Al een paar topics.quote:
Euyquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Al een paar topics.
Hij is er ineens weer!
Ik heb een Nokia 6810.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kortom:
Ik ga op Telefoonjacht.
Wat hebben jullie en wat raden jullie aan?
en dat is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef tech het volgende:
Maarre... wat ik eigenlijk zeggen wou... Ehm... Interessante post-gewijs en zo... Na veler aansporing om toch vooral wat toe te voegen... Ehm...
Ik ben ooit in het Vliegende Paard in Zwolle geweest...
Ik zie het, ik zie het! *bounce*quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Al een paar topics.
Hij is er ineens weer!
Lekker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 6810.
Die heb ik gekocht vanwege de programmas die je erbij krijgt (quickword, powerpoint en excel (alleen lezen, niet bewerken)) en het feit dat TomTom erop kan draaien.
Ver-wen-ner-rij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lekker.
Ik neig toch richting een SE...mp3 speler, bluetooth, scherpe camera..
Nee, ik kwam voor Dave en het blijkt best een puike reeks te zijn, dit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:40 schreef MUUS het volgende:
Ben jij eigenlijk homo, NJ?
Voor Dave komen we allemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, ik kwam voor Dave en het blijkt best een puike reeks te zijn, dit.
Die homo's zijn best te pruimen inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
sure.... sure... dat zeiden we allemaal in het begin...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Nu creno nog bi maken en dan is het feest compleet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
LuQas is terug, Dave is terug... Het wordt opeens weer leuk hier..
Jawel hoor, maar nu even nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben jij ooit echt heel blij met iets, eigenlijk?
Creno bi!?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu creno nog bi maken en dan is het feest compleet..
Gewoon eens aanbellen bij hem, dan kan hij je vast niet weerstaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu creno nog bi maken en dan is het feest compleet..
Koel, iemand die van alle dingen waar ik tegen ben houdt.quote:inn's: hippies, raar zijn, wijde broeken, vreemde dingen, eigenaardigheden hebben, kunstacademie, converse, adidas, stropdassen, spencers, retro, overmatig veel sieraden, nijntje/hello kitty,mijn werk
Oeh, zeik ik in je straatje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Cairon het volgende:
[..]
Creno bi!?
Ik denk dat de kans dat je Jerruh bi maakt groter is.
(miauw)
Emo's die met zwarte stiften dingen op de witte flappen van die kutschoenen schrijven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er mis met converse?.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
sure.... sure... dat zeiden we allemaal in het begin...
"oh ik ben hier alleen maar met een vriend/kennis"
"Oh ik kijk alleen even rond"
"oh ik ben geen homo hoor, maar het is hier wel gezellig"
"oh ja harder harder stamp die dikke pretstaaf diep in mijn endeldarm, ja oh ja oh god ja!... maar ik ben geen homo hoor..."
Ow en ik maar denken dat je zo'n spencer-geval bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.gay.nl/sedin
[..]
Koel, iemand die van alle dingen waar ik tegen ben houdt.
Nee, precies.quote:
Oke, de Converse is nog niet zo erg, maar de rest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow en ik maar denken dat je zo'n spencer-geval ben
& what's wrong with Converse & Adidas??
ik heb met Creno twee keer getongtwistert anders... hoevaak heb jij met Creno gebekt, spuug gewisseld, de tong-tango gedanst, en andere benamingen voor een zeer onhygienisch ritueel?quote:
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, precies.
Diep zuchten en ontspannen, that's the only way..
Dude, lees mijn post nog eens dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb met Creno twee keer getongtwistert anders... hoevaak heb jij met Creno gebekt, spuug gewisseld, de tong-tango gedanst, en andere benamingen voor een zeer onhygienisch ritueel?
Ooooh......quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Emo's die met zwarte stiften dingen op de witte flappen van die kutschoenen schrijven.![]()
![]()
Tot zover uw levensverhaal?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
sure.... sure... dat zeiden we allemaal in het begin...
"oh ik ben hier alleen maar met een vriend/kennis"
"Oh ik kijk alleen even rond"
"oh ik ben geen homo hoor, maar het is hier wel gezellig"
"oh ja harder harder stamp die dikke pretstaaf diep in mijn endeldarm, ja oh ja oh god ja!... maar ik ben geen homo hoor..."
powerbottom, definately a powerbottomquote:
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens Dave ben ik juist geen bottom.
Hiiiiih.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooooh......
[afbeelding]
Ik was al bang dat ik mijn kei kewle schoenen het raam uit moest gooien..
topquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?
Voor zover ik het begrijp is het een gever / nemer iets inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Potver, ik ben niet thuis in die termen, NJ. Als je geen bottom bent, wat ben je dan? De piemel? Gaat het om een gever/nemer iets of is het weer heel iets anders?
waarom moet ik dan vanvond nog langs komen? Jezus als je geen fuckbuddy meer wil zijn zeg dat dan gewoon!quote:
oeh dolletjes, Kug is weer op dreef...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |