Vast een stuk leuker dan dat line dancen van Vioolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Vanavond heb ik een persooneelsfeest in de Efteling
Heb er zin an
Of ze krijgt een enorme opvliegerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:21 schreef riri het volgende:
straks als ze het voor elkaar heeft schiet ze meteen in coma
Straks lekker maskertje enzo en dan languit in bad... Mezelf helemaal opkalefateren en dan heerlijk avondje uit... Vind het overigens wel altijd jammer dat ze nooit willen verklappen welke artiest de spetterende afsluiting gaat doen...quote:
100 euro is gewoon veel te duur ik heb het er niet voorover.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap overigens niet dat Micky er zo'n punt van maakte dat ze voor 100 euro wilden laten eten. Volgens Micky ben je dat sowieso al kwijt als je een 'happie gaat eten'... Nu weet ik niet waar Micky haar eten haalt, maar voor die 100 euro was ik tijdens de kerst met 2 personen klaar....
Hebben jullie een line dance groep geregeld??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Heb er zin an
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of ze krijgt een enorme opvlieger![]()
Dat is leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:20 schreef flugeltje het volgende:
Heb er zin an
Ik dus ook niet... Daarom zei ik al, dat was ik met KERST voor 2 personen kwijt....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
100 euro is gewoon veel te duur ik heb het er niet voorover.
Alleen
je lijkt wel een beetje op Nath die deed er gemiddeld vier uur over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Straks lekker maskertje enzo en dan languit in bad... Mezelf helemaal opkalefateren en dan heerlijk avondje uit... Vind het overigens wel altijd jammer dat ze nooit willen verklappen welke artiest de spetterende afsluiting gaat doen...
ze begint meteen al aan de telefoon het hele probleem in geuren en kleuren te vertellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef lillymoon het volgende:
Ze is ook echt niet goed aan de telefoon. Ze vraagt het allemaal helemaal niet vriendelijk, ze eist bijna; wij hebben nodig.........
Ik doe heel stoer, maar ben waarschijnlijk binnen een half uurtje a drie kwartier wel klaar... En dat is dan ook nog alleen omdat m'n masker zeker 20 minuten moet blijven zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
je lijkt wel een beetje op Nath die deed er gemiddeld vier uur over.
Mogguhquote:
Hoi collegaquote:
Ja had ik ook al gehoordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:24 schreef Foreverblue het volgende:
Viool had ene Vera aan de lijn van de redeactie
oeie middag TLquote:
Alleen een avondje met Lieske dan vind ik het geen probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet... Daarom zei ik al, dat was ik met KERST voor 2 personen kwijt....
Bye byequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer weg... tot later allemaal
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:28 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer weg... tot later allemaal
Viola zit in een andere tijdzone.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef BONG4002 het volgende:
Holt "HBB Goeiemorgen"
Het is al middag maargoed
Bart krijgt les in boekhoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
wie zit daar op stream 4 aan de tafel
Dat is de boekhouder van HBB geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
Mogge, trouwens strak planquote:
Dat heet de overgangquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Viola zit in een andere tijdzone.
Ik begreep een soort boekhouderquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
Is de boekhouder van Mickeyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |