Nu rukken en tikken tegelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik fok nu zonder klachten
Oh.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee-een-onverkapte-ik-wil-PhaE-en-Merah-knuffelen-post
Ik ben tegen dierenmishandelingquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef ook eens tegengas. Je bevestigt ongeveer alles. Als ik zou zeggen dat ik je binnenkort kom afknallen dan zou je nog iets zeggen in de trant van "Leuk".
Je zeurtquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
OK, ik moet er vandoor, tot later
Sorry dat ik loop te zeuren
Ik zei toch niet dat ik kleinkonijn ging neerschieten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben tegen dierenmishandeling![]()
quote:
Ja maar zonder zorgtoeslag is het niet te betalen ja..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zeurt
Iedereen die een zorgtoeslag krijgt profiteert van de maatschappij, de luie flikkers![]()
En de werkschuwe pinguin maar betalen
Weet ik, maar ik jaag nu kennelijk de mensen hier tegen me in het harnas. Dat hoeft nu ook weer niet. Jullie vinden me maar een aansteller. Ik weet het niet, er zijn echt wel dingen die niet goed gaan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef ook eens tegengas. Je bevestigt ongeveer alles. Als ik zou zeggen dat ik je binnenkort kom afknallen dan zou je nog iets zeggen in de trant van "Leuk".
Nee, geen longklachten, blauwe!quote:
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zeurt
Iedereen die een zorgtoeslag krijgt profiteert van de maatschappij, de luie flikkers![]()
En de werkschuwe pinguin maar betalen
Zoals ik al honderd keer gezegd heb begrijp ik je veel beter dan je denkt, maar je kunt het overdrijven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
Weet ik, maar ik jaag nu kennelijk de mensen hier tegen me in het harnas. Dat hoeft nu ook weer niet. Jullie vinden me maar een aansteller. Ik weet het niet, er zijn echt wel dingen die niet goed gaan...
Valt best mee eigenlijk, ik had het duurder verwachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja maar zonder zorgtoeslag is het niet te betalen ja..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zei toch niet dat ik kleinkonijn ging neerschieten.![]()
Een schande is het, dat zeg ik je!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Niks doen op je werk en dan toch nog belastiing moeten betalen![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, deze was eigenlijk best duidelijk, niets stiekem aan
Ik ga er 25 euro per maand op achteruit, maar als ik komend najaar een beetje fatsoenlijke baan vind dan ben ik waarschijnlijk beter af dan in het oude systeem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk, ik had het duurder verwacht
Mijn kloonkonijn wat doe je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zwaailicht ging af?
Ze zeggen kleinkonijn! ALARM!!!
Komen er functies vrij bij Fok! BV?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga er 25 euro per maand op achteruit, maar als ik komend najaar een beetje fatsoenlijke baan vind dan ben ik waarschijnlijk beter af dan in het oude systeem.
In dat geval had ze petitpinguIn (of hoe zo'n beest in het Frans ook mag heten) geheten.quote:
Ik ook, alleen is die enigzins gedateerd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komen er functies vrij bij Fok! BV?![]()
Ik heb al werkervaring![]()
Ik ben er straks ook beter mee af, ik zou niet meer in aanmerking komen voor het ziekenfonds na de salarisverhoging van maart, die ik ongetwijfeld krijgquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga er 25 euro per maand op achteruit, maar als ik komend najaar een beetje fatsoenlijke baan vind dan ben ik waarschijnlijk beter af dan in het oude systeem.
aansteller is het verkeerde woordquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik jaag nu kennelijk de mensen hier tegen me in het harnas. Dat hoeft nu ook weer niet. Jullie vinden me maar een aansteller. Ik weet het niet, er zijn echt wel dingen die niet goed gaan...
Ik ben nu echt weg
Ik had het ook duurder verwacht, en ik zou het ook kunnen betalen zonder de zorgtoeslag, maar ben wel blij dat ik het krijgquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk, ik had het duurder verwacht
Ik ga er zo'n 30 euro op vooruit, prachtig systeemquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook niet veel klachten over, maar een bijstandsmoeder met een paar kinderen heeft wel een probleem vermoed ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga er zo'n 30 euro op vooruit, prachtig systeem.
doe t zelfquote:
valt wel meequote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook niet veel klachten over, maar een bijstandsmoeder met een paar kinderen heeft wel een probleem vermoed ik.
quote:
Daarmee zou ik inderdaad ook niet snel naar een dokter gaan. Waarschijnlijk hang je tegen een virus-infectie aan, of heb je er net een achter de rug. Dat is iets waar een dokter ook niet echt iets aan kan doen. Houd wel in de gaten of het niet erger wordt, en rust eens een keer goed uit.quote:Nou, ik weet het niet hoor... ik denk namelijk nog steeds dat ik niet echt ziek ben, maar ik snap niet zo goed waarom ik de laatste dagen zo vermoeid ben (en moeite heb met opstaan, lig de laatste dagen tot half 12 in m'n nest, anders ben ik echt de hele dag wankel)
en wanneer spraken we nu eens af, platoquote:
Maar zij zelf niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt wel mee
voor wat ik begrepen heb, zijn kids tot 18 gratiz meeverzekerd
Ik heb dit trouwens een paar weken geleden ook een tijdje gehad, na "echt" ziek geweest te zijn.. Ben je zelf recentelijk nog ziek geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin in![]()
En psychologisch voel ik me wel weer erg OK op het moment, dus dat is het niet
Dan moet ze onder dit Gristelijk regime maar een leuke vent opduikelen, doet wonderen voor je toeslagquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik er ook niet veel klachten over, maar een bijstandsmoeder met een paar kinderen heeft wel een probleem vermoed ik.
Het is goed met je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wanneer spraken we nu eens af, plato![]()
![]()
ik zal dan maar de condooms meenemen
klopt.quote:
Ja, wie zei dat ook al weer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan moet ze onder dit Gristelijk regime maar een leuke vent opduikelen, doet wonderen voor je toeslag.
Dat denk ik niet. Ziekenfondspremie was eerst lager dan 63 euro. Zelfs met zorgtoeslag gaan de lage inkomens er op achteruit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt.
zeg dat ze eerst 63 euro moest betalen en nu 88
en krijg de volle toeslag = 34 euroe
dan is ze er goedkoper vanaf
Je wilde toch draagmoeder worden ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal dan maar de condooms meenemen
Soort van werken ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik hoef pas om half 3 te beginnen jaen wat ben jij aan het doen dan?
trouwens het is pingouin in het fransquote:
Probleem wat je dan alleen hebt is dat ze voor die 63 euro waarschijnlijk aardig aanvullend verzekerd was en voor die 88 euro totaal nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt.
zeg dat ze eerst 63 euro moest betalen en nu 88
en krijg de volle toeslag = 34 euroe
dan is ze er goedkoper vanaf
ach, dan moet ze idd voor een partner zorgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ziekenfondspremie was eerst lager dan 63 euro. Zelfs met zorgtoeslag gaan de lage inkomens er op achteruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |