Kan je nagaan hoe slecht deze actie naar buiten wordt gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
het is mappa mondo en niet mundo![]()
Dat wilde ik nét postenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht deze actie naar buiten wordt gebracht.
Denk het niet maar goed NEE heb je JA kan je krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:02 schreef lillymoon het volgende:
Ben benieuwd of het helpt Flugeltje.
Goed gedaan!!
Deze mail is ook niet geblockt:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht deze actie naar buiten wordt gebracht.
sluit wel erg aan op de e-mail van Flugeltje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:04 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddag deze middag.
Henk Krol wordt volgens de telegraaf de nieuwe big boss.
Bron
Dat beloofd wat Bronquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:04 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddag deze middag.
Henk Krol wordt volgens de telegraaf de nieuwe big boss.
Bron
Beloofd zeker wat!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat beloofd wat Bron
![]()
Big Boss Henk Krol: Ik zal dan ook een en ander anders aan gaan pakken. Duidelijk moet zijn, dat we daar niet voor ons eigen ego zitten. Ik wil geen lichtvoetigheid.
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef cuall het volgende:
Frank wordt er erg verdrietig van. Hij heeft de manager van Koos Alberts aan de lijn. Het ligt niet aan Koos, aldus zijn manager. Komt echt door de prijs.
En nieuwe klanten komen ook niet want die willen niet zo door klootviool behandeld worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Viola het programma heel goed doet. Iemand aan wie je jezelf ongegeneerd kunt ergeren. Ze doet het 'doel' echter allesbehalve goed... Dit is dieptriest. Ze behandeld mensen die niet mee willen werken als oud vuil... De betreffende mensen zullen dan ook in de toekomst niet meer mee willen denken....
Ja ik hen inmiddels ook iets van.......opzouten. Het gaat erom dat dat huis er komt en dat gaat niet lukken met die Violaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Viola het programma heel goed doet. Iemand aan wie je jezelf ongegeneerd kunt ergeren. Ze doet het 'doel' echter allesbehalve goed... Dit is dieptriest. Ze behandeld mensen die niet mee willen werken als oud vuil... De betreffende mensen zullen dan ook in de toekomst niet meer mee willen denken....
Alleen hoe gaat hij het overbrengen naar de andere.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beloofd zeker wat!!Hij heeft in ieder geval goeie plannen!
Of wel Koos vind de prijs veel te hoog.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef cuall het volgende:
Frank wordt er erg verdrietig van. Hij heeft de manager van Koos Alberts aan de lijn. Het ligt niet aan Koos, aldus zijn manager. Komt echt door de prijs.
Ik snap er echt niks vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Ik niet dus....
Ze krijgen van alle kanten dezelfde signalen en tóch doen ze er niets mee...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik voorzie 6 vrijwillige exits vanavond, allen Viola blijft alleen achter
Omdat hun éigen fans niet aanwezig kunnen zijn.... De fans kunnen het namelijk niet zomaar betalen....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat er zo weinig artiesten voor het goede doel willen optreden.
Het wordt Henk Krol, is al zeker hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef riri het volgende:
In ieder geval is de nieuw Big Boss een hij....dat is al zeker
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Lieske fan wil best wel 100 euro betalen om met haar te gaan eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat hun éigen fans niet aanwezig kunnen zijn.... De fans kunnen het namelijk niet zomaar betalen....
Dan komt Hummie assisteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Koos Driessen is geen artiest, maar de superfan van Koos Alberts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat er zo weinig artiesten voor het goede doel willen optreden.
Ach, was in de war met Roelvinkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Koos Driessen is geen artiest, maar de superfan van Koos Alberts.
Ook hij vond het te duur om te komen: 50 euro voor een half uur.
Vanmorgen zag je wel een poster voor het koffieconcert voor de prijs van 25 euro, maar Micky vond dat te goedkoop en daarom hebben ze dat veranderd in 50 euro.
Dan hebben de medewerkers van Endemol een gebakje bij de koffie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef bunnyma het volgende:
Wel 100 gebakjes voor het koffieconcert maar geen mensen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |