Ik baal als een stekker dat ik al mijn e-mail per ongeluk heb gewist, want ik had er nog een mailtje staan met een e-mail adres van de redactie, aangenomen dat dat hetzelfde is als bij BB5 toen ik voor Chantal ben geweest.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat mailadres ook weer van de redactie...
Ff korte metten maken, ik heb genoeg van dit snobistisch gedrag...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan me herinneren dat er ene vera in je mailadres stond toen, en die werkt daar nog steeds, want die naam was even terug nog gevallenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat ik al mijn e-mail per ongeluk heb gewist, want ik had er nog een mailtje staan met een e-mail adres van de redactie, aangenomen dat dat hetzelfde is als bij BB5 toen ik voor Chantal ben geweest.
Volgens mij heb ik die wel in een BB5 topic gezet, alleen dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Toch ff zoeken, want volgens mij heb ik die op 22 decembr bij de finale geplaatst, toen ze Roel zo kut behandelden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er ene vera in je mailadres stond toen, en die werkt daar nog steeds, want die naam was even terug nog gevallen
Bonnie is best wel lief.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef cuall het volgende:
Bonnie komt Viola uit de brand helpen. Die heeft nog wel wat kontakten![]()
Met slijterijen zeker?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:43 schreef cuall het volgende:
Bonnie komt Viola uit de brand helpen. Die heeft nog wel wat kontakten![]()
Viool heeft het niet goed gecommuniceerd, ze komen nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:49 schreef teamlead het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er nu is misgegaan met die linedance-groepDat was toch al geregeld?
Onderteken het wel als Flugeltje Forum Admin Fok.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
okequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Don't worry, het is maar internet, waar je af en toe lekker impulsief kan reageren. Een pagina later ben ik het al weer vergeten hoor. (waar ging het over? hahahaha)
zal aan de naam liggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
En Joyce belt terug. Heeft al iets geregeld, wat een geweldig mens
Maar goed een drankje kost 5 euro. enz enz enz dure dag alles bij elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
50 euro..Dat vind ik op zeg best meevallen (al zou ik dat nooit voor Koos Alberts betalen...)
quote:Beste redactie, ik weet dat jullie alle mails eerst screenen en ik hoop dat jullie mijn mail door willen sturen naar de hoteliers. Het gaat namelijk fout daar en dat is eeuwig zonde.
Hoteliers,
Hier een mail van een die-hard internetstreamer. Ik zit dit nu een weekje aan te kijken en verbaas mezelf behoorlijk over de snobistische instelling die jullie hebben. Jullie gooien met grote bedragen alsof het niets is. Ik vraag mezelf dan ook af of jullie het doel nog wel voor ogen hebben. Mappa Mundo weten jullie nog? Op dit moment krijg ik het idee dat jullie voornamelijk bezig zijn met een prestige project voor alleen de rijke mensen. Wanneer gaat het tot jullie doordringen dat je beter 50 gasten voor 25 euro p.p. binnen kunt halen dan 10 voor 100 euro? En waarom ook zo denigrerend als mensen vinden dat iets duur is? Voor het merendeel van de bevolking is 50 of 100 euro gewoon een heel groot bedrag. Het is op z’n minst bedenkelijk te noemen dat jullie deze mensen bijna met opgetrokken neus benaderen!!
Het geeft bijna het gevoel alsof jullie jezelf te goed vinden om ‘Jan met de Pet’ te bedienen. En dat is erg jammer, het is namelijk algemeen bekend dat deze “Jannen’ over het algemeen méér over hebben voor het goede doel dan mensen die hun zakken vol hebben. Uitspraken als: ‘mensen die het niet kunnen betalen hebben de ‘gratis streams’ al, dat is hun manier om mee te doen’ komen níet goed over! En als er dan een mail binnenkomt waarin iemand vraagt om ook eens iets te doen voor mensen met een kleinere portomonee is het niet direct reclame als Viola met een nuffige en superieure uitdrukking op haar gezicht zegt: ‘Dat doen we dus niet” en vervolgens een groot kruis op de mail zet.
Ik hoop écht dat jullie deze raad góed in jullie oren knopen. Op deze manier redden jullie het nooit. Het doel is Mappa Mundo, vergeet dat niet!!
Tot slot wil ik jullie herinneren aan een spreekwoord dat mijn vader mij goed ingeprent heeft… Wie het kleine niet eert……………….
Ja Joyce is geweldigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
En Joyce belt terug. Heeft al iets geregeld, wat een geweldig mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |