Oh nee, dan was het 'Werkquote:
Het zou kunnen hoor.. Als ze intelligent zijn laat ze dan maar komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OP)
Of heb ik iemand anders voor me?![]()
Misschien kan zij in dat rokje die presentatie geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef GF het volgende:
Ik word ziek ofzoZwaar verkouden, keelpijn, oorpijn
![]()
Net als ik een presentatie moet geven en misschien nog wel belangrijker: kans heb dat m'n vriendin een rokje draagt
Oh en mogge
Spannnend!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef GF het volgende:
Ik word ziek ofzoZwaar verkouden, keelpijn, oorpijn
![]()
Net als ik een presentatie moet geven en misschien nog wel belangrijker: kans heb dat m'n vriendin een rokje draagt
Oh en mogge
Te gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kan zij in dat rokje die presentatie geven.
Waarom? Ben je bang dat je docenten haar bespringen?quote:
Ook. En de rest van de leerlingen. Blijft voor een groot deel een technische studie hequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang dat je docenten haar bespringen?
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit zietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef GF het volgende:
[..]
Ook. En de rest van de leerlingen. Blijft voor een groot deel een technische studie he![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit ziet![]()
dan is t niet gevaarlijk,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit ziet![]()
Ik heb wel 2/3 meiden in m'n klas. Maar die gaan met moeite voor vrouw doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t niet gevaarlijk,
de kans is groot dat ze van schrik wegrennen
Ik wil wel om foto´s gaan vragen nu!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t niet gevaarlijk,
de kans is groot dat ze van schrik wegrennen
'werk'quote:
ooievaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef PhaE het volgende:
Ik zei; oi.
wat maakt een meid dan een vrouw ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:13 schreef GF het volgende:
Ik heb wel 2/3 meiden in m'n klas. Maar die gaan met moeite voor vrouw door![]()
Mijn avatar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef GF het volgende:
Wat is Rapenburg?
Ik zou vooral niet naar de dokter gaan als je ziek bent nee, zo'n man ziet je aankomen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben de laatste tijd echt gesloopt als ik opsta. Kan niet bepaald wakker worden. Toch maar eens naar de dokter binnenkort denk ik (hoewel liever niet)
geen vocht of vet bultenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat maakt een meid dan een vrouw ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |