quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een held.
Dirk Julicherquote:Fulham-manager Roy Hodgson: 'Let maar op, Litmanen wordt de revalidatie van dit seizoen!'
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dirk Julicher
Uit het wereldje van vi.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dirk Julicher
Uit het wereldje van vi.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Zwansen het volgende:
Litmanen. Alleen bij Ajax kon ie presteren...
Voor echte topclubs kwam ie altijd tekort. Desalniettemin een degelijke gspeler, die het vooral van zn harde werken moest hebben.
Voor echte topclubs kwam ie altijd tekort. Desalniettemin een degelijke gspeler, die het vooral van zn harde werken moest hebben.
Jari bleef overeind dankzij de Nederlandse competitie, Engeland, ItaliË of Spanje was te zwaar voor hem geweest. Daar moet je ook elke competitiewedstrijd vol spelen in de Eredivisie niet. Dus kon zijn lichaam het aan en mmocht hij exceleren in de CL. Zeker het Ajax van die tijd kon in de Eredivsie op 80% spelen en alles dik winnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Fides het volgende:
[..]
![]()
Alsof Ajax geen topclub was tussen 92-97
En 'die het vooral van zn harde werken moest hebben' alsof het Jeroen Heubach was ofzo
Fantastische (trap)techniek en perfect gevoel voor diepte en timing.
Een van de beste voetballers van de midden jaren '90. Scoorde in 2 seizoenen CL (21 wedstrijden) 15 doelpunten als aanvallende middenvelder
Geniaalquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Zwansen het volgende:
Aan je PI te zien is dit een erg slechte grap, maar anders:quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef raptorix het volgende:
Als neutrale toeschouwer vond ik Litmanen ook al niet zo heel bijzonder, gewoon beetje type Perez.
Z'n doelpunt in de Champions League tegen AS Roma dat jaar zal ik ook niet vergeten. Het was helaas slechts een van de weinige mooie staaltjes die hij nog liet zien na z'n terugkomst.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog wel toen hij terug kwam bij Ajax, 2002/03, als de zeldzaamheid dat Jari meespeelde zich voordeed en hij kreeg de bal ging het hele Ajaxpubliek "Oooeeeeeee"
Mooi was dat
Verneukte bijna me geldbet op Griekenland die dude gvd zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:56 schreef Fides het volgende:
Scoorde vandaag de openingstreffer in de 2-1 verloren wedstrijd tegen Griekenland. Hij kan het nog steeds.
OMG, jewaited, hij is de bom! Jewaited.quote:Op donderdag 7 februari 2008 04:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verneukte bijna me geldbet op Griekenland die dude gvd zeg![]()
Held![]()
Wtf Jewaited?quote:Op donderdag 7 februari 2008 04:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMG, jewaited, hij is de bom! Jewaited.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef raptorix het volgende:
Als neutrale toeschouwer vond ik Litmanen ook al niet zo heel bijzonder, gewoon beetje type Perez.
Eens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Litmanen niet zovaak geblesseerd was geweest dan was hij 1 van de swereld's grootsten aller tijden geweest. Ik verbaas me dat er überhaupt iemand niet fan van hem kan/ kon zijn, fluwelen techniek, fantastisch inzicht en scorend vermogen.
Goed filmpje ouwequote:Op donderdag 24 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=a_Rsnj57W6c Nog even mijn eerste zelfgemaakte filmpje![]()
Jari
Bij Fulham? Ik gok niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer maakt hij zijn debuut?
Origineel nummertje erbij genomen ook. Verder wel leuke beeldenquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heel lekker filmpje inderdaad. Klasse
Kuffour @ 0.55quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=a_Rsnj57W6c Nog even mijn eerste zelfgemaakte filmpje![]()
Jari
Goed filmpje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
Jari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |