Hij was misschien een goeie voetballerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
Hoezo, vind je hem een lekkere kerel of zo?
idd misschien moeten we er maar een algemeen topic over maken met infoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef rubbereend het volgende:
bijzonder dat er voor deze beste man nog helemaal geen topic was
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
idd misschien moeten we er maar een algemeen topic over maken met info![]()
Kan dat overdagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]maak een leuke OP dan plak ik hem in de daadwerkelijke OP
Jari, hebben jullie ook zo'n held ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]maak een leuke OP dan plak ik hem in de daadwerkelijke OP
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Kan dat overdag![]()
Morgen doe ik het wel
En voor voetbalfilmpjes van iemand ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef rubbereend het volgende:
bijzonder dat er voor deze beste man nog helemaal geen topic was
Morgen maak ik een normale OP met info enz niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En voor voetbalfilmpjes van iemand ook niet.
Wat een waardeloos forum is dit toch.![]()
Wie weet heb je nog iets aan:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Morgen maak ik een normale OP met info enz niet zo aanstellen
Kan je het niet hebben ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet heb je nog iets aan:
deze search
Correct.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Staat niet in de top elf allertijden
Stel je hebt een tweede elftal all time is ie een goeie reserve
Hij maakte ook nog de 1-1 in de finale tegen Juventus. Helaas bleven die cokesnuivers koeler bij de pingelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef Sethje het volgende:
Mijn favoriete voetballer aller tijden...wat een nummer 10, en altijd die doelpunten als het moest..
panathinaikos uit..
auxerre uit...
geweldig!
Jammer dat het elftal in de finale op was. D'r was maar 1 ploeg die dat jaar recht had op de CL, en dat was Ajax. Die 0-2 in het bernabeu was alleen al een beker waardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij maakte ook nog de 1-1 in de finale tegen Juventus. Helaas bleven die cokesnuivers koeler bij de pingels
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Logitik het volgende:
Dat zullen dan waarschijnlijk zwart/wit filmpjes worden![]()
Ging mis tussen Sar en Boer, komt die Ravanelli eraan die de bal uit een ONMOGELIJKE hoek richting goal tikt. Hobbel hobbel hobbel, Silooy net te laat. Doelpuntquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Sethje het volgende:
ja idd....wat een finale was dat zeg...die eerste goal van juve! :|:|
Eerst nooit geen verbeteren en dan nog een keer ik vondt er achteraan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk bijna nooit voetbal !
Jari vondt ik een mooie voetballer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
wat hebben jullie op mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst nooit geen verbeteren en dan nog een keer ik vond er achteraan.![]()
Ja duhquote:Op maandag 10 juli 2006 00:41 schreef litmanen10 het volgende:
ik zou hem tog een plaats geven bij de beste 11 spelers van ajax ooit!!
Maar je bent toch niet compleet achterlijk, of wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
wat hebben jullie op mij![]()
Wij zitten niet op een sollicitatie gesprek, jah.
Hij is dus ook menselijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ooit kreeg hij rood wegens een knietje tegen een Volendammer, de doerak
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:39 schreef Freak187 het volgende:
Hij scoorde altijd tegen feyenoord.
Klopt, Jari was best een geschikte peerquote:Op maandag 10 juli 2006 00:51 schreef BobbyHill het volgende:
Jari Litmanen schaart zich onder een heel select groepje spelers, waar zelfs rivaliserende supporters geen hekel aan kunnen hebben.
Was ook niet zo arrogant als een hoop zijn medespelers (en nakomelingen). Het blijkt wel weer dat je meer sympathie kan verwachten als kan je je gewoon normaal gedraagt.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:54 schreef Superheld het volgende:
Weet nog dat 'ie in 99 een staande ovatie kreeg bij ons na zijn 'laatste' wedstrijd ook al degradeerden we toen na een 2-2.
Vond het vroeger ook een mooie voetballer om te zien, een van de weinige ajacieden waar ik inderdaad geen hekel aan had.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:34 schreef vogeltje het volgende:
Litmanen, jeugheld!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef Tommeke het volgende:
Als er een klassement was voor de speler met de minste kaarten in z'n carriere zou hij hem winnen volgens mij!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jari Litmanen probeerde ooit iemand van Volendam door tweeen te schoppen. Rood.
Ben er maar zuinig opquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef ericajax het volgende:
[afbeelding]
kreeg hem vandaag binnen
![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef ericajax het volgende:
[afbeelding]
kreeg hem vandaag binnen
![]()
LITMANEN OHOOOOOWWWquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij doet het nog steeds hoor
Scoort de 1-0 voor Finland tegen Polen.
Ja als je dat eerder had geweten had psv hem benaderd he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef DrDentz het volgende:
huh hij heeft gescoord vanavond, ik dacht dat die kerel allang dood was
Ik ook..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Zo noem ik m'n zoontje.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C78022163D9655.htmlquote:Blessure Litmanen na val van trap
Jari Litmanen is voorlopig uit de roulatie. De 36-jarige Fin heeft bij een val van de trap een nek- en rugblessure opgelopen.
De oud-Ajacied, tegenwoordig spelend bij het Zweedse Malmö, hielp op de boerderij van zijn ouders bij de voorjaarsarbeid. Met een glas melk in de hand struikelde hij van de trap.
Het is niet voor het eerst dat Litmanen door een 'freak accident' uitgeschakeld wordt. Vorig seizoen stond de 107-voudig international maanden buitenspel nadat hij bij het zwierig verwijderen van een kroonkurk van een fles zijn netvlies had beschadigd.
dat dacht ik ookquote:
Huh grappig wanneer is die?quote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg.. beter is hij hersteld tijdens de Ajax - Ajax'95 wedstrijd !!
Halen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is nu te koop in een 2 voor 1 package met Kluivert
goeie kick!quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:21 schreef Houniet het volgende:
¬
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Zo noem ik m'n zoontje.
Op vakantie had er 1 zn dochter zo genoemdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Zo noem ik m'n zoontje.
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99kquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef milagro het volgende:Jari
zoals hij daar op die boot zat destijds, door de grachten van A'dam, zo schetig, zo rustig tussen al die gekte om hem heen
waar heb je het over, ,milagro??
Tong weet het wel
HELDquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
3de minuut, daar zit Jari.![]()
Noujaaa...ze geloven het nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daar zie je dan van Gaal met de cup, Kluivert...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
En?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Daar zie je dan van Gaal met de cup, Kluivert...![]()
en nu? Nu lijkt van Gaal de titel te pakken met AZ en Kluivert zit met Koeman opgescheept in Eindhoven![]()
Patrickquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Louisquote:
Maak een filmpje van jezelf terwijl je LITMANEN WOOO OOHHH OOWH roept.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:19 schreef BonJovi het volgende:
Heefti emand een filmpje van dat mensen roepen
LITMANEN WOOO OOHHH OOWH
Whaha nee ik wou een leuk moment van het stadion sfeer, dat iedereen het roeptquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maak een filmpje van jezelf terwijl je LITMANEN WOOO OOHHH OOWH roept.
Mooie beeldenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeveel Ajax gerelateerde topics ga je nog verzieken? Rot een eind op man, triest figuur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt hij net als bij Ajax ook uitgelachen door zijn medespelers bij zijn nieuwe clubs?
dan is koeman nog een grotere kneus dan ik al dacht als hij niet ingreep op zo'n momentquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Koeman zei dat zijn medespelers hem uitlachten als hij weer apart trainde en dat Galasek werd uitgelachen om zijn accent
Wie dat deed zei hij er niet bij maar dat is niet zo moeilijk om te raden.
Wat kon ie doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is koeman nog een grotere kneus dan ik al dacht als hij niet ingreep op zo'n moment
quote:Litmanen krijgt standbeeld in Finland
De bijzondere voetbalkunsten van Jari Litmanen zullen worden vereeuwigd middels een standbeeld. Het beeld zal komen te staan in Lahti, de Finse geboorteplaats van de oud-Ajacied.
De inmiddels 36-jarige spelmaker kende een rijk gevulde loopbaan. Via Reipas Lahti kwam de begaafde middenvelder terecht bij MyPa, Ajax, FC Barcelona, Liverpool, FC Lahti, Hansa Rostock en Malmö FF.
De kosten voor het standbeeld worden gedragen door donaties van Finse fans en liefhebbers uit de hele wereld. Als alles volgens planning verloopt, wordt het beeld medio 2008 onthuld.
quote:De kosten voor het standbeeld worden gedragen door donaties van Finse fans en liefhebbers uit de hele wereld
Dankzij Murp. Moet af en toe een beetje switchen van avater hequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
Litmanen![]()
maar Heineken mooie nieuwe avatar
Hij zette Ibrahimovic toch eens op zijn plek toen die de rest van de selectie liep te kleineren?quote:Koeman zei dat zijn medespelers hem uitlachten als hij weer apart trainde en dat Galasek werd uitgelachen om zijn accent
quote:Litmanen vertrekt bij Malmö FF
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 2 augustus om 17:30
Jari Litmanen is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Malmö FF. De voormalig aanvaller van Ajax is tenminste vier maanden uitgeschakeld door een achillespeesblessure en besloot daarom zijn contract op te zeggen.
Klik hier!
"Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad", vertelde de 36-jarige Fin op de website van de Europese voetbalbond UEFA. “Maar binnenkort zal ik geopereerd worden en vier tot zes maanden geblesseerd zijn. Dat betekent dat ik mijn laatste wedstrijd voor Malmö heb gespeeld.”
De Zweedse club betreurt het vertrek van Litmanen, die in twee jaar tijd slechts tien competitieduels in actie kwam. “H¤et is zonde dat we niet veel voordeel hebben gehad van zijn aanwezigheid", verklaarde technisch directeur Hasse Borg. We zijn echter blij dat hij een van ons is geweest. Hij is een geweldige prof op het veld en een rolmodel voor de jonge spelers."
De 107-voudig international, die door het blessureleed ook wel de man met de glazen spieren wordt genoemd, mist daardoor in ieder geval de komende EK-kwalificatiewedstrijden. De Finnen nemen in Groep A de tweede positie in.
Goed planquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Ordinair het volgende:
Litmanen
Gast.. Neem een baan bij AJAX!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Ordinair het volgende:
Litmanen
Gast.. Neem een baan bij AJAX!
Genoeg praktijkervaring opgedaan iig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Laat Ajax hem dan maar een baan aanbieden. Hersteltrainer of zo.
Ik weet niet zo goed of ik hier nu blij of verdrietig van moet worden. Een fitte, niet geblesseerde Litmanen zien spelen is altijd een genot.. maar als je te lang naar hem kijkt heeft ie weer ergens last van..quote:Fulham wil fitte Litmanen
Uitgegeven: 22 januari 2008 12:14
LONDEN - Jari Litmanen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Fulham. De 37-jarige aanvaller verschijnt woensdag voor een uitgebreide medische keuring in Londen. De Fin verdient een contract wanneer hij fit wordt bevonden.
Litmanen nam vorig jaar augustus afscheid bij Malmö FF. Hij speelde het vorige seizoen wegens blessures slechts twee duels voor de Zweedse club. Litmanen arriveert op voorspraak van trainer Roy Hodgson bij Fulham. De nieuwe oefenmeester van de nummer negentien van de Premier League werkte tot november vorig jaar als bondscoach van Finland.
"Jari heeft de laatst tijd heel hard gewerkt om fit te worden", vertelde Hodgson dinsdag op de website van de nationale voetbalbond van Finland.
Ajax
Litmanen speelde tussen 1992 en 1999 voor Ajax. De Fin won onder onder meer de Wereldbeker, Champions League en UEFA Cup met de Amsterdamse club. Hij vertrok naar Barcelona en Liverpool, maar keerde in 2002 weer terug bij Ajax. De Fin speelde vervolgens in twee seizoenen wegens blessures nog maar twintig duels voor zijn favoriete Nederlandse club.
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een heldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het niet enorm raar dit? Wat heeft hij daar te winnen en waarom haalt Fulham hem?
Helemaal mee eens, die liefhebberij is het hem. Ik hoopte dat hij het dichter bij z'n huis zou houden, hij heeft nu niks meer in de PL te zoeken...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een held.
Ze willen Nevland ook nog, kan ie mooi achter spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die liefhebberij is het hem. Ik hoopte dat hij het dichter bij z'n huis zou houden, hij heeft nu niks meer in de PL te zoeken...
Ja en weer in z'n oude jaren 90 vorm terug zou vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:48 schreef Catch22- het volgende:
zou een grap zijn als hij nu ineens fit blijft
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een held.
Neem er nou eerst maar een bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef Ordinair het volgende:
* Ordinair verstuurt meteen aanvraag nog seizoenskaart
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Neem er nou eerst maar een bij Ajax
quote:Litmanen speelde door blessures afgelopen jaar geen enkel duel voor zijn Zweedse club Malmö FF. vi.nl
Fulham ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hij heeft nu niks meer in de PL te zoeken...
quote:Jari Litmanen staat op het punt aan te sluiten bij Fulham. De 37-jarige Fin kan voor de rest van het seizoen tekenen bij de Londenaren als hij een aantal fysieke tests doorstaat, meldt de Finse krant Helsingin Sanomat.
Litmanen speelde door blessures afgelopen jaar geen enkel duel voor zijn Zweedse club Malmö FF. De ex-Ajacied was wél twee keer van de partij in de Finse nationale ploeg.
Roy Hodgson, de huidige coach van Fulham, kent Litmanen omdat hij bondscoach van de Finnen was tijdens de mislukte EK-kwalificatiereeks.
Hodgson is naarstig op zoek naar versterking om Fulham uit de degradatiezone te krijgen. The Cottagers staan voorlaatste in de Premier League.
Litmanen speelde al eerder in Engeland. Van 2000 tot 2003 kwam hij uit voor Liverpool, waar hij 26 competitiewedstrijden speelde en vijf keer scoorde.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dirk Julicherquote:Fulham-manager Roy Hodgson: 'Let maar op, Litmanen wordt de revalidatie van dit seizoen!'
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dirk Julicher
Uit het wereldje van vi.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dirk Julicher
Uit het wereldje van vi.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Zwansen het volgende:
Litmanen. Alleen bij Ajax kon ie presteren...
Voor echte topclubs kwam ie altijd tekort. Desalniettemin een degelijke gspeler, die het vooral van zn harde werken moest hebben.
Voor echte topclubs kwam ie altijd tekort. Desalniettemin een degelijke gspeler, die het vooral van zn harde werken moest hebben.
Jari bleef overeind dankzij de Nederlandse competitie, Engeland, ItaliË of Spanje was te zwaar voor hem geweest. Daar moet je ook elke competitiewedstrijd vol spelen in de Eredivisie niet. Dus kon zijn lichaam het aan en mmocht hij exceleren in de CL. Zeker het Ajax van die tijd kon in de Eredivsie op 80% spelen en alles dik winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Fides het volgende:
[..]
![]()
Alsof Ajax geen topclub was tussen 92-97
En 'die het vooral van zn harde werken moest hebben' alsof het Jeroen Heubach was ofzo
Fantastische (trap)techniek en perfect gevoel voor diepte en timing.
Een van de beste voetballers van de midden jaren '90. Scoorde in 2 seizoenen CL (21 wedstrijden) 15 doelpunten als aanvallende middenvelder
Geniaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Zwansen het volgende:
Aan je PI te zien is dit een erg slechte grap, maar anders:quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef raptorix het volgende:
Als neutrale toeschouwer vond ik Litmanen ook al niet zo heel bijzonder, gewoon beetje type Perez.
Z'n doelpunt in de Champions League tegen AS Roma dat jaar zal ik ook niet vergeten. Het was helaas slechts een van de weinige mooie staaltjes die hij nog liet zien na z'n terugkomst.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog wel toen hij terug kwam bij Ajax, 2002/03, als de zeldzaamheid dat Jari meespeelde zich voordeed en hij kreeg de bal ging het hele Ajaxpubliek "Oooeeeeeee"
Mooi was dat
Verneukte bijna me geldbet op Griekenland die dude gvd zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:56 schreef Fides het volgende:
Scoorde vandaag de openingstreffer in de 2-1 verloren wedstrijd tegen Griekenland. Hij kan het nog steeds.
OMG, jewaited, hij is de bom! Jewaited.quote:Op donderdag 7 februari 2008 04:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verneukte bijna me geldbet op Griekenland die dude gvd zeg![]()
Held![]()
Wtf Jewaited?quote:Op donderdag 7 februari 2008 04:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMG, jewaited, hij is de bom! Jewaited.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef raptorix het volgende:
Als neutrale toeschouwer vond ik Litmanen ook al niet zo heel bijzonder, gewoon beetje type Perez.
Eens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Litmanen niet zovaak geblesseerd was geweest dan was hij 1 van de swereld's grootsten aller tijden geweest. Ik verbaas me dat er überhaupt iemand niet fan van hem kan/ kon zijn, fluwelen techniek, fantastisch inzicht en scorend vermogen.
Goed filmpje ouwequote:Op donderdag 24 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=a_Rsnj57W6c Nog even mijn eerste zelfgemaakte filmpje![]()
Jari
Bij Fulham? Ik gok niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer maakt hij zijn debuut?
Origineel nummertje erbij genomen ook. Verder wel leuke beeldenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heel lekker filmpje inderdaad. Klasse
Kuffour @ 0.55quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=a_Rsnj57W6c Nog even mijn eerste zelfgemaakte filmpje![]()
Jari
Goed filmpje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
Jari
Maar dat heb je wel met meer voetballers natuurlijk. In de jaren '80 had je zo bv Juan Lozano bij Real Madrid, Anderlecht en Beerschot. Een fenomeen voor wie hem op z'n best zag spelen , puur qua talent was hij allicht zelfs beter dan zijn tijdgenoot Maradona (Madrid kocht hem ook als hun antwoord op Maradona bij Barcelona, dacht ik) , maar hij sukkelde gedurende zijn hele carriere van de ene blessure in de andere en moest uiteindelijk er helemaal door stoppen. En nu twintig jaar later is iedereen die hem nooit zag spelen gewoon al vergeten en is hij een voetnootje in de voetbalgeschiedenis. Ik vrees voor Litmanen dat dit ook voor hem zal gelden. Fantastische voetballer voor wij die het genot hebben gehad om hem tussen al die blessures door hebben zien spelen. Maar binnen tien , twintig jaar weet niemand nog hoe goed hij eigenlijk wel was ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Litmanen niet zovaak geblesseerd was geweest dan was hij 1 van de swereld's grootsten aller tijden geweest. Ik verbaas me dat er überhaupt iemand niet fan van hem kan/ kon zijn, fluwelen techniek, fantastisch inzicht en scorend vermogen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jari bleef overeind dankzij de Nederlandse competitie, Engeland, ItaliË of Spanje was te zwaar voor hem geweest. Daar moet je ook elke competitiewedstrijd vol spelen in de Eredivisie niet. Dus kon zijn lichaam het aan en mmocht hij exceleren in de CL. Zeker het Ajax van die tijd kon in de Eredivsie op 80% spelen en alles dik winnen.
Die kerel is jammergenoeg gewoon op, over een aantal jaar mag ie trainer wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien wil ie wel weer terugkomen om aanvoerder te worden.
Stam - Davids - Litmanen
Leuk rijtje
Nederland is ook het buitenlandquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajax was één keer beter in de scouting dan PSV, en goed ook. Moeilijk om toe te geven he.
Vooral omdat PSV hem natuurlijk zelf afgewezen heeft.
Overigens heeft ie ook in het buitenland ook nog genoeg laten zien, maar tjah die blessures he.
Wat heeft Maradona in Spanje laten zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederland is ook het buitenland
Maar wat heeft hij in Spanje, Zweden, Engeland en Duitsland laten zien?
Hij is gewoon een ouderwetse club junkie
Altijd handig als mensen voor je typen wat je zelf wilde gaan typenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Maradona in Spanje laten zien.
Je zegt dat Napoli groot is geworden door Maradona. Meer dan de UEFA cup en 1 keer het nationale kampioenschap won ie niet. Litmanen komt uit Godbetert Finland. Won de EC-1 en werd europees topscorer aller tijden bij een club die jij niet serieus neemt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederland is ook het buitenland
Maar wat heeft hij in Spanje, Zweden, Engeland en Duitsland laten zien?
Hij is gewoon een ouderwetse club junkie
Topic gaat over Litmanenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef tong80 het volgende:
Argentinos Juniors
Boca Juniors
Barcelona Mislukt
Napoli
Sevilla Mislukt
Newell's Old Boys Mislukt
Boca Juniors Mislukt
Game, Set....and Match tong80quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef tong80 het volgende:
Argentinos Juniors
Boca Juniors
Barcelona Mislukt
Napoli
Sevilla Mislukt
Newell's Old Boys Mislukt
Boca Juniors Mislukt
Ajax - Barcelona - Liverpool is gewoon een heel mooi rijtje. In zn beste 10 jaar heeft ie maar voor 3 clubs gespeeld, das niet zo veel lijkt me. Niet te vergelijken met echte clubhoeren als Anelka en Vieri.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reipas
HJK
MyPa
Ajax
Barcelona
Liverpool
Ajax
FC Lahti
Hansa Rostock
Malmö FF
Fulham
10 ploegen, 6 landen
Schoolvoorbeeld van een club junkie altijd op zoek naar een nieuw contract terwijl hij 5 jaar geleden had moeten stoppen
Laatste 8 seizoenen, 101 wedstrijden(meestal als invaller)
Hij geniet gewoon van het voetbal, bij de meeste van die clubs had ie een prestatie contract...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt nog steeds staan dat hij na zijn mislukking bij Ajax gewoon had moeten stoppen
Makkelijk om dat te zeggen als buitenstaander. Voetbal is zijn leven, zolang hij er plezier aan heeft moet hij het gewoon blijven doen. Ik vind het wel te prijzen dat hij schijt heeft aan wat anderen denken en gewoon lekker zijn ding blijft doen. Het is zijn leven, dus laat hem zelf zijn beslissingen nemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijkt nog steeds staan dat hij na zijn mislukking bij Ajax gewoon had moeten stoppen
Je kan ook gewoon ontopic reageren op de twee reacties boven je, in plaats van er weer een oneliner uit te poepen. Gaat het lukken, denk je?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat een copy-paste verhaal voor iedere keer als een speler een transfer maakt?
Dat deed ik, ik heb notabene nog wel gequote ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon ontopic reageren op de twee reacties boven je, in plaats van er weer een oneliner uit te poepen. Gaat het lukken, denk je?
http://www.youtube.com/watch?v=fJ4lL3p8ECMquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat deed ik, ik heb notabene nog wel gequote ook
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fJ4lL3p8ECM
Originele uit die tijd word moeilijk als je dat bedoeld. Je kunt wel een nieuwe bestellen en er gewoon Litmanen op laten drukkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef tevebe het volgende:
Litmanen. Prachtige speler. Ik was nog speciaal voor hem naar de Arena gegaan toen ik klein was om hem op het trainingsveld te zien. Ik had mijn Litmanen shirtje al aan voor een handtekening. Helaas was hij toen geblesseerd, maar had toch handtekeningen gekregen van andere spelers.
Weet iemand waar ik nog een Litmanen shirtje kan kopen?
Ik denk inderdaad dat dat de beste optie is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Originele uit die tijd word moeilijk als je dat bedoeld. Je kunt wel een nieuwe bestellen en er gewoon Litmanen op laten drukken
Volgens mij had iemand in het Ajax topic dat laatst ook nog gedaan, zag er mooi uitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat de beste optie is.
Het liefst nog een Umbro shirtje, haha. Ik wil idd geen shirtje met Aegon erop. Ik zal het shirtje snel bestellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand in het Ajax topic dat laatst ook nog gedaan, zag er mooi uitMaar ik zou wel snel zijn, ik neem aan dat je er wel een met ABN als Sponsor wil
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:06 schreef DANILXL het volgende:
http://link.marktplaats.nl/128529533
110 euro ofzo denk ik incl. handtekening
Misschien toch maar even een mailtje sturen.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:06 schreef DANILXL het volgende:
http://link.marktplaats.nl/128529533
110 euro ofzo denk ik incl. handtekening
wat een onzinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajax was één keer beter in de scouting dan PSV, en goed ook. Moeilijk om toe te geven he.
Vooral omdat PSV hem natuurlijk zelf afgewezen heeft.
Overigens heeft ie ook in het buitenland ook nog genoeg laten zien, maar tjah die blessures he.
Vergeet Tokyo '95 niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Litmanen komt uit Godbetert Finland. Won de EC-1 en werd europees topscorer aller tijden bij een club die jij niet serieus neemt.
Sterkte held!quote:Litmanen geveld door hartproblemen
zaterdag 23 februari, door YeaH, Helmond, 13:54u, www.sportweek.nl
Geplaatst op 23-02-2008 13:30 door Yannick Spoorenberg
Jari Litmanen is vrijdagmiddag met hartproblemen afgevoerd naar het ziekenhuis. Hoewel de problemen niet al te ernstig leken nam de huidige werkgever van de middenvelder, Fulham, het zekere voor het onzekere en bracht de Fin naar het hospita.
De 37-jarige voormalig speler van Ajax maakt momenteel weer goed en zal binnenkort naar zijn vaderland vertrekken om de revalideren en uit te rusten. Enkele weken geleden maakte de oud gediende nog een opmerkelijke overstap naar Fulham. Oud-bondscoach van Finland, Roy Hodsgson, nam de spelverdeler mee naar de Premier League.
"Jari is direct naar een specialist gegaan en die heeft hem aanbevolen te rusten", aldus één van de laatste berichten vanuit Engeland van een woordvoerder van Fulham.
Of wil je het ontkennen? Volgens mij heeft ie al 11 jaar geen volledig seizoen gespeeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:57 schreef BonJovi het volgende:
respect he voor "die gast" doe normaal man mafkees
En zeker niet bij Jariquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:16 schreef BonJovi het volgende:
Ja maar dit is geen blessure aan de voet ofzo, dus als iemand het aan zijn hart heeft moet je daar niet grappen over maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |