Het sarcasme druipt er weer vanaf.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
hè daar zit ik al dagen op te wachten!
Het was niet sarcastisch bedoeldquote:
Ach joh...hij wilt in werkelijkheid heel graag....je weet toch dat tie een desperate huisvrouw is.quote:
Normaal lig ik ook nog te ronken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Dave het volgende:
10 uur op zaterdagochtend. Dan draai ik me normaalgesproken nog een keer om.
Desperate jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach joh...hij wilt in werkelijkheid heel graag....je weet toch dat tie een desperate huisvrouw is.Oh
Ik mag helemaal niet CDP-tjes plagen.
10 vrouwen in een grot in Engeland.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef Dave het volgende:
Waar gaat The Descent over?
Dan word t Bareback Mounting II ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Dave het volgende:
Ja, met 10 mannen zou het inderdaad niet beklemmend zijn.
Mawnin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef creno het volgende:
sorry dat ik jullie onderonsje verstoor, maar goeiemorgen
Je en een aantal mensen die normaal gesproken deel uitmaken van de nachtploeg die zich al voor de middag hier weer laten zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T begint hier weer vol te stromen.
He..ik wou net gaan jubelen omdat je er weer was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Jezus, de UvA geeft deze site echt heel erg epileptisch weer, ik ga er maar weer snel vandoor voordat ik een aanval krijg.
Ik lees het net pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
gooi je nog ff je msn aan? ik moet zo werken..
Nou ja... ik mag hopen dat hij op wat voor manier dan ook, nog wat van de verzekering krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:35 schreef davidov het volgende:
lullig voor hem is het wel
wel grappig dat hij niet de garage gaat aanklagen, ik ken een landje waar dat wel zou gebeuren
Bitchje in in ieder geval>quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Desperate ja
Huis ja
vrouw nee (wijf misschien)
Praxis, gamma, die richting?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand waar ik zo ergens een slijptol of betonschaar vandaan kan halen?!?!
Bo Rent Praxis en dergelijke winkelsquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand waar ik zo ergens een slijptol of betonschaar vandaan kan halen?!?!
Geen nieuwsquote:
Oh dat zeker..quote:
voor mij wel, en ook nog een heuglijk feitquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:42 schreef davidov het volgende:
[..]
voor mij wel, en ook nog een heuglijk feit![]()
zou het dan eindelijk afgelopen zijn met Idols *zucht*
Ja, in Amsterdam kan je die dingen iig huren bij de Bo Rent. Ik heb het ooit nodig gehad om een fiets los te krijgen. Voelde me heel hetero toen.quote:
ja ik moet dus mijn scooter ff openknippen... stomme pubers hebben geprobeerd het slot te forceren...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:53 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, in Amsterdam kan je die dingen iig huren bij de Bo Rent. Ik heb het ooit nodig gehad om een fiets los te krijgen. Voelde me heel hetero toen.![]()
als je de goede weet te vinden hebben ze ook een afdeling verhuurquote:
O ja daar is het wel aardig. Ik heb een sletje gehad dat daar werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ik moet dus mijn scooter ff openknippen... stomme pubers hebben geprobeerd het slot te forceren...
oeh en cafe herengracht is een leuk alternatief voor de arc.
ik had er een genant telefoongesprek met auke a.k.a. evertquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:58 schreef LuQas het volgende:
[..]
O ja daar is het wel aardig. Ik heb een sletje gehad dat daar werkt.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.. ik ga zo naar de kapper.. Radicaal anders
Betonschaar voldoet in de meeste gevallen wel, maar ik zou het voor de zekerheid daar even vragen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:01 schreef Jerruh het volgende:
overigens, ik weet niet of ik een betonschaar nodig heb of een slijptol...
even kijken hoe ik bij bo rent komquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Betonschaar voldoet in de meeste gevallen wel, maar ik zou het voor de zekerheid daar even vragen.
In am*dam?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
even kijken hoe ik bij bo rent kom!
Dont touch my Breil....uuuh Idols?quote:
Nou eerder dat t nog wel ff doorgaat..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dont touch my Breil....uuuh Idols?
Jij boefje toch.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat zeker..
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
There's a blonde bitchy annoying cheerleader inside me..and sometimes she just needs some airquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
There's a blonde bitchy annoying cheerleader inside me..and sometimes she just needs some air![]()
![]()
quote:
Bradley had het er ook al overquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou eerder dat t nog wel ff doorgaat..
In amerika is s5 dinsdag begonnen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bradley had het er ook al overLaten we hopen dat ik de finale live kan zien daaro
Zondag ook de nieuwe serie 24 begonnen, schijnt weer top te zijn (ik vind er geen fuck aan maar Brad volgt het trouw).quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Vanochtend Denver gekeken.was weer amusant
Ik moet 4 nog afzien..maar dankzij een goede vriend kreeg ik al een huge spoiler voor mn mikquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zondag ook de nieuwe serie 24 begonnen, schijnt weer top te zijn (ik vind er geen fuck aan maar Brad volgt het trouw).
Waarmee kan k u van dienst zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef LuQas het volgende:
Ik heb zin in iets.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dat zeker..
noemde net iemand hoer, en nu heeft ze dr SHO posse ingeschakeld
babette21 ofzo?quote:
vanavond, eindhoven, mijn bar @ de rechter,m krijg je gratis whiskue, johnny walker, southern comfort, jack daniels, seagrams etc etc....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:22 schreef LuQas het volgende:
Ik heb zin in iets.
quote:
Southern Comfort is geen whiskey.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanavond, eindhoven, mijn bar @ de rechter,m krijg je gratis whiskue, johnny walker, southern comfort, jack daniels, seagrams etc etc....
Hmmmquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vanavond, eindhoven, mijn bar @ de rechter,m krijg je gratis whiskue, johnny walker, southern comfort, jack daniels, seagrams etc etc....
Ach t was een grapje en bedoeld omdat ze alleen maar in tournament blijft omdat ze in SHO zo leuk is maar omdat k geen PI gebruiktequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Babette is geen hoer!.
Babette is tofheid!
Je moet ook PI's gebruiken!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach t was een grapje en bedoeld omdat ze alleen maar in tournament blijft omdat ze in SHO zo leuk is maar omdat k geen PI gebruikte
geloof me, als je dan uiteindelijk op je bank in je nieuwe huisje neerploft en alles is geregeld, dan kun je wel huilen van geluk 15 min later val je op de bank in slaapquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik moet zo eensch verder gaen met het regelen van alles.Nog een week en dan ben ik verhuisd
Nou ja, anderhalve week.
jawel, en je hoeft er nauwelijks tot niet voor te betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:30 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hmmm
Ik weet alleen niet of ik dat overleef.
Whisky-likeurquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@wonderer: ik geloof dat het wel soort whiskey was, althans, altijd tegen me gezegd enzo...
ach het zuiptequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whisky-likeur![]()
Sorry, beetje pedante bui
Nouquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef creno het volgende:
waxxer ? jij als getrainde verhuizende, geef eens wat tips over energie-leveranciers![]()
kun je zomaar een leverancier kiezen ? moet je ergens op letten ?
Ben je nou al naar de kapper geweest?? Zo niet...Vort jij....en een foto van het resultaat he!quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo.. Jason heeft ook zn uitje weer gehad haha
15.30 ga ik pasquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben je nou al naar de kapper geweest?? Zo niet...Vort jij....en een foto van het resultaat he!![]()
Ah onze BB met de geheime identiteit is er weerquote:
Zonde als mensen naar de kapper gaan, mijn motto is: iedereen ziet er sexier uit met lang haarquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zonde als mensen naar de kapper gaan, mijn motto is: iedereen ziet er sexier uit met lang haar![]()
En ik heb heuglijk nieuws gehad dat ik met jullie wil delen. Ik vertlede toch 2 weken geleden dat ik naar een inzage was omdat ik 0,2 punt nodig had, vandaag heb ik via de mail bericht gekregen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah onze BB met de geheime identiteit is er weer![]()
verbannen die gozer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zonde als mensen naar de kapper gaan, mijn motto is: iedereen ziet er sexier uit met lang haar![]()
Het is echt zo, de sex druipt nu al van je af, dus met lang haar zal je iedereen van je af meoten slaanquote:
Maar het is wel lekkerrquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Southern Comfort is geen whiskey.
Wassen helpt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is echt zo, de sex druipt nu al van je af
Ik ga voor kort..ga ik nou wel i/d smaak vallen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef davidov het volgende:
[..]
verbannen die gozer!
Ik zeg altijd maar: korter is frisser, fris is lekker
En dan heb ik het niet over kaal
maar langer dan 5-7 cm =![]()
matjes?![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga voor kort..ga ik nou wel i/d smaak vallen?![]()
Je hebt er ook alles voor over he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga voor kort..ga ik nou wel i/d smaak vallen?![]()
Is likeur op basis van Whiskeyquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:41 schreef Jerruh het volgende:
@wonderer: ik geloof dat het wel soort whiskey was, althans, altijd tegen me gezegd enzo...
http://www.wtv-zone.com/i(...)/images/MSchenk1.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef davidov het volgende:
[..]
verbannen die gozer!
Ik zeg altijd maar: korter is frisser, fris is lekker
En dan heb ik het niet over kaal
maar langer dan 5-7 cm =![]()
matjes?![]()
Elloquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ehm....
Hai
Als ik wat te zeiken heb dan doe ik dat wel op mijn weblog he?!![]()
Kan t strax wel komen laten zien ..kapper is toch om de hoek hier.quote:
iew, druiper!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is echt zo, de sex druipt nu al van je af, dus met lang haar zal je iedereen van je af meoten slaan![]()
Ik ben BB, zo ,nu ken je mij ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Troel het volgende:
Jerruh!!!
En andere homootjes die ik ken
hoor ik daar een reclame-pingel ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:14 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ehm....
Hai
Als ik wat te zeiken heb dan doe ik dat wel op mijn weblog he?!![]()
Aha, traumaquote:
vieze zweterige hoofdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.wtv-zone.com/i(...)/images/MSchenk1.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)images/seductive.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)t/images/sunbath.jpg
Niet sexy?![]()
Ik zal hier even naar buiten roepenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben BB, zo ,nu ken je mij ook
Ken je mijn neefje? Hij woont ook in IJsselstijn, in de buurt van Zenderpark ofzo![]()
Niet te zuipen dat spul, veel te zoetquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is likeur op basis van Whiskey![]()
en dan flink aangevuld met zoetstof
begint als een stomme chickflick maar het eindigt best wel komisch hahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/shestheman/large.html
Leuk Leuk Leuk
Dat kan langer!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.wtv-zone.com/i(...)/images/MSchenk1.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)images/seductive.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)t/images/sunbath.jpg
Niet sexy?![]()
Ik moet wel toegeven dat het gevoel van vrijheid dat je voelt met kort haar wel leuk is. Je wordt wakker, wat gel en je bent klaar. Als ik wakker word, dan meot ik eerst mn haar uitborstelen en vast doen, want het is veels te droog om los te dragen. Dat doe ik wel af en toe, maar dan moet er zoveel rotzooi in.quote:
ik en soa's?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, trauma1 Van de vele soa's die je hebt opgelopen in je wilde tijd? Of ben je nog steeds in je wilde tijd
![]()
Tja, een vos verliest zn haren, maar niet zn streken(Geen idee of het klopt, maar het klinkt wel goed
)
http://www.wtv-zone.com/i(...)mages/angelicone.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan langer!
Die middelste is mooi.
hehe tis gewoon lekker frisquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat het gevoel van vrijheid dat je voelt met kort haar wel leuk is. Je wordt wakker, wat gel en je bent klaar. Als ik wakker word, dan meot ik eerst mn haar uitborstelen en vast doen, want het is veels te droog om los te dragen. Dat doe ik wel af en toe, maar dan moet er zoveel rotzooi in.
Maar toch, ik voel me sexy als mn haar danst![]()
Een maagd, zo schattigquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik en soa's?
moet ik eerst es seks hebben.
je hodut dus niet van haar. Ik durf het bijna niet te vragen, maar... Nee, ik durf het echt niet te vragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef davidov het volgende:
[..]
hehe tis gewoon lekker fris
Geen lange slierten, losse haren, of juist aanelkaar geplakte vette troep...
Ook makkelijk aaien zonder dat je vingers vast komen te zitten
Och ieder wat wils he
Natureboyquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
http://www.wtv-zone.com/i(...)mages/angelicone.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)ges/beachbeauty2.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)ages/beachbeauty.jpg
http://www.wtv-zone.com/i(...)images/natureboy.jpg
Dan kunnen wij samen genieten van mannen met lang haar. Hoewel ik nu het idee heb dat de gladde jongetje svan hierboven je niet veel doen![]()
Helemaal kaal kan ook heel mooi zijn, mits de schedel goedgevormd is. Patrick Stewart is echtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
mij bevalt mijn extreem korte koppie ook uitstekend
Blonde stekels zijn geinig, maar dat kale was stoerquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
mij bevalt mijn extreem korte koppie ook uitstekend
Yep, lang haar en dan ook nog eens getint, wat een genotquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
NatureboyIk hou wel van die donkere langharige types. Native Americans vind ik ook vaak mooi, en van die zuid-Amerikaanse indianen.
Haar is prima, mits kort... lang of veel dus nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
je hodut dus niet van haar. Ik durf het bijna niet te vragen, maar... Nee, ik durf het echt niet te vragen![]()
Ik heb teruggelezen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yep, lang haar en dan ook nog eens getint, wat een genot![]()
bij mij staat er nu weer wat haar op hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Helemaal kaal kan ook heel mooi zijn, mits de schedel goedgevormd is. Patrick Stewart is echtmaar Eric Corton heeft geen hoofd voor kaal
Nu ik het zinnetje weer lees, zou ik bijna denken dat het zelfpromotie isquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen hoor![]()
Jammer dat mijn vent zijn haar niet kan/wil laten groeien. Veel te dik.
Dan gaat iedereen weer rare dingen denkenquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:55 schreef davidov het volgende:
ben weer bier drinken met mn vereniging
tot vannacht!
Mijn haar is heel dun en door een vitamine tekort ook nog eens weinig, dus ik heb maar een pierig staartjequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu ik het zinnetje weer lees, zou ik bijna denken dat het zelfpromotie is![]()
Mijn haar is ook dik, maar het is enigszins gelaagd, dus het wordt niet zo'n gigantsiche bos![]()
Overigens vind ik echt heeeeel steil, dun lang haar niet mooi. Krullen zijn het mooist (shit, weer dat tintje van zelfpromotie), maar het is ook mooi als er een slag in het haar zit, dus gewoon wat volume![]()
Yoga/meditatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kalmeert een mens normaliter?
kikikakakoekoe
Extensions, dan heb je zo;n sexy Pamela-lookquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn haar is heel dun en door een vitamine tekort ook nog eens weinig, dus ik heb maar een pierig staartjeGelukkig heb ik wel enigszins slag, anders wat het helemaal zo'n rattenstaartje geweest. Nu lijkt het nog wat
Ja, de tieten en de rooie bikini heb ik alquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Extensions, dan heb je zo;n sexy Pamela-look![]()
en een rode knots ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de tieten en de rooie bikini heb ik al
Eh?quote:
Niet zulke pikante woorden gebruiken graag, ik ben geen homo. Ik wil graag da er rekening gehouden wordt met mij in deze topic, ook al ben ik een minderheidquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de tieten en de rooie bikini heb ik al
je weet wel, zo'n groot geval waar pam mee in de rondte zwaait en die ze mee in het water neemt...quote:
Sorry. "rode badkleding vernoemd naar een tropisch eilandje"quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet zulke pikante woorden gebruiken graag, ik ben geen homo. Ik wil graag da er rekening gehouden wordt met mij in deze topic, ook al ben ik een minderheid
![]()
Virusquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef creno het volgende:
mijn pc wordt hysterisch, kan dat ?
blijkbaar op die van mij wel, ik heb net norton update geinstalleerd en van alle kanten beginnen er dingen te knipperen en springen er schermpjes omhoog en tevoorschijn...
Zal wel door de default instellingen van Norton komen, die staan standaard op nogal strikt. Voorlopig even negeren en eerst in opties rondneuzen. Daarna handmatig scannen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef creno het volgende:
mijn pc wordt hysterisch, kan dat ?
blijkbaar op die van mij wel, ik heb net norton update geinstalleerd en van alle kanten beginnen er dingen te knipperen en springen er schermpjes omhoog en tevoorschijn...
ik deed voorheen wekelijks een check, ik kreeg toen een melding (begin december) dat ik mijn abo moest verlengen, dus ik bestelde een nieuw cd-rom, die had wat vertraging en kreeg ik vandaag pas binnen, dus vandaar de installatie, misschien dat er inderdaad nieuwe virussen inzitten ofzo...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Virus![]()
(Ik heb geen evrstand van computers, dus maak je neit ongerust, het is een zeer wilde, gewaagde gok)
Nu snel een virsuscan doen! (Ja, dat woord ken ik nog welquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik deed voorheen wekelijks een check, ik kreeg toen een melding (begin december) dat ik mijn abo moest verlengen, dus ik bestelde een nieuw cd-rom, die had wat vertraging en kreeg ik vandaag pas binnen, dus vandaar de installatie, misschien dat er inderdaad nieuwe virussen inzitten ofzo...
Ik scan mijn hel epc, maar ik kom dan ook wel eens op verkeerde (eufemismequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
Ik scan nooit mijn hele computer... alleen bestanden die ik binnenkrijg.
Als je FireFox gebruikt, heb je daar ook niet zo'n last vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik scan mijn hel epc, maar ik kom dan ook wel eens op verkeerde (eufemisme) sites
![]()
Ik vind dat Norton te veel lofprijzingen krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je FireFox gebruikt, heb je daar ook niet zo'n last van
FireFox staat tot Internet Explorer als Durex staat tot schapendarmquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind dat Norton te veel lofprijzingen krijgtFirefox is dus beter als het om essentiele (
) bescherming gaat
![]()
En ik maar denken dat dat 'endeldarm' heetquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
FireFox staat tot Internet Explorer als Durex staat tot schapendarm![]()
Schapendarm werd vroeger als condoom gebruikt. Voor gevulkaniseerd rubber werd uitgevonden. Maar darmen zijn poreus. Snap je nu de vergelijking?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat 'endeldarm' heetOf hebben wij het nu over 2 verschillende zaken
![]()
![]()
Dank uquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:10 schreef Semisane het volgende:
Hehehe CDP is hippe harry
Past bij je joh.
Nou ik ga naar huisVanaaf afscheids feessie van directeur
Ohhhh, Firefox is een browserquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schapendarm werd vroeger als condoom gebruikt. Voor gevulkaniseerd rubber werd uitgevonden. Maar darmen zijn poreus. Snap je nu de vergelijking?
Dank uquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:15 schreef BB_Koning het volgende:
Weliswaar niet lang, Punk, maar wel sexy![]()
Al kwam t uit 91.. als k t leuk vindquote:
drogredenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al kwam t uit 91.. als k t leuk vind![]()
Leukig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh heck.. t is wel lachen
Dat kan mijn simpeler kapper niet johquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef creno het volgende:
cdp, je had tribals moeten laten inscheren joh !
of was dat weer "te"
ik ben kei sociaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef Waxxer het volgende:
Zijn mensen met een zachte G nou echt zo veel socialer enzo?
De jongen van Essent deed ook al zo aardig
nee hoor, ik ben egggt kei-asociaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef Waxxer het volgende:
Tribals?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef creno het volgende:
cdp, je had tribals moeten laten inscheren joh !
of was dat weer "te"
bleh jongetjes met een fascinatie voor aziatische manwijvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Tribals?
Bleh, mensen met tribal-tattoos.
Zoiezo, al die tribal zooi.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:51 schreef creno het volgende:
[..]
bleh jongetjes met een fascinatie voor aziatische manwijven
nee tis te makkelijk...
maar een tribal in je haar is geen tattoo
Misschien later?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:51 schreef creno het volgende:
[..]
bleh jongetjes met een fascinatie voor aziatische manwijven
nee tis te makkelijk...
maar een tribal in je haar is geen tattoo
euy!quote:
Het.. leeft!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben alleen maar een pakje sigaretten wezen halen.
SCHAT!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
they always come backquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ik begeef me niet zo veel meer in het uitgaanslevenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
euy!![]()
Wanneer is't weer club rouge en ben jij er dan deze keer wel?
Lees: Ik heb nu een vast vriendjequote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
ik begeef me niet zo veel meer in het uitgaanslevenik heb nu een huisje waar het meeste geld naartoe gaat
Als men me wegstemt, omdat ik er niet meer ben in plaats van dat ik irritant ben dan is een terugkeer wel op z'n plaats.quote:
Er is heel wat veranderd tussen de eerste keer dat ik hier kwam en nu hé?quote:
Ja nu vind ik je redelijk te pruimenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er is heel wat veranderd tussen de eerste keer dat ik hier kwam en nu hé?
Ja, wil je voortaan niet meer op het bankje van tram 5 kwijlen? Er nemen nog meer mensen gebruik van dat ding.quote:
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu vind ik je redelijk te pruimen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, wil je voortaan niet meer op het bankje van tram 5 kwijlen? Er nemen nog meer mensen gebruik van dat ding.
Ja, ik heb me voorgenomen de less fortunate niet zo te hatenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij.
En ligt het aan mij of vinden jullie de (nu al niet nieuwe) combino's ook stuk voor stuk naar openbare toiletten ruiken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vinden jullie de uitdrukking 'baden in het zweet' ook zo vies als je het even goed visualiseert?
You wish.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik heb me voorgenomen de less fortunate niet zo te haten
Moet ik de toiletsprays weghalen hier?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ligt het aan mij of vinden jullie de (nu al niet nieuwe) combino's ook stuk voor stuk naar openbare toiletten ruiken?
Daar kwam ik in 2005 al meequote:
tuurlijk dat is de hartelijkheid van het zuidenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar kwam ik in 2005 al mee
Maar blij dat je t ook leuk vindquote:
OMGquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Van manias: http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176
iedere eerste vrijdag van de maand!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer is't weer club rouge en ben jij er dan deze keer wel?
nee die waren al 3 maanden niet meer geldig toen ik ze afgelopen keer nog heb ingeleverd! hahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef creno het volgende:
maar wie weet als broer-pinguin eens wat vrijkaartjes kan regelen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OMG
"It was so dark-sided DARKSIDED!!!!!"![]()
![]()
Helaas komt dat alleen nog in Donald Ducks voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef LuQas het volgende:
[..]
Onverwachts ergens geld vinden
![]()
Ik vond laatst eenguldendubbeltje
![]()
jezus Christus!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
I'm a spiritual warrior, YES I am a SPIRITUAL WARRIOR!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]She's not a Christiaaaaan!!!!
![]()
Jeroen is een v/d kappersquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:32 schreef Dave het volgende:
Wie is Jeroen?
wie is Dave?!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:32 schreef Dave het volgende:
Wie is Jeroen?
Tram 5quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
Tram 5.
Hangt v/d cassiere af.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef LuQas het volgende:
Als een caissière jullie 50 euro te veel teruggeeft, geven jullie het dan terug?
Emoquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Leukig.
Ik zoek ook een nieuw kapsel, nu is het zo emo.
maar wel homo?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef NJ het volgende:
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.
Ja daarom.quote:
Ik zie het nu pas, wat eng.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Geweldig! En heeft dat vette wijf ook nog die 20.000 dollar gebruikt om een maagband oid te nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, wat eng.![]()
Het zal je moeder maar zijn...
Ligt aan wat ik gekocht heb. Een netje sinaasappels? Ja. Een plasmascherm? Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef LuQas het volgende:
Als een caissière jullie 50 euro te veel teruggeeft, geven jullie het dan terug?
Neuh.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef LuQas het volgende:
Ja, ze heeft de DARK SIDE dollars gewoon aangenomen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geweldig! En heeft dat vette wijf ook nog die 20.000 dollar gebruikt om een maagband oid te nemen.![]()
![]()
LCD is the way to goquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ligt aan wat ik gekocht heb. Een netje sinaasappels? Ja. Een plasmascherm? Nee.
Pff, ze was zelf één grote zwarte blubberbal dus die dark-side dollars passen er ook wel bij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ze heeft de DARK SIDE dollars gewoon aangenomen!
Come on. Ze hield gewoon wat vocht vast.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pff, ze was zelf één grote zwarte blubberbal dus die dark-side dollars passen er ook wel bij.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus over voor de slaapkamer.
En een boel lucht voor haar voortdurende gegil.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Come on. Ze hield gewoon wat vocht vast.
Ik word er bijna bang van. Ze lijkt zo zelf het toppunt van darksided. Dat kleine meisje heeft er waarschijnlijk niet van kunnen slapen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, wat eng.![]()
Het zal je moeder maar zijn...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Kan niks zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
*dvd's gekocht*
Veel voor weinig.
Een vergelijkbaar effect heb je waarschijnlijk ook wel met porno met zwaar behaarde bears, Dave.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef Dave het volgende:
LCD schijnt heel veel last van ghosting te hebben. Bij het voetbal bij een bewegende camera wordt het gras bijvoorbeeld een groene waas, terwijl het bij een stilstaande camera wel scherp en in detail is.
Niet dat ik voetbal kijk, maar goed.
Dat was je sowieso al door die scooterquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
hehe, vanavond ga ik de uberhetero spelen met een slijptol!
push me, and then jjust touch me, till I can get my
satisfactionnnnn!!!
Ga je je ook kleden in een klein bikini'tje en je insmeren met olie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
hehe, vanavond ga ik de uberhetero spelen met een slijptol!
push me, and then jjust touch me, till I can get my
satisfactionnnnn!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:59 schreef LuQas het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=KG8PJ74Y
Deze is ook echt onbetaalbaar
ik als uberhetero...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat was je sowieso al door die scooter![]()
Blackball - 5,2quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik als uberhetero....
ik heb het serieus als es te horen gekregen: kon ik goed overweg met een jongen, vond ie me te hetero
nah. sorry dat ik geen roze kledingheb in mijn collectie en dat mijn spiertjes in mijn pols toch iets minder buigzaam zijn...
'k heb ook geen roze in mijn kleding collectie, en heb ook een ferme handdrukquote:
Foto.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb ook geen roze in mijn kleding collectie, en heb ook een ferme handdruk
Muscle Mary'squote:Op donderdag 19 januari 2006 19:09 schreef LuQas het volgende:
Er is overigens een hele grote subcultuur muscle-queens in de gayscene. Zo hetero is het dus niet hoor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k heb ook geen roze in mijn kleding collectie, en heb ook een ferme handdruk
NIEMAND in mijn kennissenkring had ook maar het flauwste vermoeden dat ik homo was, zelfs mijn moeder niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och maakt mij niet uit of iemand nou met zijn handen wappert etc, als het maar geen relnicht is en gewoon een relaxed karakter heeft enzo...
Pff..wanneer gaan we weer?quote:
Ach meid, trek het je niet aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik als uberhetero....
ik heb het serieus als es te horen gekregen: kon ik goed overweg met een jongen, vond ie me te hetero
nah. sorry dat ik geen roze kledingheb in mijn collectie en dat mijn spiertjes in mijn pols toch iets minder buigzaam zijn...
meer over het feit dat ik geen wapperhandjes hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:09 schreef LuQas het volgende:
Er is overigens een hele grote subcultuur muscle-queens in de gayscene. Zo hetero is het dus niet hoor.
relluh!!!!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
NIEMAND in mijn kennissenkring had ook maar het flauwste vermoeden dat ik homo was, zelfs mijn moeder niet.
En ik ben alleen maar een relnicht als het om zaken (mensenrechten oid) gaat die er toe doen en waar men neigt het te vergeten. En dan nog ben ik relaxed.
Ik wil ook vakantie! 'k Ben al twee jaar niet meer op vakantie geweestquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef Stroekie het volgende:
gelukkig nog maar 6 weken voordat ik met vakantie kan![]()
Onderbroekenhumor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:17 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.manties.net/
Ik heb nog nooit zo lang gegiecheld.
Ik 15 jaar niet ofzo, gok ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik wil ook vakantie! 'k Ben al twee jaar niet meer op vakantie geweest
Gratis kaartjes over?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand mee naar de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |