Als je denkt dat je niet ziek bent moet je niet zeuren, als je denkt dat je wel ziek bent moet je naar de huisarts. En als je denkt dat je niet ziek bent maar toch naar een arts wil dan ben je rijp voor de psychiater.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Begin jij ook al
Nou, ik weet het niet hoor... ik denk namelijk nog steeds dat ik niet echt ziek ben, maar ik snap niet zo goed waarom ik de laatste dagen zo vermoeid ben (en moeite heb met opstaan, lig de laatste dagen tot half 12 in m'n nest, anders ben ik echt de hele dag wankel)
t kan best dat je last hebt van bloedarmoede en daarom steeds zo moe bent.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daarom dus... Ik denk dat ik liever thuis blijf zitten. Het gaat hopelijk wel weer over.. Echt goed is het niet.
En als de modcat het zegt dan moet je het doen, dat weet je. Dus hup, bel de huisarts.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Als je al tijden niet lekker bent, ga je naar de dokter. Punt.
Hup: afspraak maken!
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin inquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Als je al tijden niet lekker bent, ga je naar de dokter. Punt.
Hup: afspraak maken!
Gewoon een koude douche nemen, ben je zo wakkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin in![]()
En psychologisch voel ik me wel weer erg OK op het moment, dus dat is het niet
En als het nou een leuk uitziende vrouwelijke arts isquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je niet ziek bent moet je niet zeuren, als je denkt dat je wel ziek bent moet je naar de huisarts. En als je denkt dat je niet ziek bent maar toch naar een arts wil dan ben je rijp voor de psychiater.
Het is Cc.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Maar dat is het probleem juist CC,
Welkom in R&Pquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daarom dus... Ik denk dat ik liever thuis blijf zitten. Het gaat hopelijk wel weer over.. Echt goed is het niet.
Inderdaad, als dat reden is om naar de huisarts te gaan ben ik al jaren te laat.quote:
Dan moet je ff je bloed laten testenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar dat is het probleem juist CC, op zich voel ik me niet ZIEK, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om op te staan e.d. Hele dag vrij vermoeid en nergens zin in![]()
Snaak draaienquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik kan doen...
Lichamelijk verkeer je inderdaad in uitmuntende conditie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
Heb ik laatst ook gedaan, niks aan de hand!
Laatste keeer dat ik dat had gedaan werd ik op basis van die uitslag op therapie gestuurdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je ff je bloed laten testen
Misschien kunnen we de AF opzetten: Anonieme Fokverslaafden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook naar mijn huisarts, voor mijn fokverslaving
Ja, maar dit is niet goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, als dat reden is om naar de huisarts te gaan ben ik al jaren te laat.![]()
Het kan van alles zijn, maar als jij al tijden doodmoe bent, zit er iets niet goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Niet echt anoniem te noemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de AF opzetten: Anonieme Fokverslaafden.
Wel voor m'n directe omgeving. Ik heb overal computers om stiekem te kunnen fokken verborgen.quote:
Pssst, hij werkt volgens mij nog niet, dus hij profiteert al van onze maatschappijquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn, maar als jij al tijden doodmoe bent, zit er iets niet goed.
En dan ga je -tijdens spreekuur- naar de huisarts. Dat zo'n spreekuur tijdens kantooruren is, is nu eenmaal zo. Niets profiteren van de maatschappij, gewoon zoals het is.
OK, misschien doe ik dat. Als er niks aan de hand blijkt te zijn is dat wel klote, want dat betekent dat ik me gewoon de oude zou moeten voelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je ff je bloed laten testen
IJzerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien heb je wel pfeiffer, en ja dat kun je ook krijgen zonder te zoenen. [14.gif]quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nou ja, heb wel een bijbaan, maar betaal volgens mij nog steeds nauwelijks tot geen belasting (behalve BTW natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssst, hij werkt volgens mij nog niet, dus hij profiteert al van onze maatschappij
Het heeft niet geholpen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keeer dat ik dat had gedaan werd ik op basis van die uitslag op therapie gestuurd
Y Het medisch opzoek wonderquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
IJzer
Waar te vinden?
Vlees, lever, peulvruchten, groene groenten, knoflook, peterselie.
Wat is hun rol?
IJzer is een van de basisbestanddelen van hemoglobine (en dus van ons bloed). De maandstonden geven aanleiding tot ijzerverlies. IJzertekort veroorzaakt bloedarmoede (met de typisch bleke gelaatskleur) die kan uitmonden in extreme vermoeidheid. IJzer wordt in de lever opgeslagen en helpt het organisme in zijn strijd tegen infecties.
Voor meer informatie rond vitaminen enmineralen, ga naar de site van Oligo-elements.
Sorry hoor BttD, maar wat ben jij een enorme zeikerd!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef Twisted_fok het volgende:
en ja dat kun je ook krijgen zonder te zoenen. [14.gif]
Thanks voor de info Y. Ik heb alleen laatst nog een bloedtest af laten nemen bij de bloedbank (ze checken daar natuurlijk niet ALLES, maar alleen de dingen die voor hun belangrijk zijn) omdat ik bloed zou willen gaan geven. Het hemoglobine gehalte was 9,4 mmol/l (ofzoiets) en dat zou meer dan voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
IJzer
Waar te vinden?
Vlees, lever, peulvruchten, groene groenten, knoflook, peterselie.
Wat is hun rol?
IJzer is een van de basisbestanddelen van hemoglobine (en dus van ons bloed). De maandstonden geven aanleiding tot ijzerverlies. IJzertekort veroorzaakt bloedarmoede (met de typisch bleke gelaatskleur) die kan uitmonden in extreme vermoeidheid. IJzer wordt in de lever opgeslagen en helpt het organisme in zijn strijd tegen infecties.
Voor meer informatie rond vitaminen enmineralen, ga naar de site van Oligo-elements.
Ik probeer hetquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sorry hoor BttD, maar wat ben jij een enorme zeikerd!
Constant dit niet goed, dat niet goed, zo niet lekker, blablabla...
Kap es met jezelf zo zielig vinden, misschien helpt het
mag ik jou komen knuffelen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sorry hoor BttD, maar wat ben jij een enorme zeikerd!
Constant dit niet goed, dat niet goed, zo niet lekker, blablabla...
Kap es met jezelf zo zielig vinden, misschien helpt het
Gohquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Maar ik zal eens kijken, waarschijnlijk is het gewoon aanstellerij![]()
Eigenlijk wel, ik fok nu zonder klachtenquote:
nee-een-onverkapte-ik-wil-PhaE-en-Merah-knuffelen-postquote:
Blijft verdachtquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee-een-onverkapte-ik-wil-PhaE-en-Merah-knuffelen-post
noem dat maar verkaptquote:
daar is helemaal niets verdachts aanquote:
Nee, deze was eigenlijk best duidelijk, niets stiekem aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
dat was geen steek onder water natuurlijk.
Geef ook eens tegengas. Je bevestigt ongeveer alles. Als ik zou zeggen dat ik je binnenkort kom afknallen dan zou je nog iets zeggen in de trant van "Leukquote:
Laarzenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is helemaal niets verdachts aan
nu? een rok?
neej heb me verslapen vanmorgen, was me teveel werk om mijn laarzen nog aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |