hihi, kom je daar NU pas achterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Er zitten daar een stelletje randdebielen lijkt het wel
![]()
Goh het is een wonder, mss zijn ze geschrokken van mijn optie om Paul te mailen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Inca het volgende:
HEYYYYYYYYYYYYY BEELD
Paulquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh het is een wonder, mss zijn ze geschrokken van mijn optie om Paul te mailen?![]()
![]()
Wie weet... maar uhhhh kent iemand een van de personen op de streams, of zijn het toenvallige ontbijters. (Dit ivm met de SVquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goh het is een wonder, mss zijn ze geschrokken van mijn optie om Paul te mailen?![]()
![]()
Paul Römer, hoofd van de programmadirectie Endemol (zoiets), hij is ook regelmatig bij de regie aanwezig om de boel te instruerenquote:
Kellyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef bunnyma het volgende:
Die kale had het over iemand van wie hij hoopte dat ze vanmiddag weer bij haar positieven zou komen.
Over wie zal hij het hebben.
HUMMIEquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef bunnyma het volgende:
Die kale had het over iemand van wie hij hoopte dat ze vanmiddag weer bij haar positieven zou komen.
Over wie zal hij het hebben.
Daar hoeft ze niet zo heel veel moeite voro te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Inca het volgende:
Viola doet Tanja na met der zwangerschap
Ja ziet er niet uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:10 schreef Inca het volgende:
Viola doet Tanja na met der zwangerschap
arm kindquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Goeiedag
Wat is dat met dat 'lijk' op de grond?
Zijn onderweg naar Aalsmeerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:47 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
(deze verdiende even een herhaling)
Goedemorgen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |