Dat is de wapenspreuk van de Leidse Universiteit.quote:
Wil je erbij staan? Ik verzin wel wat hoorquote:
Ik vind dat ze dat eerst moet verdienen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je erbij staan? Ik verzin wel wat hoor
ik trap Mokster wel ffquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je erbij staan? Ik verzin wel wat hoor
Check,quote:
Oh, het wordt neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat eerst moet verdienen.![]()
Het staat erquote:
Nou, ik zie je hier maar zelden. Maar het lijkt me niet zinvol om over de exacte definitie van het begrip "bijna nooit" te gaan discussiëren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook weer waar... Hoewel, bijna nooit is wel weer wat overdreven.
werd wakker om 8.15quote:
He wishedquote:
Omdat jij hier helemaal zelden of nooit komt! Je verwaarloost ons, maar vervolgens wel in de OP willen.quote:
Moks is getraptquote:
Zucht, moet ik nog creatief doen ook op de vroege ochtend, voor een werkschuwe pinguin bijna onmogelijk. Vooruit, ik bedenk weer watquote:
Ja hoor, negeer me maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Moks is getrapt
de aanvullingen komen wel in de loop van de dag
neej hoor, god stond erin, maar die wilde er persee uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel! Het is gewoon weer omdat we een kleurtje hebben.
quote:
Toch is dat van belang wanneer je dat gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ik zie je hier maar zelden. Maar het lijkt me niet zinvol om over de exacte definitie van het begrip "bijna nooit" te gaan discussiëren.![]()
Die modcat smilie dekt de lading wel denk ik?quote:
Jamaar, jamaar... jullie gaan ook zo snel. Dat is voor iemand met een drukke baan en een blauwe kleur amper bij te houden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat jij hier helemaal zelden of nooit komt! Je verwaarloost ons, maar vervolgens wel in de OP willen.![]()
In dat geval wordt het niet neuken, maar mierenneuken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch is dat van belang wanneer je dat gebruikt.
Dat was jij toch, van de intellectuele stratenmaker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is trouwens niet helemaal waar, soms zorg ik er zelf voor dat het onderwerp die kant op gaat.
Vooruit, ik zal met de hand over mijn hart strijken, voorlopig krijg je wat mij betreft een tijdelijke vermelding.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... jullie gaan ook zo snel. Dat is voor iemand met een drukke baan en een blauwe kleur amper bij te houden.
![]()
* Belooft beterschap...
jij moet niet grappig proberen te zijn...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij moet niet grappig proberen te zijn...
gister was je aan t huilen omdat je erin stond
Die zijn veel te klein daar voor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval wordt het niet neuken, maar mierenneuken.![]()
Huh?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was jij toch, van de intellectuele stratenmaker?
Check, gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal met de hand over mijn hart strijken, voorlopig krijg je wat mij betreft een tijdelijke vermelding.
Wat ben ik toch een goed mens.![]()
omdat onze opperchatter plato het goed vindt sta je erinquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... jullie gaan ook zo snel. Dat is voor iemand met een drukke baan en een blauwe kleur amper bij te houden.
![]()
* Belooft beterschap...
Mijn eeuwige dank is onmetelijk groot!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef Pheno het volgende:
omdat onze opperchatter plato het goed vindt sta je erin
Jij zei 'werk'quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dank is onmetelijk groot!
En nu ga ik weer snel aan het werk.
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OPquote:
Dat is ook volkomen terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn eeuwige dank is onmetelijk groot!
Een seksueel aantrekkelijke intellectuele stratenmaker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OP)
Of heb ik iemand anders voor me?![]()
Oh nee, dan was het 'Werkquote:
Het zou kunnen hoor.. Als ze intelligent zijn laat ze dan maar komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OP)
Of heb ik iemand anders voor me?![]()
Misschien kan zij in dat rokje die presentatie geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef GF het volgende:
Ik word ziek ofzoZwaar verkouden, keelpijn, oorpijn
![]()
Net als ik een presentatie moet geven en misschien nog wel belangrijker: kans heb dat m'n vriendin een rokje draagt
Oh en mogge
Spannnend!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef GF het volgende:
Ik word ziek ofzoZwaar verkouden, keelpijn, oorpijn
![]()
Net als ik een presentatie moet geven en misschien nog wel belangrijker: kans heb dat m'n vriendin een rokje draagt
Oh en mogge
Te gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kan zij in dat rokje die presentatie geven.
Waarom? Ben je bang dat je docenten haar bespringen?quote:
Ook. En de rest van de leerlingen. Blijft voor een groot deel een technische studie hequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang dat je docenten haar bespringen?
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit zietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef GF het volgende:
[..]
Ook. En de rest van de leerlingen. Blijft voor een groot deel een technische studie he![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit ziet![]()
dan is t niet gevaarlijk,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit ziet![]()
Ik heb wel 2/3 meiden in m'n klas. Maar die gaan met moeite voor vrouw doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t niet gevaarlijk,
de kans is groot dat ze van schrik wegrennen
Ik wil wel om foto´s gaan vragen nu!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t niet gevaarlijk,
de kans is groot dat ze van schrik wegrennen
'werk'quote:
ooievaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef PhaE het volgende:
Ik zei; oi.
wat maakt een meid dan een vrouw ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:13 schreef GF het volgende:
Ik heb wel 2/3 meiden in m'n klas. Maar die gaan met moeite voor vrouw door![]()
Mijn avatar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef GF het volgende:
Wat is Rapenburg?
Ik zou vooral niet naar de dokter gaan als je ziek bent nee, zo'n man ziet je aankomen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben de laatste tijd echt gesloopt als ik opsta. Kan niet bepaald wakker worden. Toch maar eens naar de dokter binnenkort denk ik (hoewel liever niet)
geen vocht of vet bultenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat maakt een meid dan een vrouw ?
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet naar de dokter gaan als je ziek bent nee, zo'n man ziet je aankomen.
begin eens met ijzerhoudende producten te eten zoals spinaziquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben de laatste tijd echt gesloopt als ik opsta. Kan niet bepaald wakker worden. Toch maar eens naar de dokter binnenkort denk ik (hoewel liever niet)
Ik zou ook pas naar de dokter gaan als je voelt dat je hersentumor de omvang van een tennisbal gekregen heeft. Vooral niet eerder gaan, want wat zouden de buren daar wel niet van kunnen denken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaat![]()
dat je een eikel bent die voor ieder wissewasje naar de dok gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou ook pas naar de dokter gaan als je voelt dat je hersentumor de omvang van een tennisbal gekregen heeft. Vooral niet eerder gaan, want wat zouden de buren daar wel niet van kunnen denken.![]()
dus, een meid heeft wel vocht en vetbulten, is lelijk en heeft geen uitstraling ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
geen vocht of vet bulten
Knap figuurtje
Uitstraling
Etc etc
Precies en je kunt immers beter sterven dan dat de buren zulke dingen over je zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je een eikel bent die voor ieder wissewasje naar de dok gaat?
Ik doe van alles op kosten van de baasquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaatWat natuurlijk wel weer waar is...
Makkelijk is dat he!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus, een meid heeft wel vocht en vetbulten, is lelijk en heeft geen uitstraling ?
zo had ik het nooit gezien...
Dit bericht typen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
Ik doe van alles op kosten van de baas
LOL, het sarcasme druipt er vanafquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou ook pas naar de dokter gaan als je voelt dat je hersentumor de omvang van een tennisbal gekregen heeft. Vooral niet eerder gaan, want wat zouden de buren daar wel niet van kunnen denken.![]()
Ik zou het inderdaad vooral niet doen. Gewoon wachten tot je echt goed ziek bent, dan kun je tenminste in een keer echt vet op kosten van de maatschappij medisch geholpen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaatWat natuurlijk wel weer waar is...
Iemand zonder vocht lijkt me zelfs erg ongezondquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus, een meid heeft wel vocht en vetbulten, is lelijk en heeft geen uitstraling ?
zo had ik het nooit gezien...
De ene is gewoon lelijk. De ander mag er op zich zijn qua figuur maar lijkt 12.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat maakt een meid dan een vrouw ?
Dat is wel weer waarquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe van alles op kosten van de baas
Who cares? Wij sponsoren ook illegale negers
ik dacht dat je ging zeggen: "hey, meid, trek je het niet aan, joh"quote:
Als je denkt dat je ziek bent moet je naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LOL, het sarcasme druipt er vanaf.
Maar serieus, ik heb geen zin in dat soort verwijten.
wel meerdere berichten. En ik word er nog dik voor betaald ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit bericht typen bijvoorbeeld.
12?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef GF het volgende:
[..]
De ene is gewoon lelijk. De ander mag er op zich zijn qua figuur maar lijkt 12.
Lekker kort door de bocht![]()
Ik zeg het tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is wel weer waarmaar dat mag je dan weer niet zeggen
Begin jij ook alquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad vooral niet doen. Gewoon wachten tot je echt goed ziek bent, dan kun je tenminste in een keer echt vet op kosten van de maatschappij medisch geholpen worden.
Wat een onzin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daarom dus... Ik denk dat ik liever thuis blijf zitten. Het gaat hopelijk wel weer over.. Echt goed is het niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je ziek bent moet je naar de huisarts gaan.
Niet dat ik dat ooit doe, maar we hebben het nu over jou.![]()
oeh wat is t toch erg wat anderen over je denkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LOL, het sarcasme druipt er vanaf.
Maar serieus, ik heb geen zin in dat soort verwijten.
Als je denkt dat je niet ziek bent moet je niet zeuren, als je denkt dat je wel ziek bent moet je naar de huisarts. En als je denkt dat je niet ziek bent maar toch naar een arts wil dan ben je rijp voor de psychiater.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Begin jij ook al
Nou, ik weet het niet hoor... ik denk namelijk nog steeds dat ik niet echt ziek ben, maar ik snap niet zo goed waarom ik de laatste dagen zo vermoeid ben (en moeite heb met opstaan, lig de laatste dagen tot half 12 in m'n nest, anders ben ik echt de hele dag wankel)
t kan best dat je last hebt van bloedarmoede en daarom steeds zo moe bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daarom dus... Ik denk dat ik liever thuis blijf zitten. Het gaat hopelijk wel weer over.. Echt goed is het niet.
En als de modcat het zegt dan moet je het doen, dat weet je. Dus hup, bel de huisarts.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Als je al tijden niet lekker bent, ga je naar de dokter. Punt.
Hup: afspraak maken!
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Als je al tijden niet lekker bent, ga je naar de dokter. Punt.
Hup: afspraak maken!
Gewoon een koude douche nemen, ben je zo wakkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin in![]()
En psychologisch voel ik me wel weer erg OK op het moment, dus dat is het niet
En als het nou een leuk uitziende vrouwelijke arts isquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je niet ziek bent moet je niet zeuren, als je denkt dat je wel ziek bent moet je naar de huisarts. En als je denkt dat je niet ziek bent maar toch naar een arts wil dan ben je rijp voor de psychiater.
Het is Cc.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar dat is het probleem juist CC,
Welkom in R&Pquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daarom dus... Ik denk dat ik liever thuis blijf zitten. Het gaat hopelijk wel weer over.. Echt goed is het niet.
Inderdaad, als dat reden is om naar de huisarts te gaan ben ik al jaren te laat.quote:
Dan moet je ff je bloed laten testenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin in![]()
Snaak draaienquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik kan doen...
Lichamelijk verkeer je inderdaad in uitmuntende conditie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
Heb ik laatst ook gedaan, niks aan de hand!
Laatste keeer dat ik dat had gedaan werd ik op basis van die uitslag op therapie gestuurdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je ff je bloed laten testen
Misschien kunnen we de AF opzetten: Anonieme Fokverslaafden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook naar mijn huisarts, voor mijn fokverslaving
Ja, maar dit is niet goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, als dat reden is om naar de huisarts te gaan ben ik al jaren te laat.![]()
Het kan van alles zijn, maar als jij al tijden doodmoe bent, zit er iets niet goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Niet echt anoniem te noemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de AF opzetten: Anonieme Fokverslaafden.
Wel voor m'n directe omgeving. Ik heb overal computers om stiekem te kunnen fokken verborgen.quote:
Pssst, hij werkt volgens mij nog niet, dus hij profiteert al van onze maatschappijquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn, maar als jij al tijden doodmoe bent, zit er iets niet goed.
En dan ga je -tijdens spreekuur- naar de huisarts. Dat zo'n spreekuur tijdens kantooruren is, is nu eenmaal zo. Niets profiteren van de maatschappij, gewoon zoals het is.
OK, misschien doe ik dat. Als er niks aan de hand blijkt te zijn is dat wel klote, want dat betekent dat ik me gewoon de oude zou moeten voelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je ff je bloed laten testen
IJzerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien heb je wel pfeiffer, en ja dat kun je ook krijgen zonder te zoenen. [14.gif]quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nou ja, heb wel een bijbaan, maar betaal volgens mij nog steeds nauwelijks tot geen belasting (behalve BTW natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, hij werkt volgens mij nog niet, dus hij profiteert al van onze maatschappij
Het heeft niet geholpen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keeer dat ik dat had gedaan werd ik op basis van die uitslag op therapie gestuurd
Y Het medisch opzoek wonderquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
IJzer
Waar te vinden?
Vlees, lever, peulvruchten, groene groenten, knoflook, peterselie.
Wat is hun rol?
IJzer is een van de basisbestanddelen van hemoglobine (en dus van ons bloed). De maandstonden geven aanleiding tot ijzerverlies. IJzertekort veroorzaakt bloedarmoede (met de typisch bleke gelaatskleur) die kan uitmonden in extreme vermoeidheid. IJzer wordt in de lever opgeslagen en helpt het organisme in zijn strijd tegen infecties.
Voor meer informatie rond vitaminen enmineralen, ga naar de site van Oligo-elements.
Sorry hoor BttD, maar wat ben jij een enorme zeikerd!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
en ja dat kun je ook krijgen zonder te zoenen. [14.gif]
Thanks voor de info Y. Ik heb alleen laatst nog een bloedtest af laten nemen bij de bloedbank (ze checken daar natuurlijk niet ALLES, maar alleen de dingen die voor hun belangrijk zijn) omdat ik bloed zou willen gaan geven. Het hemoglobine gehalte was 9,4 mmol/l (ofzoiets) en dat zou meer dan voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
IJzer
Waar te vinden?
Vlees, lever, peulvruchten, groene groenten, knoflook, peterselie.
Wat is hun rol?
IJzer is een van de basisbestanddelen van hemoglobine (en dus van ons bloed). De maandstonden geven aanleiding tot ijzerverlies. IJzertekort veroorzaakt bloedarmoede (met de typisch bleke gelaatskleur) die kan uitmonden in extreme vermoeidheid. IJzer wordt in de lever opgeslagen en helpt het organisme in zijn strijd tegen infecties.
Voor meer informatie rond vitaminen enmineralen, ga naar de site van Oligo-elements.
Ik probeer hetquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sorry hoor BttD, maar wat ben jij een enorme zeikerd!
Constant dit niet goed, dat niet goed, zo niet lekker, blablabla...
Kap es met jezelf zo zielig vinden, misschien helpt het
mag ik jou komen knuffelen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sorry hoor BttD, maar wat ben jij een enorme zeikerd!
Constant dit niet goed, dat niet goed, zo niet lekker, blablabla...
Kap es met jezelf zo zielig vinden, misschien helpt het
Gohquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar ik zal eens kijken, waarschijnlijk is het gewoon aanstellerij![]()
Eigenlijk wel, ik fok nu zonder klachtenquote:
nee-een-onverkapte-ik-wil-PhaE-en-Merah-knuffelen-postquote:
Blijft verdachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee-een-onverkapte-ik-wil-PhaE-en-Merah-knuffelen-post
noem dat maar verkaptquote:
daar is helemaal niets verdachts aanquote:
Nee, deze was eigenlijk best duidelijk, niets stiekem aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dat was geen steek onder water natuurlijk.
Geef ook eens tegengas. Je bevestigt ongeveer alles. Als ik zou zeggen dat ik je binnenkort kom afknallen dan zou je nog iets zeggen in de trant van "Leukquote:
Laarzenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is helemaal niets verdachts aan
nu? een rok?
neej heb me verslapen vanmorgen, was me teveel werk om mijn laarzen nog aan te doen
Nu rukken en tikken tegelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik fok nu zonder klachten
Oh.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee-een-onverkapte-ik-wil-PhaE-en-Merah-knuffelen-post
Ik ben tegen dierenmishandelingquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef ook eens tegengas. Je bevestigt ongeveer alles. Als ik zou zeggen dat ik je binnenkort kom afknallen dan zou je nog iets zeggen in de trant van "Leuk".
Je zeurtquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
OK, ik moet er vandoor, tot later
Sorry dat ik loop te zeuren
Ik zei toch niet dat ik kleinkonijn ging neerschieten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben tegen dierenmishandeling![]()
quote:
Ja maar zonder zorgtoeslag is het niet te betalen ja..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zeurt
Iedereen die een zorgtoeslag krijgt profiteert van de maatschappij, de luie flikkers![]()
En de werkschuwe pinguin maar betalen
Weet ik, maar ik jaag nu kennelijk de mensen hier tegen me in het harnas. Dat hoeft nu ook weer niet. Jullie vinden me maar een aansteller. Ik weet het niet, er zijn echt wel dingen die niet goed gaan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef ook eens tegengas. Je bevestigt ongeveer alles. Als ik zou zeggen dat ik je binnenkort kom afknallen dan zou je nog iets zeggen in de trant van "Leuk".
Nee, geen longklachten, blauwe!quote:
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zeurt
Iedereen die een zorgtoeslag krijgt profiteert van de maatschappij, de luie flikkers![]()
En de werkschuwe pinguin maar betalen
Zoals ik al honderd keer gezegd heb begrijp ik je veel beter dan je denkt, maar je kunt het overdrijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weet ik, maar ik jaag nu kennelijk de mensen hier tegen me in het harnas. Dat hoeft nu ook weer niet. Jullie vinden me maar een aansteller. Ik weet het niet, er zijn echt wel dingen die niet goed gaan...
Valt best mee eigenlijk, ik had het duurder verwachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja maar zonder zorgtoeslag is het niet te betalen ja..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zei toch niet dat ik kleinkonijn ging neerschieten.![]()
Een schande is het, dat zeg ik je!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Niks doen op je werk en dan toch nog belastiing moeten betalen![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deze was eigenlijk best duidelijk, niets stiekem aan
Ik ga er 25 euro per maand op achteruit, maar als ik komend najaar een beetje fatsoenlijke baan vind dan ben ik waarschijnlijk beter af dan in het oude systeem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk, ik had het duurder verwacht
Mijn kloonkonijn wat doe je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zwaailicht ging af?
Ze zeggen kleinkonijn! ALARM!!!
Komen er functies vrij bij Fok! BV?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga er 25 euro per maand op achteruit, maar als ik komend najaar een beetje fatsoenlijke baan vind dan ben ik waarschijnlijk beter af dan in het oude systeem.
In dat geval had ze petitpinguIn (of hoe zo'n beest in het Frans ook mag heten) geheten.quote:
Ik ook, alleen is die enigzins gedateerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komen er functies vrij bij Fok! BV?![]()
Ik heb al werkervaring![]()
Ik ben er straks ook beter mee af, ik zou niet meer in aanmerking komen voor het ziekenfonds na de salarisverhoging van maart, die ik ongetwijfeld krijgquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga er 25 euro per maand op achteruit, maar als ik komend najaar een beetje fatsoenlijke baan vind dan ben ik waarschijnlijk beter af dan in het oude systeem.
aansteller is het verkeerde woordquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik jaag nu kennelijk de mensen hier tegen me in het harnas. Dat hoeft nu ook weer niet. Jullie vinden me maar een aansteller. Ik weet het niet, er zijn echt wel dingen die niet goed gaan...
Ik ben nu echt weg
Ik had het ook duurder verwacht, en ik zou het ook kunnen betalen zonder de zorgtoeslag, maar ben wel blij dat ik het krijgquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk, ik had het duurder verwacht
Ik ga er zo'n 30 euro op vooruit, prachtig systeemquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook niet veel klachten over, maar een bijstandsmoeder met een paar kinderen heeft wel een probleem vermoed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga er zo'n 30 euro op vooruit, prachtig systeem.
doe t zelfquote:
valt wel meequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook niet veel klachten over, maar een bijstandsmoeder met een paar kinderen heeft wel een probleem vermoed ik.
quote:
Daarmee zou ik inderdaad ook niet snel naar een dokter gaan. Waarschijnlijk hang je tegen een virus-infectie aan, of heb je er net een achter de rug. Dat is iets waar een dokter ook niet echt iets aan kan doen. Houd wel in de gaten of het niet erger wordt, en rust eens een keer goed uit.quote:Nou, ik weet het niet hoor... ik denk namelijk nog steeds dat ik niet echt ziek ben, maar ik snap niet zo goed waarom ik de laatste dagen zo vermoeid ben (en moeite heb met opstaan, lig de laatste dagen tot half 12 in m'n nest, anders ben ik echt de hele dag wankel)
en wanneer spraken we nu eens af, platoquote:
Maar zij zelf niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt wel mee
voor wat ik begrepen heb, zijn kids tot 18 gratiz meeverzekerd
Ik heb dit trouwens een paar weken geleden ook een tijdje gehad, na "echt" ziek geweest te zijn.. Ben je zelf recentelijk nog ziek geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan moet ze onder dit Gristelijk regime maar een leuke vent opduikelen, doet wonderen voor je toeslagquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook niet veel klachten over, maar een bijstandsmoeder met een paar kinderen heeft wel een probleem vermoed ik.
Het is goed met je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wanneer spraken we nu eens af, plato![]()
![]()
ik zal dan maar de condooms meenemen
klopt.quote:
Ja, wie zei dat ook al weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moet ze onder dit Gristelijk regime maar een leuke vent opduikelen, doet wonderen voor je toeslag.
Dat denk ik niet. Ziekenfondspremie was eerst lager dan 63 euro. Zelfs met zorgtoeslag gaan de lage inkomens er op achteruit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt.
zeg dat ze eerst 63 euro moest betalen en nu 88
en krijg de volle toeslag = 34 euroe
dan is ze er goedkoper vanaf
Je wilde toch draagmoeder worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal dan maar de condooms meenemen
Soort van werken ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half 3 te beginnen jaen wat ben jij aan het doen dan?
trouwens het is pingouin in het fransquote:
Probleem wat je dan alleen hebt is dat ze voor die 63 euro waarschijnlijk aardig aanvullend verzekerd was en voor die 88 euro totaal nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt.
zeg dat ze eerst 63 euro moest betalen en nu 88
en krijg de volle toeslag = 34 euroe
dan is ze er goedkoper vanaf
ach, dan moet ze idd voor een partner zorgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ziekenfondspremie was eerst lager dan 63 euro. Zelfs met zorgtoeslag gaan de lage inkomens er op achteruit.
Precies, dat is het punt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Probleem wat je dan alleen hebt is dat ze voor die 63 euro waarschijnlijk aardig aanvullend verzekerd was en voor die 88 euro totaal niet
achterlijkequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef webspider het volgende:
Ik mistte mijn werk zo erg, ik denk ik wil binnen 12 uur weer terug zijn
Ook om weer eens even te slowchatten natuurlijk
Ik adviseer je om met dit soort standpunten lid te worden van de SGP. Jammer genoeg kun je daar als vrouw geen lid worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet ze idd voor een partner zorgen
Bedouin maar dan zuidelijker dus?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
trouwens het is pingouin in het frans
voor diegenen die het interesseert![]()
En ook voor veel nageslacht zorgen, want anders staat de pastoor op de stoep?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet ze idd voor een partner zorgen
Pastoors doen dat tegenwoordig niet meer, dominees nog wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ook voor veel nageslacht zorgen, want anders staat de pastoor op de stoep?![]()
Het wordt tijd om de confessionele partijen eens uit ons kiesstelsel te flikkeren bedoel je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het wordt tijd voor verkiezingen en voor een linkse regering.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Frezer het volgende:
Pfffff wat kunnen poesjes om aandacht schooien zeg!![]()
Ik lees even niet mee vanwege alle hectiek hier in de toko.quote:
Daar pleit ik al jaren voor, probleem is dat het CDA er bij iedere hervoming van het kiesstelsel op vooruit zal gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wordt tijd om de confessionele partijen eens uit ons kiesstelsel te flikkeren bedoel je.
Vrouwen mogen er toch wel op stemmen? Al getuigd dat van een dubbele moraal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik adviseer je om met dit soort standpunten lid te worden van de SGP. Jammer genoeg kun je daar als vrouw geen lid worden.
Dat wel. Sterker nog: de meerderheid van hun kiezers is vrouw.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrouwen mogen er toch wel op stemmen? Al getuigd dat van een dubbele moraal...
Jij hebt ook zo'n poesje?quote:
maar ikke nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel. Sterker nog: de meerderheid van hun kiezers is vrouw.
Dat is helemaal erg dan,quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel. Sterker nog: de meerderheid van hun kiezers is vrouw.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Frezer het volgende:
Pfffff wat kunnen poesjes om aandacht schooien zeg!![]()
?quote:
Linklinklink!quote:
Ergens?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
ergens vind ik het belachelijk, dat alleenstaanden benadeeld worden.
Als singlestopic moeten we daar massaal tegen in verzet komen.quote:
jah, ik heb jou toch nog om op mee te liftenquote:
Dat maakt je niet direct minder alleenstaand? Toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah, ik heb jou toch nog om op mee te liften
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt je niet direct minder alleenstaand? Toch?
Wil jij mijn fiscale zorgpartner worden Ynske?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]maar wel een partner in crime zodat de kosten lager zijn
dan moet ik je teleurstellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij mijn fiscale zorgpartner worden Ynske?![]()
Pheno als zorgpartner gaat te ver.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen
daar verdien ik te weinig voor om er dan samen met je positiever uit te komen
je kunt beter voor Litpho gaan, of Pheno, die verdiennen meer
heyquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Pheno als zorgpartner gaat te ver.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen
daar verdien ik te weinig voor om er dan samen met je positiever uit te komen
je kunt beter voor Litpho gaan, of Pheno, die verdiennen meer
neuken voor lagere belastingsgeldenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey.
ik verdien goed.
wat houdt een fiscale zorgpartner in
Wat is een toeslagpartner?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey.
ik verdien goed.
Aan jou heb ik niets in dezen, je woont immers niet in Nederland.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey.
ik verdien goed.
Neuken is niet eens verplicht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuken voor lagere belastingsgelden
Mijn kosten zijn al lager, wat win ik hierbij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]maar wel een partner in crime zodat de kosten lager zijn
Het hart van Ynske.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn kosten zijn al lager, wat win ik hierbij?
gedeeld dan wel hequote:
Ze ligt al topics lang aan je voeten Plato, grijp je kans nu eens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aan jou heb ik niets in dezen, je woont immers niet in Nederland.![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er 2.Een poes en een kater.
Ja, dat maakt het overtuigenderquote:
dat dacht ik alquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het overtuigender.
Maar dat was alles dus? Dan weet ik waar ik mijn tegenaanbod op kan baseren.quote:
Jij wilt me een hoogzwangere vrouw in de maag splitsen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze ligt al topics lang aan je voeten Plato, grijp je kans nu eens!![]()
Hij ziet het nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
jah maar wat wil je danquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar dat was alles dus? Dan weet ik waar ik mijn tegenaanbod op kan baseren.
Dat gaat vanzelf weer over hoor,quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij wilt me een hoogzwangere vrouw in de maag splitsen?![]()
grote maag heb jequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien je geen ervaring hbet met kindjes maken zou het wel makkelijk zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er een kind, dat is nog erger.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weer over hoor,.
Volgens mij ben jij ook al zeer geruime tijd vrijgezel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aangezien je geen ervaring hbet met kindjes maken zou het wel makkelijk zijn
Jij wel? oefenen prima, maar echt makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aangezien je geen ervaring hbet met kindjes maken zou het wel makkelijk zijn
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
Op het journaal komen al genoeg ideeen langs om je van zo'n ding te ontdoenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er een kind, dat is nog erger.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, maar dan draai ik de bak in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het journaal komen al genoeg ideeen langs om je van zo'n ding te ontdoen
Sat tv e.d. Er zit iets moois in de luchtquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dan draai ik de bak in.![]()
wat vind je erger. een petit of een petitpetitquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
petitbeurrequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat vind je erger. een petit of een petitpetit
lekkerquote:
Nee, dat verwacht ik ook niet. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik met een half hart genoegen hoef te nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef Ynske het volgende:
je mijn liefde voor je ga bekennen zonder dat die mijn hele hart gewonnen heeft?
De combinatie van twee relkonijnen klinkt niet erg aanlokkelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat vind je erger. een petit of een petitpetit
delen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
lekker. Ik heb wel zin in een pak petitbeurrekes
jamaar je weet toch...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht ik ook niet. Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik met een half hart genoegen hoef te nemen.
pffffffffffquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
De combinatie van twee relkonijnen klinkt niet erg aanlokkelijk.![]()
een soort boterkoekjes toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pffffffffff![]()
en pheno, ken jij petitbeurrekes ? niemand hier kende die koekskes ?
dat zijn toch dezelfde als kermiskoekjes zonder suikerquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pffffffffff![]()
en pheno, ken jij petitbeurrekes ? niemand hier kende die koekskes ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
een soort boterkoekjes toch?
Die liggen hier op de balie
ik ken kermiskoekjes nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn toch dezelfde als kermiskoekjes zonder suiker
ik ken ze wel ja. Ik eet ze niet dagelijks, dat dan weer nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Het is een merknaam die in belgië echt een soortnaam is geworden. een petitbeurreke
Op zich zou het wel goed zijn voor mijn natuurlijke onzekerheid om tastbare bewijzen te hebben...quote:
gaat het hier nu altijd over tieten voelen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich zou het wel goed zijn voor mijn natuurlijke onzekerheid om tastbare bewijzen te hebben....
Ha, mede niet-singlequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:03 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook al zeer geruime tijd vrijgezel.![]()
Soms gaat het over rokjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
gaat het hier nu altijd over tieten voelen?
Een PC is GEEN vriendin...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?![]()
Elleu... Nog geneukt?quote:
Voor velen welquote:
je zult vast een gedetailleerd verhaal over jouw neukpartij hier willen neerzettenquote:
Ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?![]()
Niet geneukt... Stomme hoer dat t isquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zult vast een gedetailleerd verhaal over jouw neukpartij hier willen neerzetten
Christine en scherpe opmerkingenquote:Christine: berucht om haar scherpe opmerkingen; altijd in voor een lekkere
discussie (waar het hier zo nu en dan weleens aan ontbreekt).
het feit dat jij dat gezegd hebt is een waarheid als een koe!quote:
vanavond pasquote:
Ik moet de scherpte ook nog vinden, maar misschien heeft ze een mes als dildo.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet geneukt... Stomme hoer dat t is
[..]
Christine en scherpe opmerkingen![]()
Zeg dan dat dr broek te strak zit ofso...
Ja laatst nog zeer verkouden geweest. Maar daar kan het vast niet van zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dit trouwens een paar weken geleden ook een tijdje gehad, na "echt" ziek geweest te zijn.. Ben je zelf recentelijk nog ziek geweest?
bier!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja laatst nog zeer verkouden geweest. Maar daar kan het vast niet van zijn denk ik.
Ik heb gewoon het gevoel dat ik voortaan gewoon moet gaan proberen om om 12 uur te gaan slapen, en om 7 uur op te staan. Ik heb er nooit problemen mee gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |