abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34227205
Hoi, ik ben Marco, en ik voel me echt kut.

Ik heb sinds een aantal maanden een vriendin. Alles leuk en aardig, we kunnen goed met elkaar opschieten, begrijpen elkaar etc. Ik was een paar weken geleden bij haar thuis, en toen liet ze me l haar lijst (inbox) met sms'jes zien, tja, daar zaten natuurlijk zat sms'jes tussen van andere jongens. T boeit me niet dat ze met andere jongens praat, maar wat die jongens stuurde deed me toch ff stil zijn. Ik heb geen hele verhalen gelezen, maar woorden als "liefie" en "kusjes" sprongen er toch wel uit. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, dat weet ik zelf ook.

Later die avond heb ik haar gezegd dat ik in ieder geval geen zin in heb om aan het lijntje te worden gehouden, ze vertelde dat ze te vertrouwen was, en dat ze nooit rare dingen zou doen etc. Afijn, ik kon niets anders doen dan zeggen dat ik haar vertrouwde.

Twee dagen geleden was ik met haar op stap, en toen deed ze...tja...anders. 's avonds zaten we samen op de bank, begon ze opeens een beetje te huilen, zo heel stiekem met haar hoofd op mn schouder, hopend dat ik het niet zou merken. Ik vroeg haar wat er was, maar nee... er was niets. k dacht: mmh, ze is blij om bij me te zijn. Ik heb meerdere keren gevraagd vanwaar die traantjes. Nee, ze was niet blij vertelde ze. Ik kom er alleen maar uithalen dat ze het ergen moeilijk mee had. Meteen moest ik terugdenken aan dat gespannen gezicht van haar die middag

Toen kreeg ze later die avond toen ik bij haar was een sms van een of andere knakker die met haar wilde chatten. Ze was natuurlijk de hele dag al niet op de computer. Lekker is dat dacht ik... ze wordt zelfs gesms't om te vragen waar ze blijft op de chat.

Afijn, t verbaasd me eigenlijk. Ik ben best lief voor dr, ben ook soms plagerig, ben eerlijk etc. Waarom doet ze nou opeens zo... Ik vraag me echt af of ik haar moet vragen of ze aan het twijfelen is. Als ze "ja" zegt dan weet ik genoeg, dan ga ik er geen tijd meer in steken. Ik ben haar echt gaan waarderen de laatste weken, maar ik vertik het echt om me kut te voelen vanwege iemand die me misschien voor de gek houdt. Ik vind het echt bizar allemaal, want vorige week kreeg ik nog de meest lieve sms'jes en knuffels van dr...

...voor mensen beginnen met "dumpen", bedenk wel dat het voor mij ook niet zeker is wat ze allemaal denkt. Ik ga dat echt niet allemaal vragen, dat komt echt onzeker over..

Wat zou ik doen...
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:53:28 #2
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34227249
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.
pi_34227260
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34227272
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.
En geen duetten met Lange Frans meer doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34227314
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!

Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.
^_
pi_34227341
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.

Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
pi_34227414
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)

Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,

Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.

Het is trouwens echt niet zo dat ik haar niet vrij laat in dr doen en laten. Maar het is gewoon zo raar als het lijkt dat ik haar vriend bent terwijl ze nog een reserve achter de hand aan het houden is.
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:02:44 #8
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34227449
Hoeveel topique's zijn hier nu al niet over? Een beetje zoeken en je vindt tientallen topic's waar je een en ander uit kan halen.
pi_34227470
marco...ben je een man of een jongetje? je komt als de laatste over
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_34227562
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef BennyNL het volgende:
marco...ben je een man of een jongetje? je komt als de laatste over
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?
^_
pi_34227605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoeveel topique's zijn hier nu al niet over? Een beetje zoeken en je vindt tientallen topic's waar je een en ander uit kan halen.
Ja, dat weet ik ook. Maar dat zijn inderdaad allemaal topics over jaloezie en mensen die bedonderd zijn, en die heb ik ook weleens doorgelzen. Ik wilde mijn verhaal gewoon eens vertellen,
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:10:15 #12
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_34227610
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:

Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,

Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.
Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.
Of zij daar nou op zit te wachten of niet.

Wat heb je aan een vriendin als je haar niet vertrouwt
| | @ | Overal zanikt bagger...
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:10:24 #13
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_34227611
DUMPEN !
Zo niet, dan toch...
pi_34227654
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja uiteraard

PRAAT MET HAAR
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_34227762
begin van het einde. zit momenteel zelf in deze fase...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:19:48 #16
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34227807
quote:
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef MadMarco het volgende:
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?
Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:20:10 #17
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_34227819
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Godshand het volgende:
begin van het einde. zit momenteel zelf in deze fase...
Zelfde meisje
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:24:47 #18
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34227929
quote:

[..]

Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)

Het is trouwens echt niet zo dat ik haar niet vrij laat in dr doen en laten. Maar het is gewoon zo raar als het lijkt dat ik haar vriend bent terwijl ze nog een reserve achter de hand aan het houden is.
Ga eens bij daglicht bij haar langs voor een normaal gesprek. Gewoon bij de koffie, koekje erbij? en dan het gewoon even voorleggen.

Van belang is trouwens wel jullie leeftijd. Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?

Dit in verband met aanpak, jongere meiden kunnen niet zo goed tegen dat serieuze gedoe, meiden boven de 17 hebben daar geen probs meer mee. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
pi_34227936
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef la-nina het volgende:

[..]

Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.
Of zij daar nou op zit te wachten of niet.

Wat heb je aan een vriendin als je haar niet vertrouwt
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken. En volgensmij is het diezelfde gast waarmee ze nu een halve inbox vol van heeft. T komt er dus wel op neer dat er een kerel is die zoiets heeft van: "want dick

Ik zal eens wat topics lezen het het laten bezinken morgen. Ik zie haar deze week nog wel, dan zal ik het wel bespreken. Zit zelfs te twijfelen of ik het er wel over wil hebben. Geef ik d'r wel genoeg vrijheid... en, wordt ze niet superpissed als ik weer begin over contacten die eigenlijk wel heel onschuldig blijken te zijn. mmh.. Het knaagt inderdaad. Dat deed het twee weken geleden ook, maar toen was het weg omdat ze gewoon normaal tegen me deed en het niets steeds leek alsof andere jongens ook erg belangrijk voor dr zijn.

Begrijp me goed. Ik ben niet zomaar onzeker. Het zijn echt veel dingen die haar plaatsen in het hokje "vertrouwen op eigen risico" om het zo maar te zeggen. En toch, als we elkaar omhelzen en zoenen voelt t zo goed
^_
pi_34227993
Ik stuur ook heel vaak dingen als 'kus' naar andere vrouwen, ook naar mannen trouwens

Verder liegt je gevoel nooit; als het niet goed voelt, is het niet goed. En het is dan nog eigenlijk erger als er niks blijkt te zijn; want dan is je relatie gedoemd te mislukken. (Vertrouwen enzo).

Edit: Al heb ik hier het idee dat het niet zozeer wantrouwen is dat je drijft, maar onzekerheid en een minderwaardigheidscomplexje. Doe je niks aan, moet je overheen groeien.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2006 01:28:23 ]
pi_34228083
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Roa het volgende:

[..]

[..]

Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.
Ja, dát zal ik echt zeker doen. Dat is wat mij betreft echt dé vraag die ik haar ga stellen. Het was trouwens een andere volgorde. Eerst kreeg ze die sms, en toen begon ze die paar traantjes te janken. vijf minuten later praatte we nog even over school, ambities en keuzes maken in het leven, en bij het zinnetje "keuzes maken is ook moeilijk" toen begon ze heel erg dubbelzinnig te knikken. Nee, ik ben niet paranoia, ik weet gewoon hoe vrouwen zijn

lach er maar een beetje om, anders kan ik zometeen zo moeilijk slapen
^_
pi_34228095
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
als het niet goed voelt, is het niet goed.
Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggen
pi_34228129
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Italo het volgende:

[..]

Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggen
Ja dat is zeker zo, neemt niet weg dat het dan niet goed zit!
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:36:31 #24
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34228171
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Inderdaad!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_34228218
Klinkt gewoon niet goed wat je schrijft.
Ze is eerder vreemd gegaan (onveilig laten dekken ) wordt wispelturig in haar gedrag, en spreekt al die tijd via sms of msn met andere gozers die haar toespreken alsof zij een relatie hebben en niet jij.
Kerel, waarschijnlijk is het voor haar al voorbij maar is ze de moed aan het verzamelen om het je te vertellen. Jij bent ondertussen aan het bedenken wat jij kunt doen om de boel nog te redden, maar je loopt waarschijnlijk achter de feiten aan.

Je bent bang om haar kwijt te raken en daarom durf je haar niet echt te pushen terwijl je genoeg hebt om onzeker/jalours over te zijn. Ik lees genoeg redenen voor een heftig gesprek (waarbij jij net zo lang praat tot je alles weet en je niet bang bent haar daardoor kwijt te raken) want zij heeft tov van jou meer uit te leggen dan dat jij je gedrag tov haar moet verklaren. Denk niet dat je haar hierdoor opeens kwijt raakt. Als ze vertrekt dan zat er duidelijk al iets niet goed. ONtwijkend met het probleem omgaan zorgt er alleen voor dat je zezelf voor de gek houdt.

laat even horen hoe het ging wil je?
pi_34228248
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
Ik stuur ook heel vaak dingen als 'kus' naar andere vrouwen, ook naar mannen trouwens

Verder liegt je gevoel nooit; als het niet goed voelt, is het niet goed. En het is dan nog eigenlijk erger als er niks blijkt te zijn; want dan is je relatie gedoemd te mislukken. (Vertrouwen enzo).

Edit: Al heb ik hier het idee dat het niet zozeer wantrouwen is dat je drijft, maar onzekerheid en een minderwaardigheidscomplexje. Doe je niks aan, moet je overheen groeien.
Oh, maar dat weet ik ook wel. Ik zit veel te veel achter haar aan, en ze zal echt niet vreemdgaan als ik onze relatie normaal houdt. Ik zal het de komende dagen nog maar even aankijken. Ik ga inderdaad echt niet meteen zenuwachtig vragen wat ze allemaal uitspookt. Dat wantrouwen een relatiekiller is begrijp ik namelijk wel. Maar ik heb geen minderwaardigheidscomplex, anders had ik haar al nooit ontmoet en kunnen versieren. Wat betreft onzekerheid, dat maakt ze me, en het zijn geen testen.

Het is natuurlijk moeilijk voor buitenstaanders om aan de hand van mijn woorden een advies te kunnen geven. Ben niet iemand die zich makkelijk emotioneel laat kennen, maar dat huilen van d'r, en dan de reden verzwijgen, dat vind ik echt zó raar! Dat hoef ik gewoon niet te pikken in een relatie vind ik. Ik investeer tijd en energie, en ik wil geen tweederangs gedrag accepteren.

Maar ik ben al blij met de serieuze reacties tot nu toe!
^_
pi_34228301
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Maar ik ben al blij met de serieuze reacties tot nu toe!
En NÚ gaan we bagger spreiden.

pi_34228352
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef MadMarco het volgende:
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken.
Tijdens haar relatie met jou

Waarom liet ze je eigenlijk in de eerste plaats al haar dubbelzinnige smsjes lezen?
pi_34228393
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom liet ze je eigenlijk in de eerste plaats al haar dubbelzinnige smsjes lezen?
Goede vraag.

Maar als ik denk als een vrouw dacht ze:

Ik neuk al die gasten wel, maar die smsjes zijn ook vriendshcappelijk op te vatten, dus laat ik die smsjes lezen, zodat hij denkt dat ik open en eerlijk ben!
pi_34228430
Haar gedrag doet onheilspellend aan. En ik geef je groot gelijk dat je meer duidelijkheid vraagt van haar.

Als je serieus iets met elkaar wilt, dan ga je voor de relatie. Als je alleen maar wilt rommelen, dan ga je voor het scharrelen. Zo zie ik het altijd.
pi_34228480
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef Muertez het volgende:
Klinkt gewoon niet goed wat je schrijft.
Ze is eerder vreemd gegaan (onveilig laten dekken ) wordt wispelturig in haar gedrag, en spreekt al die tijd via sms of msn met andere gozers die haar toespreken alsof zij een relatie hebben en niet jij.
Kerel, waarschijnlijk is het voor haar al voorbij maar is ze de moed aan het verzamelen om het je te vertellen. Jij bent ondertussen aan het bedenken wat jij kunt doen om de boel nog te redden, maar je loopt waarschijnlijk achter de feiten aan.

Je bent bang om haar kwijt te raken en daarom durf je haar niet echt te pushen terwijl je genoeg hebt om onzeker/jalours over te zijn. Ik lees genoeg redenen voor een heftig gesprek (waarbij jij net zo lang praat tot je alles weet en je niet bang bent haar daardoor kwijt te raken) want zij heeft tov van jou meer uit te leggen dan dat jij je gedrag tov haar moet verklaren. Denk niet dat je haar hierdoor opeens kwijt raakt. Als ze vertrekt dan zat er duidelijk al iets niet goed. ONtwijkend met het probleem omgaan zorgt er alleen voor dat je zezelf voor de gek houdt.

laat even horen hoe het ging wil je?
Bedankt voor je reactie, hier heb ik wel wat aan. Opzich denk ik niet dat ze me aan de kant wil zetten. Ze wilde wel bij me zijn zei ze, en ze wilde ook tijd voor me vrij maken in het weekend. Maar je hebt zeker een punt. Het kan best zo zijn dat ze gewoon aan het twijfelen is tussen voor wie ze zal kiezen. M.a.w: mij dumpen en hem nemen, of mij houden. Vandaar die traantjes, en het verzwijgen van de reden? << Wat ik nu vertel was trouwens ook het eerste wat in me op kwam.

Maar ik moet en zal erover praten. Ik wil haar niet kwijt, ik vind het zonde van al die geinvesteerde tijd en energie om het na een paar maanden al te laten crashen. Als ik niet met haar praat dan kom ik inderdaad nergens iets van terecht. Het lijkt mij echt niet zo dat iemand je vanwege wat onzekerheid aan de kant zet. Ik weet dat onzekerheid echt niet aantrekkelijk is, maar een andere mood omdat je onzeker bent, da's al helemaal geen doen natuurlijk.

Maar ik houd altijd als motto dat ik niet met me laat sollen. Ben erg lief voor dr, Ga echt niet naar dr pijpen dansen, en dat weet ze zelf ook.

Maar ik zal zeker laten weten hoe dat gesprek afloopt. Ga er in ieder geval niet op msn over praten. Heb echt een schijthekel aan dat programma gekregen. T is echt zo onpersoonlijk en een droog communicatiemiddel. Als iemand pissig wordt kan het echt zo snel uit de hand lopen.
^_
pi_34228486
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:20 schreef Roa het volgende:

[..]

Zelfde meisje
nope

gewoon toeval...

ze weet nie of ze verder wil...

en ondertussen afstandelijk doen....

maar ze wil me ook niet kwijt....

vrouwen...

Iig, als ik daar volgend jaar nog een relatie mee heb, vind ik het knap...
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:55:41 #33
105723 Pladeao
Schoonheid van de nacht
pi_34228495
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Goede vraag.

Maar als ik denk als een vrouw dacht ze:

Ik neuk al die gasten wel, maar die smsjes zijn ook vriendshcappelijk op te vatten, dus laat ik die smsjes lezen, zodat hij denkt dat ik open en eerlijk ben!
ja zo zijn ze wel
"They say you can't turn a bad girl good, but once a good girl has gone bad she's gone forever" Jay-Z
" I ain't that sad, but I'm sad enough" Beth Hart
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:57:12 #34
38161 faculty
Always around
pi_34228522
vrouwen ...

de meest ingewikkelde levensvormen op aarde...

1) ze bloeden 5-7 dagen zonder dood te gaan :S
2) ze hebben altijd hoofdpijn en bijna nooit zin
3) ze barsten op de meest vreemde momenten in tranen uit
4) 3/4 drinkt geen bier.. jesus wat heb je dan voor leven :S
5) ze weten altijd alles beter
What goes around, Comes around
  donderdag 19 januari 2006 @ 01:58:00 #35
38161 faculty
Always around
pi_34228535
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef Pladeao het volgende:

[..]

ja zo zijn ze wel
of ze pleurt de sexsmsjes meteen weg / slaat ze op op dur computer..
What goes around, Comes around
pi_34228557
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

nope

gewoon toeval...

ze weet nie of ze verder wil...

en ondertussen afstandelijk doen....

maar ze wil me ook niet kwijt....

vrouwen...

Iig, als ik daar volgend jaar nog een relatie mee heb, vind ik het knap...
knap stom van jezelf mag ik hopen. Dat je een jaar lang in een relatie blijft die geen toekomst heeft
pi_34228566
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef faculty het volgende:
vrouwen ...

Bron?
pi_34228578
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zat ff met me telefoon te spelen. Beetje door de menu's bladeren enzo. Toen deed zij hetzelfde, en toen zag ik d'r inbox met sms-previews... ik gefronst gezicht, en zei meteen "ja, kan er niets aan doen, dat doen ze nou eenmaal ... als ze sturen stuur ik wat terug blabla"

aha, lampje ging al aan
^_
pi_34228585
Als je een vrouw(meisjes nog meer) haar kop laat zotmaken door andere mannen en niet streng genoeg bent, verdien je ze niet.
Ik zou het aggresiever aanpakken, en echt direct proberen uitvissen wat er aan de hand is(mijn maak je niet wijs dat er niks is als ze begint te huilen na een bericht). Een beetje jaloers zijn moet gewoon, je laat toch je eten ook niet zonder slag of stoot van je bord nemen
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_34228587
Maar is ze een keer vreemd gegaan tijdens haar relatie met jou?
pi_34228607
Ik zou haar gewoon vragen of ze twijfeld ja of nee. Ik heb zelf ook één en ander meegemaakt, waarbij achteraf bleek dat ik bedrogen werd.... In ieder geval moet je haar een stap voor blijven en haar gewoon goed laten merken dat je duidelijkheid wil. Je zegt dat je het niet erg vind dat ze praat met andere jongens, nee ok dat moet ook geen probleem zijn. Maar als er liefie, lieverd of nog erger gevraagd wordt of ze nou eindelijk komt chatten.... Tjah het hoeft niets te betekenen, maar ik zou er toch wel even rekening mee houden dat de gesprekken misschien niet bij liefie blijven. Ik heb zat 'gewone' vriendinnen, maar daar praat ik nou niet tegen alsof het 'mn' vriendin is ofzo....

Zowieso is het natuurlijk raar dat het anders dan anders is... Dat zou voor mij al een teken zijn om gewoon te zeggen: of je verteld me wat er aan de hand is of ik ben weg. Misschien wel hard en/of drastisch maar wel een meest makkelijke manier om haar aan het praten te krijgen.

In ieder geval suc6, want ik weet wat het is om zo een soort onzekerheid te hebben...
pi_34228633
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken.
Op één of andere rare manier komt er iets in mijn hoofd omhoog geborrelt:
SOA-test
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34228634
quote:
vrouwen ...

Dat is waar.
Mijn huidige vriendin kan anders geen genoeg krijgen van mij.
Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
80% van mijn vriendinnen drinken bier per halve liters en vodka alsof het water is.
Dat zeggen ze wel altijd ja.
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:04:34 #44
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_34228651
Ik zou haar een flinke beurt geven.

Daarmij breng je de zaak weer een beetje tot leven

[ Bericht 2% gewijzigd door bofneger op 19-01-2006 02:05:25 (onveilig dekken dus :)) ]
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_34228665
Ik zou persoonlijk erg gaan twijfelen aan mijn relatie als ik merk dat mijn vriendin niet zeker weet of ze met mij of een ander verder wil en eigenlijk hoor ik je vooral nadenken over hoe jij het best bij haar over kan komen en hoe je kan zorgen dat ze voor jou kiest.

Tis natuurlijk helemaal aan jou of je met die twijfels om kan en wil gaan, maar ik zou het waarschijnlijk niet kunnen opbrengen om eens even de perfecte vriend te gaan spelen op het moment dat ik twijfels heb over haar oprechtheid.

Maar ja, volgens jou is ze het blijkbaar waard
pi_34228682
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:01 schreef Xennia het volgende:
Maar is ze een keer vreemd gegaan tijdens haar relatie met jou?
Toen ze mij leerde kennen had ze had het pas uitgemaakt met dr ex, en toen ze niets meer met hem wilde op het einde van die relatie is ze vreemdgegaan met een of andere knakker van een chatbox (onveilige sex nog wel...) Ik heb ook gezegd dat ik het echt niet normaal vind om vreemd te gaan, wanneer dan ook. Als je geen zin meer hebt in een relatie maak je het uit en ga je dan maar sexen met die ander, gevoel blijft nog klote, maar je bent in ieder geval niet dubbel zo hard genaaid.
^_
pi_34228699
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 01:54 schreef MadMarco het volgende:
Het kan best zo zijn dat ze gewoon aan het twijfelen is tussen voor wie ze zal kiezen. M.a.w: mij dumpen en hem nemen, of mij houden. Vandaar die traantjes, en het verzwijgen van de reden? <<
Of het waren ik-voel-me-zo-schuldig-traantjes omdat ze die keuze juist niet heeft gemaakt en jullie allebei houdt
pi_34228723
Bedenk 1 ding: er zijn meer leuke vrouwen op deze aardkloot!
pi_34228726
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:05 schreef Muertez het volgende:
Ik zou persoonlijk erg gaan twijfelen aan mijn relatie als ik merk dat mijn vriendin niet zeker weet of ze met mij of een ander verder wil en eigenlijk hoor ik je vooral nadenken over hoe jij het best bij haar over kan komen en hoe je kan zorgen dat ze voor jou kiest.
Ben ik het mee eens. En het mooie is: hoe harder je gaat proberen om haar voor jou te laten kiezen, hoe meer je haar naar die ander toejaagt.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34228734
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Sade het volgende:

[..]

Op één of andere rare manier komt er iets in mijn hoofd omhoog geborrelt:
SOA-test
Ja, zelfs daar hebben we al over gesproken. Ik had echt zoiets van: Hoe kan je in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Ze zei: "ja, t ging zo snel allemaal" (van handjeschudden tot naaien) Ze denkt zeker dat de pil ook tegen soa's is ofzo. Ze dook met mij ook zo in bed zonder problemen. condooms...volgensmij kent ze dat woord niet, heb het nog geen een keer uit dr mond horen komen.

Ik ben niet echt bang voor soa's, maar heb dr wel ingepeperd dat "dat soort dingetjes" wel doorgaans manieren zijn om soa's zoals hiv te krijgen.
^_
pi_34228747
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Toen ze mij leerde kennen had ze had het pas uitgemaakt met dr ex, en toen ze niets meer met hem wilde op het einde van die relatie is ze vreemdgegaan met een of andere knakker van een chatbox (onveilige sex nog wel...) Ik heb ook gezegd dat ik het echt niet normaal vind om vreemd te gaan, wanneer dan ook. Als je geen zin meer hebt in een relatie maak je het uit en ga je dan maar sexen met die ander, gevoel blijft nog klote, maar je bent in ieder geval niet dubbel zo hard genaaid.
Volgens mij zit je echt met een goedkope breezerslet op je dak...
pi_34228768
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:10 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Ja, zelfs daar hebben we al over gesproken. Ik had echt zoiets van: Hoe kan je in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Ze zei: "ja, t ging zo snel allemaal" (van handjeschudden tot naaien) Ze denkt zeker dat de pil ook tegen soa's is ofzo. Ze dook met mij ook zo in bed zonder problemen. condooms...
Hoe kun jij in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Zonder condooms nog wel
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:12:58 #53
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_34228784
Is dit geen kloon?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_34228804
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:09 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. En het mooie is: hoe harder je gaat proberen om haar voor jou te laten kiezen, hoe meer je haar naar die ander toejaagt.
Dat is ook juist het probleem. Door weer over dat onderwerp "andere jongens" te praten kom ik echt over als iemand die afhankelijk is. Maar door het te laten knagen kan ik me niet open gedragen. Maar ik kan haar toch wel vertellen dat ze NU duidelijk moet zijn of ik ga zelf ook twijfelen.... weet zeker dat het haar raakt, want ze houdt wel van me, dat weet ik.
^_
pi_34228811
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe kun jij in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Zonder condooms nog wel
Ik kende haar al een aantal maanden. Toen wij voor de eerste keer seks hadden was ze al mijn vriendin, en we hadden elkaar ook verteld trouw te zijn. Maar dat ze een onveilige onenightstand heeft gehad heeft ze niet verteld, en toen heb ik t met haar gedaan, sans condoom. Tja, ze is toch mijn vriendin, en ze heeft geen geheimen voor me. Ze heeft geen soa's (anders had ze het me toch wel verteld, had ik het misschien gezien?)

Ja wat dat betreft heeft ze me daar ook flink mee bedrogen. Ik wilde geen paniek zaaien, maar ik heb dr wel gezegd: je kan nu wel hiv hebben, en dan heb ik het dus ook.

Omg, hoe kun je nou vertrouwen op het woord van iemand die je voor het eerst ziet, meteen het bed induiken, zonder rubber laten dekken, als ik eraan denk, makes me puke. En vooral omdat ze is vreemdgegaan, een maand voordat ik haar leren kennen...

Mag ik dus over een aantal maanden voor een soa-test op ofzo?
^_
pi_34228817
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Dat is ook juist het probleem. Door weer over dat onderwerp "andere jongens" te praten kom ik echt over als iemand die afhankelijk is. Maar door het te laten knagen kan ik me niet open gedragen. Maar ik kan haar toch wel vertellen dat ze NU duidelijk moet zijn of ik ga zelf ook twijfelen.... weet zeker dat het haar raakt, want ze houdt wel van me, dat weet ik.
Man, jij zou nog niet geloven dat ze vreemdging als ze voor je neus werd uitgewoond door 2 grote negers.
Geloof me je hebt alle recht tot wantrouwen
pi_34228844
Als het nu al zo zit, doe 1 ding en dump haar, geloof me je kan het beter nu doen dan achteraf achter allemaal dingen komen. Ze hoort zoiets af te kappen als ze een vriendje heeft.
pi_34228940
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef Rubbadubba het volgende:
Als het nu al zo zit, doe 1 ding en dump haar, geloof me je kan het beter nu doen dan achteraf achter allemaal dingen komen. Ze hoort zoiets af te kappen als ze een vriendje heeft.
Ik ken een meisje van school waar ik veel mee over relaties praat, hoe ik me voel, en wat ik moet doen, zei geeft me weleens hoop en advies. En zei vertelde dat het redelijk normaal is dat mensen dat soort sms'jes sturen. Maar ik vind dat je gelijk hebt. Ik kan het niet pikken dat ze blijkbaar écht veel interesse heeft voor iemand anders. Ik twijfel al een tijdje over haar liefde voor mij (ondanks de sms met "hvj" etc) als ze van een andere jongen een bericht krijgt "kom je nog op msn"... wat the hell moet ik denken.

Dacht meteen bij mezelf: heb ik weleens een meisje een bericht gestuurd omdat ze een avondje niet op msn was? Eeh nee, dat heb ik niet gedaan, waarom doet die jongen dat dan wel...

Maar btw. Het mooie is, d'r ouders weten ook niet dat ze zich heeft laten palen door een onbekende gast. Altijd mooi om zoiets achter de hand te hebben als ze zometeen gaat flippen. Zullen dr ouders vast leuk vinden om te horen dat ze onveilige seks heeft gehad icm vreemdgaan, toppertje!
^_
pi_34228954
Maar aan de andere kant... als ze voor jou al contacten had met anderen, en ook op deze manier. Moet ze dat dan opgeven?
pi_34228963
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:24 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Dacht meteen bij mezelf: heb ik weleens een meisje een bericht gestuurd omdat ze een avondje niet op msn was? Eeh nee, dat heb ik niet gedaan, waarom doet die jongen dat dan wel...
omdat die jongen weet dat dat meisje haar vriend het toch allemaal toelaat
je bent kennelijk nog niet volwassen, geniet er nog van
pi_34229021
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:25 schreef Tobbes het volgende:
Maar aan de andere kant... als ze voor jou al contacten had met anderen, en ook op deze manier. Moet ze dat dan opgeven?
Dat zei ze zelf ook. En ik ben het ook wel eens wat betreft dat punt. Ik chat ook met andere meisjes, soms ook webcam erbij, allemaal leuk en aardig. Maar zou echt geen reserve-vriendinnetjes gaan zoeken voor het geval dát...

Ik acht mezelf wel volwassen. Ben bijna 20 jaar. Probleem is dat zei 17 jaar is, zelf onzeker is, en daarom geniet van alle aandacht die ze krijgt. Daarom heeft ze dr waarschijnlijk ook geen problemen mee om dr beentjes te spreiden als die jongen in kwestie wel oké lijkt....Hoe kan ik dat zeggen? Als ze eerst een jaar n relatie had, en dan op het einde vreemdgaat met iemand (jongen van chat, haalde haar op, drankje, naaien) naar haar zeggen dan...
^_
pi_34229027
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:30 schreef MadMarco het volgende:

[..]Daarom heeft ze dr waarschijnlijk ook geen problemen mee om dr beentjes te spreiden als die jongen in kwestie wel oké lijkt....
Als je zo over je vriendin gaat praten, schiet jezelf dan door je kop s.v.p.
pi_34229056
quote:

[..]
Ik acht mezelf wel volwassen. Ben bijna 20 jaar. Probleem is dat zei 17 jaar is, zelf onzeker is, en daarom geniet van alle aandacht die ze krijgt. Daarom heeft ze dr waarschijnlijk ook geen problemen mee om dr beentjes te spreiden als die jongen in kwestie wel oké lijkt....Hoe kan ik dat zeggen? Als ze eerst een jaar n relatie had, en dan op het einde vreemdgaat met iemand (jongen van chat, haalde haar op, drankje, naaien) naar haar zeggen dan...
Hoe stereotype-breezerslet kun je gewoon zijn
pi_34229063
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:31 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als je zo over je vriendin gaat praten, schiet jezelf dan door je kop s.v.p.
Ze was er trots op dat ze vreemd was gegaan. Toen ze het vertelde aan me viel ik bijna van mn stoel.

Heb wel veel respect voor dr, maar wat sommige dingen betreft vind ik t soms echt vaag.
^_
pi_34229082
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:24 schreef MadMarco het volgende:
Maar btw. Het mooie is, d'r ouders weten ook niet dat ze zich heeft laten palen door een onbekende gast. Altijd mooi om zoiets achter de hand te hebben als ze zometeen gaat flippen. Zullen dr ouders vast leuk vinden om te horen dat ze onveilige seks heeft gehad icm vreemdgaan, toppertje!
Wat hebben haar ouders daar in godsnaam mee te maken
pi_34229093
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat hebben haar ouders daar in godsnaam mee te maken
Dit is wel heel erg puberaal ja.
pi_34229106
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef MadMarco het volgende:
Heb wel veel respect voor dr
Ik merk er anders weinig van. Geheel terecht overigens. Hoeveel bedpartners heeft ze eigenlijk al versleten met haar 17 jaar?
pi_34229120
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Hoe stereotype-breezerslet kun je gewoon zijn
Ze zegt dat ze t één keer gedaan heeft.

Ik vind het gewoon fking goedkoop, dat heb ik ook tegen dr gezegd. Maar daar was ze het niet mee eens. Is het niet zo dat vrouwen altijd een reden bedenken om vreemd te gaan zodat ze zelf geen schuldgevoel krijgen en het kunnen accepteren voor zichzelf? Haar reden was dat het al een tijdje niet zo goed meer ging met haar relatie. Ik vind dat een bullshitreden. Maak t dan uit, en kwets die ander niet.

Maar waarom ik zo'n probleem maak van dat vreemdgaan: als ze dat 4 maandjes geleden heeft gedaan betekent het dat ze t blijkbaar maar vind kunnen. Zijn dat mijn principes? Nee... en ik ben alles behalve gelovig
^_
pi_34229126
Als ik het zo lees klinkt het bijna banaal....

Als jij denkt dat je met je vriendin, waar je een paar weken/maanden mee gaat geen condoom hoeft te gebruiken omdat ze je dat anders wel had verteld of je het anders wel gezien had dan ben je niet helemaal bij denk ik.... Ze heeft al eerder gelogen tegen anderen en voor jou dingen verzwegen... Hoe wil je haar dan vertrouwen ? En daarbij, hoe wil jij zien dat iemand HIV heeft ? Denk je dat ze dan geel of groen wordt ofzo ? Ik vind het echt ondoordacht en kinderlijk gedacht als ik eerlijk ben.

Maar om even op het hele verhaal terug te komen.... Ze is waarschijnlijk gewoon nog flink aan het puberen en wil nog van alle aandacht genieten. Ze is denk ik nog helemaal niet aan een vaste relatie toe en neemt het er gewoon lekker van. In ieder geval heeft ze dingen verzwegen of over dingen gelogen. Dat is hoe dan ook geen goede basis voor een relatie en als het nu al fout gaat, dan vraag ik me af hoe dat dan verder nog zou moeten ?

Mijn eerste ingeving is: Uitmaken, tenzij de dingen anders verteld dan ze zijn of dat je dingen achterwege laat.
pi_34229127
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik merk er anders weinig van. Geheel terecht overigens. Hoeveel bedpartners heeft ze eigenlijk al versleten met haar 17 jaar?
Is het aantal bedpartners een indicatie voor het respect dat jij iemand toekent

Of is het meer de manier waar op?:P
pi_34229135
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, ik schat 4 of 5 ofzo. Ik kwam net wel bot uit de hoek inderdaad, maar zo voel ik me nu ff. Zal zoiets nooit zeggen als ik langer nadenk over een reactie.
^_
pi_34229138
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef MadMarco het volgende:
Is het niet zo dat vrouwen altijd een reden bedenken om vreemd te gaan zodat ze zelf geen schuldgevoel krijgen en het kunnen accepteren voor zichzelf?
En waarom denk je dat dat enkel is voorbehouden aan vrouwen
pi_34229158
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Is het aantal bedpartners een indicatie voor het respect dat jij iemand toekent

Of is het meer de manier waar op?:P
Mwoah. Als je 17 bent en een relatie van 1 jaar hebt gehad en toch al 5 bedpartners hebt versleten, ben je vrij sletterig ja
pi_34229230
Ik zou even een wattenstaafje in je plassertje laten duwen als ik jou was .
pi_34229244
Geen idee of het er 4 of 5 zijn, kan ook 3 zijn, al is dat écht het minimum.

Niet alleen vrouwen gaan vreemd, mannen doen het ook. Maar ik denk dat mannen het makkelijker verzwijgen, en er makkelijker mee kunnen leven.

Maar Nick1983, ze heeft al een relatie van een jaar achter de rug, denk je dan niet dat ze het wel kán? Ik vind wel dat ze volwassen is eigenlijk. Maar ik zal wel kijken hoe haar mood morgen is. Als ze afstandelijk doet dan weet ik wel hoe laat het écht is...

Tja, wat betreft die seks, dat was echt dom van me inderdaad. Is nu niets meer aan te doen, ik ga niet lopen piekeren omdat ik denk dat ik wat heb in ieder geval.
^_
pi_34229258
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Geen idee of het er 4 of 5 zijn, kan ook 3 zijn, al is dat écht het minimum.
Maar het kunnen er dus ook 11, of 25 zijn?
pi_34229268
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou even een wattenstaafje in je plassertje laten duwen als ik jou was .
Tja, eigenlijk zou t wel moeten uiteindelijk. gvd, was echt dom van me. Maarja, het moment he... kerstavond, gezelligheid ten top.

ff potje doen? Ok lief vriendje. Jij bent aan de pil? Jazeker. Ah ok dan.

condooms, k vind ze lastig... had er zat, daar niet van

aldus...
^_
pi_34229277
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar het kunnen er dus ook 11, of 25 zijn?
Haha, nee. Ze is geen slet. Dat vreemdgaan was goedkoop van d'r, maar daar houdt het ook mee op.
^_
pi_34229282
Ik kom hier net binnen en het is een mielijke situatie. Je blijft er toch mee zitten als je het er niet over hebt/gaat hebben. (zit/zat in een zelfde situatie...), maar je wil het er niet voer hebben omdat je bang bent voor reacties.

Mag ik vragen hoe oud je (en evt hoe oud zij) bent/is? Voor het idee en inschatten ed.
Have fun...
pi_34229291
Of ze het wel kan ? Ik denk dat ik een stukje mis ?

Verder denk ik dat het verstandig is om je op SOA's te laten testen, niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander. Een SOA test is bij de meeste instellingen gratis en geheel anoniem....

Iig probeer ik je niet af te zeiken ofzo, maar ik zou toch zelf wel inzien als ik die dingen allemaal lees dat er iets behoorlijk mis zit tussen jullie.... Ik heb gewoon het idee dat ze niet kan en niet wil beginnen aan een vaste relatie.
pi_34229296
ik ben 19, . zei net 17
^_
pi_34229305
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Haha, nee. Ze is geen slet. Dat vreemdgaan was goedkoop van d'r, maar daar houdt het ook mee op.
Iemand van net 17 met 5 bedpartners

Waar hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet, in een chatbox
pi_34229319
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:52 schreef Nick1983 het volgende:
k heb gewoon het idee dat ze niet kan en niet wil beginnen aan een vaste relatie.
Dat idee heb ik ook. Ze heeft ook even getwijfeld voordat ze me echt kon accepteren als nieuwe vriend. Te snel na d'r laatste relatie. Ze denk nog vaak aan dr ex, heeft ook zat foto's van m op dr kamer staan, maar dat boeit me niets, want ik weet dat t toch een sukkel is die psycische problemen heeft etc, die veroorzaakt geen problemen tussen ons.
^_
pi_34229329
Foto's van een ex, zou ik toch niet zo prettig bij voelen, (ookal ligt dat bij jullie anders zoals je zegt)
Have fun...
pi_34229332
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef Xennia het volgende:

[..]

Iemand van net 17 met 5 bedpartners

Waar hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet, in een chatbox
5, ik weet t niet. 3 sowieso (ex, one night stand, en ik)

En ja, ken dr van een chat. Maar voor dat iedereen denkt dat ze een cheap is. Ze is best gevoelig, onzeker, dikke handleiding, moeilijke prater. Ik heb r dus wel los gemaakt laatste maanden, en dat was ook al best een prestatie.
^_
pi_34229352
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:50 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Tja, eigenlijk zou t wel moeten uiteindelijk. gvd, was echt dom van me. Maarja, het moment he... kerstavond, gezelligheid ten top.

ff potje doen? Ok lief vriendje. Jij bent aan de pil? Jazeker. Ah ok dan.

condooms, k vind ze lastig... had er zat, daar niet van

aldus...
Wanneer is uiteindelijk? Wacht je eerst even tot je leuter groen uitslaat om zeker te weten dat het toch wel een slim idee is ofzo?

Oh en dump d'r.
  donderdag 19 januari 2006 @ 02:59:43 #87
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_34229362
Ze verbergt iets, zooo duidelijck.
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
pi_34229373
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:56 schreef Handschoen het volgende:
Foto's van een ex, zou ik toch niet zo prettig bij voelen, (ookal ligt dat bij jullie anders zoals je zegt)
Ik heb ook gezegd dat ze die foto van hem uit dr gsm moest halen. Heb t een tijdje niet over gehad, en toen zei ze opeens dat ze t had gedaan, toen was ik wel ff blij. Kan me voorstellen dat afstand nemen van een ex moeilijk is, daar doe ik dan ook echt niet moeilijk over.

Maar ja, ze heeft dus wel wat foto's van hem op dr kamer staan. Dan denk ik: uit het oog, uit het hart, maar dat begrijpt zij niet ofzo...
^_
pi_34229387
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:57 schreef MadMarco het volgende:

[..]

5, ik weet t niet. 3 sowieso (ex, one night stand, en ik)

En ja, ken dr van een chat. Maar voor dat iedereen denkt dat ze een cheap is. Ze is best gevoelig, onzeker, dikke handleiding, moeilijke prater. Ik heb r dus wel los gemaakt laatste maanden, en dat was ook al best een prestatie.
Ik zie niet goed wat het een met het ander te maken heeft
Een slet is volgens jou ongevoelig, zelfverzekerd, easy-going en open?

Wat voor chat was het btw?
pi_34229396
Heb ik dat ooit gezegd? Sletterig vind ik iemand die zonder liefde ergens op springt. En een wanhoopsactie zoals dat vreemdgaan van haar was valt daar wat mij betreft zeker onder!

Het was een nederlandstalige chat. Welke site doet nu totaal niet terzake. Nee, geen tmf of 538 als je dat mocht denken.
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 03:05:10 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34229420
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

In dat eerste zie ik geen probleem, maar zonder condoom is niet handig.
pi_34229444
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

En is het gek dat je onveilige seks hebt met iemand die je denkt te vertrouwen. Iemand die je vriendin is, die ook zegt van je te houden? Mensen hier doen alsof het heel gek is wat ik heb gedaan, maar als ik dat verhaal van dat vreemdgaan er niet bij had verteld was onveilige seks met mn vriendin waarschijnlijk veel meer normaal gevonden.

Ze kwam pas later met "ik heb hem 2x gezien en alles gedaan"
^_
pi_34229449
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:
Heb ik dat ooit gezegd? Sletterig vind ik iemand die zonder liefde ergens op springt. En een wanhoopsactie zoals dat vreemdgaan van haar was valt daar wat mij betreft zeker onder!
Dus ze heeft op haar 17e al 5 keer aan den lijve ondervonden wat liefde is
quote:
Het was een nederlandstalige chat. Welke site doet nu totaal niet terzake. Nee, geen tmf of 538 als je dat mocht denken.
Was het iets als sexplanet.nl
pi_34229460
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zie in dat eerste ook geen probleem. Ik vond het echter hypocriet dat hij het vreselijk vond dat ze dat bij exen heeft gedaan, maar haar zelf ook niet van zich heeft afgeschopt.
pi_34229465
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dus ze heeft op haar 17e al 5 keer aan den lijve ondervonden wat liefde is
[..]
Weet niet of ze met 3,4 of 5 verschillende mensen seks heeft gehad in haar leven. Ze heeft in ieder geval met mij haar 2e relatie.

Het was geen seksplanet. Ga alsjeblieft nu niet kinderachtig reageren. Het was gewoon een chatsite. Vroeger kwam je een meisje tegen in de soos, nu kan het ook op een chatsite, Ik ben toch van chat, telefoon, date, vriendin gegaan, so what's the big deal.
^_
pi_34229472
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:08 schreef MadMarco het volgende:

[..]

En is het gek dat je onveilige seks hebt met iemand die je denkt te vertrouwen.
En hier komen we bij de kern van je probleem. Jij vertrouwt mensen te snel en niet alleen op seksueel gebied.
pi_34229480
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

En hier komen we bij de kern van je probleem. Jij vertrouwt mensen te snel en niet alleen op seksueel gebied.
Ik vertrouw mensen helemaal niet snel. Als ik haar echt zou vertrouwen had ik dit topic nooit gemaakt, had ik nu lekker in me bedje gelegen in dromenland, niet denkend aan de betekenis van dat gejank en die sms. So cut the crap

Maar uiteraard is t waar dat ik te makkelijk seks met r heb gehad. Wat dat betreft klopt t, t was te snel en niet doordacht. Maar denk nou eens zelf, je bent geil, verliefd, heb de kans om t te doen, de sfeer is leuk, kerstmis, alles gezellig... ik weet t, het is geen excuus om zonder condoom te seksen. Maar denk je dat ik tegen dr wilde zeggen "ik wil geen seks voordat we allebei zijn getest" yeah right denkt ze dan...
^_
pi_34229492
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:14 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Ik vertrouw mensen helemaal niet snel.
Waarom dook je dan onbeschermd met haar het bed in? Hoe lang kenden jullie elkaar irl toen?
pi_34229501
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom dook je dan onbeschermd met haar het bed in? Hoe lang kenden jullie elkaar irl toen?
Maandje of 2 denk ik? I know, t is snel.

In principe kon ik haar al nemen na de eerste keer dat ik bij haar thuis kwam als ik dat wilde, zij had echt niet tegengestribbelt. Maar toen zei ik dat t van mij allemaal niet zo snel hoefde. Maar na een paar weken toen de verliefdheid wel erg veel toenam, tja..

Maar dit topic gaat niet over seks. Ik vind dat trouwens ook niet het belangrijkste in een relatie.

even voor de lolbroeken: ja, ze krijgt er genoeg van
^_
pi_34229529
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:19 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Maandje of 2 denk ik? I know, t is snel.

In principe kon ik haar al nemen na de eerste keer dat ik bij haar thuis kwam als ik dat wilde, zij had echt niet tegengestribbelt.
En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?
Je vertrouwt mensen dus wel te snel en nee ik heb het niet alleen over seks. En ja ik weet dat mijn realisme je op de zenuwen werkt.
pi_34229550
kerel, ik heb precies hetzelfde gehad!!
maarja, ze heeft het uitgemaakt voor iemand anders
en nu wil ze weer met me omdat ze me toch wel heel lief vind enzo!!
ze sms't ook nog steeds met allemaal ex'en enzo en ook heel close!
en ze is ook al vaker vreemd gegaam
ehm we praten toch niet over dezelfde meid ??!?
maarja ik kan je 1 tip geven, dump haar en zoek een vriendin waar je echt wat aan hebt, dit soort meisjes 'spelen' met mannen omdat ze heel onzeker zijn!! ik heb nu geen zin om een heel verhaal te gaan typen omdat het al laat is! en heb ook geen zin om alles door te lezen, ik zal morgen wel wat meer posten
PS4 online: micro_nl
pi_34229573
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?
Je vertrouwt mensen dus wel te snel en nee ik heb het niet alleen over seks. En ja ik weet dat mijn realisme je op de zenuwen werkt.
Het is ook zo dat ik haar heb vertrouwd wat betreft die seks. Ik had haar ook moete vragen of ze vorige partners heeft gehad. Ik weet nu niet meer wat ik toen voor vraag en antwoord heb gehad. Volgensmij heeft ze me toen niet verteld dat ze onveilige seks met die one-night stand kerel heeft gehad. Maar ik zal dat ook nog eens aankaarten. Zal alle vragen tegelijk stellen, dan zullen alle dingen duidelijk worden, en zo niet: dan is het adios, da's inderdaad de beste oplossing. Ik verdien beter vind ik zelf. Ben echt bereid veel liefde, tijd, energie en ook wel geld erin te stoppen. Ben beleefd, niet verlegen, behulpzaam, maar toch geen niceguy...

Maar ik vertrouw haar nog niet wat betreft haar liefde in mij. Ze sms't het, ze omhelst me en zegt dat ze me nooit meer los laat enzo, da's allemaal lief. Maarjah, die sms'jes, af en toe een opmerking over andere jongens, en tja, uiteindelijk...die foto's van dr ex... mmh...

Maar wat vertrouwen in het algemeen, dat doe ik echt niet snel. Maar mag ik wel een mens zijn en doen wat mn gevoel me verteld? Als ik me goed voel, dan groeit mijn vertrouwen in iemand ook snel, da's bij jou niet anders kan ik je zelf ook wel vertellen. Ben jij weleens echt verliefd geweest op iemand?
^_
pi_34229594
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:35 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Het is ook zo dat ik haar heb vertrouwd wat betreft die seks. Ik had haar ook moete vragen of ze vorige partners heeft gehad. Ik weet nu niet meer wat ik toen voor vraag en antwoord heb gehad. Volgensmij heeft ze me toen niet verteld dat ze onveilige seks met die one-night stand kerel heeft gehad. Maar ik zal dat ook nog eens aankaarten. Zal alle vragen tegelijk stellen, dan zullen alle dingen duidelijk worden, en zo niet: dan is het adios, da's inderdaad de beste oplossing. Ik verdien beter vind ik zelf. Ben echt bereid veel liefde, tijd, energie en ook wel geld erin te stoppen. Ben beleefd, niet verlegen, behulpzaam, maar toch geen niceguy...

Maar ik vertrouw haar nog niet wat betreft haar liefde in mij. Ze sms't het, ze omhelst me en zegt dat ze me nooit meer los laat enzo, da's allemaal lief. Maarjah, die sms'jes, af en toe een opmerking over andere jongens, en tja, uiteindelijk...die foto's van dr ex... mmh...

Maar wat vertrouwen in het algemeen, dat doe ik echt niet snel. Maar mag ik wel een mens zijn en doen wat mn gevoel me verteld? Als ik me goed voel, dan groeit mijn vertrouwen in iemand ook snel, da's bij jou niet anders kan ik je zelf ook wel vertellen. Ben jij weleens echt verliefd geweest op iemand?
Ja 2 keer, echter verlies ik nooit mijn nuchtere verstand
pi_34229608
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:29 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel, ik heb precies hetzelfde gehad!!
maarja, ze heeft het uitgemaakt voor iemand anders
en nu wil ze weer met me omdat ze me toch wel heel lief vind enzo!!
ze sms't ook nog steeds met allemaal ex'en enzo en ook heel close!
en ze is ook al vaker vreemd gegaam
ehm we praten toch niet over dezelfde meid ??!?
maarja ik kan je 1 tip geven, dump haar en zoek een vriendin waar je echt wat aan hebt, dit soort meisjes 'spelen' met mannen omdat ze heel onzeker zijn!! ik heb nu geen zin om een heel verhaal te gaan typen omdat het al laat is! en heb ook geen zin om alles door te lezen, ik zal morgen wel wat meer posten
Ik laat me niet dumpen, ik wil het voor zijn, dat in ieder geval! En als ze me belazerd krijgt ze me never nooit terug. Het is dus wel zo dat ik al haar familie heb gezien met de kerstdagen, en bij haar verjaardag, dus wat dat betreft, die zullen ook wel opkijken als het na die paar maandjes al uitgaat terwijl het zo goed leek te gaan. Maar mocht het uitgaan, heb ik nog wel een woordje te spreken over dochter.

Ik weet niet of ze met me speelt. Als ik dat tegen haar zou zeggen, en het is écht niet zo... alles wat ik nu denk is niet zo, dan ben ik haar gewoon kwijt natuurlijk. Dan is het vertrouwen dermate aangetast dat het gewoon niet door kan gaan.

Btw, gisteren was ze nog pissig op me omdat ik een opmerking maakte dat ze beter haar huiswerk kom gaan maken. Kreeg meteen een snauw terug, en een mededeling dat ik zeker jaloers was dat ze met andere jongens aan het praten was. Denk dat het ook wel iets bijdraagde aan hoe ze zich opstelde vandaag. Mmmh...

ik ga zo echt slapen, moet morgen vroeg op. Zal wel kijken wat ik doe, kan nog wel ff bij dr langs gaan opzich, dan hebben jullie morgenavond een mooi verslag van deze relatie real-life-soap
^_
pi_34229637
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:41 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Ik laat me niet dumpen, ik wil het voor zijn, dat in ieder geval! En als ze me belazerd krijgt ze me never nooit terug. Het is dus wel zo dat ik al haar familie heb gezien met de kerstdagen, en bij haar verjaardag, dus wat dat betreft, die zullen ook wel opkijken als het na die paar maandjes al uitgaat terwijl het zo goed leek te gaan.
Boeiend Je hebt toch geen liefdesrelatie met haar ouders en zij ook niet
quote:
Maar mocht het uitgaan, heb ik nog wel een woordje te spreken over dochter.
Waarom Het is iets tussen jullie 2.
quote:
Btw, gisteren was ze nog pissig op me omdat ik een opmerking maakte dat ze beter haar huiswerk kom gaan maken. Kreeg meteen een snauw terug, en een mededeling dat ik zeker jaloers was dat ze met andere jongens aan het praten was. Denk dat het ook wel iets bijdraagde aan hoe ze zich opstelde vandaag. Mmmh...
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.
  donderdag 19 januari 2006 @ 03:52:04 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34229672
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

[..]

Scherp
pi_34229702
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:45 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nee, maar ik vind die ouders wel heel aardig. En ik wil wel dat ze weten dat het niet aan mij ligt dat een relatie al na een paar maandjes kapoet gaat. Maar 't is inderdaad iets voor onzelf. Ik maak geen mensen zwart, nooit. Ben eigenlijk best een koele, geen ruziemaker. Maar daarnaast, krop ook vaak dingen op

Ze heeft het wel vaker over andere jongens. Niet direct van "die en die" maar wel van "het was heel erg gezellig op msn vanavond" zo'n opmerking vraagt natuurlijk altijd om een "zozo, vertel eens meisje"

En ze heeft het al meerdere keren over andere jongens gehad. Nou vind ik dat niet erg, want dat geeft me inzicht. Haar verhaal omtrent d'r ex vond ik ook interessant in het begin, al wil ik t nu niet meer over hebben. vooruitkijken, zeg ik dan tegen d'r, en daar is ze het dan ook mee eens. Maar t gaat me ook niet om die mensen die in dr msnlijst staan, ze praten maar raak, da's haar priveleven toch? T gaat mij alleen om die smsjes en die foto's van dr ex (ja toch, stoor me er toch aan, loop ik dr kamer binn
en, zie ik zijn gezicht, ook zoiets)

Hey, ik ga naar me bedje toe mensen,

wordt vervolgd...
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 04:08:18 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34229728
Als je het uitmaakt moet jij hetzelfde doen, vooruitkijken en niet je tijd verdoen met ouwe koeien, uitleg etc.
pi_34229754
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 04:08 schreef Tarado het volgende:
Als je het uitmaakt moet jij hetzelfde doen, vooruitkijken en niet je tijd verdoen met ouwe koeien, uitleg etc.
Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet uitmaken, da's het probleem. Vind het net leuk worden tussen ons eigenlijk. We weten al best veel van elkaar, kunnen leuk praten. K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak. k heb er al voorgesteld aan mn ouders natuurlijk, en de familie weet er wel van, vrienden en klasgenoten ook wel. wil helemaal geen relatie van maar 3 maandjes. Zoveel tijd en energie verloren.
^_
  donderdag 19 januari 2006 @ 04:16:24 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34229767
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 04:14 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet uitmaken, da's het probleem. Vind het net leuk worden tussen ons eigenlijk. We weten al best veel van elkaar, kunnen leuk praten. K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak. k heb er al voorgesteld aan mn ouders natuurlijk, en de familie weet er wel van, vrienden en klasgenoten ook wel. wil helemaal geen relatie van maar 3 maandjes.
Ja dan moet je of een goed gesprek met haar hebben of haar accepteren zoals ze is, succes en slaap lekker
pi_34229777
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind die ouders wel heel aardig. En ik wil wel dat ze weten dat het niet aan mij ligt dat een relatie al na een paar maandjes kapoet gaat.
Wat kan hun dat nou schelen? Vriendjes komen en gaan.
quote:
Ze heeft het wel vaker over andere jongens. Niet direct van "die en die" maar wel van "het was heel erg gezellig op msn vanavond" zo'n opmerking vraagt natuurlijk altijd om een "zozo, vertel eens meisje"
Ze heeft iig zeer veel bevestiging van jou nodig en schroomt ook niet het ergens anders te halen.
pi_34229783
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 04:14 schreef MadMarco het volgende:
K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak.
Ik snap echt niet dat je daar over in zit. Je hebt toch geen relatie om je omgeving iets te bewijzen
pi_34231886
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 04:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat je daar over in zit. Je hebt toch geen relatie om je omgeving iets te bewijzen
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.
^_
pi_34231977
Dude je meot niet denken zonde van energy en tijd!
maar wat jij wilt.
Is dat nou zo moeilijk?
net ff snel de rest van topic gelezen, ze is nou niet bepaald eerlijk heb ik het idee. Dus ik zou zeggen, "PRAATSESSIE"
en dumpen.
Enige eerlijkheid binnen een relatie is toch wel noodzakelijk.
Hoe oud zijn jullie beide bdw?

[ Bericht 67% gewijzigd door het.ismij op 19-01-2006 10:05:55 ]
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 19 januari 2006 @ 09:55:16 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34231994
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:

uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.
Als, als... daar koop je niets voor.
Bottom line is dat zij jullie relatie blijkbaar niet zo serieus neemt als jij. Kun je er wel nog meer tijd en energie erin blijven stoppen, maar beter kun je eens stoppen met die doorgaande verspilling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34232661
Ts is niet snugger en vriendin niet te vertrouwen. Ben tot halverwege pagina 2 gekomen met lezen, maar hier valt weinig te redden, volgens mij.

[ Bericht 81% gewijzigd door miss_sly op 19-01-2006 10:27:49 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:31:42 #117
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34232926
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:54 schreef het.ismij het volgende:
net ff snel de rest van topic gelezen, ze is nou niet bepaald eerlijk heb ik het idee. Dus ik zou zeggen, "PRAATSESSIE"
en dumpen.
Enige eerlijkheid binnen een relatie is toch wel noodzakelijk.
Hoe oud zijn jullie beide bdw?
Oe oe en dan beginnen met de woorden: "schat, we moeten even praten" bij jou thuis zodat zij weg kan als ze instort en afstand wil nemen.
(ja, heb daar nare ervaringen mee)

Maar zonder dollen, ga eens goed praten en zeg wat je dwars zit. En ben eerljik tegen elkaar.
pi_34233143
Heb niet alles gelezen.. Maar misschien is zij gewoon zwaar onzeker over jou. En probeert ze met die aandacht van anderen jou jaloers te maken om je te peilen.
Unspoken words were understood
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:41:51 #119
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_34233220
Onzin is elders.

[ Bericht 87% gewijzigd door Copycat op 19-01-2006 10:42:41 ]
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_34233620
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef paparia het volgende:

[..]

Oe oe en dan beginnen met de woorden: "schat, we moeten even praten" bij jou thuis zodat zij weg kan als ze instort en afstand wil nemen.
(ja, heb daar nare ervaringen mee)

Maar zonder dollen, ga eens goed praten en zeg wat je dwars zit. En ben eerljik tegen elkaar.
Nooit eigen initiatief praatsessie starten bij je eigen thuis. altijd naar de ander toegaan,.. kan je gelijk weg nl,..
das toch wel regel 1.
In een cafe is wel wat schofterig, maar wel anti stennis trappen,.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:08:27 #121
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34233924
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef het.ismij het volgende:
Nooit eigen initiatief praatsessie starten bij je eigen thuis. altijd naar de ander toegaan,.. kan je gelijk weg nl,..
das toch wel regel 1.
In een cafe is wel wat schofterig, maar wel anti stennis trappen,.
Oja, dat was het...
Dacht aan een ex, maar die had het dan verkeerd gedaan..... Klote wijf (maarja nu ben ik haar baas )
Ook erg schofterig, eerst nog een keer sex hebben en dan uitmaken

Maar goed, de TS is geloof ik nog niet zo ver. Maar hou ons op de hoogte
Als je het uit wil maken en je hebt tips nodig: het.ismij en paparia geven graag advies
pi_34234049
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:08 schreef paparia het volgende:

[..]

Oja, dat was het...
Dacht aan een ex, maar die had het dan verkeerd gedaan..... Klote wijf (maarja nu ben ik haar baas )
Ook erg schofterig, eerst nog een keer sex hebben en dan uitmaken

Maar goed, de TS is geloof ik nog niet zo ver. Maar hou ons op de hoogte
Als je het uit wil maken en je hebt tips nodig: het.ismij en paparia geven graag advies
Advies is geen probleem, op welke manier dan ook, van schofterig/achterbaks tot en met zachtaardig aan toe.
van alle markten thuis.

[..]

En je wordt er toch beter van als je het uitmaakt, trust me. Dumpen die hap!
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:24:41 #124
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_34234393
tja.. ik denk gelijk.. ah die is vreemd gegaan..

maareh TS, is ze niet gewoon ongesteld of zo......
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_34234409
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef avotar het volgende:
tja.. ik denk gelijk.. ah die is vreemd gegaan..

maareh TS, is ze niet gewoon ongesteld of zo......
Aan het verhaal van de TS te horen heeft ze wel jeuk daar beneden
pi_34234421
Marco, je zit gewoon in een verlies verlies situatie. Hoe meer je gaat proberen om haar voor jou te laten kiezen, hoe meer je haar juist gaat wegjagen. En als je het niet probeert, dan zit je jezelf weer op te vreten. Hoe kun je nu een relatie hebben met iemand als je diegene niet vertrouwt? Toon eens een keer ballen en maak het gewoon uit met die meid. Als ze echt van je houd, zoals je zelf beweert, dan zal ze toch wel bij je terugkomen.

Mijn voorspelling is echter dat ze binnen de kortste keren weer een ander heeft. Met zo iemand moet je helemaal geen relatie willen. Nu voelt het misschien kut, maar dat zijn gewoon de hormonen. Er zijn genoeg andere meisjes waarvoor je hetzelfde kunt voelen, en die je WEL met respect behandelen. Waar is je zelfrespect in deze? Of vind je je relatie met haar soms belangrijker dan je gevoel van eigenwaarde?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34234716
Een hint: Schrijf het op. Pak een pen an papier en schrijf het allemaal op. Zo heb je rustig de tijd om na te dneken over wat je wil gaan zeggen, en kan je ook meteen jou verhaal (je verdediging waarom je dat denk kan je het noemen) vertellen. Laat het er lezen op een rustig moment en kijken wat ze zegt...
Have fun...
pi_34234754
hmmmmm, sorry dat ik het zo zeg maar.... DUMPEN DIE HAP... jij verdient toch veel beter dan zo'n meisje die volledig de weg kwijt is en geen verstand van zaken heeft...
You gotta cry without weeping, talk without speaking, scream without raising your voice.
pi_34235032
DUMPEN DIE BREEZERSLET

Je houd jezelf voor de gek... als ze zo met iemand al het bed induikt???? doet ze dat zo weer...

Er zijn genoeg vrouwen die wel eerlijk zijn en zich niet door iedereen laten palen!!!!!!

DUMP HAAR!!!!!
pi_34235258
Hhhmmmm.. Gozer je kan al die sh*t echt niet zomaar van haar pikken.. stiekem met andere gozers sms'en en afspreken op msn.. dammm... Kijk als je leuke chick hebt zijn er altijd mensen die haar ook willen.. en die kunnen altijd berichten sturen.. maar ten eerste hoe komen al die gozers aan haar Celli nummer? en dat ze al die gasten daarop antwoord kan toch niet zo Joh? als jij dat zou doen dan zou ze zelf echt gaan Freaken...

en je meeste mensen die eenmaal vreemd gaan blijft de kans op herhaling wel groot natuurlijk...
pi_34239061
Ja ik snap ook niet zo goed dat je zo snel met iemand het bed in duikt zonder bescherming.... het is geen aanval, maar wel erg realistisch dat het toch op zn zachts gezegd niet bepaalt slim was....

Ik denk wel 2 of 3 keer na voor ik onbeschermde sex heb met iemand..... Bij vaste vriendinnen heb ik tot nu toe alleen nog onbeschermde sex gehad na een aantal maanden en wanneer ik zeker wist dat er naast mij geen ander is. Ook dat is geen garantie dat de ander niets heeft natuurlijk, maar je leert wel iemand beter kennen qua doen en laten wat dat betreft.

De verleiding is natuurlijk erg groot om het zonder te doen als je allebe flink in de stemming bent en je eerst dat klote ding nog om moet doen, maar in feite speel je gewoon russisch roulette....

In ieder geval is het je eigen beslissing, maar uit mijn eigen ervaringen denk ik dat het beter is om ermee te stoppen aangezien de klap alleen maar harder aankomt als jij meer hoop krijgt en je best doet en zij uiteindelijk toch zegt niet verder te willen. En dat moment komt zeker daar ben ik van overtuigd.

In ieder geval suc6 !
pi_34239094
Dumpen dat mokkel.
pi_34240497
Uitmaken en zo snel mogelijk een SOA test doen

Zo'n onbetrouwbare slet (sorry, maar face it) heb je echt helemaal niks aan en zul je toch nooit iets serieus mee op kunnen bouwen. Je verliest sowiezo, helaas. Hou de eer aan jezelf en maak het niet moeilijker dan het al is.
pi_34241376
In zo'n relatie kun je alleen maar verliezen. En een relatie hebben doe je trouwens niet voor je schoonouders, noch voor je omgeving..
pi_34244228
quote:

ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_34244877
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Arghh.. sorry hoor... maarre... kan het niet laten om hier even op te reageren... dit is toch ten eerste helemaal niet de kwestie van TS?? jemig... tis mij ook zovaak overkomen om onveilig te vrijen... oké je neemt een risico.. een groot risico zelfs maar ik kan me het wel verdomde goed voorstellen dat het je overkomt. Sterker nog.... als ik alle mensen alleen al in nederland op de koffie zou krijgen die het weleens onveilig hebben gedaan kan ik zeker AHOY 7 dagen elke avond vol krijgen duss...
ik ben net typex... zo ben ik je type.. en zo ben ik je ex..
pi_34245075
Zo snel mogelijk orde op zaken stellen. Chatten gaat de foute kant op, als iemand vraagt waar ze blijft is het een fucking bitch die niet te vertrouwen is. Dumpen dumpen dumpen!
JOHNNY HEITINGA
pi_34245140
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Camplo het volgende:
Zo snel mogelijk orde op zaken stellen. Chatten gaat de foute kant op, als iemand vraagt waar ze blijft is het een fucking bitch die niet te vertrouwen is. Dumpen dumpen dumpen!
Eerst neuken uiteraard.
pi_34245382
Nou.. je wilt het niet uit maken
Maar als je al verder wilt,zal je toch de stap moeten zetten om haar toch op de man af te vragen hoe en wat..twijfels zijn al gezaaid
en ik vind bepaalde dingen wat ik gelezen heb ..toch minder
zoals ze overkomt
onbeschermd sex
vreemd gaan tijdens relatie(of het nou op het punt stond te beeindigen)
en de opmerkingen over steeds andere jongens

toch allemaal dingen om over na te denken

Is zij wel net zo verliefd als jij.. en dat huilen tsja..vreemd hoor allemaal
mijn tip zoals vele..met mij PRAAT !!!
wat toch al normaal behoord te zijn in een relatie
Salsa Española
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:45:39 #140
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_34245549
quote:
Ik heb geen hele verhalen gelezen, maar woorden als "liefie" en "kusjes" sprongen er toch wel uit. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, dat weet ik zelf ook.
Yeah right...hoeft niets te betekenen. Slaap maar lekker door

Leuk hoor, dat je daar niet eens boos om kunt worden. Waarom loopt ze nou met jongens te chatten en sms terwijl ze een relatie met je heeft?

Je moet wel even duidelijk maken dat dit totaal nergens op slaat. Het zou mij niets verbazen als ze even achter je rug om leuke spelletjes loopt te spelen. Dan heb ik het niet over monopoly ofzo.

Oh trouwens, al die gasten die haar sms-en he. Ze willen haar neuqen. Niet een beetje ook. Ik ken dat soort figuren wel. Ik was er ook een van...You've been warned.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vulkan op 19-01-2006 16:54:45 ]
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_34246113
2 tips

1: Schrijf niet zo godvergeten neerslachtig..... dat zegt al heel wat over je instelling......
2: Dump die snol
pi_34246312
Chatten is evil. Als zij daaraan doet is ze al een lowlife. Als ze via dat ze zo dichtbij laat komen.

Get RID of her now.
She WILL make you UNHAPPY
JOHNNY HEITINGA
pi_34248611
3 hele pagina's... over zo'n vies iemand... YUK.
Wat doe je nog bij die meid als je 3 pagina's vol kan zetten met klachten over je relatie met haar?
pi_34264345
quote:

[..]

Ik zie het verband met je omgeving niet
pi_34264703
Owk, heb dr gesproken. Ze begon dus te huilen, en wat ze zei raakte me wel. Ze zegt dat ze echt van me houdt, me niet kwijt wilt. Dat het niets voorstelt wat ze doet, en niet eens nadacht bij de dingen die ze deed. Ze zei dat ze moest huilen omdat ze zich kut voelde (blijft vreemd natuurlijk) maar het kwam wel op mij over als: "owk, k heb de spijker misgeslagen en heb overdreven gedacht" Natuurlijk heb ik ook nog gezegd dat ze die foto's van d'r ex weg moet halen, zal er de volgende keer dat ik bij haar ben ook echt voor zorgen dat het gebeurt

Ze zegt dat ze die jongen waar ze mee chat al twee jaar kent. Ik kan haar toch niet verbieden om dat te doen? Ze zei dat ze haar gsmnummer een paar maanden geleden aan hem had gegeven, en ze hem nog nooit heeft gezien.

Wat betreft de onveilige seks, daar heb ik het niet over gehad, zal dat nog zeker aanhalen als ik dr weer zie.

Ik wil haar helemaal niet dumpen, want mijn gevoel zegt dat ze echt eerlijk is. t raakte me dat ze zo van streek was en zo over haar dacht. Ik heb haar duidelijk gezegd dat ik geen tweederangs gedrag accepteer.

Als zij op iemand anders verliefd was had ze het me wel verteld. Ze is trouwens geen gold-digger. Ze zei ook dat ze nooit kan zeggen dat ik lief ben en dat ze van me houdt als ze verliefd zou zijn op een ander.

Ze is zelf niet zo'n beste prater, beetje verlegen etc. Dus kan me ook wel voorstellen dat het moeilijk is om meteen heel open te zijn. Ik kijk het nog wel even aan. Mn hart zegt dat ze eerlijk is, maar mn hoofd wilt wel dat er nog wat dingetjes gaan veranderen.
^_
pi_34264713
Dude, het is een truc van je chick. Deed ikzelf ook altijd: een meisje in vertrouwen nemen over iets heel ergs wat je ooit hebt gedaan.

Gevolg: meisje denkt, jezus, wat is hij eerlijk zeg.

Als je haar dan met droge ogen vertelt dat het echt niet alleen om de sex gaat geloven ze je ook nog

Maar goed, dat was toen. Bij jou is het nu hetzelfde verhaal. Zij zegt dat ze ooit is vreemdgegaan, jeetje wat eerlijk zeg. Ze heeft er spijt van en weet zeker dat dát nooit meer gaat gebeuren.

Het gekke is: jij wordt hier nog door gerustgesteld ook. Nou ja, in ieder geval voor even.
Big dick.
pi_34265066
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef HassieBassie het volgende:
Maar goed, dat was toen. Bij jou is het nu hetzelfde verhaal. Zij zegt dat ze ooit is vreemdgegaan, jeetje wat eerlijk zeg. Ze heeft er spijt van en weet zeker dat dát nooit meer gaat gebeuren.
Nee hoor, ze heeft juist te kennen gegeven er geen spijt van te hebben en vond het wel komisch allemaal
pi_34265741
Mensen, ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Kijk het nog wel een tijdje aan. Heb het gevoel dat ze eerlijk is, dus tja... ik weet dat ik ben gewaarschuwd, en dat sommige mensen echt gelijk zouden kunnen hebben, maar ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Ik wil best wel over een aantal weken of maanden vertellen hoe het gaat. Maar voor nu ben ik even uitgepraat. slotje is niet nodig. "dumpen die bitch-reacties" hoef ik ook niet (meer)

Maar bedankt voor de goede feedback
^_
pi_34265856
Er is hier maar 1 gepaste reactie:

vrijdag 20 januari 2006 @ 01:37:36 #150
136006 RUSTGRAAG
16333360 mensen!!!
pi_34265864
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef MadMarco het volgende:
Mensen, ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Kijk het nog wel een tijdje aan. Heb het gevoel dat ze eerlijk is, dus tja... ik weet dat ik ben gewaarschuwd, en dat sommige mensen echt gelijk zouden kunnen hebben, maar ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Ik wil best wel over een aantal weken of maanden vertellen hoe het gaat. Maar voor nu ben ik even uitgepraat. slotje is niet nodig. "dumpen die bitch-reacties" hoef ik ook niet (meer)

hard n...., dan nog eens, en dan............. nog eens en.........
Waarom wordt er niet opgetreden tegen deze overal aanwezige asocialen???
pi_34266001
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:36 schreef Tobbes het volgende:
Er is hier maar 1 gepaste reactie:

k weet nog niet wat ik doe man, rustig maar hoor. Als ze deze week gek gaat doen dan is het echt over hoor, blijf niet aan de gang hoor,
^_
pi_34266103
Is ze misschien zwanger TS? Je had het over vreemdgaan, en ook nog eens onveilig.Daarbij die huilbuien?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34266237
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef paddy het volgende:
Is ze misschien zwanger TS? Je had het over vreemdgaan, en ook nog eens onveilig.Daarbij die huilbuien?
haha, ja wie weet. Wil echt graag vader worden

over 10 jaar
^_
pi_34266257
Marco....paddy bedoelt te zeggen dat het dan waarschijnlijker is dat ze van een van dr buttieboys zwanger is
pi_34266287
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef MadMarco het volgende:

[..]

haha, ja wie weet. Wil echt graag vader worden

over 10 jaar
Onveilige sex? = Zaadjes de vrijheid geven= eitje bevruchten = Jackpot !!

Oftewel zwangerschap...blijde verwachting.
Kan heus wel na één keer, en verklaart toch die huilbuien
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_34266299
Wat een vervelend verhaal weer .

Geen bier verhalen hier .
pi_34266324
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Onveilige sex? = Zaadjes de vrijheid geven= eitje bevruchten = Jackpot !!

Oftewel zwangerschap...blijde verwachting.
Kan heus wel na één keer, en verklaart toch die huilbuien
Onveilig als in zonder condoom. Ze slikt wel de pil of iig dat beweert ze
pi_34266481
Waha. Ze slikt de pil hoor. En ze is niet zwanger...

hehe

^_
pi_34266559
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef MadMarco het volgende:
Waha. Ze slikt de pil hoor. En ze is niet zwanger...

hehe

Overheen gelezen denk ik .
Zou het toch eens vragen. Pil is incombinatie met bijvoorbeeld norrit onveilig.
Tuurlijk is het een voorbehoedsmiddel, maar niet voor 100% veilig.
pi_34266592
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:10 schreef paddy het volgende:

[..]

Overheen gelezen denk ik .
Zou het toch eens vragen. Pil is incombinatie met bijvoorbeeld norrit onveilig.
Tuurlijk is het een voorbehoedsmiddel, maar niet voor 100% veilig.
haha, nee mensen. ze is echt niet zwanger

norrit, wahaha....
^_
pi_34266619
De pil (combinatiepil) Theorie 0,1% praktijk 3% kans op zwangerschap
pi_34266655
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef MadMarco het volgende:

[..]

norrit, wahaha....
heeft ze nooit buikgriep? Gaf maar een voorbeeld.
Genoeg medicijnen die in combinatie met de pil, de pil onveilig maken.
pi_34266677
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef MadMarco het volgende:

[..]

norrit, wahaha....
Mag ik vragen naar je leeftijd ?
pi_34266697
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef paddy het volgende:
De pil (combinatiepil) Theorie 0,1% praktijk 3% kans op zwangerschap
Wat ik me bij de percentages af vraag. Wordt er 3 procent van de pilgebruikers zwanger? Wordt 3 procent van de vrouwen die de pil correct gebruiken en rekening houden met momenten waarop deze niet goed beschermt? Of is 3% van de pillen niet betrouwbaar? Als ik zie staan: De onbetrouwbaarheid van de pil is 3% wat betekent dat dan? Toch niet dat 1 op de 33 pillen niet werkt?
pi_34266720
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Mag ik vragen naar je leeftijd ?
Heb je daar ook al overheen gelezen
Volgens mij heb jij het topic helemaal niet gelezen
pi_34266742
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Wat ik me bij de percentages af vraag. Wordt er 3 procent van de pilgebruikers zwanger? Wordt 3 procent van de vrouwen die de pil correct gebruiken en rekening houden met momenten waarop deze niet goed beschermt? Of is 3% van de pillen niet betrouwbaar? Als ik zie staan: De onbetrouwbaarheid van de pil is 3% wat betekent dat dan? Toch niet dat 1 op de 33 pillen niet werkt?
Hahaha..nee, denk dat het met je lichaam te maken heeft.Maar zal je even de link geven;)
http://www.sexwoordenboek.nl/anticonceptie_veiligheid.html
pi_34266757
sexwoordenboek.nl

Laat ook maar
pi_34266818
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Tobbes het volgende:

[..]

volgens mij betekent het dat 97 % van het mannelijke zaad geen kans maakt , maar die overige 3 % eventueel kans maakt om te bevruchten.
pi_34266821
Niet dat dit topic ging over zwangerschappen, maar goed, als we ook nog moeten praten over de risico's op zwangerschap bij pilgebruik...

Als een vrouw netjes d'r pilletjes slikt is er niets aan de hand. Zwangerschappen komen door gebruikersfouten.

quote het zo;
quote:
De betrouwbaarheid van de pil neemt sterk af als je:

één of meer pillen vergeet. Tussen twee pillen mag nooit meer dan 36 uur zitten.
· de stopweek langer maakt dan 7 dagen.
· diarree hebt. Bij waterige diarree langer dan één dag moet je gewoon doorgaan met slikken, maar daarnaast condooms gebruiken. Is je maag weer hersteld, blijf dan nog 7 dagen condooms gebruiken.
· binnen vier uur na het innemen van de pil moet braken. Neem dan opnieuw een pil, maar wel uit een reserve strip. Bij langdurig braken (langer dan 4 uur) moet je t/m 7 dagen nadat je gestopt bent met braken condooms gebruiken.
· bepaalde geneesmiddelen slikt. Krijg je medicijnen voorgeschreven of koop je deze bij de apotheek, ga dan even na of deze inwerken op de pil (bijvoorbeeld door de bijsluiter goed te lezen) . Huisartsen vergeten je wel eens te waarschuwen.
^_
pi_34266833
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heb je daar ook al overheen gelezen
Volgens mij heb jij het topic helemaal niet gelezen
Heb wel gelezen dat die vraag eerder is gesteld, maar het antwoord lees ik dan zeker weer overheen, want zie hem nog niet staan
pi_34266866
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef MadMarco het volgende:
Niet dat dit topic ging over zwangerschappen, maar goed, als we ook nog moeten praten over de risico's op zwangerschap bij pilgebruik...

Als een vrouw netjes d'r pilletjes slikt is er niets aan de hand. Zwangerschappen komen door gebruikersfouten.

quote het zo;
[..]
Ik wil helemaal geen gelijk hebben. Vroeg het me alleen af, omdat ze zo huilde volgens jou.
pi_34266876
quote:
Ik acht mezelf wel volwassen. Ben bijna 20 jaar. Probleem is dat zei 17 jaar is, zelf onzeker is, en daarom geniet van alle aandacht die ze krijgt.
pi_34266883
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef bxie het volgende:

[..]

volgens mij betekent het dat 97 % van het mannelijke zaad geen kans maakt , maar die overige 3 % eventueel kans maakt om te bevruchten.
Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kind
pi_34266908
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:25 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen gelijk hebben. Vroeg het me alleen af, omdat ze zo huilde volgens jou.
Nou, zwanger is nu wel het laatste wat ze zou zijn.
^_
pi_34266909
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:20 schreef Tobbes het volgende:
sexwoordenboek.nl

Laat ook maar
Er zijn heel wat linkjes te vinden over de veiligheid van de pil hoor
Wilde het alleen niet uitsluiten, vanwege die huilbuien.
pi_34266923
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Nou, zwanger is nu wel het laatste wat ze zou zijn.
Ben ik blij voor haar.
pi_34266925
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef MadMarco het volgende:

dat komt echt onzeker over..

Wat zou ik doen...
There is no other!
pi_34266941
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Xennia het volgende:

[..]
Dank je.
pi_34266951
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben ik blij voor haar.
Ben blij voor mezelf. Zie jij jezelf al lopen met een kinderwagen? Ik zie het weleens, jonge stelletjes met een kind, echt geen gezicht.
^_
pi_34266973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kind
Hangt ervan hoe vaak je het per jaar doet.

Btw: Jij bent wel de laatste die over mijn posts kan gaan janken.
There is no other!
pi_34267004
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Ben blij voor mezelf. Zie jij jezelf al lopen met een kinderwagen? Ik zie het weleens, jonge stelletjes met een kind, echt geen gezicht.
Ik wel, maar niet op die leeftijd
pi_34267039
quote:

[..]

Moet je mij toch eens vertellen hoe je dit kan doen
9 maanden zwanger enzo
pi_34267047
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef paddy het volgende:

[..]

9 maanden zwanger enzo
Vriendinnen van Tobbes hebben altijd 3 baarmoeders.
^_
pi_34267064
Nou ik heb pagina 1 gelezenvan het topic maar ik neem aan dat je haar dus nog niet gesproken hebt...
als vrouw zijnde vind ik het nogal raar dat ze niet zegt waarom ze huilde ,
nu wil het ook wel eens zo zijn dat wij vrouwen vaak nog wat EXTRA aandacht willen en willen dat je 10 keer vraagt maar wat is er dan?
Vraag me niet waarom dat snap ik vanmezelf ook niet maar het is nou eenmaal zo.

Als mijn ex vroeg wat is er nou? ( en het ging om iets wat hij had gezegd ofzo wat me verdrietig had gemaakt ) dan zei ik de eerste paar keer automatisch : nee niks.....

vroegie niet lang genoeg door dan was ik nog verdrietiger wuahahah

Anyway , ik krijg niet de indruk dat jij haar niet genoeg aandacht geeft dus ik denk niet dat DAT het is.

Verder spring ik zelf ook altijd meteen achter de computer , al is het 1 minuut ff kijken wie er gepraat heeft op msn( verslaafde ), en mijn ex flikt het nu zelfs nog om op visite te komen en mn msn uit te tyfen ( en wel eerst lezennatuurlijk he ) zodat ik er niet meer bij kan.

Msn HOEFT dus niks ergs te zijn , verder heb ik ook een aantal vrienden die de hele tijd hey schatje en hey baby en hey liefie enzo naar mij smssen, dat zijn voor mij mijn mannelijke vrienden die mij opbeuren met zo een sms, en NEE daar heb ik NOOIt wat mee gehad,of gezoen o.i.d. dat zijn puur vrienden, dus die smssen HOEVEN ook niks te betekenen,

Maar toch zou ik het zelf niet leuk vinden al ik een vriend zou hebben en die krijgt dat soort dingen van andere meiden, mischien omdat ik vanmezelf weet dat het niks betekent voor mij en van een ander weetje dat nooit zeker.

Wat me bij jouw verhaal wel aan het twijvelen maakt is dat vreemdgaan van haar en als ik het goed begrepen heb smst ze dus nog steeds metdie gozer.

Ik ben zelf denk ik ook zoals jij , het is makkelijk om te zeggen van ja je moet een beetje agressieve roptreden maar ik ben ook zoiemand die zich zoveel mogelijk in de ander verplaatst en rekening houdt met de ander voordat ik ga gille ( en ondertusse ben je ongelukkig)
maar zo wordt er ook makkelijk over je heen gelopen.

Voorbeeldje over hoe paranoia je kan worden en hoe simpel het op te lossen is:

Ik was gezellig in de stad met mijn toenmalige vriend,Komtie een kerel tegen, zown figuur waarvan je aan zn kop ziet dattie elke avond in de kroeg hangt en aan de lopende band vreemdgaat en zn trouwring af doet.

Ik word streng verzocht om door te lopen.

1. ik ben beledigd ( schaam je je voor mij ? )
2. nee je schaamt je niet ik mag die man zeker niet kennen want je wil nog lekker vrouwen jagen met hem zeker he.

Uiteindelijk gewoon gezegd waarom mocht ik die man niet spreken?

antw. Omdat ik jou niet aan mannen gaan voorstellen die weten dat jij mijn vriendin bent en doodleuk aan me vragen of ze een keer over je heen mogen.

SIM-PEL.

okeeee en nu mn uiteindelijke punt: vraag het toch maar, val dr niet aan,vertel gewoon rustig wat je niet snapt, en voorjet weet is alles weer bij het oude.
pi_34267076
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:36 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Vriendinnen van Tobbes hebben altijd 3 baarmoeders.
Eerst het probleem oplossen, dan lol maken. Dus nu nokken daarmee en ga bedenken hoe je je vriendin duidelijk kunt maken dat haar gedrag niet langer gaat werken voor jullie relatie.
There is no other!
pi_34267107
quote:

[..]

hmmmmmm das een goeie.....dan zeg ik oke vergeet wat ik net zei.....3% staat voor 3 % van de vrouwen over de hele wereld die de pil slikken , die worden zwanger.

nu jij weer
pi_34267130
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Handschoen het volgende:
Een hint: Schrijf het op. Pak een pen an papier en schrijf het allemaal op. Zo heb je rustig de tijd om na te dneken over wat je wil gaan zeggen, en kan je ook meteen jou verhaal (je verdediging waarom je dat denk kan je het noemen) vertellen. Laat het er lezen op een rustig moment en kijken wat ze zegt...
Een hele goede raad eigenlijk.Je vergeet dan ook niets, zodat je achteraf nog met vragen zit.
pi_34267139
Ik heb toch al verteld dat ik haar vanavond heb gesproken. Kijk maar een pagina terug.
^_
pi_34267157
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:42 schreef MadMarco het volgende:
Ik heb toch al verteld dat ik haar vanavond heb gesproken. Kijk maar een pagina terug.
sorry.
pi_34267159
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef bxie het volgende:

[..]

sorry.
voor niks heel verhaal getyped
pi_34267206
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef bxie het volgende:

[..]

sorry.
Nee, ik vind het wel aardig dat jij je eigen verhaaltje hebt geschreven. Mensen kunnen trouwens wel lachen om dit topic, maar ik weet zeker dat er op dit moment duizenden mensen zijn die twijfelen aan hun relatie, ik heb het alleen verwoord, en zei blijven er waarschijnlijk mee zitten.

Maar het is inderdaad helemaal niet erg als je iemand voor jezelf wilt houden. Jou vriend deed dit, en zo ben ik ook wel. Zo lang je elkaar genoeg vrijheid geeft mag dat best.
^_
pi_34267212
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Eerst het probleem oplossen, dan lol maken. Dus nu nokken daarmee en ga bedenken hoe je je vriendin duidelijk kunt maken dat haar gedrag niet langer gaat werken voor jullie relatie.
Misschien juist wel even goed voor hem
pi_34267258
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Misschien juist wel even goed voor hem
hehe. Ik heb het zelf druk zat met mijn opleiding en andere sociale contacten.
^_
  vrijdag 20 januari 2006 @ 02:55:57 #194
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_34267301
Hoi Madmarco,
Ik heb alle pagina's gelezen, en er zitten best goede tips van mensen bij, waar je misschien wat mee kan. Het enige wat ik wil toevoegen is luister goed naar jezelf en je vriendin. Want jullie beiden kennen elkaar het beste. Dan komt de oplossing vanzelf.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef MadMarco het volgende:

is een dag niet geleeft
pi_34267323
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:

[..]

hehe. Ik heb het zelf druk zat met mijn opleiding en andere sociale contacten.
Leg het daar dan eens aan voor.
En misschien eens opschrijven wat je wilt zeggen, want je bent nu ook al enkele vragen vergeten, waar je het antwoord wel op wilde weten.
pi_34267387
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Leg het daar dan eens aan voor.
En misschien eens opschrijven wat je wilt zeggen, want je bent nu ook al enkele vragen vergeten, waar je het antwoord wel op wilde weten.
zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-test K voel me gezond, zie geen vreemde dingen he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...

Ik ga lekker slapen, ajuus allemaal

[ Bericht 7% gewijzigd door MadMarco op 20-01-2006 03:09:09 ]
^_
pi_34267487
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:

[..]

zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-test K voel me gezond, zie geen vreemde dingen he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...

Huh? Soa? Heb ik nu weer iets gemist? Ik doelde gewoon op raad vragen.Heb het al helemaal niet over ziektes
Slaap lekker dan.
Sterkte nog.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 20-01-2006 03:23:35 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:10:15 #198
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_34269023
quote:
Ze is trouwens geen gold-digger
Wtf is nou een gold-digger?
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_34269034
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef paddy het volgende:

[..]

9 maanden zwanger enzo
Un drieling?
Make The Floor Burn!
pi_34269284
@ MadMarco

Je helpt jezelf alleen maar naar de klote zo... en die twijfel zal altijd bij je blijven..." is ze weer (!) vreemd gegaan???"

Als je haar niet vertrouwd dan zal het nooit wat worden....
pi_34269973
quote:

[..]

Gewoon kop in het zand steken, dan is het er ook niet

Deze meid gaat je niet gelukkig maken, maar goed als jij zo eigenwijs wilt zijn... Hou ons op de hoogte dan maar
pi_34270382
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:10 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Wtf is nou een gold-digger?
kerel: I have money!
wijf: I love u!!!!! *benen open*
pi_34271485
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:40 schreef bxie het volgende:

[..]

hmmmmmm das een goeie.....dan zeg ik oke vergeet wat ik net zei.....3% staat voor 3 % van de vrouwen over de hele wereld die de pil slikken , die worden zwanger.

nu jij weer
Maar gaat het dan om een pnce-in-a-lifetime-ongewenste-zwangerschap. Of om structureel disfunctioneren van de pil?

En ligt het aan de pil? Of aan de gebruiker?
pi_34274964
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:11 schreef Pilldriver het volgende:

[..]

Un drieling?
Ja, maar denk alleen dat ze zwangerschappen bedoelde.
Dat zou mij aan me nooit niet lukken

Hij vult wel gauw iets voor een ander in trouwens
Nou ja, hoop voor hem dat het goed afloopt.
pi_34275040
Pfff dump haar, maar voordat je haar dumpt neuk je haar goed en zorg je dat je vrienden ook aan hun trekken komen, want zo is ze nou ook wel he.

Gooz WORD WAKKER en trap niet in mooie praatjes, doorzoek alles van haar, zoek alles uit, je word in de zeik genomen
pi_34275063
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar gaat het dan om een pnce-in-a-lifetime-ongewenste-zwangerschap. Of om structureel disfunctioneren van de pil?

En ligt het aan de pil? Of aan de gebruiker?
Denk beide.
pi_34275478
Ze is een verassing voor je aan het bedenken. Je krijgt een cadeau en die jongen helpt haar met uitzoeken daarom moet het geheimzinnig
pi_34275661
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:06 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ze is een verassing voor je aan het bedenken. Je krijgt een cadeau en die jongen helpt haar met uitzoeken daarom moet het geheimzinnig

De verrassing is het bekendmaken van haar favo standje??
pi_34275770
beide??
Op vrijdag 20 januari 2006 12:55 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk beide.
Dus de kans dat je; wanneer je de gemiddelde pil-gebruikster bent; eens in je leven zwanger wordt is 3 procent?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:18:30 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34275871
On topic dus maar weer!
pi_34276518
Damn wat een verhaal.. Zit ze je niet gewoon een beetje te testen ?
Beetje op zoek naar iemand die wat meer ruggegraat toont??
Wat vinden de vrouwelijke fokkers van dit id?
Dat ze stiekem iemand zoekt die meer voor haar vecht?
Sterkte dude!
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
pi_34277700
1. houd op te luisteren naar wat er uit haar mond komt, het is een vrouw! Kijk naar de lichaamstaal en emoties die er overkomen als je vraagt wat er is, your gut will usually be right.
2. ze is een vrouw, (zie punt 1) en wil een vent, geen lief en aardig geitenwollensokken watje. Laat je niet inpakken of gek maken door haar. Wat ze met andere kerels uitspookt hoeft jou niet te boeien want die zijn toch allemaal lang niet zo gaaf als jij (and let het know this). Als je gewoon zorgt dat ze zich goed voelt als jij bij haar bent en haar minstens 3 keer per week een stevige beurt geeft heeft sowieso geen enkele andere penis een kans.

NIET voor haar gaan vechten of ladingen moeite gaan doen, dat geeft haar alleen maar het gevoel dat jij al "binnen" bent en dat ze haar aandacht beter aan die andere gozer kan besteden om zo zelf de keus te hebben wie ze wil.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_34278433
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Musketeer het volgende:
1. houd op te luisteren naar wat er uit haar mond komt, het is een vrouw! Kijk naar de lichaamstaal en emoties die er overkomen als je vraagt wat er is, your gut will usually be right.
2. ze is een vrouw, (zie punt 1) en wil een vent, geen lief en aardig geitenwollensokken watje. Laat je niet inpakken of gek maken door haar. Wat ze met andere kerels uitspookt hoeft jou niet te boeien want die zijn toch allemaal lang niet zo gaaf als jij (and let het know this). Als je gewoon zorgt dat ze zich goed voelt als jij bij haar bent en haar minstens 3 keer per week een stevige beurt geeft heeft sowieso geen enkele andere penis een kans.

NIET voor haar gaan vechten of ladingen moeite gaan doen, dat geeft haar alleen maar het gevoel dat jij al "binnen" bent en dat ze haar aandacht beter aan die andere gozer kan besteden om zo zelf de keus te hebben wie ze wil.
Je hebt meerdere soorten vrouwen, zoals je ook meerdere soorten mannen hebt.
Dit is een meisje, die blijkbaar nog heel vatbaar voor aandacht is (net als veel jongens dit zijn)
Geef een man complimenten, en ze vliegen voor je...Geef een vrouw complimenten, en ze vliegen voor je...snap je waar ik op doel?
Ik zou never nooit een man willen die hard en egoïstisch is, dus voor elke vrouw/ man gelden andere regels.
Generaliseren kan alleen wanneer een vrouw ongesteld is. Tenminste, ik ken geen vrouw die zich tijdens die dagen happy voelt
pi_34278990
mwah vrouwen vliegen alleen voor complimenten als ze mondjesmaat worden toegediend en op een semi-plagerige/dubbelzinnige manier.

Het gaat om het gevoel dat ze jou niet vast aan dr hengeltje heeft, zodat ze nog een uitdaging heeft , onzeker is en moeite moet doen, en daarom de hele tijd aan jou zit te denken. Veel complimenten en bevestiging geven haar juist dit gevoel van zekerheid wel.

Te veel geslijm/complimenten is een major turnoff, misschien vindt ze het wel erg fijn om te horen en ga je 1 stapje onmoog op de nice guys scale, maar dat betekent niet dat ze er geil/aangetrokken tot jou door wordt/blijft en dat besluit uiteindelijk of ze er vandoor gaat met een andere vent, niet of ze jou aardiger vindt dan hij.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
pi_34282470
Kappen dus met die off topic non discussie.

[ Bericht 92% gewijzigd door Copycat op 20-01-2006 16:28:37 ]
pi_34282568
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dus de kans dat je; wanneer je de gemiddelde pil-gebruikster bent; eens in je leven zwanger wordt is 3 procent?
als je hem goed slikt wel ja

doe maar weer ontopic want mod gaat boos worden
pi_34282707
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Rubbadubba het volgende:
Pfff dump haar, maar voordat je haar dumpt neuk je haar goed en zorg je dat je vrienden ook aan hun trekken komen, want zo is ze nou ook wel he.

Gooz WORD WAKKER en trap niet in mooie praatjes, doorzoek alles van haar, zoek alles uit, je word in de zeik genomen
Hoe? Ik ga echt niet al dr sms lezen . Natuurlijk zou ik het fijn vinden om te doen, maar ik vind dat gewoon inbreuk op privacy. Zij zegt dat die andere gasten niets voor haar betekenen. Ik kan haar geloven of niet, en daar zit ik nu te twijfelen. Maar ik zal wel niet zoveel zeggen komende dagen, dan kan ze eens goed nadenenken over de dingen die ik gisteren tegen haar zei, en hoe al die gebeurtenissen voor mij overkomen als dubieus, terwijl zij zegt dat het dus niets betekent.
^_
pi_34282733
toch denk ik dat de meeste vrouwen uiteindelijk voor iemand gaan die lief is maar die wel laat zien dat hij een kerel is , dus hij moet wel naar je luisteren maar als hij boos is is het een monster en een lompe zak , en daar kan je dan weer lekker tegen je vriendinnne over klagen, maar iemand die alleen maar lief lief lief lief lief is de heeeele tijd , dat vinden we ( IK iig. ) niet echt spannend nee...

en zoals ik al eerde rheb gezegd vaak zijn dit soort dingen zoooo makkelijk op te lossen door gewoon heel simpel rustig te vragen wat er toen en toen was.....dus het ook eerst ff laten rusten...ik weet dat je haar al gesproken hebt maar ik bedoel dat ik vind dat dat met alles zo is
pi_34283099
Oh natuurlijk willen vrouwen een man. Een man is iemand die zijn verantwoordelijkheden kent, ambities heeft en dus weet waar hij naartoe wilt in zijn leven. Twijfelen doet hij niet. Da's wat mij betreft de definitie van "man" Maar wat is lief, ik ben niet alleen lief. Heb nog niet tegen haar geschreeuwd, maar mn boze gezicht heeft ze al vast wel eens gezien. Goedkeuring bij vrouwen zoeken doe ik niet. Ik maak niet veel complimenten, en als ik het wel doe is het er één, en voor de rest van het gesprek niet meer.

Maar ik denk ook dat de oplossing 'tijd' en 'praten' is. in principe is datgene wat ik gisteren tegen haar zei niet zo gek, het was een uiting van ingevingen die ze mij de laatste maanden had gegeven. Eigenlijk was het dus gewoon een gesprek om te kunnen kijken of de basis van de relatie goed was.

Maar ik kan nu wel blijven reageren. Het is gewoon even afwachten, heb voor nu wel even genoeg gezegd vind ik.
^_
pi_34283373
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef MadMarco het volgende:

[..]

DUMPEN...maar dat wou je niet horen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34283619
seriously, fuck lief... vrouwen verlaten lieve mannen na een tijdje, weliswaar met pijn in hun hart maar ze peren hem wel.

vrouwen denken en maken zichzelf wijs dat ze een lieve vent willen, maar vrouwen blijven bij de kerel waarmee ze neuken, en ze neuken met kerels die status hebben en waar ze aantrekkingskracht voor voelen, en lief zijn is voor die beide factoren eerder negatief dan positief. Een derde belangrijke factor is vertrouwen, daarbij zou lief zijn een rol kunnen spelen maar t gaat ook prima zonder.

Maja 3 miljard stuks op de planeet, allemaal verschillend, misschien is die van jou anders
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:01:51 #224
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_34283688
quote:

[..]

En geen duetten met Lange Frans meer doen.
Idd, algemeen bekend dat kimo er totaal overheengelopen is...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_34284577
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Musketeer het volgende:
mwah vrouwen vliegen alleen voor complimenten als ze mondjesmaat worden toegediend en op een semi-plagerige/dubbelzinnige manier.

Het gaat om het gevoel dat ze jou niet vast aan dr hengeltje heeft, zodat ze nog een uitdaging heeft , onzeker is en moeite moet doen, en daarom de hele tijd aan jou zit te denken. Veel complimenten en bevestiging geven haar juist dit gevoel van zekerheid wel.

Te veel geslijm/complimenten is een major turnoff, misschien vindt ze het wel erg fijn om te horen en ga je 1 stapje onmoog op de nice guys scale, maar dat betekent niet dat ze er geil/aangetrokken tot jou door wordt/blijft en dat besluit uiteindelijk of ze er vandoor gaat met een andere vent, niet of ze jou aardiger vindt dan hij.
Ben ik het dus niet mee eens,
Wanneer ik doorlopend moet gaan denken wil hij me nog wel, verdwijnt mijn gevoel voor hem, en zoek ik het ergens anders.Heb geen zin in dat tijdrovende gedraai.
Ik besteed die tijd liever aan lol maken met mijn vriend
pi_34284762
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben ik het dus niet mee eens,
Wanneer ik doorlopend moet gaan denken wil hij me nog wel, verdwijnt mijn gevoel voor hem, en zoek ik het ergens anders.Heb geen zin in dat tijdrovende gedraai.
Ik besteed die tijd liever aan lol maken met mijn vriend
Maar als hij elke dag bevestiging moet geven dat hij van je houdt en super graag bij je wilt zijn komt dat ook over alsof hij tja... niets beters heeft te doen ofzo. Alsof iemand de hele tijd tegen je aanleunt, en dat wordt op een gegeven moment ook irritant. Ik vergelijk het maar met het geven van veel cadeau's (wordt op een gegeven moment niet meer gewaardeerd) en het geven van zo nu en dan één cadeautje (dat krijgt waardering)
^_
pi_34286599
quote:

[..]
K heb eigenlijk echt geen zin in soa-test K voel me gezond, zie geen vreemde dingen he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...
Mwa, voordeel voor jou is zo wel dat als je dan chlamydia te pakken hebt, je over 5 jaar je nooit meer zorgen hoeft te maken op onverwachte zwangerschappen. Nadeel, je krijgt ook niet meer te maken met verwachte zwangerschappen.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef Musketeer het volgende:
*verhaal*
pi_34287645
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef Sade het volgende:

[..]

Mwa, voordeel voor jou is zo wel dat als je dan chlamydia te pakken hebt, je over 5 jaar je nooit meer zorgen hoeft te maken op onverwachte zwangerschappen. Nadeel, je krijgt ook niet meer te maken met verwachte zwangerschappen.
[..]

Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen) Haar ouders vonden het trouwens ook al helemaal geen probleem dat ik na 2 maandjes bij haar bleef slapen, dus wat dat betreft is het allemaal erg soepeltjes.

edit//

mmh... soa-test vond ze geen probleem. Dus dat gaan we dan binnenkort maar eens doen. Krijg het alleen al spaans benauwd als ik die verhalen lees over wattenstaafjes...

[ Bericht 10% gewijzigd door MadMarco op 20-01-2006 20:31:49 (edit) ]
^_
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:12:03 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34291508
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen) Haar ouders vonden het trouwens ook al helemaal geen probleem dat ik na 2 maandjes bij haar bleef slapen, dus wat dat betreft is het allemaal erg soepeltjes.

edit//

mmh... soa-test vond ze geen probleem. Dus dat gaan we dan binnenkort maar eens doen. Krijg het alleen al spaans benauwd als ik die verhalen lees over wattenstaafjes...
Maak je maar niet te druk, de kans dat je wat hebt opgelopen is uitermate klein, is wel goed om een test te doen dan weet je dat tenminste zeker
pi_34296973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maak je maar niet te druk, de kans dat je wat hebt opgelopen is uitermate klein, is wel goed om een test te doen dan weet je dat tenminste zeker
oh...

ik lees die reacties van mensen die meteen over testen beginnen. Maar het risico is dus klein? Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
^_
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:09:57 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34297409
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef MadMarco het volgende:
Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
En je lul is er niet afgevallen?
Dan zit het honderd procent zeker helemaal okay!

Laat je nu gewoon testen. Er zal wel niets aan de hand zijn, maar dan weet je het iig echt 100% zeker.
pi_34297464
quote:

[..]

oh...

ik lees die reacties van mensen die meteen over testen beginnen. Maar het risico is dus klein? Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
Chlamydia is niet voor niets de meest voorkomende soa. Namelijk omdat je er niets van merkt; geen schilfertjes, jeuk, rode huid, afscheiding of wat dan ook. Echter, als je er niets aan doet, is de kans heel groot dat je onvruchtbaar wordt.

En je hoeft helemaal niets te zeggen tegen haar ouders. Je kunt naar de GGD gaan bijvoorbeeld. Daar vragen ze niet naar je naam, alleen je initialen en geboortedatum en bovendien is het gratis. En net als andere dokters e.d. hebben ze gewoon zwijgplicht, dus er is geen mogelijkheid voor ze om daarachter te komen.

En top van je vriendin dat ze samen een test wil doen!

Hoe het voelt voor een man om een soatest te ondergaan, kan ik je helaas niet vertellen. Maar ja, een beetje pijn (ze hakken hem er niet af ) is het wel waard denk ik.
pi_34300568
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen)
Alweer die ouders, dat je daar uberhaupt een gedachte aan spendeert. Natuurlijk vertel je zoiets niet aan ouders, het is iets tussen jullie en ouders willen zoiets eigenlijk helemaal niet weten. Of weet jij soms alle ins en outs van het seksleven van je ouders? Brr
pi_34300721
quote:

[..]

oh...

Dan is er vast niks aan de hand, aangezien een zeer veelvoorkomend verschijnsel bij chlamydia is dat de patient een sterk verminderd vermogen tot traplopen ervaart.

[ Bericht 1% gewijzigd door nozem op 21-01-2006 02:38:33 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 03:27:20 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34301620
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef Sade het volgende:

[..]

Chlamydia is niet voor niets de meest voorkomende soa. Namelijk omdat je er niets van merkt; geen schilfertjes, jeuk, rode huid, afscheiding of wat dan ook. Echter, als je er niets aan doet, is de kans heel groot dat je onvruchtbaar wordt.

En je hoeft helemaal niets te zeggen tegen haar ouders. Je kunt naar de GGD gaan bijvoorbeeld. Daar vragen ze niet naar je naam, alleen je initialen en geboortedatum en bovendien is het gratis. En net als andere dokters e.d. hebben ze gewoon zwijgplicht, dus er is geen mogelijkheid voor ze om daarachter te komen.

En top van je vriendin dat ze samen een test wil doen!

Hoe het voelt voor een man om een soatest te ondergaan, kan ik je helaas niet vertellen. Maar ja, een beetje pijn (ze hakken hem er niet af ) is het wel waard denk ik.
Het doet helemaal geen pijn, en met dat wattenstaafje/stokje, voor dat je in de gaten hebt wat ze gaan doen is het al gebeurt. En bloedprikken heeft iedereen toch weleens gedaan lijkt me.
pi_34309383
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 02:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alweer die ouders, dat je daar uberhaupt een gedachte aan spendeert. Natuurlijk vertel je zoiets niet aan ouders, het is iets tussen jullie en ouders willen zoiets eigenlijk helemaal niet weten. Of weet jij soms alle ins en outs van het seksleven van je ouders? Brr
Ze is close met die ouders. Ze zitten soms erg op haar lip, daarom zeg ik dat. Natuurlijk hoeven die ouders niets te weten, dat doen ze ook niet veel over ons. Dingen tussen haar en mij zijn ook voor ons, dat vind ik zelf net zo goed.
^_
pi_34314424
Ze heeft een neukerdje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34328716
begin van einde zoals ik al zei: en ook dat ik het ook had. ja nu is het dus inderdaad uit...
pi_34329079
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef MadMarco het volgende:
Twee dagen geleden was ik met haar op stap, en toen deed ze...tja...anders. 's avonds zaten we samen op de bank, begon ze opeens een beetje te huilen, zo heel stiekem met haar hoofd op mn schouder, hopend dat ik het niet zou merken. Ik vroeg haar wat er was, maar nee... er was niets. k dacht: mmh, ze is blij om bij me te zijn. Ik heb meerdere keren gevraagd vanwaar die traantjes. Nee, ze was niet blij vertelde ze. Ik kom er alleen maar uithalen dat ze het ergen moeilijk mee had. Meteen moest ik terugdenken aan dat gespannen gezicht van haar die middag

..voor mensen beginnen met "dumpen", bedenk wel dat het voor mij ook niet zeker is wat ze allemaal denkt. Ik ga dat echt niet allemaal vragen, dat komt echt onzeker over..

Wat zou ik doen...
ik denk dat ze is vreemd gegaan, als meisjes zo opeens beginnen te huilen, dan krijgen ze last van hun geweten en misschien beseft ze op dat moment dat ze heel dom is geweest.(dit is tenminste het geen wat ik ooit ervaren had).
dus de kans op dumpen/niet dumpen is precies 50%, het kan van zoveel factoren afhangen, daarvoor zouden we veel meer background nfo moet hebben. Maar aan de andere kant de relatie is vet kort, en als er dan al zulke grote dingen gebeuren in een korte relatie, schiet dat ook niet op.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34330716
Ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt zeg.

Nu gaat ze opeens uit zonder mij, ze kreeg een sms van een vriendin of ze meeging...
Maar aan de andere kant krijg ik wel "kusjes" "wil je kusjes geven" "wil je morgen graag zien" etc.

Men, ben ik nou té achterdochtig of speelt ze een bizar spelletje met me...Stelt het niets voor en ben ik zelf echt diegene die spoken ziet?

Ik weet t niet meer, ga morgen maar eens kijken wat dat sms'je echt van die vriendin kwam zoals ze zelf zegt. Zal wel wat vragen over die tent en de mensen waarmee ze was stellen. Als dat sms'je van een jongen af komt kan ze t schudden, want dan liegt ze de boel dus gewoon bij elkaar.

Is het trouwens erg als je sms'jes van elkaar leest? Wat vinden anderen hiervan? Ik zou het geen probleem vinden als ze dat bij mij deed, ik heb niets te verbergen.

[ Bericht 13% gewijzigd door MadMarco op 22-01-2006 00:20:05 ]
^_
pi_34331020
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:10 schreef MadMarco het volgende:
Ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt zeg.

Nu gaat ze opeens uit zonder mij, ze kreeg een sms van een vriendin of ze meeging...
Maar aan de andere kant krijg ik wel "kusjes" "wil je kusjes geven" "wil je morgen graag zien" etc.

Men, ben ik nou té achterdochtig of speelt ze een bizar spelletje met me...

Ik weet t niet meer, ga morgen maar eens kijken wat dat sms'je echt van die vriendin kwam zoals ze zelf zegt. Als het van een jongen af komt kan ze t schudden, want dan liegt ze de boel dus gewoon bij elkaar.

Is het trouwens erg als je sms'jes van elkaar leest? Als je een relatie met elkaar hebt mag dat toch wel? Ik zou het geen probleem vinden als ze dat bij mij deed, ik heb niets te verbergen.
Je hebt wel wat te verbergen. Namelijk dat je haar smsjes leest.
pi_34331072
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je hebt wel wat te verbergen. Namelijk dat je haar smsjes leest.
Nee, ik heb dat nog niet gedaan. Ik bedoelde: zou dat erg zijn als ik dat aan haar zou vragen. wat vinden jullie daarvan. Kan opzich ook wel weer begrijpen dat sms'jes lezen door sommigen als het toppunt van wantrouwen wordt beschouwd, dus of het zo'n goed idee is... Maar als een gesprek vooraf erg veel vragen en geheimzinnigheid met zich meebrengt, waarom ook niet dan...

Ik ga echt niet door iemand privedingen spitten als ik geen toestemming heb, laat dat duidelijk zijn.
^_
pi_34331729
smsjes lezen doe je in het bijzijn van de ander, niet stiekem.
Gewoon die telefoon pakken , als diegene niks te verbergen heeft (zoals ik ) dan boeit het die gene geen reet of je hem pakt of niet.

Je zal hooguit een opmerking krijgen van hej das mijn telefoon, en dan zeg je gewoon "ja en ik ben jou vriend"

vervolgens pak je je eigen telefoon en geef je die aan haar.

Als ze wat te verbergen heeft zie je dat meteen aan dr kop op het moment dat jij die telefoon pakt.

Hoe doet ze eigenlijk met haar telefoon? steeds naast zich? in dr tasje?

Mijn ex liet em altijd rondslingeren waardoor ik niet eens te behoefte had om te kijken.
Als jij een uur gaat douchen en steeds je telefoon naast mij laat liggen heb ik geen behoefte om erin te kijken, snap je mn punt?

Zelfs al ga je niet echt kijken, gewoon die telefoon pakken en naar haar reactie kijken, weet zij veel mischien wou je wel gewoon een spelletje spelen op haar telefoon......

Gezichten spreken boekdelen
pi_34333477
thanx bxie, goed idee.

Ze zegt zelf ook dat ze niets heeft te verbergen. Kan me alleen wel voorstellen dat ze op den duur gek gaat worden van mijn wantrouwen.
^_
pi_34333635
Ze heeft een deurtje open, heel wijd.
Zodra er iets 'beters' langskomt, is ze weg. Bespaar jezelf de vernedering en dump haar.
Dat is misschien ook een keer goed voor haar: ws. is ze altijd verwend en aanbeden door mannen en is zij degene die de relatie altijd verbreekt.
pi_34333852
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze heeft een deurtje open, heel wijd.
Zodra er iets 'beters' langskomt, is ze weg. Bespaar jezelf de vernedering en dump haar.
Dat is misschien ook een keer goed voor haar: ws. is ze altijd verwend en aanbeden door mannen en is zij degene die de relatie altijd verbreekt.
Tja, en da's waar het lastig wordt. Misschien is ze wél eerlijk, en ben ik toch echt te achterdochtig geweest. Dan heb ik een eerlijk meisje gedumpt om eigen achterdocht... Het enige wat ik haar écht kan verwijten is dat ze een keer is vreemdgegaan in een vorige relatie. Nou was dat ook eigenlijk de reden waarom mijn achterdochtige kijk op sommige dingen begon. Natuurlijk hoeft ze niet nog een keer vreemd te gaan, misschien was het één en dan nooit meer. Maar juist als iemand zo kort geleden zoiets heeft gedaan ga je bang zijn voor herhaling, zelfs wanneer de relatie er op dat moment goed uitziet. Je krijgt gewoon meteen het gevoel dat iemand vreemd zal gaan als het een keer niet zo lekker gaat met de relatie. En van die gedachte ga je zelf neerslachtig doen enzo. Wat ik nu zeg lijkt me helemaal geen rare beredenering. Als je vast wilt ipv scharrel dan is dat hoe je gaat denken.

[ Bericht 22% gewijzigd door MadMarco op 22-01-2006 02:08:14 ]
^_
pi_34333923
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb, maar vaak is het zo dat als je het idee hebt dat er iets niet klopt, dat ook zo is...
pi_34334039
MadMarco hoe oud ben jij eigenlijk?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34334133
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:05 schreef JohnDope het volgende:
MadMarco hoe oud ben jij eigenlijk?
Heb ik al gezegd. Ik word over een paar weken 20.
^_
pi_34334153
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Heb ik al gezegd. Ik word over een paar weken 20.
ok solly had ik niet gelezen...
pi_34334387
Je bent al de 5e die het vraagt. Je vraagt het, en je zegt ok. Waarom vindt jij leeftijd zo belangrijk?
^_
pi_34334564
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:20 schreef MadMarco het volgende:
Je bent al de 5e die het vraagt. Je vraagt het, en je zegt ok. Waarom vindt jij leeftijd zo belangrijk?
ja vind ik zeker belangrijk, kijk als je al dik in de 20 was geweest, had ik je gedrag apart gevonden, nu niet.
Neem maar van mij aan dat als ze stiekem een traantje wegpinkt wanneer ze op je schouder ligt, dat ze iets op haar geweten heeft en daar moet je haar morgen mee confronteren.
pi_34334607
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ja vind ik zeker belangrijk, kijk als je al dik in de 20 was geweest, had ik je gedrag apart gevonden, nu niet.
Als ik dik in de 20 was had ik waarschijnlijk ook wel wat minder geduld wat betreft relaties. Kan me wel voorstellen dat je met >25 echt geen zin meer hebt in dit soort zaken, dan is het gewoon meteen klaar.

Als je allebei 15 bent vind ik het trouwens vreemd. Maar ik vind mezelf volwassen, al hoef je het helemaal niet met me eens te zijn. Ik lees in dat andere topic dingen over hotmailadressen hacken, pc's kraken whatever. Dát is pas kinderachtig vind ik. Ja, natuurlijk werkt het wel, maar dat soort middelen zou ik echt niet gebruiken.
^_
pi_34334683
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:30 schreef JohnDope het volgende:

Neem maar van mij aan dat als ze stiekem een traantje wegpinkt wanneer ze op je schouder ligt, dat ze iets op haar geweten heeft en daar moet je haar morgen mee confronteren.
Deed ze vorige keer ook, toen kwam er die dag daarna uit dat ze gewoon verdrietig was... (ja idd, dacht zelf ook iets met reclame's en puppy's) er kwam nog gehuil bij kijken, en uiteindelijk moest ik voor mezelf maar de conclusie trekken dat ik degene was die overhaast conclusies trok.
^_
pi_34334787
keej dan, nou je weet wat je te doen staat, ik heb te weinig info, maar als ze stiekem dat traantje wegpinkte vanwege een slecht geweten, dan is dat sowieso een pluspuntje in haar voordeel.
Er is 1 spreekwoord: je moet nooit oude schoenen weggooien voor dat je nieuwe hebt
pi_34335112
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef JohnDope het volgende:
keej dan, nou je weet wat je te doen staat, ik heb te weinig info, maar als ze stiekem dat traantje wegpinkte vanwege een slecht geweten, dan is dat sowieso een pluspuntje in haar voordeel.
Er is 1 spreekwoord: je moet nooit oude schoenen weggooien voor dat je nieuwe hebt
Waarom is dat een pluspunt dan? Lijkt me eerder dat ze mij dan aanleiding geeft voor vragen, en als je iets verbergt wil je dat toch niet?
^_
  zondag 22 januari 2006 @ 03:25:51 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34335197
Marco, ik heb toch een beetje de indruk dat je vriendin je een beetje aan het gek maken is. Je moet je wat onafhankelijker van haar opstellen, je eigen dingen gaan doen, ze houdt niet veel rekening met jou dus dat hoef jij ook niet met haar te doen. Als zij achter jou aan gaat lopen in plaats van andersom weet je of zij ook wat om jullie relatie geeft.
pi_34335259
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:25 schreef Tarado het volgende:
Marco, ik heb toch een beetje de indruk dat je vriendin je een beetje aan het gek maken is. Je moet je wat onafhankelijker van haar opstellen, je eigen dingen gaan doen, ze houdt niet veel rekening met jou dus dat hoef jij ook niet met haar te doen. Als zij achter jou aan gaat lopen in plaats van andersom weet je of zij ook wat om jullie relatie geeft.
Klopt ook. Ik weet ook wel dat ze me af en toe test. Soms maakt ze een opmerking over iemand op tv die ze geweldig vindt ofzo, en dan weet ik dat ze er gewoon van geniet om dat te zeggen omdat ze me graag jaloers wil maken. Naar mijn weten doen alle vrouwen dit en ik reageer dan altijd maar met een smile. Kan haar ook jaloers maken, en dan krijg ik soms ook geïrriteerde antwoorden terug.

Maar wat is teveel achter haar aan lopen? Ik zie haar een paar keer per week. Ik praat met haar op msn. Ze weet zelf ook wel dat ik veel vrienden heb, ik vaak word meegevraagd naar cafe's en concerten, ik het druk heb met mijn opleiding. Speel al jaren gitaar, doe af en toe jamsessies etc.

Afhankelijk ben ik niet, als ze een spelletje met me speelt dan hoef ik haar nooit meer te spreken, en verbreek ik elk contact, dat weet ze zelf ook. Ik vind mijn tijd veel te kostbaar. En ik geloof sowieso al niet in vrienden blijven, dat werkt toch niet heb ik al eens gemerkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door MadMarco op 22-01-2006 03:42:56 ]
^_
pi_34335388
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:34 schreef MadMarco het volgende:

[..]

...Soms maakt ze een opmerking over iemand op tv die ze geweldig vindt ofzo, en dan weet ik dat ze er gewoon van geniet om dat te zeggen omdat ze me graag jaloers wil maken. Naar mijn weten doen alle vrouwen dit en ik reageer dan altijd maar met een smile. Kan haar ook jaloers maken, en dan krijg ik soms ook geïrriteerde antwoorden terug.
Hier zie ik toch wel een beetje in probleem in je relatie. Het komt op mij over alsof jullie een strijd leveren "tegen" elkaar ipv te leven met elkaar.

Je kunt je beter afvragen of je DAT wel is wat je wilt... Ben je jezelf niet meer aan het afvragen hoe groot de kans is dat dat nog veranderd en hoop je erop waardoor je het nog "aanziet " ?
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34335397
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:55 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

Hier zie ik toch wel een beetje in probleem in je relatie. Het komt op mij over alsof jullie een strijd leveren "tegen" elkaar ipv te leven met elkaar.

Je kunt je beter afvragen of je DAT wel is wat je wilt... Ben je jezelf niet meer aan het afvragen hoe groot de kans is dat dat nog veranderd en hoop je erop waardoor je het nog "aanziet " ?
Ze is niet makkelijk. niet zo'n prater, verlegen etc. Dat is ook de reden dat ik veel geduld heb. Ik wil haar wel de kans geven om zich open te stellen naar mij toe.
^_
pi_34335429
lijkt mij iig erg vermoeiend een relatie waarbij beidde partners steeds kijken hoever ze kunnen gaan met het uit de tent lokken van de ander.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34335456
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:04 schreef Gompy58 het volgende:
lijkt mij iig erg vermoeiend een relatie waarbij beidde partners steeds kijken hoever ze kunnen gaan met het uit de tent lokken van de ander.
Nou, dat valt echt wel mee. Ik ga haar echt niet constant jaloers maken. Heb eens een foto laten zien waar ik op stond met wat meisjes van een vakantie 2 jaar geleden, toen ging ze kattig doen tegenover die meisjes op de foto. En dat vind ik helemaal niet erg, want op die manier weet je toch dat ze het niet leuk vindt als je contact hebt met anderen. En zo zit dat ook bij haar. Maar dat soort dingen heb je nou eenmaal als je elkaar nog niet zo lang kent.
^_
pi_34335466
marco wat weet je eignelijk van haar relatie af waar ze in vreemd isgegaan?

mischien was het wel een kutrelatie en behandelde die gozer haar slecht of was hij steeds met andere
vrouwen bezig.

Ik denk dat het belangrijk is dat e dat aan haar vraagt.
Want als dat zo is heb je ook een WAAROM ze vreemd is gegaan en kan je jezelf daar in ieder geval gerust over stellen.
pi_34335493
quote:
vrouwen ...

Moet je ze eens laten kaart lezen....
If you need space... join NASA baby!
pi_34335503
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:13 schreef bxie het volgende:
marco wat weet je eignelijk van haar relatie af waar ze in vreemd isgegaan?

mischien was het wel een kutrelatie en behandelde die gozer haar slecht of was hij steeds met andere
vrouwen bezig.

Ik denk dat het belangrijk is dat e dat aan haar vraagt.
Want als dat zo is heb je ook een WAAROM ze vreemd is gegaan en kan je jezelf daar in ieder geval gerust over stellen.
omdat die gozer gestoord was naar eigen zeggen. Behandelde haar als oud vuil. Deed het op een gegeven moment alleen voor de seks etc. Ik kan begrijpen dat je dan verder wilt kijken, maar wees dan wel zo eerlijk tegen jezelf dat je het eerst uitmaakt en dán met iemand anders iets begint.

Ken zelf ook zat mensen die vreemdgaan niet zien als iets waar ze mee zitten, kan mezelf alleen niet voorstellen dat je je geweten op zo'n manier bevuild. Als je vreemdgaat lieg je alleen maar tegen jezelf.
^_
pi_34335545
nou kijk ik keur vreemdgaan nooit goed, maar er zijn wel verschillen, het wil niet altid zeggen dat je het hebt opgezocht.

hoe vaak gebeurd het dat iemand als stront word behandeld , diegene gaat eerst bij vriendinnen om advies vragen, die zeggen allemaal: dump die klootzak.

Maar neeee dat doe je niet wanttt , je bent gek op die klootzak.
Dus wat doe je als vrouw? Je neemt een man in vertrouwen, onder het mom van mischien kan jij
als man zijnde uitleggen hoe dit nou zit.

gesprekje 1, gesprekje 2, 3 , 4 , 5 , wat huilbuitjes her en der, ondertusse gaat meneer klootzak
vrolijk door met klootzakken, en vrouwtje lief voelt zich steeds comfortabeler in de warme armen van het luisterende oor...oeppsss en toen was er geneukt.

Dat is het verschil wat ik bedoel , als zoiets gebeurd wil dat niet zeggen dat die persoon een "vreemdganger" is, en daarom vroeg ik aan je wat je daar over weet van haar.
pi_34335548
Je vriendin ging vreemd? Haha looser!
2 bier graag..
Dank U
pi_34335557
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:36 schreef 2biergraag het volgende:
Je vriendin ging vreemd? Haha looser!
niet gillen voordat je gelezen hebt.
Ze is in haar vorige relatie vreemdgegaan.
pi_34335558
Ohja? Ik smak om een samenvatting, teveel om te lezen vooral met mijn toestand
2 bier graag..
Dank U
pi_34335568
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:38 schreef 2biergraag het volgende:
Ohja? Ik smak om een samenvatting, teveel om te lezen vooral met mijn toestand
ik zie het ja

anyway : hij heeft een vriendin,ze krijgt veel aandacht van jongens,ze huilt soms en verteld niet wat er is, en ze is bij haar vorige vriend vreemdgegaan.

en marco weet niet of hij alles moet geloven wat ze zegt.
pi_34335569
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:35 schreef bxie het volgende:
nou kijk ik keur vreemdgaan nooit goed, maar er zijn wel verschillen, het wil niet altid zeggen dat je het hebt opgezocht.

hoe vaak gebeurd het dat iemand als stront word behandeld , diegene gaat eerst bij vriendinnen om advies vragen, die zeggen allemaal: dump die klootzak.

Maar neeee dat doe je niet wanttt , je bent gek op die klootzak.
Dus wat doe je als vrouw? Je neemt een man in vertrouwen, onder het mom van mischien kan jij
als man zijnde uitleggen hoe dit nou zit.

gesprekje 1, gesprekje 2, 3 , 4 , 5 , wat huilbuitjes her en der, ondertusse gaat meneer klootzak
vrolijk door met klootzakken, en vrouwtje lief voelt zich steeds comfortabeler in de warme armen van het luisterende oor...oeppsss en toen was er geneukt.

Dat is het verschil wat ik bedoel , als zoiets gebeurd wil dat niet zeggen dat die persoon een "vreemdganger" is, en daarom vroeg ik aan je wat je daar over weet van haar.
Ik weet dat ze een moeilijke tijd heeft gehad daarmee. Maar de ins en outs daarvan weet ik ook niet. Praten over exen vind ik niet erg, maar wil het niet te veel doen. Ik hoef niet meteen alle details te weten, dat wil ik echt niet allemaal gaan vragen. Er zijn wel leukere onderwerpen om over te praten, dan elke keer weer die ex omdat je daar nog een vraag over had.
^_
pi_34335577
Ohja thanx. Ik zou er trouwens bij zweren dat ze vreemdgaat. En om het zekere voor het onzekere te nemen nam ik zelf een neukertje. Maar goed das mijnidiote gedachtengang (alhoewel ik altijd gelijk heb)
2 bier graag..
Dank U
pi_34335580
dat hoeft niet elke keer:) gewoon 1 keer, maar als jij al weet dat dat een kut tijd was voor dr dan weet je ook meteen waarom ze vreemd is gegaan bij hem.
En aangezien jij niet zo bent hoef je daar dus niet bang voor te zijn.

Tenzij je echt voelt dat er iets niet klopt, dus niet aan de hand van denken , maar echt omdat je dat voelt, weetjewel de menselijke intuitie
pi_34335584
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:42 schreef 2biergraag het volgende:
Ohja thanx. Ik zou er trouwens bij zweren dat ze vreemdgaat. En om het zekere voor het onzekere te nemen nam ik zelf een neukertje. Maar goed das mijnidiote gedachtengang (alhoewel ik altijd gelijk heb)
en daar gaat het mis
pi_34335585
Wedden?
2 bier graag..
Dank U
pi_34335592
soms zien mensen dingen die er niet zijn hoor!

ben jij mijn ex ofzo 2bier? die vond namelijk ook dattie altijd gelijk had en iedereen was zogenaamd verliefd op mij en ik vond het zogenaamd geweldig...hoezooooooo paranoia

alsje dan een neukertje neemt omdat je vind dat je gelijk hebt zit je er toch wel mooi naast gast
pi_34335596
Ze gaat vreemd, ga dr maar vanuit. Iig ze huilt op je schouder en das minstens zo erg. Wie wil er nou een meid die bij je huilt zonder dat ze zegt waarom. Kansloos ze verzwijgt iets en ik had het meteen uitgemaakt, had ze het maar moeten vertellen.
Het ergste is dat je wel eens bedrogen zou kunnen worden, en dat lijkt me het ergste wat jein je leven mee kunt maken. Dat laat maar aan mij over
2 bier graag..
Dank U
pi_34335597
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:42 schreef bxie het volgende:

Tenzij je echt voelt dat er iets niet klopt, dus niet aan de hand van denken , maar echt omdat je dat voelt, weetjewel de menselijke intuitie
En waar is de grens van denken en voelen? iemand die begint te janken om niets zorgt ervoor dat ik een onbegrijpelijk gevoel krijg, en rare dingen ga denken. In het begin van mijn achterdocht was het vooral denken, maar sinds die laatste dingetjes vooral mijn gevoel.

maar ik ga naar mn bedje, ajuus.
^_
pi_34335601
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:50 schreef 2biergraag het volgende:
Ze gaat vreemd, ga dr maar vanuit. Iig ze huilt op je schouder en das minstens zo erg. Wie wil er nou een meid die bij je huilt zonder dat ze zegt waarom. Kansloos ze verzwijgt iets en ik had het meteen uitgemaakt, had ze het maar moeten vertellen.
Het ergste is dat je wel eens bedrogen zou kunnen worden, en dat lijkt me het ergste wat jein je leven mee kunt maken. Dat laat maar aan mij over
vraag je niet eens nog een keertje waarom ze huilt?
holbewoner
pi_34335604
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:52 schreef bxie het volgende:

[..]

holbewoner
Ja 1 keer en dan nooit meer, maar mijn vriendin weet dat wel.
2 bier graag..
Dank U
pi_34335606
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:52 schreef bxie het volgende:

[..]

holbewoner
toch grappig wat 2 biertjes met sommige mannen doet
^_
pi_34335607
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:50 schreef MadMarco het volgende:

[..]

En waar is de grens van denken en voelen? iemand die begint te janken om niets zorgt ervoor dat ik een onbegrijpelijk gevoel krijg, en rare dingen ga denken. In het begin van mijn achterdocht was het vooral denken, maar sinds die laatste dingetjes vooral mijn gevoel.

maar ik ga naar mn bedje, ajuus.
je kan van janken netzoalng vragen wat er is tot ze het zegt,
en je gevoel vertelt je dan of je dat moet geloven.

ik ga ook slapen , kmoet om 8 uur me nest uit
pi_34335609
quote:
Op zondag 22 januari 2006 04:53 schreef MadMarco het volgende:

[..]

toch grappig wat 2 biertjes met sommige mannen doet
pi_34335612
Tja de waarheid is hard
2 bier graag..
Dank U
pi_34337242
Damn... 17 jaar en nu al zo'n slet.... Zonde
It is your friends who make your world!
pi_34356854
Nu pas eerder.

Verder leuke topique
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34357789
quote:
vrouwen ...

tot mijn spijt moet ik me hier volledig bij aansluiten, ze is je aan het manipuleren, althans ze tast de situaties een beetje af, ze vind het heerlijk om te kijken hoe jij op dingen reageert, en als je dan zegt, "vanwaar die traantjes"dan is het einde al helemaal zoek. momenteel is ze allang over haar gevoelens voor jou heen en ben je dus enkel nog een proefpersoon voor haar waarop ze allerlei psychologische testjes op doet.. zie het zo maar..

advies:

you make the rules, geef haar eens wat minder aandacht als zei om aandacht vraagt. als ze jouw aanbied om haar telefoon eens door te spitten, zeg dan gewoon "nee geen interesse, hou dat maar lekker voor jezelf , doe ik ook"

probeer te peilen wanneer ze om aandacht vraagt en probeer dan je aandacht op andere dingen te focussen (televisie, telefoon, gesprek met iemand anders, computer, radio etc)
er is voor een vrouw niks vervelender dan een man te hebben die nergens voor staat en alleen ja, amen zegt.

probeer eens tegengas te geven. subtiel zoals het eerder gegeven voorbeeld, maar wel duidelijk.
vertel eens wat meer over jezelf, jij bent tenslotte veel en veel meer belangrijker dan dat zei is.
dat lijkt nu niet zo, maar als het eenmaal uit wel.
maar kijk uit dat je niet gaat jammeren en klagen, ze moet het idee krijgen dat jij geen enkele zorgen hebt en overal fris en zelfverzekerd in duikt.

als je het zo aanpakt heb je een 100% kans van slagen

remember, YOU MAKE THE RULES !
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_34358394
Vandaag gesproken. Weer janken.

Kwam er op neer dat t weer niets was. Ik kon t niet geloven, begon erover dat ik gewoon niet weet of ik dr moet vertrouwen. Toen stortte ze haast in, leek wel alsof ik haar wereld in duigen gooide...
Dus? Ik twijfelde onterecht blijkbaar, en dat huilen? Tja, moet ik het dan maar op hormonen/stress tijd om na te denken. Las op een forum dat er meer meisjes zijn die dat soms doen, en vaker bij iemand waar ze om geven. Ik had haar dus gewoon moeten troosten...

Afijn, nu is ze pissed natuurlijk, omdat ik haar wantrouwde. Zal de komende dagen inderdaad niet zoveel tegen haar zeggen, geef dr wel wat tijd om na te denken. Ik heb na die paar maandjes al te veel gevoelens voor haar om dr zomaar aan de kant te zetten omdat ze een beetje moeilijk is.
^_
pi_34358540
Ik zou haar een paar weken in de wachtrij zetten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34358804
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou haar een paar weken in de wachtrij zetten
In de zin van paar daagjes niet meer spreken? Zal inderdaad eens wat minder tijd aan d'r besteden. Misschien inderdaad wel de beste manier om te kijken hoe graag ze me nou echt wilt.
^_
pi_34359003
Een paar weken negeren en op stap gaan met je vrienden.
pi_34359169
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een paar weken negeren en op stap gaan met je vrienden.
hoe dat zo dan? t is toch mn vriendin, die ga ik toch niet helemaal negeren. t zou inderdaad wel een goed idee zijn om dr gewoon eens een week niet te zien.
^_
pi_34359264
Gewoon niet meer naar toe gaan, niet of nauwelijks reageren op haar sms´jes en doen waar je zin in hebt en dat ook gewoon zeggen
pi_34360155
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon niet meer naar toe gaan, niet of nauwelijks reageren op haar sms´jes en doen waar je zin in hebt en dat ook gewoon zeggen
Als je zo gaat doen sloop je het helemaal.
^_
pi_34360192
Kerel heb je die meid nu nog niet gedumpt!!??
pi_34360369
Misschien moet je ze idd wat met rust laten maar niet helemaal negeren. Zeg het tegen haar dat je ze de tijd gunt en dat je haar niet zult lastig vallen. Zien hoe ze reageert. Reageer enkel als zij reageert, maar zorg ervoor dat ze je niet vergeet natuurlijk. Eigenlijk is het moeilijk, jij denkt dat er meer is en een meisje dat zo maar begint te huilen, doe ik ook soms, maar das meestal na de sex van geluk en de emoties

Nuja, ik hoop dat het positief uitdraait voor je en dat je voor niets wantrouwig bent geweest.
pi_34360452
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Kerel heb je die meid nu nog niet gedumpt!!??
Toen ik zag hoe kapot ze dr van was dat ik haar zo wantrouwde kon ik het niet over mijn hart krijgen om het uit te maken.
^_
pi_34360619
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Toen ik zag hoe kapot ze dr van was dat ik haar zo wantrouwde kon ik het niet over mijn hart krijgen om het uit te maken.
ik wil je echt niet ompraten, maar ik heb wat meegelezen met dit topic...
zoals je op pagina 3 al kon lezen, is mij hetzelfde overkomen..
maar dit soort meisjes zijn erg onzeker willen zo veel mogelijk aandacht, en dat zoeken ze door veel vriendjes te hebben, ik dacht ook dat ik de ware voor haar was, terwijl ze ook zo deed als jou vriendin..
en toen zomaar vanuit het niets maakte ze het uit omdat ze niet meer verliefd was, en binnen een week had ze een nieuw slachtoffer..
dit zegt natuurlijk niks over jou vriendin, maar het lijk er wel op!!
pi_34360734
quote:
Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

ik wil je echt niet ompraten, maar ik heb wat meegelezen met dit topic...
zoals je op pagina 3 al kon lezen, is mij hetzelfde overkomen..
maar dit soort meisjes zijn erg onzeker willen zo veel mogelijk aandacht, en dat zoeken ze door veel vriendjes te hebben, ik dacht ook dat ik de ware voor haar was, terwijl ze ook zo deed als jou vriendin..
en toen zomaar vanuit het niets maakte ze het uit omdat ze niet meer verliefd was, en binnen een week had ze een nieuw slachtoffer..
dit zegt natuurlijk niks over jou vriendin, maar het lijk er wel op!!
Dat weet ik, en daar houd ik dan ook rekening mee. Ik kijk wen hoe het deze week gaat. Als het blijkt dat ze er zelf niet meer zeker van is wat ze wilt dan kan ik er beter een punt achter zetten.
^_
pi_34360833
Ah het is dus al op een lager pitje ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')