Kelly haar ouders zouden komen ontbijten en daarna op vakantie. Ik begreep uit het telefoongesprek net, dat ze niet meer gaan, om Kelly te steunen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef M-en-A het volgende:
Zo te horen is de vader van Kelly toch in het huis. Micky zegt net tegen Frank dat als de poort even open gaat, dat de vader van Kel dan weg kan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag
Wat is dat met dat 'lijk' op de grond?
morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag
Wat is dat met dat 'lijk' op de grond?
Oke,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Kelly haar ouders zouden komen ontbijten en daarna op vakantie. Ik begreep uit het telefoongesprek net, dat ze niet meer gaan, om Kelly te steunen.
Kijk maar uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje is in de buurt [afbeelding]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:27 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje is in de buurt [afbeelding]
Doe maar rustig aan hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet
Ik zit ook maar rustig wakker te worden hoor...![]()
Nee hoor Flugeltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet
Ik zit ook maar rustig wakker te worden hoor...![]()
Probeer deze eens:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:31 schreef flugeltje het volgende:
Stream 1 is bij mij overigens klotebibber.... Springt zowat om de minuut op bufferen... Zo druk zal het nou ook weer niet zijn op de streams lijkt me...
Monique was gisteren behoorlijk pissed over wat en hoe talpa de dingen in beeld brengt en zei toen al dat ze eruit zou gaan. Misschien is dat nu zeker en gaat Monique inderdaad vanavond vrijwillig het huis uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef M-en-A het volgende:
10:24 Micky wil met een goed gevoel vertrekken
Er heerst een gespannen sfeer in het Hotel. Monique voelt dit ook: “We zijn allemaal moe en gestresst, maar laten we proberen allemaal lief en aardig tegen elkaar te doen.Het is mijn laatste dag hier en ik wil wel met een goed gevoel vertrekken!”
Bron: Talpa
Behalve dat de regie niet weet hoe ze streams interessant moeten maken kunnen ze in het Dagboek dus ook al geen namen meer van elkaar onderscheiden. Lijkt me stug dat ze nu al weten dat Monique vanavond vertrekt.![]()
Hoe kunnen ze dat dan weten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique was gisteren behoorlijk pissed over wat en hoe talpa de dingen in beeld brengt en zei toen al dat ze eruit zou gaan. Misschien is dat nu zeker en gaat Monique inderdaad vanavond vrijwillig het huis uit.
Die doet het goed zo te merken...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
http://streamers.at.sara.crossmediaventures.com/talpastream3
Hoi Scannie, long time no seequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Monique was gisteren behoorlijk pissed over wat en hoe talpa de dingen in beeld brengt en zei toen al dat ze eruit zou gaan. Misschien is dat nu zeker en gaat Monique inderdaad vanavond vrijwillig het huis uit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die doet het goed zo te merken...
Het schijnt dus van wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat dan weten?
Bij mijn weten kunnen ze niets zien over de uitzendingen
Hmm...tja de regie blokt de streams meer dan dat ze doorlaten dus zou kunnen dat ze wel iets weten maar dat weten wij dan weer nietquote:
Ik denk dat het niet te voorkomen is dat ze van gasten horen wat er over het tv-scherm komt. Daar zal ze haar info wel van hebben neem ik aan.quote:
Misschien heeft ze van bepaalde mensen gehoord hoe alles in beeld wordt gebracht en waar vooral de nadruk op wordt gelegd door talpa. Ze was in ieder geval behoorlijk pissed en zei dat dat niet volgens afspraak was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...tja de regie blokt de streams meer dan dat ze doorlaten dus zou kunnen dat ze wel iets weten maar dat weten wij dan weer niet
Ja dat werd net ook gezegd, klinkt idd meer plausibelerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze van bepaalde mensen gehoord hoe alles in beeld wordt gebracht en waar vooral de nadruk op wordt gelegd door talpa. Ze was in ieder geval behoorlijk pissed en zei dat dat niet volgens afspraak was.
Dat was met de nieuwe Big Bosquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef cuall het volgende:
Het lijkt er wel op dat er een gesprek heeft plaats gevonden met de regie. Mickey zegt hardop, kan ik even een gesprek voeren dat niet wordt uitgezonden, en prompt gaat de stream ergens anders op![]()
Beetje raar, als donateur wil je neem ik aan wel weten waar je geld terechtkomt uiteindelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:39 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 1 censuur omdat Bart het heeft over de technische details hoe het werkt met het geld
Het gaat er meer om waar het geld tijdelijk bewaard word (het zijn natuurlijk wel duizenden euros in die kist)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Beetje raar, als donateur wil je neem ik aan wel weten waar je geld terechtkomt uiteindelijk
quote:
Onder het bed van Vioolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waar het geld tijdelijk bewaard word (het zijn natuurlijk wel duizenden euros in die kist)
hebben ze de sokken van Roel gevonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om waar het geld tijdelijk bewaard word (het zijn natuurlijk wel duizenden euros in die kist)
Jij ook veel plezierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:46 schreef M-en-A het volgende:
Mensjes ik ben er weer vandoor. Veel plezier nog allemaal.![]()
![]()
En uhhh.... mocht er iets bijzonders gebeuren zou iemand dat dan ook even in de SV willen plaatsen.![]()
Tja, ze gooien (bij de redactie) gewoon te snel mails wegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Athalon het volgende:
Dat gaat lekker, hoor iemand zeggen dat er al twee dagen gelden gemailt is en Viola (en de club) hebben nog steeds niets ontvangen![]()
Kijk dat is nu Humorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:49 schreef Inca het volgende:
Monique en Gert hebben de slappe lach. Wat wil nu het geval. Monique zat helemaal in haar rol toen ze de ontbijtgasten ontving. Ze was beleefd en geïnteresseerd, maar was één ding vergeten…er zat een ei tussen haar borsten. Toen ze hoorde dat er gasten kwamen, stopte ze haar ‘ontbijtje’ tussen haar borsten om het warm te houden. Door alle haast was ze echter vergeten het ei uit haar decolleté te vissen![]()
Gaat ze wel lukken hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ze hebben voor 20 personen eten (kip) maar nog geen gasten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |