3Fast3Furiousquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r zijn er al weer een paar aan puin.
Die rode Evo's zijn wel leuk
800CC driepitterquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:
Ja die AM V8 kan er wat van![]()
Maar ik vind het geen mega lekkere sound, te schel, te metaalachtig. Ben niet z'n V8 man eigenlijk
Blijft meesterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
3Fast3Furious
http://www.newgrounds.com/portal/view/222150
Dan stop jequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb geen zin meer
Precies, beetje rellen met je homiesquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals vanmiddag bedoel je?
Geil ding is datquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat monsterlijke blok uit de Cuore![]()
![]()
Waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, beetje rellen met je homies
Wanneer heb je tentamens?quote:
Fwnk is er niet en peu is ook pleitequote:
Laat die rij-instructuur maar zenuwachtig wezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rijles, iets wat jij ook zou gaan doen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer heb je tentamens?
Ik heb er donderdag 5 op 1 dag gek![]()
![]()
Als ze verwachten dat ik die allemaal ga halen zijn ze echt van het padje af![]()
Morgen m'n 1na laatste, heb er al een zwikkie gehadquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer heb je tentamens?
Ik heb er donderdag 5 op 1 dag gek![]()
![]()
Als ze verwachten dat ik die allemaal ga halen zijn ze echt van het padje af![]()
Niet als je bij mij in de auto zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Hugster het volgende:
Ohja rijles
Ik snap echt NIET hoe je daar zenuwachtig voor kunt zijn ehDat is toch hardstikke leuk?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fwnk is er niet en peu is ook pleite[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat die rij-instructuur maar zenuwachtig wezen![]()
eerste rijles gekquote:
Trauma qua heftruckrijles.. stelling platrijden, bijna de instructeur vermoord, ga zo maar doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef Hugster het volgende:
Ohja rijles
Ik snap echt NIET hoe je daar zenuwachtig voor kunt zijn ehDat is toch hardstikke leuk?
Jij bent net zo'n succesnummer als de gemiddelde vrouw?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trauma qua heftruckrijles.. stelling platrijden, bijna de instructeur vermoord, ga zo maar door
Zeg, hoor ik hier paps praten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Hugster het volgende:
Iedereen vind altijd dat ik z'n haast heb in de auto
Vol op de bak remmen en die volvo in de toeren jagen zo hoort het
Dat laatste keer dat ik achter het stuur van een auto zat heb ik 'm bijna in opslag loods gepriktquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
! Ik wil echt een keer met jou rijden
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n succesnummer als de gemiddelde vrouw?
WHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat laatste keer dat ik achter het stuur van een auto zat heb ik 'm bijna in opslag loods geprikt
Gare strontkarquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En er is een kans dat dit mn lesauto word:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trauma qua heftruckrijles.. stelling platrijden, bijna de instructeur vermoord, ga zo maar door
Bijnaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, hoor ik hier paps praten?
Vanaf Mei ga ik echt lessenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Bij nader inzien....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
Ik stop nog even m'n neus in de boeken, op zoek naar wat coke!
!
Golf 6?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
VOlgesn mij hebben ze die Micra niet meer. Hoofdzakelijk Mazda 3, en nog wat Mazda 323, VW Golf VI en V (onder andere de eerste platgerden golf van nederland was van hun) en wat van die Nissan middenklasse bakken
Maar ik heb ze niet om de auto's geselecteerdwat is het toch heelrijk om nog gewoon te kunnen posten nar bericht 290
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |