Dat is de wapenspreuk van de Leidse Universiteit.quote:
Wil je erbij staan? Ik verzin wel wat hoorquote:
Ik vind dat ze dat eerst moet verdienen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je erbij staan? Ik verzin wel wat hoor
ik trap Mokster wel ffquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je erbij staan? Ik verzin wel wat hoor
Check,quote:
Oh, het wordt neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat eerst moet verdienen.![]()
Het staat erquote:
Nou, ik zie je hier maar zelden. Maar het lijkt me niet zinvol om over de exacte definitie van het begrip "bijna nooit" te gaan discussiëren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook weer waar... Hoewel, bijna nooit is wel weer wat overdreven.
werd wakker om 8.15quote:
He wishedquote:
Omdat jij hier helemaal zelden of nooit komt! Je verwaarloost ons, maar vervolgens wel in de OP willen.quote:
Moks is getraptquote:
Zucht, moet ik nog creatief doen ook op de vroege ochtend, voor een werkschuwe pinguin bijna onmogelijk. Vooruit, ik bedenk weer watquote:
Ja hoor, negeer me maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Moks is getrapt
de aanvullingen komen wel in de loop van de dag
neej hoor, god stond erin, maar die wilde er persee uitquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel! Het is gewoon weer omdat we een kleurtje hebben.
quote:
Toch is dat van belang wanneer je dat gebruikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ik zie je hier maar zelden. Maar het lijkt me niet zinvol om over de exacte definitie van het begrip "bijna nooit" te gaan discussiëren.![]()
Die modcat smilie dekt de lading wel denk ik?quote:
Jamaar, jamaar... jullie gaan ook zo snel. Dat is voor iemand met een drukke baan en een blauwe kleur amper bij te houden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat jij hier helemaal zelden of nooit komt! Je verwaarloost ons, maar vervolgens wel in de OP willen.![]()
In dat geval wordt het niet neuken, maar mierenneuken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch is dat van belang wanneer je dat gebruikt.
Dat was jij toch, van de intellectuele stratenmaker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is trouwens niet helemaal waar, soms zorg ik er zelf voor dat het onderwerp die kant op gaat.
Vooruit, ik zal met de hand over mijn hart strijken, voorlopig krijg je wat mij betreft een tijdelijke vermelding.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... jullie gaan ook zo snel. Dat is voor iemand met een drukke baan en een blauwe kleur amper bij te houden.
![]()
* Belooft beterschap...
jij moet niet grappig proberen te zijn...quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij moet niet grappig proberen te zijn...
gister was je aan t huilen omdat je erin stond
Die zijn veel te klein daar voor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval wordt het niet neuken, maar mierenneuken.![]()
Huh?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was jij toch, van de intellectuele stratenmaker?
Check, gedaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vooruit, ik zal met de hand over mijn hart strijken, voorlopig krijg je wat mij betreft een tijdelijke vermelding.
Wat ben ik toch een goed mens.![]()
omdat onze opperchatter plato het goed vindt sta je erinquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar... jullie gaan ook zo snel. Dat is voor iemand met een drukke baan en een blauwe kleur amper bij te houden.
![]()
* Belooft beterschap...
Mijn eeuwige dank is onmetelijk groot!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef Pheno het volgende:
omdat onze opperchatter plato het goed vindt sta je erin
Jij zei 'werk'quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eeuwige dank is onmetelijk groot!
En nu ga ik weer snel aan het werk.
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OPquote:
Dat is ook volkomen terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
Mijn eeuwige dank is onmetelijk groot!
Een seksueel aantrekkelijke intellectuele stratenmaker?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OP)
Of heb ik iemand anders voor me?![]()
Oh nee, dan was het 'Werkquote:
Het zou kunnen hoor.. Als ze intelligent zijn laat ze dan maar komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die vond je toch seksueel aantrekkelijk? (Als vulling voor de OP)
Of heb ik iemand anders voor me?![]()
Misschien kan zij in dat rokje die presentatie geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef GF het volgende:
Ik word ziek ofzoZwaar verkouden, keelpijn, oorpijn
![]()
Net als ik een presentatie moet geven en misschien nog wel belangrijker: kans heb dat m'n vriendin een rokje draagt
Oh en mogge
Spannnend!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef GF het volgende:
Ik word ziek ofzoZwaar verkouden, keelpijn, oorpijn
![]()
Net als ik een presentatie moet geven en misschien nog wel belangrijker: kans heb dat m'n vriendin een rokje draagt
Oh en mogge
Te gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kan zij in dat rokje die presentatie geven.
Waarom? Ben je bang dat je docenten haar bespringen?quote:
Ook. En de rest van de leerlingen. Blijft voor een groot deel een technische studie hequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang dat je docenten haar bespringen?
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit zietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef GF het volgende:
[..]
Ook. En de rest van de leerlingen. Blijft voor een groot deel een technische studie he![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit ziet![]()
dan is t niet gevaarlijk,quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus ze weten geen eens hoe een vrouw er uit ziet![]()
Ik heb wel 2/3 meiden in m'n klas. Maar die gaan met moeite voor vrouw doorquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t niet gevaarlijk,
de kans is groot dat ze van schrik wegrennen
Ik wil wel om foto´s gaan vragen nu!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t niet gevaarlijk,
de kans is groot dat ze van schrik wegrennen
'werk'quote:
ooievaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef PhaE het volgende:
Ik zei; oi.
wat maakt een meid dan een vrouw ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:13 schreef GF het volgende:
Ik heb wel 2/3 meiden in m'n klas. Maar die gaan met moeite voor vrouw door![]()
Mijn avatar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:09 schreef GF het volgende:
Wat is Rapenburg?
Ik zou vooral niet naar de dokter gaan als je ziek bent nee, zo'n man ziet je aankomen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben de laatste tijd echt gesloopt als ik opsta. Kan niet bepaald wakker worden. Toch maar eens naar de dokter binnenkort denk ik (hoewel liever niet)
geen vocht of vet bultenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat maakt een meid dan een vrouw ?
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou vooral niet naar de dokter gaan als je ziek bent nee, zo'n man ziet je aankomen.
begin eens met ijzerhoudende producten te eten zoals spinaziquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
DagIk ben de laatste tijd echt gesloopt als ik opsta. Kan niet bepaald wakker worden. Toch maar eens naar de dokter binnenkort denk ik (hoewel liever niet)
Ik zou ook pas naar de dokter gaan als je voelt dat je hersentumor de omvang van een tennisbal gekregen heeft. Vooral niet eerder gaan, want wat zouden de buren daar wel niet van kunnen denken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaat![]()
dat je een eikel bent die voor ieder wissewasje naar de dok gaat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou ook pas naar de dokter gaan als je voelt dat je hersentumor de omvang van een tennisbal gekregen heeft. Vooral niet eerder gaan, want wat zouden de buren daar wel niet van kunnen denken.![]()
dus, een meid heeft wel vocht en vetbulten, is lelijk en heeft geen uitstraling ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
geen vocht of vet bulten
Knap figuurtje
Uitstraling
Etc etc
Precies en je kunt immers beter sterven dan dat de buren zulke dingen over je zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat je een eikel bent die voor ieder wissewasje naar de dok gaat?
Ik doe van alles op kosten van de baasquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaatWat natuurlijk wel weer waar is...
Makkelijk is dat he!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus, een meid heeft wel vocht en vetbulten, is lelijk en heeft geen uitstraling ?
zo had ik het nooit gezien...
Dit bericht typen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
Ik doe van alles op kosten van de baas
LOL, het sarcasme druipt er vanafquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou ook pas naar de dokter gaan als je voelt dat je hersentumor de omvang van een tennisbal gekregen heeft. Vooral niet eerder gaan, want wat zouden de buren daar wel niet van kunnen denken.![]()
Ik zou het inderdaad vooral niet doen. Gewoon wachten tot je echt goed ziek bent, dan kun je tenminste in een keer echt vet op kosten van de maatschappij medisch geholpen worden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik echt ziek ben namelijk en dan ga ik liever niet naar de dokter, want dan krijg je weer gezeik dat je op kosten van de maatschappij naar de dokter gaatWat natuurlijk wel weer waar is...
Iemand zonder vocht lijkt me zelfs erg ongezondquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus, een meid heeft wel vocht en vetbulten, is lelijk en heeft geen uitstraling ?
zo had ik het nooit gezien...
De ene is gewoon lelijk. De ander mag er op zich zijn qua figuur maar lijkt 12.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat maakt een meid dan een vrouw ?
Dat is wel weer waarquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe van alles op kosten van de baas
Who cares? Wij sponsoren ook illegale negers
ik dacht dat je ging zeggen: "hey, meid, trek je het niet aan, joh"quote:
Als je denkt dat je ziek bent moet je naar de huisarts gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LOL, het sarcasme druipt er vanaf.
Maar serieus, ik heb geen zin in dat soort verwijten.
wel meerdere berichten. En ik word er nog dik voor betaald ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit bericht typen bijvoorbeeld.
12?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef GF het volgende:
[..]
De ene is gewoon lelijk. De ander mag er op zich zijn qua figuur maar lijkt 12.
Lekker kort door de bocht![]()
Ik zeg het tochquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is wel weer waarmaar dat mag je dan weer niet zeggen
Begin jij ook alquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad vooral niet doen. Gewoon wachten tot je echt goed ziek bent, dan kun je tenminste in een keer echt vet op kosten van de maatschappij medisch geholpen worden.
Wat een onzin!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Daarom dus... Ik denk dat ik liever thuis blijf zitten. Het gaat hopelijk wel weer over.. Echt goed is het niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je ziek bent moet je naar de huisarts gaan.
Niet dat ik dat ooit doe, maar we hebben het nu over jou.![]()
oeh wat is t toch erg wat anderen over je denkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
LOL, het sarcasme druipt er vanaf.
Maar serieus, ik heb geen zin in dat soort verwijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |