hele probleem in geuren en kleuren te vertellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef lillymoon het volgende:
Ze is ook echt niet goed aan de telefoon. Ze vraagt het allemaal helemaal niet vriendelijk, ze eist bijna; wij hebben nodig.........
Ik doe heel stoer, maar ben waarschijnlijk binnen een half uurtje a drie kwartier wel klaar... En dat is dan ook nog alleen omdat m'n masker zeker 20 minuten moet blijven zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
je lijkt wel een beetje op Nath die deed er gemiddeld vier uur over.
Mogguhquote:
Hoi collegaquote:
Ja had ik ook al gehoordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Viool had ene Vera aan de lijn van de redeactie
oeie middag TLquote:
Alleen een avondje met Lieske dan vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet... Daarom zei ik al, dat was ik met KERST voor 2 personen kwijt....
Bye byequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer weg... tot later allemaal
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer weg... tot later allemaal
Viola zit in een andere tijdzone.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
Holt "HBB Goeiemorgen"
Het is al middag maargoed
Bart krijgt les in boekhoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
wie zit daar op stream 4 aan de tafel
Dat is de boekhouder van HBB geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
Mogge, trouwens strak planquote:
Dat heet de overgangquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola zit in een andere tijdzone.
Ik begreep een soort boekhouderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
Is de boekhouder van Mickeyquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef nachtzuster het volgende:
Nieuw drama: de fans van Koos vinden het te duur![]()
deze prijs was toch in overleg met koos zelf vastgesteldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef cuall het volgende:
Oh de gasten voor Koos Alberts haken ook al af, véél te duur
![]()
Dat heb ik de hele tijd al gezegd![]()
Viool kan er niet mee over weg dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:34 schreef BONG4002 het volgende:
Viola "Het is om gek te worden, die muis"
PC doet het niet goed dus
Kan verschillende oorzaken hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:34 schreef BONG4002 het volgende:
Viola "Het is om gek te worden, die muis"
PC doet het niet goed dus
Viool zit erachter, zie echt maar 1 oorzaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan verschillende oorzaken hebben.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef Athalon het volgende:
Nee, er kunnen geen twee computers op het netwerk blijkt![]()
Wat moeten de fans dan betalen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze prijs was toch in overleg met koos zelf vastgesteld
Wat is dat nou weer voor dom gedoequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef Athalon het volgende:
Nee, er kunnen geen twee computers op het netwerk blijkt![]()
Weet ik niet, maar Mickey kennende zal ze zeker niet lager hebben geaccepteerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze prijs was toch in overleg met koos zelf vastgesteld
50 euro..Dat vind ik op zeg best meevallen (al zou ik dat nooit voor Koos Alberts betalen...)quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Viool zit erachter, zie echt maar 1 oorzaak![]()
Dat zat die henk tegenover viooltje te vertellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor dom gedoe![]()
Don't worry, het is maar internet, waar je af en toe lekker impulsief kan reageren. Een pagina later ben ik het al weer vergeten hoor. (waar ging het over? hahahaha)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat uitkijkt voor de treinen.
En sorry voor de rotopmerking van van de week,![]()
Zie de internetpaginaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat mailadres ook weer van de redactie...
Ff korte metten maken, ik heb genoeg van dit snobistisch gedrag...
Redactiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en dan geeft ze Frank nog de schuld dat hij op internet zit
![]()
Ik baal als een stekker dat ik al mijn e-mail per ongeluk heb gewist, want ik had er nog een mailtje staan met een e-mail adres van de redactie, aangenomen dat dat hetzelfde is als bij BB5 toen ik voor Chantal ben geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan me herinneren dat er ene vera in je mailadres stond toen, en die werkt daar nog steeds, want die naam was even terug nog gevallenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat ik al mijn e-mail per ongeluk heb gewist, want ik had er nog een mailtje staan met een e-mail adres van de redactie, aangenomen dat dat hetzelfde is als bij BB5 toen ik voor Chantal ben geweest.
Volgens mij heb ik die wel in een BB5 topic gezet, alleen dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Toch ff zoeken, want volgens mij heb ik die op 22 decembr bij de finale geplaatst, toen ze Roel zo kut behandelden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er ene vera in je mailadres stond toen, en die werkt daar nog steeds, want die naam was even terug nog gevallen
Bonnie is best wel lief.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef cuall het volgende:
Bonnie komt Viola uit de brand helpen. Die heeft nog wel wat kontakten![]()
Met slijterijen zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef cuall het volgende:
Bonnie komt Viola uit de brand helpen. Die heeft nog wel wat kontakten![]()
Viool heeft het niet goed gecommuniceerd, ze komen nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er nu is misgegaan met die linedance-groepDat was toch al geregeld?
Onderteken het wel als Flugeltje Forum Admin Fok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
okequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Don't worry, het is maar internet, waar je af en toe lekker impulsief kan reageren. Een pagina later ben ik het al weer vergeten hoor. (waar ging het over? hahahaha)
zal aan de naam liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
En Joyce belt terug. Heeft al iets geregeld, wat een geweldig mens
Maar goed een drankje kost 5 euro. enz enz enz dure dag alles bij elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
50 euro..Dat vind ik op zeg best meevallen (al zou ik dat nooit voor Koos Alberts betalen...)
quote:Beste redactie, ik weet dat jullie alle mails eerst screenen en ik hoop dat jullie mijn mail door willen sturen naar de hoteliers. Het gaat namelijk fout daar en dat is eeuwig zonde.
Hoteliers,
Hier een mail van een die-hard internetstreamer. Ik zit dit nu een weekje aan te kijken en verbaas mezelf behoorlijk over de snobistische instelling die jullie hebben. Jullie gooien met grote bedragen alsof het niets is. Ik vraag mezelf dan ook af of jullie het doel nog wel voor ogen hebben. Mappa Mundo weten jullie nog? Op dit moment krijg ik het idee dat jullie voornamelijk bezig zijn met een prestige project voor alleen de rijke mensen. Wanneer gaat het tot jullie doordringen dat je beter 50 gasten voor 25 euro p.p. binnen kunt halen dan 10 voor 100 euro? En waarom ook zo denigrerend als mensen vinden dat iets duur is? Voor het merendeel van de bevolking is 50 of 100 euro gewoon een heel groot bedrag. Het is op z’n minst bedenkelijk te noemen dat jullie deze mensen bijna met opgetrokken neus benaderen!!
Het geeft bijna het gevoel alsof jullie jezelf te goed vinden om ‘Jan met de Pet’ te bedienen. En dat is erg jammer, het is namelijk algemeen bekend dat deze “Jannen’ over het algemeen méér over hebben voor het goede doel dan mensen die hun zakken vol hebben. Uitspraken als: ‘mensen die het niet kunnen betalen hebben de ‘gratis streams’ al, dat is hun manier om mee te doen’ komen níet goed over! En als er dan een mail binnenkomt waarin iemand vraagt om ook eens iets te doen voor mensen met een kleinere portomonee is het niet direct reclame als Viola met een nuffige en superieure uitdrukking op haar gezicht zegt: ‘Dat doen we dus niet” en vervolgens een groot kruis op de mail zet.
Ik hoop écht dat jullie deze raad góed in jullie oren knopen. Op deze manier redden jullie het nooit. Het doel is Mappa Mundo, vergeet dat niet!!
Tot slot wil ik jullie herinneren aan een spreekwoord dat mijn vader mij goed ingeprent heeft… Wie het kleine niet eert……………….
Ja Joyce is geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
En Joyce belt terug. Heeft al iets geregeld, wat een geweldig mens
Kan je nagaan hoe slecht deze actie naar buiten wordt gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
het is mappa mondo en niet mundo![]()
Dat wilde ik nét postenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht deze actie naar buiten wordt gebracht.
Denk het niet maar goed NEE heb je JA kan je krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:02 schreef lillymoon het volgende:
Ben benieuwd of het helpt Flugeltje.
Goed gedaan!!
Deze mail is ook niet geblockt:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht deze actie naar buiten wordt gebracht.
sluit wel erg aan op de e-mail van Flugeltje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:04 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddag deze middag.
Henk Krol wordt volgens de telegraaf de nieuwe big boss.
Bron
Dat beloofd wat Bronquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:04 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddag deze middag.
Henk Krol wordt volgens de telegraaf de nieuwe big boss.
Bron
Beloofd zeker wat!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat beloofd wat Bron
![]()
Big Boss Henk Krol: Ik zal dan ook een en ander anders aan gaan pakken. Duidelijk moet zijn, dat we daar niet voor ons eigen ego zitten. Ik wil geen lichtvoetigheid.
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef cuall het volgende:
Frank wordt er erg verdrietig van. Hij heeft de manager van Koos Alberts aan de lijn. Het ligt niet aan Koos, aldus zijn manager. Komt echt door de prijs.
En nieuwe klanten komen ook niet want die willen niet zo door klootviool behandeld worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Viola het programma heel goed doet. Iemand aan wie je jezelf ongegeneerd kunt ergeren. Ze doet het 'doel' echter allesbehalve goed... Dit is dieptriest. Ze behandeld mensen die niet mee willen werken als oud vuil... De betreffende mensen zullen dan ook in de toekomst niet meer mee willen denken....
Ja ik hen inmiddels ook iets van.......opzouten. Het gaat erom dat dat huis er komt en dat gaat niet lukken met die Violaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Viola het programma heel goed doet. Iemand aan wie je jezelf ongegeneerd kunt ergeren. Ze doet het 'doel' echter allesbehalve goed... Dit is dieptriest. Ze behandeld mensen die niet mee willen werken als oud vuil... De betreffende mensen zullen dan ook in de toekomst niet meer mee willen denken....
Alleen hoe gaat hij het overbrengen naar de andere.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beloofd zeker wat!!Hij heeft in ieder geval goeie plannen!
Of wel Koos vind de prijs veel te hoog.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef cuall het volgende:
Frank wordt er erg verdrietig van. Hij heeft de manager van Koos Alberts aan de lijn. Het ligt niet aan Koos, aldus zijn manager. Komt echt door de prijs.
Ik snap er echt niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Ik niet dus....
Ze krijgen van alle kanten dezelfde signalen en tóch doen ze er niets mee...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik voorzie 6 vrijwillige exits vanavond, allen Viola blijft alleen achter
Omdat hun éigen fans niet aanwezig kunnen zijn.... De fans kunnen het namelijk niet zomaar betalen....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat er zo weinig artiesten voor het goede doel willen optreden.
Het wordt Henk Krol, is al zeker hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef riri het volgende:
In ieder geval is de nieuw Big Boss een hij....dat is al zeker
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Lieske fan wil best wel 100 euro betalen om met haar te gaan eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat hun éigen fans niet aanwezig kunnen zijn.... De fans kunnen het namelijk niet zomaar betalen....
Dan komt Hummie assisteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Koos Driessen is geen artiest, maar de superfan van Koos Alberts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat er zo weinig artiesten voor het goede doel willen optreden.
Ach, was in de war met Roelvinkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Koos Driessen is geen artiest, maar de superfan van Koos Alberts.
Ook hij vond het te duur om te komen: 50 euro voor een half uur.
Vanmorgen zag je wel een poster voor het koffieconcert voor de prijs van 25 euro, maar Micky vond dat te goedkoop en daarom hebben ze dat veranderd in 50 euro.
Dan hebben de medewerkers van Endemol een gebakje bij de koffie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef bunnyma het volgende:
Wel 100 gebakjes voor het koffieconcert maar geen mensen.![]()
Dat wil ik meemakenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zin om daar heen te gaan en aan te bellen :
"Ik heb ¤ 10.- over om een kopje koffie in het Hotel te komen drinken."
Eens kijken hoe ze dan reageren...
Precies, dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zin om daar heen te gaan en aan te bellen :
"Ik heb ¤ 10.- over om een kopje koffie in het Hotel te komen drinken."
Eens kijken hoe ze dan reageren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |