En ook voor veel nageslacht zorgen, want anders staat de pastoor op de stoep?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet ze idd voor een partner zorgen
Pastoors doen dat tegenwoordig niet meer, dominees nog wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ook voor veel nageslacht zorgen, want anders staat de pastoor op de stoep?![]()
Het wordt tijd om de confessionele partijen eens uit ons kiesstelsel te flikkeren bedoel je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, het wordt tijd voor verkiezingen en voor een linkse regering.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Frezer het volgende:
Pfffff wat kunnen poesjes om aandacht schooien zeg!![]()
Ik lees even niet mee vanwege alle hectiek hier in de toko.quote:
Daar pleit ik al jaren voor, probleem is dat het CDA er bij iedere hervoming van het kiesstelsel op vooruit zal gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wordt tijd om de confessionele partijen eens uit ons kiesstelsel te flikkeren bedoel je.
Vrouwen mogen er toch wel op stemmen? Al getuigd dat van een dubbele moraal...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik adviseer je om met dit soort standpunten lid te worden van de SGP. Jammer genoeg kun je daar als vrouw geen lid worden.
Dat wel. Sterker nog: de meerderheid van hun kiezers is vrouw.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vrouwen mogen er toch wel op stemmen? Al getuigd dat van een dubbele moraal...
Jij hebt ook zo'n poesje?quote:
maar ikke nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel. Sterker nog: de meerderheid van hun kiezers is vrouw.
Dat is helemaal erg dan,quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel. Sterker nog: de meerderheid van hun kiezers is vrouw.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Frezer het volgende:
Pfffff wat kunnen poesjes om aandacht schooien zeg!![]()
?quote:
Linklinklink!quote:
Ergens?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
ergens vind ik het belachelijk, dat alleenstaanden benadeeld worden.
Die dus jaquote:
Als singlestopic moeten we daar massaal tegen in verzet komen.quote:
jah, ik heb jou toch nog om op mee te liftenquote:
Dat maakt je niet direct minder alleenstaand? Toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah, ik heb jou toch nog om op mee te liften
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt je niet direct minder alleenstaand? Toch?
Wil jij mijn fiscale zorgpartner worden Ynske?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]maar wel een partner in crime zodat de kosten lager zijn
dan moet ik je teleurstellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wil jij mijn fiscale zorgpartner worden Ynske?![]()
Pheno als zorgpartner gaat te ver.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen
daar verdien ik te weinig voor om er dan samen met je positiever uit te komen
je kunt beter voor Litpho gaan, of Pheno, die verdiennen meer
heyquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Pheno als zorgpartner gaat te ver.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen
daar verdien ik te weinig voor om er dan samen met je positiever uit te komen
je kunt beter voor Litpho gaan, of Pheno, die verdiennen meer
neuken voor lagere belastingsgeldenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey.
ik verdien goed.
wat houdt een fiscale zorgpartner in
Wat is een toeslagpartner?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey.
ik verdien goed.
Aan jou heb ik niets in dezen, je woont immers niet in Nederland.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey.
ik verdien goed.
Neuken is niet eens verplicht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuken voor lagere belastingsgelden
Mijn kosten zijn al lager, wat win ik hierbij?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]maar wel een partner in crime zodat de kosten lager zijn
Het hart van Ynske.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn kosten zijn al lager, wat win ik hierbij?
gedeeld dan wel hequote:
Ze ligt al topics lang aan je voeten Plato, grijp je kans nu eens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aan jou heb ik niets in dezen, je woont immers niet in Nederland.![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er 2.Een poes en een kater.
Ja, dat maakt het overtuigenderquote:
dat dacht ik alquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het overtuigender.
Maar dat was alles dus? Dan weet ik waar ik mijn tegenaanbod op kan baseren.quote:
Jij wilt me een hoogzwangere vrouw in de maag splitsen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze ligt al topics lang aan je voeten Plato, grijp je kans nu eens!![]()
Hij ziet het nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze ligt al topics lang aan je voeten Plato, grijp je kans nu eens!![]()
jah maar wat wil je danquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar dat was alles dus? Dan weet ik waar ik mijn tegenaanbod op kan baseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |