Waarschijnlijk oude vogelgriep kippen, die zou ik ook niet moetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ze hebben voor 20 personen eten (kip) maar nog geen gasten.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef Athalon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oude vogelgriep kippen, die zou ik ook niet moeten![]()
Als hij zijn familie meeneemt hebben ze 20 man zo bij elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net dat John de Mol ook komt vanavond?
Vraag me af of Endemol met deze opzet het Hotel vol krijgt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ze hebben voor 20 personen eten (kip) maar nog geen gasten.![]()
Dan krijgen we een paar uur tuinstreamsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde net dat John de Mol ook komt vanavond?
Dat is 100% zeker het gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan krijgen we een paar uur tuinstreams
Ik ga geen kip eten maar ik ben geen Mol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als hij zijn familie meeneemt hebben ze 20 man zo bij elkaar
Het verbaasd me niks zijn allemaal bang dat ze iets in het huis moeten schoonmaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef cuall het volgende:
Ik hoor de ene afmelding na de andere![]()
De linedancers willen niet blijven eten begreep ik van Viola want dat is te duur.
Angela Schijf voor maandag is afgezegd.
De linedancers kunnen nu helemaal niet meer komen, goed geregeld door Viooltjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:03 schreef cuall het volgende:
Ik hoor de ene afmelding na de andere![]()
De linedancers willen niet blijven eten begreep ik van Viola want dat is te duur.
Angela Schijf voor maandag is afgezegd.
jammer vindt het wel grappig om dat te zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
Viola moet [url=http://country.pagina.nl/]hier [/url]gaan zoeken
Viola heeft het niet goed gecommuniceerd, dus de line-dancers komen niet
Ik ga even vloeken sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef Athalon het volgende:
Duidelijkheid is weer troef zo te horen
Lag zeker onder haar bedquote:
Heeft ze de hele week al tegen iedereen met veel poeha verkondigd dat ze een fantaaastische linedance-avond heeft geregeld en dan komen ze nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
Viola moet hier maar gaan zoeken
Viola heeft het niet goed gecommuniceerd, dus de line-dancers komen niet
Die moet ZEKER blijven jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef riri het volgende:
Viola moet er echt in blijven
dat mens zet alles op z'n kop
hilarische tv levert dat op![]()
Zou een fokker de voorzitter zijn van die club?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heeft ze de hele week al tegen iedereen met veel poeha verkondigd dat ze een fantaaastische linedance-avond heeft geregeld en dan komen ze niet![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:12 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Zou een fokker de voorzitter zijn van die club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |