Ja als je dat eerder had geweten had psv hem benaderd he?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef DrDentz het volgende:
huh hij heeft gescoord vanavond, ik dacht dat die kerel allang dood was
Ik ook..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Zo noem ik m'n zoontje.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C78022163D9655.htmlquote:Blessure Litmanen na val van trap
Jari Litmanen is voorlopig uit de roulatie. De 36-jarige Fin heeft bij een val van de trap een nek- en rugblessure opgelopen.
De oud-Ajacied, tegenwoordig spelend bij het Zweedse Malmö, hielp op de boerderij van zijn ouders bij de voorjaarsarbeid. Met een glas melk in de hand struikelde hij van de trap.
Het is niet voor het eerst dat Litmanen door een 'freak accident' uitgeschakeld wordt. Vorig seizoen stond de 107-voudig international maanden buitenspel nadat hij bij het zwierig verwijderen van een kroonkurk van een fles zijn netvlies had beschadigd.
dat dacht ik ookquote:
Huh grappig wanneer is die?quote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg.. beter is hij hersteld tijdens de Ajax - Ajax'95 wedstrijd !!
Halen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is nu te koop in een 2 voor 1 package met Kluivert
goeie kick!quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:21 schreef Houniet het volgende:
¬
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Zo noem ik m'n zoontje.
Op vakantie had er 1 zn dochter zo genoemdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:36 schreef Bananenman het volgende:
Zo noem ik m'n zoontje.
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99kquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:00 schreef milagro het volgende:Jari
zoals hij daar op die boot zat destijds, door de grachten van A'dam, zo schetig, zo rustig tussen al die gekte om hem heen
waar heb je het over, ,milagro??
Tong weet het wel
HELDquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
3de minuut, daar zit Jari.![]()
Noujaaa...ze geloven het nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daar zie je dan van Gaal met de cup, Kluivert...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
En?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Daar zie je dan van Gaal met de cup, Kluivert...![]()
en nu? Nu lijkt van Gaal de titel te pakken met AZ en Kluivert zit met Koeman opgescheept in Eindhoven![]()
Patrickquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Louisquote:
Maak een filmpje van jezelf terwijl je LITMANEN WOOO OOHHH OOWH roept.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:19 schreef BonJovi het volgende:
Heefti emand een filmpje van dat mensen roepen
LITMANEN WOOO OOHHH OOWH
Whaha nee ik wou een leuk moment van het stadion sfeer, dat iedereen het roeptquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maak een filmpje van jezelf terwijl je LITMANEN WOOO OOHHH OOWH roept.
Mooie beeldenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeveel Ajax gerelateerde topics ga je nog verzieken? Rot een eind op man, triest figuur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt hij net als bij Ajax ook uitgelachen door zijn medespelers bij zijn nieuwe clubs?
dan is koeman nog een grotere kneus dan ik al dacht als hij niet ingreep op zo'n momentquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:03 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Koeman zei dat zijn medespelers hem uitlachten als hij weer apart trainde en dat Galasek werd uitgelachen om zijn accent
Wie dat deed zei hij er niet bij maar dat is niet zo moeilijk om te raden.
Wat kon ie doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is koeman nog een grotere kneus dan ik al dacht als hij niet ingreep op zo'n moment
quote:Litmanen krijgt standbeeld in Finland
De bijzondere voetbalkunsten van Jari Litmanen zullen worden vereeuwigd middels een standbeeld. Het beeld zal komen te staan in Lahti, de Finse geboorteplaats van de oud-Ajacied.
De inmiddels 36-jarige spelmaker kende een rijk gevulde loopbaan. Via Reipas Lahti kwam de begaafde middenvelder terecht bij MyPa, Ajax, FC Barcelona, Liverpool, FC Lahti, Hansa Rostock en Malmö FF.
De kosten voor het standbeeld worden gedragen door donaties van Finse fans en liefhebbers uit de hele wereld. Als alles volgens planning verloopt, wordt het beeld medio 2008 onthuld.
quote:De kosten voor het standbeeld worden gedragen door donaties van Finse fans en liefhebbers uit de hele wereld
Dankzij Murp. Moet af en toe een beetje switchen van avater hequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
Litmanen![]()
maar Heineken mooie nieuwe avatar
Hij zette Ibrahimovic toch eens op zijn plek toen die de rest van de selectie liep te kleineren?quote:Koeman zei dat zijn medespelers hem uitlachten als hij weer apart trainde en dat Galasek werd uitgelachen om zijn accent
quote:Litmanen vertrekt bij Malmö FF
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 2 augustus om 17:30
Jari Litmanen is met onmiddellijke ingang vertrokken bij Malmö FF. De voormalig aanvaller van Ajax is tenminste vier maanden uitgeschakeld door een achillespeesblessure en besloot daarom zijn contract op te zeggen.
Klik hier!
"Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad", vertelde de 36-jarige Fin op de website van de Europese voetbalbond UEFA. “Maar binnenkort zal ik geopereerd worden en vier tot zes maanden geblesseerd zijn. Dat betekent dat ik mijn laatste wedstrijd voor Malmö heb gespeeld.”
De Zweedse club betreurt het vertrek van Litmanen, die in twee jaar tijd slechts tien competitieduels in actie kwam. “H¤et is zonde dat we niet veel voordeel hebben gehad van zijn aanwezigheid", verklaarde technisch directeur Hasse Borg. We zijn echter blij dat hij een van ons is geweest. Hij is een geweldige prof op het veld en een rolmodel voor de jonge spelers."
De 107-voudig international, die door het blessureleed ook wel de man met de glazen spieren wordt genoemd, mist daardoor in ieder geval de komende EK-kwalificatiewedstrijden. De Finnen nemen in Groep A de tweede positie in.
Goed planquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Ordinair het volgende:
Litmanen
Gast.. Neem een baan bij AJAX!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef Ordinair het volgende:
Litmanen
Gast.. Neem een baan bij AJAX!
Genoeg praktijkervaring opgedaan iig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Laat Ajax hem dan maar een baan aanbieden. Hersteltrainer of zo.
Ik weet niet zo goed of ik hier nu blij of verdrietig van moet worden. Een fitte, niet geblesseerde Litmanen zien spelen is altijd een genot.. maar als je te lang naar hem kijkt heeft ie weer ergens last van..quote:Fulham wil fitte Litmanen
Uitgegeven: 22 januari 2008 12:14
LONDEN - Jari Litmanen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij Fulham. De 37-jarige aanvaller verschijnt woensdag voor een uitgebreide medische keuring in Londen. De Fin verdient een contract wanneer hij fit wordt bevonden.
Litmanen nam vorig jaar augustus afscheid bij Malmö FF. Hij speelde het vorige seizoen wegens blessures slechts twee duels voor de Zweedse club. Litmanen arriveert op voorspraak van trainer Roy Hodgson bij Fulham. De nieuwe oefenmeester van de nummer negentien van de Premier League werkte tot november vorig jaar als bondscoach van Finland.
"Jari heeft de laatst tijd heel hard gewerkt om fit te worden", vertelde Hodgson dinsdag op de website van de nationale voetbalbond van Finland.
Ajax
Litmanen speelde tussen 1992 en 1999 voor Ajax. De Fin won onder onder meer de Wereldbeker, Champions League en UEFA Cup met de Amsterdamse club. Hij vertrok naar Barcelona en Liverpool, maar keerde in 2002 weer terug bij Ajax. De Fin speelde vervolgens in twee seizoenen wegens blessures nog maar twintig duels voor zijn favoriete Nederlandse club.
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een heldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het niet enorm raar dit? Wat heeft hij daar te winnen en waarom haalt Fulham hem?
Helemaal mee eens, die liefhebberij is het hem. Ik hoopte dat hij het dichter bij z'n huis zou houden, hij heeft nu niks meer in de PL te zoeken...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een held.
Ze willen Nevland ook nog, kan ie mooi achter spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die liefhebberij is het hem. Ik hoopte dat hij het dichter bij z'n huis zou houden, hij heeft nu niks meer in de PL te zoeken...
Ja en weer in z'n oude jaren 90 vorm terug zou vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:48 schreef Catch22- het volgende:
zou een grap zijn als hij nu ineens fit blijft
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is pure liefhebberij, niets meer, niets minder. Jari wil gewoon voetballen. Want dat is zijn grootste passie. Natuurlijk moet ie allang gestopt zijn. Zeker met zijn lichaam. Maar zo is Jari niet. Jari is een held.
Neem er nou eerst maar een bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef Ordinair het volgende:
* Ordinair verstuurt meteen aanvraag nog seizoenskaart
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Neem er nou eerst maar een bij Ajax
quote:Litmanen speelde door blessures afgelopen jaar geen enkel duel voor zijn Zweedse club Malmö FF. vi.nl
Fulham ook niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hij heeft nu niks meer in de PL te zoeken...
quote:Jari Litmanen staat op het punt aan te sluiten bij Fulham. De 37-jarige Fin kan voor de rest van het seizoen tekenen bij de Londenaren als hij een aantal fysieke tests doorstaat, meldt de Finse krant Helsingin Sanomat.
Litmanen speelde door blessures afgelopen jaar geen enkel duel voor zijn Zweedse club Malmö FF. De ex-Ajacied was wél twee keer van de partij in de Finse nationale ploeg.
Roy Hodgson, de huidige coach van Fulham, kent Litmanen omdat hij bondscoach van de Finnen was tijdens de mislukte EK-kwalificatiereeks.
Hodgson is naarstig op zoek naar versterking om Fulham uit de degradatiezone te krijgen. The Cottagers staan voorlaatste in de Premier League.
Litmanen speelde al eerder in Engeland. Van 2000 tot 2003 kwam hij uit voor Liverpool, waar hij 26 competitiewedstrijden speelde en vijf keer scoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |