een soort boterkoekjes toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pffffffffff![]()
en pheno, ken jij petitbeurrekes ? niemand hier kende die koekskes ?
dat zijn toch dezelfde als kermiskoekjes zonder suikerquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pffffffffff![]()
en pheno, ken jij petitbeurrekes ? niemand hier kende die koekskes ?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
een soort boterkoekjes toch?
Die liggen hier op de balie
ik ken kermiskoekjes nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn toch dezelfde als kermiskoekjes zonder suiker
ik ken ze wel ja. Ik eet ze niet dagelijks, dat dan weer nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
. Het is een merknaam die in belgië echt een soortnaam is geworden. een petitbeurreke
Op zich zou het wel goed zijn voor mijn natuurlijke onzekerheid om tastbare bewijzen te hebben...quote:
gaat het hier nu altijd over tieten voelen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich zou het wel goed zijn voor mijn natuurlijke onzekerheid om tastbare bewijzen te hebben....
Ha, mede niet-singlequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:03 schreef JoeyT het volgende:
En?
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook al zeer geruime tijd vrijgezel.![]()
Soms gaat het over rokjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
gaat het hier nu altijd over tieten voelen?
Een PC is GEEN vriendin...quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?![]()
Elleu... Nog geneukt?quote:
Voor velen welquote:
je zult vast een gedetailleerd verhaal over jouw neukpartij hier willen neerzettenquote:
Ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?![]()
Niet geneukt... Stomme hoer dat t isquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zult vast een gedetailleerd verhaal over jouw neukpartij hier willen neerzetten
Christine en scherpe opmerkingenquote:Christine: berucht om haar scherpe opmerkingen; altijd in voor een lekkere
discussie (waar het hier zo nu en dan weleens aan ontbreekt).
het feit dat jij dat gezegd hebt is een waarheid als een koe!quote:
vanavond pasquote:
Ik moet de scherpte ook nog vinden, maar misschien heeft ze een mes als dildo.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet geneukt... Stomme hoer dat t is
[..]
Christine en scherpe opmerkingen![]()
Zeg dan dat dr broek te strak zit ofso...
Ja laatst nog zeer verkouden geweest. Maar daar kan het vast niet van zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dit trouwens een paar weken geleden ook een tijdje gehad, na "echt" ziek geweest te zijn.. Ben je zelf recentelijk nog ziek geweest?
bier!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja laatst nog zeer verkouden geweest. Maar daar kan het vast niet van zijn denk ik.
Ik heb gewoon het gevoel dat ik voortaan gewoon moet gaan proberen om om 12 uur te gaan slapen, en om 7 uur op te staan. Ik heb er nooit problemen mee gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |