roflquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef BazzoS het volgende:
Wat ik me gisteren toch heb meegemaakt![]()
Gisteren ging ik naar Nijmegen toe. Ik stond rechts voorgesorteerd om de autobaan op te draaien, vooraan bij het stoplicht. links naast me stond een busje, daarachter een getjoende corrado.
Schetsje:
[[url=http://img8.imageshack.us/img8/9342/schets6eq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hopen dat de situatie nu duidelijk is
Toen het stoplicht op groen ging gaf ik flink gas, de Corrado haalde het busje rechts in, over een doorgetrokken streep. En precies op dat moment kwam er een oranje witte Volvo van de andere kantde autobaan af.! Die maakte een U-turn de autobaan weer op. (zag ik niet, omdat ik de bocht al voorbij was) Even later toen ik op de teller de 170 zag liet ik gas los. Toen ik weer 120 reed keek ik in de binnenspiegel waar de corrado was. Die was toen al erg vlot dichterbij gekomen maar liet heel verdacht ook ineens het gas los, vlak daarna zag ik de bekende Volvo achter hem rijden, en gingen ze samen de vluchtstrook op
![]()
Ik heb geen last gehad van politie maar kneep hem wel even in de hoop dat ze mij niet aan gingen houden.
Lui zusje heb je ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:32 schreef Fwnk het volgende:
brb effe me.... mocht ik niet meer over beginnen
tot zo
je hebt werk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef Fwnk het volgende:
pffff ik moet morgen nog 26 computers vesjouwen![]()
Anders had ik nu ook weekend gehad
In Rotterdam is dat toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, 't geld he... en de tig Ford ST's die ik gereden heb maakten het weer goed
HEb ik nog een paar jaar om een R5Turbo te vindenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk het wel
inschrijfformulier
Restecp!quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef lipje het volgende:
[..]
HEb ik nog een paar jaar om een R5Turbo te vinden![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dude ik ben fulltime bezig mn eigen auto in de prak te rijden, alsof ik tijd heb dat ook met andermans auto te doen
mja. fulltime student.. klinkt meer dan het is. of moet je verplicht alles volgen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
dude ik ben fulltime student, alsof ik daar tijd voor heb
Nee duh nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt werk?![]()
Ik ben morgen vrij denk ik
Geen probleemquote:
Morgen eerste lesquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders praat jij even niet zo wijs en haal je zelf ff dat papiertje
Dude, vergeleken bij mn ex is je zusje een nonquote:
Das maar goed ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, vergeleken bij mn ex is je zusje een non
Oh wat is mijn bron toch goed hequote:In verband met het aanstaande vertrek van Tjabbo moesten we op zoek naar een nieuwe mod voor PTA. Dit is Alexxxxx geworden, die al eerder liet blijken erg gemotiveerd te zijn om op PTA aan de slag te gaan. Om alles een beetje netjes af te ronden en Alexxxx op weg te helpen is Tjabbo nog even blauw.
Wij wensen Alexxxxx heel veel succes en natuurlijk plezier bij het modden van PTA.
2.2 D-4D = 2AD-FTVquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
[..]
He dat schiet lekker op, ben ik aan het werk, heb jij tijd.
Maare Avensis 2.2 D-4D en 2.2 D-4D D-Cat. Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport Compressor
Dus als je nog een keer tijd hebt
Mooie bron ja, het MED topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh wat is mijn bron toch goed he![]()
Dit was het eerste wat ik gezegt heb![]()
Ben weer weg![]()
Ik vond vooral het sjoewe ik gooi mijn account door de schreder mooiquote:
Toen wist hij ook allang wat er speelde uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vond vooral het sjoewe ik gooi mijn account door de schreder mooi
alleen wel een tikje overdreven natuurlijk
iedereen van de "harde kern" toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Toen wist hij ook allang wat er speelde uiteraard
en daarna pleegde hij ook nog even een bojo'tje![]()
Het was 1 groot toneelstukquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, op een gegeven moment waren er meer mensen die wisten wat er aan de hand was, dan onwetenden
Je bent blauw....quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
kleurcode! origineel
En een gave bak natuurlijk
Lees anders effe een paar slowchat topics terug. Daar heb ik al geroepen dat Tjabbo weg zou gaan wegens drukte en dat jij PTA modje zou worden. Dat bedoel ik dusquote:
Ow ok, dat was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lees anders effe een paar slowchat topics terug. Daar heb ik al geroepen dat Tjabbo weg zou gaan wegens drukte en dat jij PTA modje zou worden. Dat bedoel ik dus![]()
ik ben anders erg weinig actief de laatste tijd op fokquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow ok, dat was ik alweer vergeten
Maar ik weet nog wel dat je zei dat jij dan nooit meer in PTA zou posten, en gelukkig hou je je daar niet aan.
Ja, krabbel er maar onderuitquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben anders erg weinig actief de laatste tijd op fok
Thnxquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
2.2 D-4D = 2AD-FTV
2.2 D-4D D-CAT = 2AD-FHV
1.8 VVTL-i Compr. zou de 2ZZ-GZE moeten zijn, alleen van de kop weet ik het niet 100% zeker. In ieder geval wel een 2ZZ-(GE)
Je bent gewoon drukquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben anders erg weinig actief de laatste tijd op fok
foutquote:
achter de schermen nietquote:
welke heb je allemaal van Toyota/Lexus dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
Thnx![]()
( ik heb trouwens zitten pitten want ik zie dat ik bij een Lexus IS 220D wel al 2AD-FHV had staan![]()
)
hmm niet veel,quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke heb je allemaal van Toyota/Lexus dan?
Misschien kan ik wat aanvullen/verbeteren![]()
jij ging lerenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ervoor was het ook al even bekend
En dan nu de grote vraag, let op daat komt hij:quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm niet veel,
Lexus SC 430, 3UZ-FE
'01 Lexus IS 300, 2JZ-GE
'05 Lexus IS 250, 4GR-FSE
'00 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'05 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'00 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'03 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'06 Lexus LS 460, ???
'03 Lexus ES 330, 3MZ-FE
'03 Lexus RX 300, 1MZ-FE
'93 Toyota Supra Twin Turbo, 2JZ-GTE
'03 Toyota Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport, 2ZZ-GE
't gaat me niet alleen om de motorcodes, maar de rest is wel redelijk eenvoudig te vinden op internet.
behalve de old-school shit..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm niet veel,
Lexus SC 430, 3UZ-FE
'01 Lexus IS 300, 2JZ-GE
'05 Lexus IS 250, 4GR-FSE
'00 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'05 Lexus GS 430, 3UZ-FE
'00 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'03 Lexus LS 430, 3UZ-FE
'06 Lexus LS 460, ???
'03 Lexus ES 330, 3MZ-FE
'03 Lexus RX 300, 1MZ-FE
'93 Toyota Supra Twin Turbo, 2JZ-GTE
'03 Toyota Corolla 1.8 VVTL-i T-Sport, 2ZZ-GE
't gaat me niet alleen om de motorcodes, maar de rest is wel redelijk eenvoudig te vinden op internet.
omdat hij autistisch isquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag, let op daat komt hij:
WAAROM IN GODSNAAM?!![]()
Heh. tsja. iedereen heeft zo z'n rare dingen. dit is die van mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
En dan nu de grote vraag, let op daat komt hij:
WAAROM IN GODSNAAM?!![]()
hoest?quote:
make no mistake..quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:41 schreef M5 het volgende:
[..]
en 't is niet om uit m'n kop te leren't lijstje is 600 auto's lang in middels.
Ik zit uit te buiken en ga straks even met m'n pa de argumentatie van m'n paper doorlopen, hopelijk is 'ie dan morgen afquote:
Je bent te vondeling gelegd bij de Toyota fabriek en daar heb je tot je achttiende gewoond?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
make no mistake..
ik "leer" het ook niet uit mijn kop, ik weet het gewoon, en uiteraard alleen Toyota's
nee, langerquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent te vondeling gelegd bij de Toyota fabriek en daar heb je tot je achttiende gewoond?
Dit is stof voor een musical of een disney filmquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, langer
ik onthou het gewoon na 1x
maar ik ben weg
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dit is stof voor een musical of een disney film
"Zijn enige vrienden waren de lasrobots, zijn enige hobby de motorcodes, zijn enige liefde was Toyota. Deze zomer spelen Albert Verlinde en Tooske: Toyota Boy! "
Met Bastiaan Ragas als Tommy, en een Fiat Doblo als CREquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Zijn enige vrienden waren de lasrobots, zijn enige hobby de motorcodes, zijn enige liefde was Toyota. Deze zomer spelen Albert Verlinde en Tooske: Toyota Boy! "
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met Bastiaan Ragas als Tommy, en een Fiat Doblo als CRE
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit Peu in Japan trouwens? Gigantische kwallen hinderen Japanse vissers
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit Peu in Japan trouwens? Gigantische kwallen hinderen Japanse vissers
I'll take that as a yesquote:
PTA MOD chatquote:
Mja waar zo je het ook over moeten hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, bij PTA bestaat er geen achter de schermen, dus kan t net zo goed er voor
kut modsquote:
Zeker, trieste figuren zijn hetquote:
echt nietquote:
Wel waarquote:
1,25 meterquote:
Waar kan ik tekenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit uit te buiken en ga straks even met m'n pa de argumentatie van m'n paper doorlopen, hopelijk is 'ie dan morgen af
dan moet je eens in USSC komen kijkenquote:
eenschquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja waar zo je het ook over moeten hebben?HEt is veel leuker om het in Fwnk's gezicht te zeggen
dan zal ik er eens een andere kleur van maken.. zilvergrijsquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zegt hij, met die blauwe auto in z'n avatar
dat zal veel verschil makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
dan zal ik er eens een andere kleur van maken.. zilvergrijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |