En geen duetten met Lange Frans meer doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.![]()
Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.
Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef BennyNL het volgende:
marco...ben je een man of een jongetje? je komt als de laatste over
Ja, dat weet ik ook. Maar dat zijn inderdaad allemaal topics over jaloezie en mensen die bedonderd zijn, en die heb ik ook weleens doorgelzen. Ik wilde mijn verhaal gewoon eens vertellen,quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoeveel topique's zijn hier nu al niet over? Een beetje zoeken en je vindt tientallen topic's waar je een en ander uit kan halen.
Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:
Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,
Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.
Ja uiteraardquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Er is maar 1 optie: PRAAT MET HAAR. Eerlijker en normaler krijg ik het niet voor mekaar. Iemand anders misschien?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:
Maar het probleem is: ze vind volgensmij al dat ik dr claim, en als ik weer kom zeuren over andere jongens, tja, je begrijpt t wel: dan vindt ze me echt een jaloerse zeikerd.
Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:08 schreef MadMarco het volgende:
want? Ik ben zeker geen watje, kan er niet tegen als iemand begint te janken en dan rustig durft te beweren dat er helemaal niets aan de hand is. Kom op zeg, ik zit een boterham te eten en begin opeens te janken om niets?![]()
Zelfde meisjequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Godshand het volgende:
begin van het einde. zit momenteel zelf in deze fase...
Ga eens bij daglicht bij haar langs voor een normaal gesprek. Gewoon bij de koffie, koekje erbij? en dan het gewoon even voorleggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:01 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ga haar echt niet controlen (gsm onderzoeken bijvoorbeeld)
Aan de ene kant denk ik van: tja, maar ze maakt mij onzeker met d'r geheimzinnige gedoe,
Het is trouwens echt niet zo dat ik haar niet vrij laat in dr doen en laten. Maar het is gewoon zo raar als het lijkt dat ik haar vriend bent terwijl ze nog een reserve achter de hand aan het houden is.
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken. En volgensmij is het diezelfde gast waarmee ze nu een halve inbox vol van heeft. T komt er dus wel op neer dat er een kerel is die zoiets heeft van: "want dickquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:10 schreef la-nina het volgende:
[..]
Volg je gevoel man, als dat je zegt dat er iets mis moet je daar naar handelen.
Of zij daar nou op zit te wachten of niet.
Wat heb je aan een vriendin als je haar niet vertrouwt![]()
Ja, dát zal ik echt zeker doen. Dat is wat mij betreft echt dé vraag die ik haar ga stellen. Het was trouwens een andere volgorde. Eerst kreeg ze die sms, en toen begon ze die paar traantjes te janken. vijf minuten later praatte we nog even over school, ambities en keuzes maken in het leven, en bij het zinnetje "keuzes maken is ook moeilijk" toen begon ze heel erg dubbelzinnig te knikken. Nee, ik ben niet paranoia, ik weet gewoon hoe vrouwen zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef Roa het volgende:
[..]
[..]
Je zegt het zelf al, ze begint heus niet zomaar te huilen. Tenzij er een puppy-reclame op tv was. Dus, praat nou maar met haar, een gesprek beginnen over waarom ze huilde, niet boos worden en eisen waarom die gast vroeg of ze op msn kwam.
Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
als het niet goed voelt, is het niet goed.
Ja dat is zeker zo, neemt niet weg dat het dan niet goed zit!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Italo het volgende:
[..]
Als je chronisch achterdochtig bent voelt niets goed, het kan dus ook aan jezelf liggen![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou niet selecteren Marco. Dat is hét. Verder stel ik een twee spitsen systeem voor.![]()
Oh, maar dat weet ik ook wel. Ik zit veel te veel achter haar aan, en ze zal echt niet vreemdgaan als ik onze relatie normaal houdt. Ik zal het de komende dagen nog maar even aankijken. Ik ga inderdaad echt niet meteen zenuwachtig vragen wat ze allemaal uitspookt. Dat wantrouwen een relatiekiller is begrijp ik namelijk wel. Maar ik heb geen minderwaardigheidscomplex, anders had ik haar al nooit ontmoet en kunnen versieren. Wat betreft onzekerheid, dat maakt ze me, en het zijn geen testen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Tobbes het volgende:
Ik stuur ook heel vaak dingen als 'kus' naar andere vrouwen, ook naar mannen trouwens
Verder liegt je gevoel nooit; als het niet goed voelt, is het niet goed. En het is dan nog eigenlijk erger als er niks blijkt te zijn; want dan is je relatie gedoemd te mislukken. (Vertrouwen enzo).
Edit: Al heb ik hier het idee dat het niet zozeer wantrouwen is dat je drijft, maar onzekerheid en een minderwaardigheidscomplexje. Doe je niks aan, moet je overheen groeien.
En NÚ gaan we bagger spreiden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:40 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Maar ik ben al blij met de serieuze reacties tot nu toe!![]()
Tijdens haar relatie met jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef MadMarco het volgende:
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken.
Goede vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tijdens haar relatie met jou![]()
Waarom liet ze je eigenlijk in de eerste plaats al haar dubbelzinnige smsjes lezen?
Bedankt voor je reactie, hier heb ik wel wat aan. Opzich denk ik niet dat ze me aan de kant wil zetten. Ze wilde wel bij me zijn zei ze, en ze wilde ook tijd voor me vrij maken in het weekend. Maar je hebt zeker een punt. Het kan best zo zijn dat ze gewoon aan het twijfelen is tussen voor wie ze zal kiezen. M.a.w: mij dumpen en hem nemen, of mij houden. Vandaar die traantjes, en het verzwijgen van de reden? << Wat ik nu vertel was trouwens ook het eerste wat in me op kwam.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:38 schreef Muertez het volgende:
Klinkt gewoon niet goed wat je schrijft.
Ze is eerder vreemd gegaan (onveilig laten dekken) wordt wispelturig in haar gedrag, en spreekt al die tijd via sms of msn met andere gozers die haar toespreken alsof zij een relatie hebben en niet jij.
Kerel, waarschijnlijk is het voor haar al voorbij maar is ze de moed aan het verzamelen om het je te vertellen. Jij bent ondertussen aan het bedenken wat jij kunt doen om de boel nog te redden, maar je loopt waarschijnlijk achter de feiten aan.
Je bent bang om haar kwijt te raken en daarom durf je haar niet echt te pushen terwijl je genoeg hebt om onzeker/jalours over te zijn. Ik lees genoeg redenen voor een heftig gesprek (waarbij jij net zo lang praat tot je alles weet en je niet bang bent haar daardoor kwijt te raken) want zij heeft tov van jou meer uit te leggen dan dat jij je gedrag tov haar moet verklaren. Denk niet dat je haar hierdoor opeens kwijt raakt. Als ze vertrekt dan zat er duidelijk al iets niet goed. ONtwijkend met het probleem omgaan zorgt er alleen voor dat je zezelf voor de gek houdt.
laat even horen hoe het ging wil je?![]()
nopequote:
ja zo zijn ze welquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Goede vraag.
Maar als ik denk als een vrouw dacht ze:
Ik neuk al die gasten wel, maar die smsjes zijn ook vriendshcappelijk op te vatten, dus laat ik die smsjes lezen, zodat hij denkt dat ik open en eerlijk ben!
of ze pleurt de sexsmsjes meteen weg / slaat ze op op dur computer..quote:
knap stom van jezelf mag ik hopen. Dat je een jaar lang in een relatie blijft die geen toekomst heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
nope
gewoon toeval...
ze weet nie of ze verder wil...
en ondertussen afstandelijk doen....
maar ze wil me ook niet kwijt....
vrouwen...
Iig, als ik daar volgend jaar nog een relatie mee heb, vind ik het knap...
Bron?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef faculty het volgende:
vrouwen![]()
...
de meest ingewikkelde levensvormen op aarde...
1) ze bloeden 5-7 dagen zonder dood te gaan :S
2) ze hebben altijd hoofdpijn en bijna nooit zin
3) ze barsten op de meest vreemde momenten in tranen uit
4) 3/4 drinkt geen bier.. jesus wat heb je dan voor leven :S
5) ze weten altijd alles beter
Ik zat ff met me telefoon te spelen. Beetje door de menu's bladeren enzo. Toen deed zij hetzelfde, en toen zag ik d'r inbox met sms-previews... ik gefronst gezicht, en zei meteen "ja, kan er niets aan doen, dat doen ze nou eenmaal ... als ze sturen stuur ik wat terug blabla"quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tijdens haar relatie met jou![]()
Waarom liet ze je eigenlijk in de eerste plaats al haar dubbelzinnige smsjes lezen?
Op één of andere rare manier komt er iets in mijn hoofd omhoog geborrelt:quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ze is trouwens al eens vreemd gegaan heeft ze bekend, heeft zich nog niet zo lang geleden eenmalig onveilig laten dekken.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef faculty het volgende:
vrouwen![]()
...
de meest ingewikkelde levensvormen op aarde...
1) ze bloeden 5-7 dagen zonder dood te gaan :S
Dat is waar.
2) ze hebben altijd hoofdpijn en bijna nooit zin
Mijn huidige vriendin kan anders geen genoeg krijgen van mij.
3) ze barsten op de meest vreemde momenten in tranen uit
Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
4) 3/4 drinkt geen bier.. jesus wat heb je dan voor leven :S
80% van mijn vriendinnen drinken bier per halve liters en vodka alsof het water is.
5) ze weten altijd alles beter
Dat zeggen ze wel altijd ja.
Toen ze mij leerde kennen had ze had het pas uitgemaakt met dr ex, en toen ze niets meer met hem wilde op het einde van die relatie is ze vreemdgegaan met een of andere knakker van een chatbox (onveilige sex nog wel...) Ik heb ook gezegd dat ik het echt niet normaal vind om vreemd te gaan, wanneer dan ook. Als je geen zin meer hebt in een relatie maak je het uit en ga je dan maar sexen met die ander, gevoel blijft nog klote, maar je bent in ieder geval niet dubbel zo hard genaaid.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:01 schreef Xennia het volgende:
Maar is ze een keer vreemd gegaan tijdens haar relatie met jou?
Of het waren ik-voel-me-zo-schuldig-traantjes omdat ze die keuze juist niet heeft gemaakt en jullie allebei houdtquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:54 schreef MadMarco het volgende:
Het kan best zo zijn dat ze gewoon aan het twijfelen is tussen voor wie ze zal kiezen. M.a.w: mij dumpen en hem nemen, of mij houden. Vandaar die traantjes, en het verzwijgen van de reden? <<
Ben ik het mee eens. En het mooie is: hoe harder je gaat proberen om haar voor jou te laten kiezen, hoe meer je haar naar die ander toejaagt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:05 schreef Muertez het volgende:
Ik zou persoonlijk erg gaan twijfelen aan mijn relatie als ik merk dat mijn vriendin niet zeker weet of ze met mij of een ander verder wil en eigenlijk hoor ik je vooral nadenken over hoe jij het best bij haar over kan komen en hoe je kan zorgen dat ze voor jou kiest.
Ja, zelfs daar hebben we al over gesproken. Ik had echt zoiets van: Hoe kan je in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Ze zei: "ja, t ging zo snel allemaal" (van handjeschudden tot naaien) Ze denkt zeker dat de pil ook tegen soa's is ofzo. Ze dook met mij ook zo in bed zonder problemen. condooms...volgensmij kent ze dat woord niet, heb het nog geen een keer uit dr mond horen komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:03 schreef Sade het volgende:
[..]
Op één of andere rare manier komt er iets in mijn hoofd omhoog geborrelt:
SOA-test
Volgens mij zit je echt met een goedkope breezerslet op je dak...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:06 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Toen ze mij leerde kennen had ze had het pas uitgemaakt met dr ex, en toen ze niets meer met hem wilde op het einde van die relatie is ze vreemdgegaan met een of andere knakker van een chatbox (onveilige sex nog wel...) Ik heb ook gezegd dat ik het echt niet normaal vind om vreemd te gaan, wanneer dan ook. Als je geen zin meer hebt in een relatie maak je het uit en ga je dan maar sexen met die ander, gevoel blijft nog klote, maar je bent in ieder geval niet dubbel zo hard genaaid.
Hoe kun jij in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Zonder condooms nog welquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:10 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ja, zelfs daar hebben we al over gesproken. Ik had echt zoiets van: Hoe kan je in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Ze zei: "ja, t ging zo snel allemaal" (van handjeschudden tot naaien) Ze denkt zeker dat de pil ook tegen soa's is ofzo. Ze dook met mij ook zo in bed zonder problemen. condooms...
Dat is ook juist het probleem. Door weer over dat onderwerp "andere jongens" te praten kom ik echt over als iemand die afhankelijk is. Maar door het te laten knagen kan ik me niet open gedragen. Maar ik kan haar toch wel vertellen dat ze NU duidelijk moet zijn of ik ga zelf ook twijfelen.... weet zeker dat het haar raakt, want ze houdt wel van me, dat weet ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. En het mooie is: hoe harder je gaat proberen om haar voor jou te laten kiezen, hoe meer je haar naar die ander toejaagt.
Ik kende haar al een aantal maanden. Toen wij voor de eerste keer seks hadden was ze al mijn vriendin, en we hadden elkaar ook verteld trouw te zijn. Maar dat ze een onveilige onenightstand heeft gehad heeft ze niet verteld, en toen heb ik t met haar gedaan, sans condoom. Tja, ze is toch mijn vriendin, en ze heeft geen geheimen voor me. Ze heeft geen soa's (anders had ze het me toch wel verteld, had ik het misschien gezien?)quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe kun jij in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Zonder condooms nog wel![]()
Man, jij zou nog niet geloven dat ze vreemdging als ze voor je neus werd uitgewoond door 2 grote negers.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:14 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dat is ook juist het probleem. Door weer over dat onderwerp "andere jongens" te praten kom ik echt over als iemand die afhankelijk is. Maar door het te laten knagen kan ik me niet open gedragen. Maar ik kan haar toch wel vertellen dat ze NU duidelijk moet zijn of ik ga zelf ook twijfelen.... weet zeker dat het haar raakt, want ze houdt wel van me, dat weet ik.
Ik ken een meisje van school waar ik veel mee over relaties praat, hoe ik me voel, en wat ik moet doen, zei geeft me weleens hoop en advies. En zei vertelde dat het redelijk normaal is dat mensen dat soort sms'jes sturen. Maar ik vind dat je gelijk hebt. Ik kan het niet pikken dat ze blijkbaar écht veel interesse heeft voor iemand anders. Ik twijfel al een tijdje over haar liefde voor mij (ondanks de sms met "hvj" etc) als ze van een andere jongen een bericht krijgt "kom je nog op msn"... wat the hell moet ik denken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:17 schreef Rubbadubba het volgende:
Als het nu al zo zit, doe 1 ding en dump haar, geloof me je kan het beter nu doen dan achteraf achter allemaal dingen komen. Ze hoort zoiets af te kappen als ze een vriendje heeft.
omdat die jongen weet dat dat meisje haar vriend het toch allemaal toelaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:24 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dacht meteen bij mezelf: heb ik weleens een meisje een bericht gestuurd omdat ze een avondje niet op msn was? Eeh nee, dat heb ik niet gedaan, waarom doet die jongen dat dan wel...![]()
Dat zei ze zelf ook. En ik ben het ook wel eens wat betreft dat punt. Ik chat ook met andere meisjes, soms ook webcam erbij, allemaal leuk en aardig. Maar zou echt geen reserve-vriendinnetjes gaan zoeken voor het geval dát...quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:25 schreef Tobbes het volgende:
Maar aan de andere kant... als ze voor jou al contacten had met anderen, en ook op deze manier. Moet ze dat dan opgeven?
Als je zo over je vriendin gaat praten, schiet jezelf dan door je kop s.v.p.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:30 schreef MadMarco het volgende:
[..]Daarom heeft ze dr waarschijnlijk ook geen problemen mee om dr beentjes te spreiden als die jongen in kwestie wel oké lijkt....
Hoe stereotype-breezerslet kun je gewoon zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:30 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ik acht mezelf wel volwassen. Ben bijna 20 jaar. Probleem is dat zei 17 jaar is, zelf onzeker is, en daarom geniet van alle aandacht die ze krijgt. Daarom heeft ze dr waarschijnlijk ook geen problemen mee om dr beentjes te spreiden als die jongen in kwestie wel oké lijkt....Hoe kan ik dat zeggen? Als ze eerst een jaar n relatie had, en dan op het einde vreemdgaat met iemand (jongen van chat, haalde haar op, drankje, naaien) naar haar zeggen dan...
Ze was er trots op dat ze vreemd was gegaan. Toen ze het vertelde aan me viel ik bijna van mn stoel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je zo over je vriendin gaat praten, schiet jezelf dan door je kop s.v.p.
Wat hebben haar ouders daar in godsnaam mee te makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:24 schreef MadMarco het volgende:
Maar btw. Het mooie is, d'r ouders weten ook niet dat ze zich heeft laten palen door een onbekende gast. Altijd mooi om zoiets achter de hand te hebben als ze zometeen gaat flippen. Zullen dr ouders vast leuk vinden om te horen dat ze onveilige seks heeft gehad icm vreemdgaan, toppertje!
Dit is wel heel erg puberaal ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat hebben haar ouders daar in godsnaam mee te maken![]()
Ik merk er anders weinig van. Geheel terecht overigens. Hoeveel bedpartners heeft ze eigenlijk al versleten met haar 17 jaar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef MadMarco het volgende:
Heb wel veel respect voor dr
Ze zegt dat ze t één keer gedaan heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:34 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Hoe stereotype-breezerslet kun je gewoon zijn![]()
Is het aantal bedpartners een indicatie voor het respect dat jij iemand toekentquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik merk er anders weinig van. Geheel terecht overigens. Hoeveel bedpartners heeft ze eigenlijk al versleten met haar 17 jaar?
Geen idee eigenlijk, ik schat 4 of 5 ofzo. Ik kwam net wel bot uit de hoek inderdaad, maar zo voel ik me nu ff. Zal zoiets nooit zeggen als ik langer nadenk over een reactie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik merk er anders weinig van. Geheel terecht overigens. Hoeveel bedpartners heeft ze eigenlijk al versleten met haar 17 jaar?
En waarom denk je dat dat enkel is voorbehouden aan vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef MadMarco het volgende:
Is het niet zo dat vrouwen altijd een reden bedenken om vreemd te gaan zodat ze zelf geen schuldgevoel krijgen en het kunnen accepteren voor zichzelf?
Mwoah. Als je 17 bent en een relatie van 1 jaar hebt gehad en toch al 5 bedpartners hebt versleten, ben je vrij sletterig jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Is het aantal bedpartners een indicatie voor het respect dat jij iemand toekent![]()
Of is het meer de manier waar op?:P
Maar het kunnen er dus ook 11, of 25 zijn?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:48 schreef MadMarco het volgende:
Geen idee of het er 4 of 5 zijn, kan ook 3 zijn, al is dat écht het minimum.
Tja, eigenlijk zou t wel moeten uiteindelijk. gvd, was echt dom van me. Maarja, het moment he... kerstavond, gezelligheid ten top.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou even een wattenstaafje in je plassertje laten duwen als ik jou was.
Haha, nee. Ze is geen slet. Dat vreemdgaan was goedkoop van d'r, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar het kunnen er dus ook 11, of 25 zijn?
Iemand van net 17 met 5 bedpartnersquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Haha, nee. Ze is geen slet. Dat vreemdgaan was goedkoop van d'r, maar daar houdt het ook mee op.
Dat idee heb ik ook. Ze heeft ook even getwijfeld voordat ze me echt kon accepteren als nieuwe vriend. Te snel na d'r laatste relatie. Ze denk nog vaak aan dr ex, heeft ook zat foto's van m op dr kamer staan, maar dat boeit me niets, want ik weet dat t toch een sukkel is die psycische problemen heeft etc, die veroorzaakt geen problemen tussen ons.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:52 schreef Nick1983 het volgende:
k heb gewoon het idee dat ze niet kan en niet wil beginnen aan een vaste relatie.
5, ik weet t niet. 3 sowieso (ex, one night stand, en ik)quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Iemand van net 17 met 5 bedpartners![]()
Waar hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet, in een chatbox![]()
Wanneer is uiteindelijk? Wacht je eerst even tot je leuter groen uitslaat om zeker te weten dat het toch wel een slim idee is ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zou t wel moeten uiteindelijk. gvd, was echt dom van me. Maarja, het moment he... kerstavond, gezelligheid ten top.
ff potje doen? Ok lief vriendje. Jij bent aan de pil? Jazeker. Ah ok dan.
condooms, k vind ze lastig... had er zat, daar niet van
aldus...
Ik heb ook gezegd dat ze die foto van hem uit dr gsm moest halen. Heb t een tijdje niet over gehad, en toen zei ze opeens dat ze t had gedaan, toen was ik wel ff blij. Kan me voorstellen dat afstand nemen van een ex moeilijk is, daar doe ik dan ook echt niet moeilijk over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:56 schreef Handschoen het volgende:
Foto's van een ex, zou ik toch niet zo prettig bij voelen, (ookal ligt dat bij jullie anders zoals je zegt)
Ik zie niet goed wat het een met het ander te maken heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 02:57 schreef MadMarco het volgende:
[..]
5, ik weet t niet. 3 sowieso (ex, one night stand, en ik)
En ja, ken dr van een chat. Maar voor dat iedereen denkt dat ze een cheap is. Ze is best gevoelig, onzeker, dikke handleiding, moeilijke prater. Ik heb r dus wel los gemaakt laatste maanden, en dat was ook al best een prestatie.![]()
In dat eerste zie ik geen probleem, maar zonder condoom is niet handig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe kun jij in godsnaam met iemand die je voor de 1e keer ziet in bed duiken. Zonder condooms nog wel![]()
En is het gek dat je onveilige seks hebt met iemand die je denkt te vertrouwen. Iemand die je vriendin is, die ook zegt van je te houden? Mensen hier doen alsof het heel gek is wat ik heb gedaan, maar als ik dat verhaal van dat vreemdgaan er niet bij had verteld was onveilige seks met mn vriendin waarschijnlijk veel meer normaal gevonden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dat eerste zie ik geen probleem, maar zonder condoom is niet handig.
Dus ze heeft op haar 17e al 5 keer aan den lijve ondervonden wat liefde isquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:
Heb ik dat ooit gezegd? Sletterig vind ik iemand die zonder liefde ergens op springt. En een wanhoopsactie zoals dat vreemdgaan van haar was valt daar wat mij betreft zeker onder!
Was het iets als sexplanet.nlquote:Het was een nederlandstalige chat. Welke site doet nu totaal niet terzake. Nee, geen tmf of 538 als je dat mocht denken.
Ik persoonlijk zie in dat eerste ook geen probleem. Ik vond het echter hypocriet dat hij het vreselijk vond dat ze dat bij exen heeft gedaan, maar haar zelf ook niet van zich heeft afgeschopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dat eerste zie ik geen probleem, maar zonder condoom is niet handig.
Weet niet of ze met 3,4 of 5 verschillende mensen seks heeft gehad in haar leven. Ze heeft in ieder geval met mij haar 2e relatie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus ze heeft op haar 17e al 5 keer aan den lijve ondervonden wat liefde is![]()
[..]
En hier komen we bij de kern van je probleem. Jij vertrouwt mensen te snel en niet alleen op seksueel gebied.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:08 schreef MadMarco het volgende:
[..]
En is het gek dat je onveilige seks hebt met iemand die je denkt te vertrouwen.
Ik vertrouw mensen helemaal niet snel. Als ik haar echt zou vertrouwen had ik dit topic nooit gemaakt, had ik nu lekker in me bedje gelegen in dromenland, niet denkend aan de betekenis van dat gejank en die sms. So cut the crapquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hier komen we bij de kern van je probleem. Jij vertrouwt mensen te snel en niet alleen op seksueel gebied.
Waarom dook je dan onbeschermd met haar het bed in? Hoe lang kenden jullie elkaar irl toen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:14 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen helemaal niet snel.
Maandje of 2 denk ik? I know, t is snel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom dook je dan onbeschermd met haar het bed in? Hoe lang kenden jullie elkaar irl toen?
En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:19 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Maandje of 2 denk ik? I know, t is snel.
In principe kon ik haar al nemen na de eerste keer dat ik bij haar thuis kwam als ik dat wilde, zij had echt niet tegengestribbelt.
Het is ook zo dat ik haar heb vertrouwd wat betreft die seks. Ik had haar ook moete vragen of ze vorige partners heeft gehad. Ik weet nu niet meer wat ik toen voor vraag en antwoord heb gehad. Volgensmij heeft ze me toen niet verteld dat ze onveilige seks met die one-night stand kerel heeft gehad. Maar ik zal dat ook nog eens aankaarten. Zal alle vragen tegelijk stellen, dan zullen alle dingen duidelijk worden, en zo niet: dan is het adios, da's inderdaad de beste oplossing. Ik verdien beter vind ik zelf. Ben echt bereid veel liefde, tijd, energie en ook wel geld erin te stoppen. Ben beleefd, niet verlegen, behulpzaam, maar toch geen niceguy...quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?
Je vertrouwt mensen dus wel te snel en nee ik heb het niet alleen over seks. En ja ik weet dat mijn realisme je op de zenuwen werkt.
Ja 2 keer, echter verlies ik nooit mijn nuchtere verstandquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:35 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Het is ook zo dat ik haar heb vertrouwd wat betreft die seks. Ik had haar ook moete vragen of ze vorige partners heeft gehad. Ik weet nu niet meer wat ik toen voor vraag en antwoord heb gehad. Volgensmij heeft ze me toen niet verteld dat ze onveilige seks met die one-night stand kerel heeft gehad. Maar ik zal dat ook nog eens aankaarten. Zal alle vragen tegelijk stellen, dan zullen alle dingen duidelijk worden, en zo niet: dan is het adios, da's inderdaad de beste oplossing. Ik verdien beter vind ik zelf. Ben echt bereid veel liefde, tijd, energie en ook wel geld erin te stoppen. Ben beleefd, niet verlegen, behulpzaam, maar toch geen niceguy...
Maar ik vertrouw haar nog niet wat betreft haar liefde in mij. Ze sms't het, ze omhelst me en zegt dat ze me nooit meer los laat enzo, da's allemaal lief. Maarjah, die sms'jes, af en toe een opmerking over andere jongens, en tja, uiteindelijk...die foto's van dr ex... mmh...
Maar wat vertrouwen in het algemeen, dat doe ik echt niet snel. Maar mag ik wel een mens zijn en doen wat mn gevoel me verteld? Als ik me goed voel, dan groeit mijn vertrouwen in iemand ook snel, da's bij jou niet anders kan ik je zelf ook wel vertellen. Ben jij weleens echt verliefd geweest op iemand?
Ik laat me niet dumpen, ik wil het voor zijn, dat in ieder geval! En als ze me belazerd krijgt ze me never nooit terug. Het is dus wel zo dat ik al haar familie heb gezien met de kerstdagen, en bij haar verjaardag, dus wat dat betreft, die zullen ook wel opkijken als het na die paar maandjes al uitgaat terwijl het zo goed leek te gaan. Maar mocht het uitgaan, heb ik nog wel een woordje te spreken over dochter.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:29 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel, ik heb precies hetzelfde gehad!!
maarja, ze heeft het uitgemaakt voor iemand anders
en nu wil ze weer met me omdat ze me toch wel heel lief vind enzo!!
ze sms't ook nog steeds met allemaal ex'en enzo en ook heel close!
en ze is ook al vaker vreemd gegaam
ehm we praten toch niet over dezelfde meid ??!?
maarja ik kan je 1 tip geven, dump haar en zoek een vriendin waar je echt wat aan hebt, dit soort meisjes 'spelen' met mannen omdat ze heel onzeker zijn!! ik heb nu geen zin om een heel verhaal te gaan typen omdat het al laat is! en heb ook geen zin om alles door te lezen, ik zal morgen wel wat meer posten
Boeiendquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:41 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Ik laat me niet dumpen, ik wil het voor zijn, dat in ieder geval! En als ze me belazerd krijgt ze me never nooit terug. Het is dus wel zo dat ik al haar familie heb gezien met de kerstdagen, en bij haar verjaardag, dus wat dat betreft, die zullen ook wel opkijken als het na die paar maandjes al uitgaat terwijl het zo goed leek te gaan.
Waaromquote:Maar mocht het uitgaan, heb ik nog wel een woordje te spreken over dochter.
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.quote:Btw, gisteren was ze nog pissig op me omdat ik een opmerking maakte dat ze beter haar huiswerk kom gaan maken. Kreeg meteen een snauw terug, en een mededeling dat ik zeker jaloers was dat ze met andere jongens aan het praten was. Denk dat het ook wel iets bijdraagde aan hoe ze zich opstelde vandaag. Mmmh...
Scherpquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
BoeiendJe hebt toch geen liefdesrelatie met haar ouders en zij ook niet
[..]
WaaromHet is iets tussen jullie 2.
[..]
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.
Nee, maar ik vind die ouders wel heel aardig. En ik wil wel dat ze weten dat het niet aan mij ligt dat een relatie al na een paar maandjes kapoet gaat. Maar 't is inderdaad iets voor onzelf. Ik maak geen mensen zwart, nooit. Ben eigenlijk best een koele, geen ruziemaker. Maar daarnaast, krop ook vaak dingen opquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
BoeiendJe hebt toch geen liefdesrelatie met haar ouders en zij ook niet
[..]
WaaromHet is iets tussen jullie 2.
[..]
Ze wrijft haar contacten met jongens er wel regelmatig in he.
Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet uitmaken, da's het probleem. Vind het net leuk worden tussen ons eigenlijk. We weten al best veel van elkaar, kunnen leuk praten. K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak. k heb er al voorgesteld aan mn ouders natuurlijk, en de familie weet er wel van, vrienden en klasgenoten ook wel. wil helemaal geen relatie van maar 3 maandjes. Zoveel tijd en energie verloren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:08 schreef Tarado het volgende:
Als je het uitmaakt moet jij hetzelfde doen, vooruitkijken en niet je tijd verdoen met ouwe koeien, uitleg etc.
Ja dan moet je of een goed gesprek met haar hebben of haar accepteren zoals ze is, succes en slaap lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:14 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Maar ik wil het eigenlijk helemaal niet uitmaken, da's het probleem. Vind het net leuk worden tussen ons eigenlijk. We weten al best veel van elkaar, kunnen leuk praten. K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak. k heb er al voorgesteld aan mn ouders natuurlijk, en de familie weet er wel van, vrienden en klasgenoten ook wel. wil helemaal geen relatie van maar 3 maandjes.
Wat kan hun dat nou schelen? Vriendjes komen en gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:01 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind die ouders wel heel aardig. En ik wil wel dat ze weten dat het niet aan mij ligt dat een relatie al na een paar maandjes kapoet gaat.
Ze heeft iig zeer veel bevestiging van jou nodig en schroomt ook niet het ergens anders te halen.quote:Ze heeft het wel vaker over andere jongens. Niet direct van "die en die" maar wel van "het was heel erg gezellig op msn vanavond" zo'n opmerking vraagt natuurlijk altijd om een "zozo, vertel eens meisje"
Ik snap echt niet dat je daar over in zit. Je hebt toch geen relatie om je omgeving iets te bewijzenquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:14 schreef MadMarco het volgende:
K ben trouwens ook wel bang dat mijn omgeving het niet begrijpt als ik het nu uitmaak.
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 04:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je daar over in zit. Je hebt toch geen relatie om je omgeving iets te bewijzen![]()
Als, als... daar koop je niets voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.
Oe oe en dan beginnen met de woorden: "schat, we moeten even praten" bij jou thuis zodat zij weg kan als ze instort en afstand wil nemen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:54 schreef het.ismij het volgende:
net ff snel de rest van topic gelezen, ze is nou niet bepaald eerlijk heb ik het idee. Dus ik zou zeggen, "PRAATSESSIE"![]()
en dumpen.![]()
Enige eerlijkheid binnen een relatie is toch wel noodzakelijk.
Hoe oud zijn jullie beide bdw?
Nooit eigen initiatief praatsessie starten bij je eigen thuis. altijd naar de ander toegaan,.. kan je gelijk weg nl,..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef paparia het volgende:
[..]
Oe oe en dan beginnen met de woorden: "schat, we moeten even praten" bij jou thuis zodat zij weg kan als ze instort en afstand wil nemen.
(ja, heb daar nare ervaringen mee)
Maar zonder dollen, ga eens goed praten en zeg wat je dwars zit. En ben eerljik tegen elkaar.
Oja, dat was het...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:57 schreef het.ismij het volgende:
Nooit eigen initiatief praatsessie starten bij je eigen thuis. altijd naar de ander toegaan,.. kan je gelijk weg nl,..
das toch wel regel 1.
In een cafe is wel wat schofterig, maar wel anti stennis trappen,.
Advies is geen probleem, op welke manier dan ook, van schofterig/achterbaks tot en met zachtaardig aan toe.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:08 schreef paparia het volgende:
[..]
Oja, dat was het...
Dacht aan een ex, maar die had het dan verkeerd gedaan..... Klote wijf(maarja nu ben ik haar baas
)
Ook erg schofterig, eerst nog een keer sex hebben en dan uitmaken![]()
![]()
Maar goed, de TS is geloof ik nog niet zo ver. Maar hou ons op de hoogte
Als je het uit wil maken en je hebt tips nodig: het.ismij en paparia geven graag advies
En je wordt er toch beter van als je het uitmaakt, trust me. Dumpen die hap!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
uiteraard niet. Maar k vind het over het algemeen zonde van de tijd en energie als iets dat ook zoveel beter had kunnen gaan zou mislukken.
Aan het verhaal van de TS te horen heeft ze wel jeuk daar benedenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:24 schreef avotar het volgende:
tja.. ik denk gelijk.. ah die is vreemd gegaan..
maareh TS, is ze niet gewoon ongesteld of zo......
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
In plaats van je twijfels met haar te bespreken zou ik eens beginnen met een groot puberaal forum om raad te vragen. Oh nee... wacht... dat heb je al gedaan!!
Arghh.. sorry hoor... maarre... kan het niet laten om hier even op te reageren... dit is toch ten eerste helemaal niet de kwestie van TS?? jemig... tis mij ook zovaak overkomen om onveilig te vrijen... oké je neemt een risico.. een groot risico zelfs maar ik kan me het wel verdomde goed voorstellen dat het je overkomt. Sterker nog.... als ik alle mensen alleen al in nederland op de koffie zou krijgen die het weleens onveilig hebben gedaan kan ik zeker AHOY 7 dagen elke avond vol krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als je nou weet dat zij zo makkelijk met mannen het bed induikt, waarom vertrouw je haar dan toch nog zo snel en doe je het zonder condoom?
Je vertrouwt mensen dus wel te snel en nee ik heb het niet alleen over seks. En ja ik weet dat mijn realisme je op de zenuwen werkt.
Eerst neuken uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Camplo het volgende:
Zo snel mogelijk orde op zaken stellen. Chatten gaat de foute kant op, als iemand vraagt waar ze blijft is het een fucking bitch die niet te vertrouwen is. Dumpen dumpen dumpen!
Yeah right...hoeft niets te betekenen. Slaap maar lekker doorquote:Ik heb geen hele verhalen gelezen, maar woorden als "liefie" en "kusjes" sprongen er toch wel uit. Hoeft natuurlijk niets te betekenen, dat weet ik zelf ook.
Ik zie het verband met je omgeving nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft juist te kennen gegeven er geen spijt van te hebben en vond het wel komisch allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:50 schreef HassieBassie het volgende:
Maar goed, dat was toen. Bij jou is het nu hetzelfde verhaal. Zij zegt dat ze ooit is vreemdgegaan, jeetje wat eerlijk zeg. Ze heeft er spijt van en weet zeker dat dát nooit meer gaat gebeuren.
hard n...., dan nog eens, en dan............. nog eens en.........quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef MadMarco het volgende:
Mensen, ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Kijk het nog wel een tijdje aan. Heb het gevoel dat ze eerlijk is, dus tja... ik weet dat ik ben gewaarschuwd, en dat sommige mensen echt gelijk zouden kunnen hebben, maar ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Ik wil best wel over een aantal weken of maanden vertellen hoe het gaat. Maar voor nu ben ik even uitgepraat. slotje is niet nodig. "dumpen die bitch-reacties" hoef ik ook niet (meer)
Maar bedankt voor de goede feedback![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |