Hij was misschien een goeie voetballerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
Hoezo, vind je hem een lekkere kerel of zo?
idd misschien moeten we er maar een algemeen topic over maken met infoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef rubbereend het volgende:
bijzonder dat er voor deze beste man nog helemaal geen topic was
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:33 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
idd misschien moeten we er maar een algemeen topic over maken met info![]()
Kan dat overdagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]maak een leuke OP dan plak ik hem in de daadwerkelijke OP
Jari, hebben jullie ook zo'n held ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]maak een leuke OP dan plak ik hem in de daadwerkelijke OP
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Kan dat overdag![]()
Morgen doe ik het wel
En voor voetbalfilmpjes van iemand ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:32 schreef rubbereend het volgende:
bijzonder dat er voor deze beste man nog helemaal geen topic was
Morgen maak ik een normale OP met info enz niet zo aanstellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En voor voetbalfilmpjes van iemand ook niet.
Wat een waardeloos forum is dit toch.![]()
Wie weet heb je nog iets aan:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Morgen maak ik een normale OP met info enz niet zo aanstellen
Kan je het niet hebben ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet heb je nog iets aan:
deze search
Correct.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Staat niet in de top elf allertijden
Stel je hebt een tweede elftal all time is ie een goeie reserve
Hij maakte ook nog de 1-1 in de finale tegen Juventus. Helaas bleven die cokesnuivers koeler bij de pingelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:45 schreef Sethje het volgende:
Mijn favoriete voetballer aller tijden...wat een nummer 10, en altijd die doelpunten als het moest..
panathinaikos uit..
auxerre uit...
geweldig!
Jammer dat het elftal in de finale op was. D'r was maar 1 ploeg die dat jaar recht had op de CL, en dat was Ajax. Die 0-2 in het bernabeu was alleen al een beker waardquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij maakte ook nog de 1-1 in de finale tegen Juventus. Helaas bleven die cokesnuivers koeler bij de pingels
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef Logitik het volgende:
Dat zullen dan waarschijnlijk zwart/wit filmpjes worden![]()
Ging mis tussen Sar en Boer, komt die Ravanelli eraan die de bal uit een ONMOGELIJKE hoek richting goal tikt. Hobbel hobbel hobbel, Silooy net te laat. Doelpuntquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef Sethje het volgende:
ja idd....wat een finale was dat zeg...die eerste goal van juve! :|:|
Eerst nooit geen verbeteren en dan nog een keer ik vondt er achteraan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk bijna nooit voetbal !
Jari vondt ik een mooie voetballer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
wat hebben jullie op mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst nooit geen verbeteren en dan nog een keer ik vond er achteraan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |