Ik denk dat als ik daar die negen punten post, ze me tot Fuhrer kiezenquote:
Ach, ik heb zonet ook weer pro-Fryslân propaganda voor de FP gesubmitquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik daar die negen punten post, ze me tot Fuhrer kiezen
je bent blauwquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxx gaat PTA modden!
Goed topic
Een authentieke grafbakquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
wel een 2.2 vtec
en zon air ride van teveel euros
stiekem een telraam in de OP editten of zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef Fugie het volgende:
die zullen je nog vaak genoeg nodig hebben
Jeah. Veel mensen die er goed intrapten.quote:
Oh man ik kreeg haast een rolberoertequote:
Ga je de traditie verbreken van het als ex-PTA mod opeens helemaal verwijden uit het PTA?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah. Veel mensen die er goed intrapten.
Mijn laatste -zelfbedachte- rel in mijn rol als mod![]()
[..]
Oh man ik kreeg haast een rolberoerte
Ik denk niet dat ik hier weg te slaan benquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je de traditie verbreken van het als ex-PTA mod opeens helemaal verwijden uit het PTA?
alsof het niet doorzichtig was ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah. Veel mensen die er goed intrapten.
Mijn laatste -zelfbedachte- rel in mijn rol als mod![]()
[..]
Oh man ik kreeg haast een rolberoerte
alsof niet erg veel mensen die erbij waren erin traptenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof het niet doorzichtig was ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |