Het is ook zo dat ik haar heb vertrouwd wat betreft die seks. Ik had haar ook moete vragen of ze vorige partners heeft gehad. Ik weet nu niet meer wat ik toen voor vraag en antwoord heb gehad. Volgensmij heeft ze me toen niet verteld dat ze onveilige seks met die one-night stand kerel heeft gehad. Maar ik zal dat ook nog eens aankaarten. Zal alle vragen tegelijk stellen, dan zullen alle dingen duidelijk worden, en zo niet: dan is het adios, da's inderdaad de beste oplossing. Ik verdien beter vind ik zelf. Ben echt bereid veel liefde, tijd, energie en ook wel geld erin te stoppen. Ben beleefd, niet verlegen, behulpzaam, maar toch geen niceguy...quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?
Je vertrouwt mensen dus wel te snel en nee ik heb het niet alleen over seks. En ja ik weet dat mijn realisme je op de zenuwen werkt.
Ja 2 keer, echter verlies ik nooit mijn nuchtere verstandquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:35 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Het is ook zo dat ik haar heb vertrouwd wat betreft die seks. Ik had haar ook moete vragen of ze vorige partners heeft gehad. Ik weet nu niet meer wat ik toen voor vraag en antwoord heb gehad. Volgensmij heeft ze me toen niet verteld dat ze onveilige seks met die one-night stand kerel heeft gehad. Maar ik zal dat ook nog eens aankaarten. Zal alle vragen tegelijk stellen, dan zullen alle dingen duidelijk worden, en zo niet: dan is het adios, da's inderdaad de beste oplossing. Ik verdien beter vind ik zelf. Ben echt bereid veel liefde, tijd, energie en ook wel geld erin te stoppen. Ben beleefd, niet verlegen, behulpzaam, maar toch geen niceguy...
Maar ik vertrouw haar nog niet wat betreft haar liefde in mij. Ze sms't het, ze omhelst me en zegt dat ze me nooit meer los laat enzo, da's allemaal lief. Maarjah, die sms'jes, af en toe een opmerking over andere jongens, en tja, uiteindelijk...die foto's van dr ex... mmh...
Maar wat vertrouwen in het algemeen, dat doe ik echt niet snel. Maar mag ik wel een mens zijn en doen wat mn gevoel me verteld? Als ik me goed voel, dan groeit mijn vertrouwen in iemand ook snel, da's bij jou niet anders kan ik je zelf ook wel vertellen. Ben jij weleens echt verliefd geweest op iemand?
Ik laat me niet dumpen, ik wil het voor zijn, dat in ieder geval! En als ze me belazerd krijgt ze me never nooit terug. Het is dus wel zo dat ik al haar familie heb gezien met de kerstdagen, en bij haar verjaardag, dus wat dat betreft, die zullen ook wel opkijken als het na die paar maandjes al uitgaat terwijl het zo goed leek te gaan. Maar mocht het uitgaan, heb ik nog wel een woordje te spreken over dochter.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:29 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel, ik heb precies hetzelfde gehad!!
maarja, ze heeft het uitgemaakt voor iemand anders
en nu wil ze weer met me omdat ze me toch wel heel lief vind enzo!!
ze sms't ook nog steeds met allemaal ex'en enzo en ook heel close!
en ze is ook al vaker vreemd gegaam
ehm we praten toch niet over dezelfde meid ??!?
maarja ik kan je 1 tip geven, dump haar en zoek een vriendin waar je echt wat aan hebt, dit soort meisjes 'spelen' met mannen omdat ze heel onzeker zijn!! ik heb nu geen zin om een heel verhaal te gaan typen omdat het al laat is! en heb ook geen zin om alles door te lezen, ik zal morgen wel wat meer posten
Boeiendquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:41 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ik laat me niet dumpen, ik wil het voor zijn, dat in ieder geval! En als ze me belazerd krijgt ze me never nooit terug. Het is dus wel zo dat ik al haar familie heb gezien met de kerstdagen, en bij haar verjaardag, dus wat dat betreft, die zullen ook wel opkijken als het na die paar maandjes al uitgaat terwijl het zo goed leek te gaan.
Waaromquote:Maar mocht het uitgaan, heb ik nog wel een woordje te spreken over dochter.
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.quote:Btw, gisteren was ze nog pissig op me omdat ik een opmerking maakte dat ze beter haar huiswerk kom gaan maken. Kreeg meteen een snauw terug, en een mededeling dat ik zeker jaloers was dat ze met andere jongens aan het praten was. Denk dat het ook wel iets bijdraagde aan hoe ze zich opstelde vandaag. Mmmh...
Scherpquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
BoeiendJe hebt toch geen liefdesrelatie met haar ouders en zij ook niet
[..]
WaaromHet is iets tussen jullie 2.
[..]
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.
Nee, maar ik vind die ouders wel heel aardig. En ik wil wel dat ze weten dat het niet aan mij ligt dat een relatie al na een paar maandjes kapoet gaat. Maar 't is inderdaad iets voor onzelf. Ik maak geen mensen zwart, nooit. Ben eigenlijk best een koele, geen ruziemaker. Maar daarnaast, krop ook vaak dingen opquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
BoeiendJe hebt toch geen liefdesrelatie met haar ouders en zij ook niet
[..]
WaaromHet is iets tussen jullie 2.
[..]
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.
Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet uitmaken, da's het probleem. Vind het net leuk worden tussen ons eigenlijk. We weten al best veel van elkaar, kunnen leuk praten. K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak. k heb er al voorgesteld aan mn ouders natuurlijk, en de familie weet er wel van, vrienden en klasgenoten ook wel. wil helemaal geen relatie van maar 3 maandjes. Zoveel tijd en energie verloren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:08 schreef Tarado het volgende:
Als je het uitmaakt moet jij hetzelfde doen, vooruitkijken en niet je tijd verdoen met ouwe koeien, uitleg etc.
Ja dan moet je of een goed gesprek met haar hebben of haar accepteren zoals ze is, succes en slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:14 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet uitmaken, da's het probleem. Vind het net leuk worden tussen ons eigenlijk. We weten al best veel van elkaar, kunnen leuk praten. K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak. k heb er al voorgesteld aan mn ouders natuurlijk, en de familie weet er wel van, vrienden en klasgenoten ook wel. wil helemaal geen relatie van maar 3 maandjes.
Wat kan hun dat nou schelen? Vriendjes komen en gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind die ouders wel heel aardig. En ik wil wel dat ze weten dat het niet aan mij ligt dat een relatie al na een paar maandjes kapoet gaat.
Ze heeft iig zeer veel bevestiging van jou nodig en schroomt ook niet het ergens anders te halen.quote:Ze heeft het wel vaker over andere jongens. Niet direct van "die en die" maar wel van "het was heel erg gezellig op msn vanavond" zo'n opmerking vraagt natuurlijk altijd om een "zozo, vertel eens meisje"
Ik snap echt niet dat je daar over in zit. Je hebt toch geen relatie om je omgeving iets te bewijzenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:14 schreef MadMarco het volgende:
K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak.
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar over in zit. Je hebt toch geen relatie om je omgeving iets te bewijzen![]()
Als, als... daar koop je niets voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.
Oe oe en dan beginnen met de woorden: "schat, we moeten even praten" bij jou thuis zodat zij weg kan als ze instort en afstand wil nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:54 schreef het.ismij het volgende:
net ff snel de rest van topic gelezen, ze is nou niet bepaald eerlijk heb ik het idee. Dus ik zou zeggen, "PRAATSESSIE"![]()
en dumpen.![]()
Enige eerlijkheid binnen een relatie is toch wel noodzakelijk.
Hoe oud zijn jullie beide bdw?
Nooit eigen initiatief praatsessie starten bij je eigen thuis. altijd naar de ander toegaan,.. kan je gelijk weg nl,..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef paparia het volgende:
[..]
Oe oe en dan beginnen met de woorden: "schat, we moeten even praten" bij jou thuis zodat zij weg kan als ze instort en afstand wil nemen.
(ja, heb daar nare ervaringen mee)
Maar zonder dollen, ga eens goed praten en zeg wat je dwars zit. En ben eerljik tegen elkaar.
Oja, dat was het...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef het.ismij het volgende:
Nooit eigen initiatief praatsessie starten bij je eigen thuis. altijd naar de ander toegaan,.. kan je gelijk weg nl,..
das toch wel regel 1.
In een cafe is wel wat schofterig, maar wel anti stennis trappen,.
Advies is geen probleem, op welke manier dan ook, van schofterig/achterbaks tot en met zachtaardig aan toe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:08 schreef paparia het volgende:
[..]
Oja, dat was het...
Dacht aan een ex, maar die had het dan verkeerd gedaan..... Klote wijf(maarja nu ben ik haar baas
)
Ook erg schofterig, eerst nog een keer sex hebben en dan uitmaken![]()
![]()
Maar goed, de TS is geloof ik nog niet zo ver. Maar hou ons op de hoogte
Als je het uit wil maken en je hebt tips nodig: het.ismij en paparia geven graag advies
En je wordt er toch beter van als je het uitmaakt, trust me. Dumpen die hap!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.
Aan het verhaal van de TS te horen heeft ze wel jeuk daar benedenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef avotar het volgende:
tja.. ik denk gelijk.. ah die is vreemd gegaan..
maareh TS, is ze niet gewoon ongesteld of zo......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!
Arghh.. sorry hoor... maarre... kan het niet laten om hier even op te reageren... dit is toch ten eerste helemaal niet de kwestie van TS?? jemig... tis mij ook zovaak overkomen om onveilig te vrijen... oké je neemt een risico.. een groot risico zelfs maar ik kan me het wel verdomde goed voorstellen dat het je overkomt. Sterker nog.... als ik alle mensen alleen al in nederland op de koffie zou krijgen die het weleens onveilig hebben gedaan kan ik zeker AHOY 7 dagen elke avond vol krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?
Je vertrouwt mensen dus wel te snel en nee ik heb het niet alleen over seks. En ja ik weet dat mijn realisme je op de zenuwen werkt.
Eerst neuken uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Camplo het volgende:
Zo snel mogelijk orde op zaken stellen. Chatten gaat de foute kant op, als iemand vraagt waar ze blijft is het een fucking bitch die niet te vertrouwen is. Dumpen dumpen dumpen!
Yeah right...hoeft niets te betekenen. Slaap maar lekker doorquote:Ik heb geen hele verhalen gelezen, maar woorden als "liefie" en "kusjes" sprongen er toch wel uit. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, dat weet ik zelf ook.
Ik zie het verband met je omgeving nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft juist te kennen gegeven er geen spijt van te hebben en vond het wel komisch allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef HassieBassie het volgende:
Maar goed, dat was toen. Bij jou is het nu hetzelfde verhaal. Zij zegt dat ze ooit is vreemdgegaan, jeetje wat eerlijk zeg. Ze heeft er spijt van en weet zeker dat dát nooit meer gaat gebeuren.
hard n...., dan nog eens, en dan............. nog eens en.........quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef MadMarco het volgende:
Mensen, ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Kijk het nog wel een tijdje aan. Heb het gevoel dat ze eerlijk is, dus tja... ik weet dat ik ben gewaarschuwd, en dat sommige mensen echt gelijk zouden kunnen hebben, maar ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Ik wil best wel over een aantal weken of maanden vertellen hoe het gaat. Maar voor nu ben ik even uitgepraat. slotje is niet nodig. "dumpen die bitch-reacties" hoef ik ook niet (meer)
Maar bedankt voor de goede feedback![]()
k weet nog niet wat ik doe man, rustig maar hoor. Als ze deze week gek gaat doen dan is het echt over hoor, blijf niet aan de gang hoor,quote:
haha, ja wie weet. Wil echt graag vader wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:49 schreef paddy het volgende:
Is ze misschien zwanger TS? Je had het over vreemdgaan, en ook nog eens onveilig.Daarbij die huilbuien?
Onveilige sex? = Zaadjes de vrijheid geven= eitje bevruchten = Jackpot !!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
haha, ja wie weet. Wil echt graag vader worden![]()
![]()
over 10 jaar
Onveilig als in zonder condoom. Ze slikt wel de pil of iig dat beweert zequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Onveilige sex? = Zaadjes de vrijheid geven= eitje bevruchten = Jackpot !!
Oftewel zwangerschap...blijde verwachting.
Kan heus wel na één keer, en verklaart toch die huilbuien
Overheen gelezen denk ik .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:07 schreef MadMarco het volgende:
Waha. Ze slikt de pil hoor. En ze is niet zwanger...
hehe![]()
![]()
haha, nee mensen. ze is echt niet zwangerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Overheen gelezen denk ik .
Zou het toch eens vragen. Pil is incombinatie met bijvoorbeeld norrit onveilig.
Tuurlijk is het een voorbehoedsmiddel, maar niet voor 100% veilig.
heeft ze nooit buikgriep? Gaf maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef MadMarco het volgende:
[..]
haha, nee mensen. ze is echt niet zwanger![]()
![]()
norrit, wahaha....
Mag ik vragen naar je leeftijd ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef MadMarco het volgende:
[..]
haha, nee mensen. ze is echt niet zwanger![]()
![]()
norrit, wahaha....
Wat ik me bij de percentages af vraag. Wordt er 3 procent van de pilgebruikers zwanger? Wordt 3 procent van de vrouwen die de pil correct gebruiken en rekening houden met momenten waarop deze niet goed beschermt? Of is 3% van de pillen niet betrouwbaar? Als ik zie staan: De onbetrouwbaarheid van de pil is 3% wat betekent dat dan? Toch niet dat 1 op de 33 pillen niet werkt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef paddy het volgende:
De pil (combinatiepil) Theorie 0,1% praktijk 3% kans op zwangerschap
Hahaha..nee, denk dat het met je lichaam te maken heeft.Maar zal je even de link geven;)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat ik me bij de percentages af vraag. Wordt er 3 procent van de pilgebruikers zwanger? Wordt 3 procent van de vrouwen die de pil correct gebruiken en rekening houden met momenten waarop deze niet goed beschermt? Of is 3% van de pillen niet betrouwbaar? Als ik zie staan: De onbetrouwbaarheid van de pil is 3% wat betekent dat dan? Toch niet dat 1 op de 33 pillen niet werkt?
volgens mij betekent het dat 97 % van het mannelijke zaad geen kans maakt , maar die overige 3 % eventueel kans maakt om te bevruchten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:17 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat ik me bij de percentages af vraag. Wordt er 3 procent van de pilgebruikers zwanger? Wordt 3 procent van de vrouwen die de pil correct gebruiken en rekening houden met momenten waarop deze niet goed beschermt? Of is 3% van de pillen niet betrouwbaar? Als ik zie staan: De onbetrouwbaarheid van de pil is 3% wat betekent dat dan? Toch niet dat 1 op de 33 pillen niet werkt?
quote:De betrouwbaarheid van de pil neemt sterk af als je:
één of meer pillen vergeet. Tussen twee pillen mag nooit meer dan 36 uur zitten.
· de stopweek langer maakt dan 7 dagen.
· diarree hebt. Bij waterige diarree langer dan één dag moet je gewoon doorgaan met slikken, maar daarnaast condooms gebruiken. Is je maag weer hersteld, blijf dan nog 7 dagen condooms gebruiken.
· binnen vier uur na het innemen van de pil moet braken. Neem dan opnieuw een pil, maar wel uit een reserve strip. Bij langdurig braken (langer dan 4 uur) moet je t/m 7 dagen nadat je gestopt bent met braken condooms gebruiken.
· bepaalde geneesmiddelen slikt. Krijg je medicijnen voorgeschreven of koop je deze bij de apotheek, ga dan even na of deze inwerken op de pil (bijvoorbeeld door de bijsluiter goed te lezen) . Huisartsen vergeten je wel eens te waarschuwen.
Heb wel gelezen dat die vraag eerder is gesteld, maar het antwoord lees ik dan zeker weer overheen, want zie hem nog niet staanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je daar ook al overheen gelezen![]()
Volgens mij heb jij het topic helemaal niet gelezen
Ik wil helemaal geen gelijk hebben. Vroeg het me alleen af, omdat ze zo huilde volgens jou.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef MadMarco het volgende:
Niet dat dit topic ging over zwangerschappen, maar goed, als we ook nog moeten praten over de risico's op zwangerschap bij pilgebruik...![]()
Als een vrouw netjes d'r pilletjes slikt is er niets aan de hand. Zwangerschappen komen door gebruikersfouten.
quote het zo;
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:30 schreef MadMarco het volgende:
Ik acht mezelf wel volwassen. Ben bijna 20 jaar. Probleem is dat zei 17 jaar is, zelf onzeker is, en daarom geniet van alle aandacht die ze krijgt.
Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kindquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:23 schreef bxie het volgende:
[..]
volgens mij betekent het dat 97 % van het mannelijke zaad geen kans maakt , maar die overige 3 % eventueel kans maakt om te bevruchten.![]()
Nou, zwanger is nu wel het laatste wat ze zou zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen gelijk hebben. Vroeg het me alleen af, omdat ze zo huilde volgens jou.
Er zijn heel wat linkjes te vinden over de veiligheid van de pil hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Nou, zwanger is nu wel het laatste wat ze zou zijn.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef MadMarco het volgende:
dat komt echt onzeker over..
Wat zou ik doen...
Dank je.quote:
Ben blij voor mezelf. Zie jij jezelf al lopen met een kinderwagen? Ik zie het weleens, jonge stelletjes met een kind, echt geen gezicht.quote:
Hangt ervan hoe vaak je het per jaar doet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kind![]()
Ik wel, maar niet op die leeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ben blij voor mezelf. Zie jij jezelf al lopen met een kinderwagen? Ik zie het weleens, jonge stelletjes met een kind, echt geen gezicht.![]()
Moet je mij toch eens vertellen hoe je dit kan doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kind![]()
Vriendinnen van Tobbes hebben altijd 3 baarmoeders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Moet je mij toch eens vertellen hoe je dit kan doen
9 maanden zwanger enzo
Eerst het probleem oplossen, dan lol maken. Dus nu nokken daarmee en ga bedenken hoe je je vriendin duidelijk kunt maken dat haar gedrag niet langer gaat werken voor jullie relatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:36 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Vriendinnen van Tobbes hebben altijd 3 baarmoeders.![]()
hmmmmmm das een goeie.....dan zeg ik oke vergeet wat ik net zei.....3% staat voor 3 % van de vrouwen over de hele wereld die de pil slikken , die worden zwanger.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een hele goede raad eigenlijk.Je vergeet dan ook niets, zodat je achteraf nog met vragen zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Handschoen het volgende:
Een hint: Schrijf het op. Pak een pen an papier en schrijf het allemaal op. Zo heb je rustig de tijd om na te dneken over wat je wil gaan zeggen, en kan je ook meteen jou verhaal (je verdediging waarom je dat denk kan je het noemen) vertellen. Laat het er lezen op een rustig moment en kijken wat ze zegt...![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:42 schreef MadMarco het volgende:
Ik heb toch al verteld dat ik haar vanavond heb gesproken. Kijk maar een pagina terug.
Nee, ik vind het wel aardig dat jij je eigen verhaaltje hebt geschreven. Mensen kunnen trouwens wel lachen om dit topic, maar ik weet zeker dat er op dit moment duizenden mensen zijn die twijfelen aan hun relatie, ik heb het alleen verwoord, en zei blijven er waarschijnlijk mee zitten.quote:
Misschien juist wel even goed voor hemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Eerst het probleem oplossen, dan lol maken. Dus nu nokken daarmee en ga bedenken hoe je je vriendin duidelijk kunt maken dat haar gedrag niet langer gaat werken voor jullie relatie.
hehe. Ik heb het zelf druk zat met mijn opleiding en andere sociale contacten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Misschien juist wel even goed voor hem
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef MadMarco het volgende:
Mensen, ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Kijk het nog wel een tijdje aan. Heb het gevoel dat ze eerlijk is, dus tja... ik weet dat ik ben gewaarschuwd, en dat sommige mensen echt gelijk zouden kunnen hebben, maar ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Ik wil best wel over een aantal weken of maanden vertellen hoe het gaat. Maar voor nu ben ik even uitgepraat. slotje is niet nodig. "dumpen die bitch-reacties" hoef ik ook niet (meer)
Maar bedankt voor de goede feedback![]()
Leg het daar dan eens aan voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:
[..]
hehe. Ik heb het zelf druk zat met mijn opleiding en andere sociale contacten.
zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-testquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Leg het daar dan eens aan voor.
En misschien eens opschrijven wat je wilt zeggen, want je bent nu ook al enkele vragen vergeten, waar je het antwoord wel op wilde weten.
Huh? Soa? Heb ik nu weer iets gemist? Ik doelde gewoon op raad vragen.Heb het al helemaal niet over ziektesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:
[..]
zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-testK voel me gezond, zie geen vreemde dingen
he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...
![]()
Ik ga lekker slapen, ajuus allemaal![]()
Wtf is nou een gold-digger?quote:Ze is trouwens geen gold-digger
Un drieling?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Moet je mij toch eens vertellen hoe je dit kan doen
9 maanden zwanger enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |