Extensions, dan heb je zo;n sexy Pamela-lookquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn haar is heel dun en door een vitamine tekort ook nog eens weinig, dus ik heb maar een pierig staartjeGelukkig heb ik wel enigszins slag, anders wat het helemaal zo'n rattenstaartje geweest. Nu lijkt het nog wat
Ja, de tieten en de rooie bikini heb ik alquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Extensions, dan heb je zo;n sexy Pamela-look![]()
en een rode knots ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de tieten en de rooie bikini heb ik al
Eh?quote:
Niet zulke pikante woorden gebruiken graag, ik ben geen homo. Ik wil graag da er rekening gehouden wordt met mij in deze topic, ook al ben ik een minderheidquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de tieten en de rooie bikini heb ik al
je weet wel, zo'n groot geval waar pam mee in de rondte zwaait en die ze mee in het water neemt...quote:
Sorry. "rode badkleding vernoemd naar een tropisch eilandje"quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet zulke pikante woorden gebruiken graag, ik ben geen homo. Ik wil graag da er rekening gehouden wordt met mij in deze topic, ook al ben ik een minderheid
![]()
Virusquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef creno het volgende:
mijn pc wordt hysterisch, kan dat ?
blijkbaar op die van mij wel, ik heb net norton update geinstalleerd en van alle kanten beginnen er dingen te knipperen en springen er schermpjes omhoog en tevoorschijn...
Zal wel door de default instellingen van Norton komen, die staan standaard op nogal strikt. Voorlopig even negeren en eerst in opties rondneuzen. Daarna handmatig scannen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef creno het volgende:
mijn pc wordt hysterisch, kan dat ?
blijkbaar op die van mij wel, ik heb net norton update geinstalleerd en van alle kanten beginnen er dingen te knipperen en springen er schermpjes omhoog en tevoorschijn...
ik deed voorheen wekelijks een check, ik kreeg toen een melding (begin december) dat ik mijn abo moest verlengen, dus ik bestelde een nieuw cd-rom, die had wat vertraging en kreeg ik vandaag pas binnen, dus vandaar de installatie, misschien dat er inderdaad nieuwe virussen inzitten ofzo...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Virus![]()
(Ik heb geen evrstand van computers, dus maak je neit ongerust, het is een zeer wilde, gewaagde gok)
Nu snel een virsuscan doen! (Ja, dat woord ken ik nog welquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik deed voorheen wekelijks een check, ik kreeg toen een melding (begin december) dat ik mijn abo moest verlengen, dus ik bestelde een nieuw cd-rom, die had wat vertraging en kreeg ik vandaag pas binnen, dus vandaar de installatie, misschien dat er inderdaad nieuwe virussen inzitten ofzo...
Ik scan mijn hel epc, maar ik kom dan ook wel eens op verkeerde (eufemismequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
Ik scan nooit mijn hele computer... alleen bestanden die ik binnenkrijg.
Als je FireFox gebruikt, heb je daar ook niet zo'n last vanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik scan mijn hel epc, maar ik kom dan ook wel eens op verkeerde (eufemisme) sites
![]()
Ik vind dat Norton te veel lofprijzingen krijgtquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je FireFox gebruikt, heb je daar ook niet zo'n last van
FireFox staat tot Internet Explorer als Durex staat tot schapendarmquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind dat Norton te veel lofprijzingen krijgtFirefox is dus beter als het om essentiele (
) bescherming gaat
![]()
En ik maar denken dat dat 'endeldarm' heetquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
FireFox staat tot Internet Explorer als Durex staat tot schapendarm![]()
Schapendarm werd vroeger als condoom gebruikt. Voor gevulkaniseerd rubber werd uitgevonden. Maar darmen zijn poreus. Snap je nu de vergelijking?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat 'endeldarm' heetOf hebben wij het nu over 2 verschillende zaken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |