Ga is eten ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Cybart het volgende:
ik vind deze titel makkelijker
dus deze mag van mij dan weer openblijven
LATEN.WE.ER.OVER.GAAN.STEMMEN!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:08 schreef Cybart het volgende:
ik vind deze titel makkelijker
dus deze mag van mij dan weer openblijven
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef Dave het volgende:
[..]
LATEN.WE.ER.OVER.GAAN.STEMMEN!.
.
.
Mn moeder is nog bezigquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan
ga jij maar even eten
dan ga ik op tijgerjacht
Ik had zin in je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Cazman het volgende:
Dave? Wat doe jij hier weer opeens?
Kep geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat moet je vanavond zien weg te werken?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:07 schreef Dave het volgende:
Nu is deze ook af.
Maar aangezien CDP toch al een kutdag heeft, mag deze dicht..
Wat wil je nou Dave?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef Dave het volgende:
En deze heeft een pi.
En deze is door jou geopendquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef Dave het volgende:
En deze heeft een pi.
wat ik maar als positief zal opnemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kep geen idee
ik ruik van alles
Prima. Dan wachten we daar even op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil dat CrazyDutchSpunk de beslissing neemt.
Ik ga mij er nu aan wagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ik maar als positief zal opnemen
Geil! Ik heb op aanraden van Luq afwasmiddel gekocht.quote:
En deze heeft meer postsquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
En deze is door jou geopend![]()
En heeft een goeie TT
Reden zat om die ander te sluiten![]()
Die Luq weet echt van wanten zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Geil! Ik heb op aanraden van Luq afwasmiddel gekocht.
gewoon flink pompen!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Als we goed ons best doen krijgen we bubbels! Schijnt.
Thanksquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Cybart het volgende:
@Caz: nog proficiat!
Poepen is lastig als het niet uitkomt. bv. bij pinkpop waar alle dixies zo erg meuren dat je eigen schijt het niet meer neutraliseert. Dan moet je het lang ophoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Cairon het volgende:
ik moet toch goddomme alweer poepen!
Ik vind de Romeinse cijfers ergquote:
maar ik wil het niet ophouden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef Cazman het volgende:
[..]
Poepen is lastig als het niet uitkomt. bv. bij pinkpop waar alle dixies zo erg meuren dat je eigen schijt het niet meer neutraliseert. Dan moet je het lang ophouden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind de Romeinse cijfers ergdus gooi deze maar dicht...ondanks dat ik Dave wel een toffe user vind
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef NJ het volgende:
Omdat CrazyDutchPunk niet kan kiezen, gaat deze dicht.
Die andere heeft meer post, wél een PI en Dave als TS.
Als je het lang ophoudt is het erg relaxed als je naar de wc gaat. de opluchtig reinigt geest en ziel. amen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
maar ik wil het niet ophouden.
Een tijdje terug legde ik echt een superlange neer. Ik had echt zo iets van "respect!"!
Doe je ook aan letterpoepen? De 'g' en 's' willen altijd nog wel, maar met de 'x' heb ik vaak meer moeite. Dat wordt dan meestal een '='quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Cairon het volgende:
[..]
maar ik wil het niet ophouden.
Een tijdje terug legde ik echt een superlange neer. Ik had echt zo iets van "respect!"!
Neu, ik moet voor mijn werk in Zwolle zijn, maar dat schiet allemaal niet op dus heb geen zin. Verder is er niks mis met Zwolle hoor, tis een leuk stadjequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga je Waxxer uit de stress helpen?![]()
Ben jij ooit echt heel blij met iets, eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neu, ik moet voor mijn werk in Zwolle zijn, maar dat schiet allemaal niet op dus heb geen zin. Verder is er niks mis met Zwolle hoor, tis een leuk stadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |