kerncentrale <-> houten huisjequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo'n traditioneel Japans huis van papier en hout wel ja. Beetje betonnen muur kan wel wat hebben. Heb eens een straaljager met 800 km/h tegen een muur van een kerncentrale geschoten zien worden. 'n paar krasjes op de muur, maar de straaljager was aan puin.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja, ik wil eigenlijk eens wat anders, maar nog geen pics gevonden van een zwarte M5. Heb er wel eens eentje gezien.
Mja zou ook een mooie boel worden als het niet zo wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
kerncentralebeton is volgens mij ook iets dikker als een gemiddelde heipaal
Een straaljager weegt 12 ton. Een gemiddelde Boeing het 10 voudigequote:
Japanners bouwen nu ook wel gewone huizen dacht ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
kerncentrale <-> houten huisje
ding maakt wel eem teringherrie
Hugo onze fotobronquote:
Huilen om de kleur van de knipperlichtenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef M5 het volgende:
[..]
US-Spec... met die lullige oranje knipper lichten. hebben ze bij de 3-serie ook geflikt.
[afbeelding]
dit was de huil-smileyquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huilen om de kleur van de knipperlichten
Hoezo, je wil graag een piemelnaakte foto plaatsen, maar het mag nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef M5 het volgende:
[..]
dit was de huil-smiley. US regels zijn gewoon sneu
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
pas op, strax komt ie weer met carbon in elkaar gezette motorruimtes en mercedessterren
whehe, ik dacht ook alquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo, je wil graag een piemelnaakte foto plaatsen, maar het mag niet
Edit: Niet US als forum nerdUS als US of A
Alles zit onder het plasticquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo, je wil graag een piemelnaakte foto plaatsen, maar het mag niet
Edit: Niet US als forum nerdUS als US of A
Ik zou daar graag modden gekquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe, ik dacht ook al
Wel weer een heerlijke rel in US vandaag
Ik ben een aandachtshoerquote:
Nee Den Bosch Facilitaire beursquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leeuwarden? Daar is morgen de laatste dag van de bouwvakkersbeurs
10 losse filtertjes op die kelkjes ipv die plastic kappenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
[[url=http://tinypic.com/m8ejde.jpg]afbeelding][/url]
Helemaal geen filterquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
10 losse filtertjes op die kelkjes ipv die plastic kappen
geen plasma-schermpje in de bouwkeet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee Den Bosch Facilitaire beurs
Ben geen bouwvakker![]()
touch-screen koffie automaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen plasma-schermpje in de bouwkeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |