quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nieuws:
Bron: Talpa
Streams op zwart vanwege tragische gebeurtenis:
... De politie heeft 8 vermoedelijke daders op het oog![]()
Ja prachtig iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
(deze verdiende even een herhaling)
Goedemorgen![]()
![]()
Moordspel (met Ron Brandsteder) in HBBquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
(deze verdiende even een herhaling)
Goedemorgen![]()
![]()
Mss is hij wel de nieuwe BB (Big boss)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:50 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Moordspel (met Ron Brandsteder) in HBB![]()
en ook een met een drankprobleem we missen dan nog Marco Bakkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss is hij wel de nieuwe BB (Big boss)
Ook namelijk een min of meer uitgerangeerde BN'er
Echt slim van Talpa om de streams niet uit te zenden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja prachtig idd
Ook een zeer goedemorgen![]()
![]()
![]()
Je zou kunnen bellen met Endemol, heeft DaMook gisteravond ook gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Echt slim van Talpa om de streams niet uit te zenden.![]()
Ik zat even op hun site te kijkenen er wordt in het huis wel rgelmatig gesproken over de veiling, maar op de site staat alleen een dagje bubbellen met Kelly open, verder staat alles er gesloten
![]()
Niet echt heel erg slimquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef M-en-A het volgende:
Behalve dat de regie niet weet hoe ze streams interessant moeten maken kunnen ze in het Dagboek dus ook al geen namen meer van elkaar onderscheiden. Lijkt me stug dat ze nu al weten dat Monique vanavond vertrekt.![]()
Dat is toch die weerman.... verklaard dan misschien waarom we plaatjes van een regenachtige tuin zien op de streamsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, de nieuwe Big Boss word schijnbaar Henk Krol heb ik gelezen in een ander topic hier
Of het waar is weet ik niet, maar de mogelijkheid zou zeker kunnen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:58 schreef M-en-A het volgende:
10:24 Micky wil met een goed gevoel vertrekken
Er heerst een gespannen sfeer in het Hotel. Monique voelt dit ook: “We zijn allemaal moe en gestresst, maar laten we proberen allemaal lief en aardig tegen elkaar te doen.Het is mijn laatste dag hier en ik wil wel met een goed gevoel vertrekken!”
Bron: Talpa
Behalve dat de regie niet weet hoe ze streams interessant moeten maken kunnen ze in het Dagboek dus ook al geen namen meer van elkaar onderscheiden. Lijkt me stug dat ze nu al weten dat Monique vanavond vertrekt.![]()
Nee dat is Erwinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat is toch die weerman.... verklaard dan misschien waarom we plaatjes van een regenachtige tuin zien op de streams![]()
Je zou natuurlijk kunnen proberen om bijv. Paul Römer te mailenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Er zitten daar een stelletje randdebielen lijkt het wel
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat is Erwin
Henk Krol is hoofdredacteur van de Gaykrant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |