echt "over the top" dat ding.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind de achterkant niet echt mooi..
dit ziet er wel vreemd uit zo btw
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:1. Een gevoel dat er een overweldigende crisis heerst en dat de traditionele oplossingen te kort schieten.
2. Het belang (primacy) van de groep, waardoor men plichten heeft die belangrijker zijn dan ieder recht, individueel of universeel, en het ondergeschikt stellen van het individu aan deze groep.
3. Het gevoel dat een/deze groep het slachtoffer is, hetgeen iedere daad rechtvaardigd, zonder wettelijke en morele beperkingen, tegen zijn vijanden zowel binnen als buiten de samenleving.
4. De angst voor het uiteenvallen van de groep door de negatieve invloed van het liberale individualisme, klassestrijd en buitenlandse (alien) invloeden.
5. Het verlangen naar een nauwere intergratie van een meer pure gemeenschap, door instemming, of wanneer noodzakelijk door geweld.
6. Het verlangen naar authoritair (mannelijk) leiderschap dat uiteindelijk samen komt in één nationale leider, welke eigenhandig in staat is het lot van de groep te belichamen.
7. De superioriteit van het instinct van de leider boven abstracte en algemeen geldende ratio.
8. De doorgedrukte (efficacy) wil en geweld worden verheerlijk wanneer zij gekoppeld zijn aan het succes van de groep.
9. Het recht van het gekozen volk om de wil aan anderen op te leggen zonder daarin bepert te worden door menselijke of kerkelijke wetgeving om zo het overleven van de groep in een aan (sociaal) Darwinistische samenleving te verzekeren.
Zoals de Zondaquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
echt "over the top" dat ding.
over the top kan wel, maar doe het dan op zijn "italiaans"
Huiselijk fascismequote:
Dan zijn ze nog niet jarig.quote:
Wat doen de schatjes?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
Tee Vee Pee ofzo!
Ik moet even naar mijn eigen subforum.
Vast iemand uit PUBquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:29 schreef Sjoewe het volgende:
Autokraker (9) opgepakt door getuigen![]()
ik kan mezelf ook niet beheersenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog niet jarig.
Mensen moeten gewoon afblijven van andermans spullen.
De buurtkids hebben toendertijd ook mijn oude nissan geheel onder gekrast.
Me stadtsjiej, wat doen zequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vast iemand uit PUB
edit: UtrechtALTIJD weer Utrecht
Die vind ik dan weer wél mooiquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zoals de Zonda
http://www.seriouswheels.com/top-2005-Pagani-Zonda-F.htm <--- Wallpapers daar, MEN!![afbeelding]
Misschien is het raam van de auto van je ouders wel door een rammelaar ingeslagen, of is er een fopspeen doorheen gegooid?quote:
Een driejarige die z'n lege flesje Breezer effe snel kwijt moestquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien is het raam van de auto van je ouders wel door een rammelaar ingeslagen, of is er een fopspeen doorheen gegooid?
Die is onlinequote:Op donderdag 19 januari 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Van mij mag een bepaald iemand wel online komen btw
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Het komt, het komt, de lieve goede sint!
hihihi!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxx gaat PTA modden!
Goed topic
Hij kan helemaal niet bannenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef Fugie het volgende:
fwnk banne van pta zou een goeie binnekomer zijn
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik jou daar wel mee!
Ik vond het een prachtstukjequote:
dat pleitte inderdaad voor me jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef vlad het volgende:
OMG! even weg en alexxx heeft een blauwtje gelopen![]()
gefeliciteerd kerel![]()
maar dit betekent nu wel dat ook_gek niet meer komt als ie woord houdt![]()
Jippiequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef vlad het volgende:
OMG! even weg en alexxx heeft een blauwtje gelopen![]()
gefeliciteerd kerel![]()
maar dit betekent nu wel dat ook_gek niet meer komt als ie woord houdt![]()
Gelukkig bestaat er een goed ondergronds inlichtingensysteem in het PTAquote:
Ik vond 1 keer onder het buro meer dan genoegquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxx, kun je niet vragen je letters in de kleuren van de Friese vlag te maken?
Oja, nogmaals gefeliciteerd
Opzich ook wat voor te zeggen jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond 1 keer onder het buro meer dan genoeg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er een goed ondergronds inlichtingensysteem in het PTA
quote:
Ik denk dat als ik daar die negen punten post, ze me tot Fuhrer kiezenquote:
Ach, ik heb zonet ook weer pro-Fryslân propaganda voor de FP gesubmitquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik daar die negen punten post, ze me tot Fuhrer kiezen
je bent blauwquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxx gaat PTA modden!
Goed topic
Een authentieke grafbakquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel een 2.2 vtec
en zon air ride van teveel euros
stiekem een telraam in de OP editten of zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef Fugie het volgende:
die zullen je nog vaak genoeg nodig hebben
Jeah. Veel mensen die er goed intrapten.quote:
Oh man ik kreeg haast een rolberoertequote:
Ga je de traditie verbreken van het als ex-PTA mod opeens helemaal verwijden uit het PTA?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah. Veel mensen die er goed intrapten.
Mijn laatste -zelfbedachte- rel in mijn rol als mod![]()
[..]
Oh man ik kreeg haast een rolberoerte
Ik denk niet dat ik hier weg te slaan benquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je de traditie verbreken van het als ex-PTA mod opeens helemaal verwijden uit het PTA?
alsof het niet doorzichtig was ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah. Veel mensen die er goed intrapten.
Mijn laatste -zelfbedachte- rel in mijn rol als mod![]()
[..]
Oh man ik kreeg haast een rolberoerte
alsof niet erg veel mensen die erbij waren erin traptenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof het niet doorzichtig was ofzo
heheh. die is wel goed jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
Zag daarnet zo'n kentekeplaathouder waarop stond "Heb je nog sex of golf je al?"![]()
![]()
Heb je een Golf of seks je nog?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
Zag daarnet zo'n kentekeplaathouder waarop stond "Heb je nog sex of golf je al?"![]()
![]()
BMW-rijders hebben per definitie een kleine piemelquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moest daar ook aan denken ja
Gelukkig zat hij op een BMW 5 serie
Stelletje boerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
http://www.zippyvideos.co(...)tori_drifting_video/
Kan je weer lekker bakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
autotje voorzien van verse bakolie en er was toch niks mis met mn auto, er zat een tak vast in mn ophaning
zeker bij jou in de straat, Tjabboquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
http://www.zippyvideos.co(...)tori_drifting_video/
Kan ik mee naar Dakarquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
kleurcode! origineel
En een gave bak natuurlijk
He dat schiet lekker op, ben ik aan het werk, heb jij tijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ow ja M5, ik heb nu tijd![]()
welke motorcodes wilde je ook alweer weten?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je weer lekker bakken![]()
[afbeelding]
Mazzelaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef BazzoS het volgende:
Wat ik me gisteren toch heb meegemaakt![]()
Gisteren ging ik naar Nijmegen toe. Ik stond rechts voorgesorteerd om de autobaan op te draaien, vooraan bij het stoplicht. links naast me stond een busje, daarachter een getjoende corrado.
Schetsje:
[[url=http://img8.imageshack.us/img8/9342/schets6eq.th.jpg]afbeelding][/url]
Hopen dat de situatie nu duidelijk is
Toen het stoplicht op groen ging gaf ik flink gas, de Corrado haalde het busje rechts in, over een doorgetrokken streep. En precies op dat moment kwam er een oranje witte Volvo van de andere kantde autobaan af.! Die maakte een U-turn de autobaan weer op. (zag ik niet, omdat ik de bocht al voorbij was) Even later toen ik op de teller de 170 zag liet ik gas los. Toen ik weer 120 reed keek ik in de binnenspiegel waar de corrado was. Die was toen al erg vlot dichterbij gekomen maar liet heel verdacht ook ineens het gas los, vlak daarna zag ik de bekende Volvo achter hem rijden, en gingen ze samen de vluchtstrook op
![]()
Ik heb geen last gehad van politie maar kneep hem wel even in de hoop dat ze mij niet aan gingen houden.
Terplekke je Roze slipje uittrekkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Mazzelaar170 km/h is heel duur als je ze je hebben.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Terplekke je Roze slipje uittrekken
Ik ben pleitte
mooi, wanneer gaan we sprinten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef BazzoS het volgende:
Btw, even voor Peu:
M'n remmen zitten er al een week of 2 op hoor
Damn heb jij ff mazzel gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef BazzoS het volgende:
Gisteren ging ik naar Nijmegen toe. Ik stond rechts voorgesorteerd om de autobaan op te draaien, vooraan bij het stoplicht. links naast me stond een busje, daarachter een getjoende corrado.
Schetsje:
[[url=http://img8.imageshack.us/img8/9342/schets6eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Toen het stoplicht op groen ging gaf ik flink gas, de Corrado haalde het busje rechts in, over een doorgetrokken streep. En precies op dat moment kwam er een oranje witte Volvo van de andere kantde autobaan af.! Die maakte een U-turn de autobaan weer op. (zag ik niet, omdat ik de bocht al voorbij was) Even later toen ik op de teller de 170 zag liet ik gas los. Toen ik weer 120 reed keek ik in de binnenspiegel waar de corrado was. Die was toen al erg vlot dichterbij gekomen maar liet heel verdacht ook ineens het gas los, vlak daarna zag ik de bekende Volvo achter hem rijden, en gingen ze samen de vluchtstrook op
![]()
Ik heb geen last gehad van politie maar kneep hem wel even in de hoop dat ze mij niet aan gingen houden.
roflquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef BazzoS het volgende:
Schetsje:
[[url=http://img8.imageshack.us/img8/9342/schets6eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Lui zusje heb je ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Fwnk het volgende:
brb effe me.... mocht ik niet meer over beginnen
tot zo
je hebt werk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Fwnk het volgende:
pffff ik moet morgen nog 26 computers vesjouwen![]()
Anders had ik nu ook weekend gehad
In Rotterdam is dat toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, 't geld he... en de tig Ford ST's die ik gereden heb maakten het weer goed
HEb ik nog een paar jaar om een R5Turbo te vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk het wel
inschrijfformulier
Restecp!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef lipje het volgende:
[..]
HEb ik nog een paar jaar om een R5Turbo te vinden![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dude ik ben fulltime bezig mn eigen auto in de prak te rijden, alsof ik tijd heb dat ook met andermans auto te doen
mja. fulltime student.. klinkt meer dan het is. of moet je verplicht alles volgen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dude ik ben fulltime student, alsof ik daar tijd voor heb
Nee duh nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt werk?![]()
Ik ben morgen vrij denk ik
Geen probleemquote:
Morgen eerste lesquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders praat jij even niet zo wijs en haal je zelf ff dat papiertje
Dude, vergeleken bij mn ex is je zusje een nonquote:
Das maar goed ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, vergeleken bij mn ex is je zusje een non
Oh wat is mijn bron toch goed hequote:In verband met het aanstaande vertrek van Tjabbo moesten we op zoek naar een nieuwe mod voor PTA. Dit is Alexxxxx geworden, die al eerder liet blijken erg gemotiveerd te zijn om op PTA aan de slag te gaan. Om alles een beetje netjes af te ronden en Alexxxx op weg te helpen is Tjabbo nog even blauw.
Wij wensen Alexxxxx heel veel succes en natuurlijk plezier bij het modden van PTA.
2.2 D-4D = 2AD-FTVquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
[..]
He dat schiet lekker op, ben ik aan het werk, heb jij tijd.
Maare Avensis 2.2 D-4D en 2.2 D-4D D-Cat. Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport Compressor
Dus als je nog een keer tijd hebt
Mooie bron ja, het MED topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wat is mijn bron toch goed he![]()
Dit was het eerste wat ik gezegt heb![]()
Ben weer weg![]()
Ik vond vooral het sjoewe ik gooi mijn account door de schreder mooiquote:
Toen wist hij ook allang wat er speelde uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vond vooral het sjoewe ik gooi mijn account door de schreder mooi
alleen wel een tikje overdreven natuurlijk
iedereen van de "harde kern" toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Toen wist hij ook allang wat er speelde uiteraard
en daarna pleegde hij ook nog even een bojo'tje![]()
Het was 1 groot toneelstukquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, op een gegeven moment waren er meer mensen die wisten wat er aan de hand was, dan onwetenden
Je bent blauw....quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
kleurcode! origineel
En een gave bak natuurlijk
Lees anders effe een paar slowchat topics terug. Daar heb ik al geroepen dat Tjabbo weg zou gaan wegens drukte en dat jij PTA modje zou worden. Dat bedoel ik dusquote:
Ow ok, dat was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees anders effe een paar slowchat topics terug. Daar heb ik al geroepen dat Tjabbo weg zou gaan wegens drukte en dat jij PTA modje zou worden. Dat bedoel ik dus![]()
ik ben anders erg weinig actief de laatste tijd op fokquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow ok, dat was ik alweer vergeten
Maar ik weet nog wel dat je zei dat jij dan nooit meer in PTA zou posten, en gelukkig hou je je daar niet aan.
Ja, krabbel er maar onderuitquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben anders erg weinig actief de laatste tijd op fok
Thnxquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.2 D-4D = 2AD-FTV
2.2 D-4D D-CAT = 2AD-FHV
1.8 VVTL-i Compr. zou de 2ZZ-GZE moeten zijn, alleen van de kop weet ik het niet 100% zeker. In ieder geval wel een 2ZZ-(GE)
Je bent gewoon drukquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben anders erg weinig actief de laatste tijd op fok
foutquote:
achter de schermen nietquote:
welke heb je allemaal van Toyota/Lexus dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Thnx![]()
( ik heb trouwens zitten pitten want ik zie dat ik bij een Lexus IS 220D wel al 2AD-FHV had staan![]()
)
hmm niet veel,quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke heb je allemaal van Toyota/Lexus dan?
Misschien kan ik wat aanvullen/verbeteren![]()
jij ging lerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ervoor was het ook al even bekend
En dan nu de grote vraag, let op daat komt hij:quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm niet veel,
Lexus SC 430, 3UZ-FE
'01 Lexus IS 300, 2JZ-GE
'05 Lexus IS 250, 4GR-FSE
'00 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'05 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'00 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'03 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'06 Lexus LS 460, ???
'03 Lexus ES 330, 3MZ-FE
'03 Lexus RX 300, 1MZ-FE
'93 Toyota Supra Twin Turbo, 2JZ-GTE
'03 Toyota Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport, 2ZZ-GE
't gaat me niet alleen om de motorcodes, maar de rest is wel redelijk eenvoudig te vinden op internet.
behalve de old-school shit..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm niet veel,
Lexus SC 430, 3UZ-FE
'01 Lexus IS 300, 2JZ-GE
'05 Lexus IS 250, 4GR-FSE
'00 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'05 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'00 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'03 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'06 Lexus LS 460, ???
'03 Lexus ES 330, 3MZ-FE
'03 Lexus RX 300, 1MZ-FE
'93 Toyota Supra Twin Turbo, 2JZ-GTE
'03 Toyota Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport, 2ZZ-GE
't gaat me niet alleen om de motorcodes, maar de rest is wel redelijk eenvoudig te vinden op internet.
omdat hij autistisch isquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag, let op daat komt hij:
WAAROM IN GODSNAAM?!![]()
Heh. tsja. iedereen heeft zo z'n rare dingen. dit is die van mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag, let op daat komt hij:
WAAROM IN GODSNAAM?!![]()
hoest?quote:
make no mistake..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef M5 het volgende:
[..]
en 't is niet om uit m'n kop te leren't lijstje is 600 auto's lang in middels.
Ik zit uit te buiken en ga straks even met m'n pa de argumentatie van m'n paper doorlopen, hopelijk is 'ie dan morgen afquote:
Je bent te vondeling gelegd bij de Toyota fabriek en daar heb je tot je achttiende gewoond?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
make no mistake..
ik "leer" het ook niet uit mijn kop, ik weet het gewoon, en uiteraard alleen Toyota's
nee, langerquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent te vondeling gelegd bij de Toyota fabriek en daar heb je tot je achttiende gewoond?
Dit is stof voor een musical of een disney filmquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, langer
ik onthou het gewoon na 1x
maar ik ben weg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit is stof voor een musical of een disney film
"Zijn enige vrienden waren de lasrobots, zijn enige hobby de motorcodes, zijn enige liefde was Toyota. Deze zomer spelen Albert Verlinde en Tooske: Toyota Boy! "
Met Bastiaan Ragas als Tommy, en een Fiat Doblo als CREquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Zijn enige vrienden waren de lasrobots, zijn enige hobby de motorcodes, zijn enige liefde was Toyota. Deze zomer spelen Albert Verlinde en Tooske: Toyota Boy! "
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met Bastiaan Ragas als Tommy, en een Fiat Doblo als CRE
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit Peu in Japan trouwens? Gigantische kwallen hinderen Japanse vissers
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit Peu in Japan trouwens? Gigantische kwallen hinderen Japanse vissers
I'll take that as a yesquote:
PTA MOD chatquote:
Mja waar zo je het ook over moeten hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, bij PTA bestaat er geen achter de schermen, dus kan t net zo goed er voor
kut modsquote:
Zeker, trieste figuren zijn hetquote:
echt nietquote:
Wel waarquote:
1,25 meterquote:
Waar kan ik tekenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit uit te buiken en ga straks even met m'n pa de argumentatie van m'n paper doorlopen, hopelijk is 'ie dan morgen af
dan moet je eens in USSC komen kijkenquote:
eenschquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja waar zo je het ook over moeten hebben?HEt is veel leuker om het in Fwnk's gezicht te zeggen
dan zal ik er eens een andere kleur van maken.. zilvergrijsquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zegt hij, met die blauwe auto in z'n avatar
dat zal veel verschil makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
dan zal ik er eens een andere kleur van maken.. zilvergrijs
Leeuwarden? Daar is morgen de laatste dag van de bouwvakkersbeursquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef BaraCuda het volgende:
JEUUUH Morgen de beurs weer afbreken
Mja, ik wil eigenlijk eens wat anders, maar nog geen pics gevonden van een zwarte M5. Heb er wel eens eentje gezien.quote:
Vrijwel alleen luchtweerstand en gezien de vorm stelt dat ook niet veel voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dat gekke ding blijft maar accelereren
al is het een huis, hij gaat er dwars doorheenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrijwel alleen luchtweerstand en gezien de vorm stelt dat ook niet veel voorJe moet alleen zorgen dat je helemaal niets tegen komt op die snelheid
Zo'n traditioneel Japans huis van papier en hout wel ja. Beetje betonnen muur kan wel wat hebben. Heb eens een straaljager met 800 km/h tegen een muur van een kerncentrale geschoten zien worden. 'n paar krasjes op de muur, maar de straaljager was aan puin.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
al is het een huis, hij gaat er dwars doorheen
En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo'n traditioneel Japans huis van papier en hout wel ja. Beetje betonnen muur kan wel wat hebben. Heb eens een straaljager met 800 km/h tegen een muur van een kerncentrale geschoten zien worden. 'n paar krasjes op de muur, maar de straaljager was aan puin.
kerncentrale <-> houten huisjequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo'n traditioneel Japans huis van papier en hout wel ja. Beetje betonnen muur kan wel wat hebben. Heb eens een straaljager met 800 km/h tegen een muur van een kerncentrale geschoten zien worden. 'n paar krasjes op de muur, maar de straaljager was aan puin.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja, ik wil eigenlijk eens wat anders, maar nog geen pics gevonden van een zwarte M5. Heb er wel eens eentje gezien.
Mja zou ook een mooie boel worden als het niet zo wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
kerncentralebeton is volgens mij ook iets dikker als een gemiddelde heipaal
Een straaljager weegt 12 ton. Een gemiddelde Boeing het 10 voudigequote:
Japanners bouwen nu ook wel gewone huizen dacht ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
kerncentrale <-> houten huisje
ding maakt wel eem teringherrie
Hugo onze fotobronquote:
Huilen om de kleur van de knipperlichtenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef M5 het volgende:
[..]
US-Spec... met die lullige oranje knipper lichten. hebben ze bij de 3-serie ook geflikt.
[afbeelding]
dit was de huil-smileyquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huilen om de kleur van de knipperlichten
Hoezo, je wil graag een piemelnaakte foto plaatsen, maar het mag nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef M5 het volgende:
[..]
dit was de huil-smiley. US regels zijn gewoon sneu
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
pas op, strax komt ie weer met carbon in elkaar gezette motorruimtes en mercedessterren
whehe, ik dacht ook alquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo, je wil graag een piemelnaakte foto plaatsen, maar het mag niet
Edit: Niet US als forum nerdUS als US of A
Alles zit onder het plasticquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo, je wil graag een piemelnaakte foto plaatsen, maar het mag niet
Edit: Niet US als forum nerdUS als US of A
Ik zou daar graag modden gekquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, ik dacht ook al
Wel weer een heerlijke rel in US vandaag
Ik ben een aandachtshoerquote:
Nee Den Bosch Facilitaire beursquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leeuwarden? Daar is morgen de laatste dag van de bouwvakkersbeurs
10 losse filtertjes op die kelkjes ipv die plastic kappenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
[[url=http://tinypic.com/m8ejde.jpg]afbeelding][/url]
Helemaal geen filterquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
10 losse filtertjes op die kelkjes ipv die plastic kappen
geen plasma-schermpje in de bouwkeet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee Den Bosch Facilitaire beurs
Ben geen bouwvakker![]()
touch-screen koffie automaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen plasma-schermpje in de bouwkeet?
T0n Tipo-Turbo stijl met een pantyquote:
woestquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
T0n Tipo-Turbo stijl met een panty
Dat waren mooie tijdenquote:
Klepje d'r in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef ook_gek het volgende:
He Hugster wist je dat je het uitlaat geluid zelf kan instellen bij de demper van de F430![]()
Dat hoorde ik laats op TV. Dat is wel onwijs gaaf man![]()
Weet ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef ook_gek het volgende:
He Hugster wist je dat je het uitlaat geluid zelf kan instellen bij de demper van de F430![]()
Dat hoorde ik laats op TV. Dat is wel onwijs gaaf man![]()
Whehe dat alle vogels van van schrik hun nestjes mogen verlatenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weet ik
De electronische boomknuffelaar kleppen in uitlaten horen natuurlijk ALTIJD open
D'r zijn er al weer een paar aan puinquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:59 schreef Tjabbo het volgende:
hier ook nog ff.
spyshots van de nieuwe F&F film, inclusief wrecked picts
http://www.toyotanation.com/forum/showthread.php?t=116266
3Fast3Furiousquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r zijn er al weer een paar aan puin.
Die rode Evo's zijn wel leuk
800CC driepitterquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:
Ja die AM V8 kan er wat van![]()
Maar ik vind het geen mega lekkere sound, te schel, te metaalachtig. Ben niet z'n V8 man eigenlijk
Blijft meesterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
3Fast3Furious
http://www.newgrounds.com/portal/view/222150
Dan stop jequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb geen zin meer
Precies, beetje rellen met je homiesquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals vanmiddag bedoel je?
Geil ding is datquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat monsterlijke blok uit de Cuore![]()
![]()
Waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, beetje rellen met je homies
Wanneer heb je tentamens?quote:
Fwnk is er niet en peu is ook pleitequote:
Laat die rij-instructuur maar zenuwachtig wezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rijles, iets wat jij ook zou gaan doen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer heb je tentamens?
Ik heb er donderdag 5 op 1 dag gek![]()
![]()
Als ze verwachten dat ik die allemaal ga halen zijn ze echt van het padje af![]()
Morgen m'n 1na laatste, heb er al een zwikkie gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer heb je tentamens?
Ik heb er donderdag 5 op 1 dag gek![]()
![]()
Als ze verwachten dat ik die allemaal ga halen zijn ze echt van het padje af![]()
Niet als je bij mij in de auto zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Hugster het volgende:
Ohja rijles
Ik snap echt NIET hoe je daar zenuwachtig voor kunt zijn ehDat is toch hardstikke leuk?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fwnk is er niet en peu is ook pleite[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat die rij-instructuur maar zenuwachtig wezen![]()
eerste rijles gekquote:
Trauma qua heftruckrijles.. stelling platrijden, bijna de instructeur vermoord, ga zo maar doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Hugster het volgende:
Ohja rijles
Ik snap echt NIET hoe je daar zenuwachtig voor kunt zijn ehDat is toch hardstikke leuk?
Jij bent net zo'n succesnummer als de gemiddelde vrouw?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trauma qua heftruckrijles.. stelling platrijden, bijna de instructeur vermoord, ga zo maar door
Zeg, hoor ik hier paps praten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Hugster het volgende:
Iedereen vind altijd dat ik z'n haast heb in de auto
Vol op de bak remmen en die volvo in de toeren jagen zo hoort het
Dat laatste keer dat ik achter het stuur van een auto zat heb ik 'm bijna in opslag loods gepriktquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
! Ik wil echt een keer met jou rijden
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n succesnummer als de gemiddelde vrouw?
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat laatste keer dat ik achter het stuur van een auto zat heb ik 'm bijna in opslag loods geprikt
Gare strontkarquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En er is een kans dat dit mn lesauto word:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trauma qua heftruckrijles.. stelling platrijden, bijna de instructeur vermoord, ga zo maar door
Bijnaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, hoor ik hier paps praten?
Vanaf Mei ga ik echt lessenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Bij nader inzien....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
Ik stop nog even m'n neus in de boeken, op zoek naar wat coke!
!
Golf 6?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
VOlgesn mij hebben ze die Micra niet meer. Hoofdzakelijk Mazda 3, en nog wat Mazda 323, VW Golf VI en V (onder andere de eerste platgerden golf van nederland was van hun) en wat van die Nissan middenklasse bakken
Maar ik heb ze niet om de auto's geselecteerdwat is het toch heelrijk om nog gewoon te kunnen posten nar bericht 290
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |