abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34266923
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:28 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Nou, zwanger is nu wel het laatste wat ze zou zijn.
Ben ik blij voor haar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_34266925
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef MadMarco het volgende:

dat komt echt onzeker over..

Wat zou ik doen...
There is no other!
pi_34266941
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Xennia het volgende:

[..]
Dank je.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_34266951
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben ik blij voor haar.
Ben blij voor mezelf. Zie jij jezelf al lopen met een kinderwagen? Ik zie het weleens, jonge stelletjes met een kind, echt geen gezicht.
^_
pi_34266973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:26 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kind
Hangt ervan hoe vaak je het per jaar doet.

Btw: Jij bent wel de laatste die over mijn posts kan gaan janken.
There is no other!
pi_34267004
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:31 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Ben blij voor mezelf. Zie jij jezelf al lopen met een kinderwagen? Ik zie het weleens, jonge stelletjes met een kind, echt geen gezicht.
Ik wel, maar niet op die leeftijd
pi_34267039
quote:

[..]

Maar als je dan 100 keer neukt...lijkt de kans onvermijdelijk dat je vrouw zwanger raakt. Dan krijg je dus 3 keer per jaar een kind
Moet je mij toch eens vertellen hoe je dit kan doen
9 maanden zwanger enzo
pi_34267047
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef paddy het volgende:

[..]

9 maanden zwanger enzo
Vriendinnen van Tobbes hebben altijd 3 baarmoeders.
^_
pi_34267064
Nou ik heb pagina 1 gelezenvan het topic maar ik neem aan dat je haar dus nog niet gesproken hebt...
als vrouw zijnde vind ik het nogal raar dat ze niet zegt waarom ze huilde ,
nu wil het ook wel eens zo zijn dat wij vrouwen vaak nog wat EXTRA aandacht willen en willen dat je 10 keer vraagt maar wat is er dan?
Vraag me niet waarom dat snap ik vanmezelf ook niet maar het is nou eenmaal zo.

Als mijn ex vroeg wat is er nou? ( en het ging om iets wat hij had gezegd ofzo wat me verdrietig had gemaakt ) dan zei ik de eerste paar keer automatisch : nee niks.....

vroegie niet lang genoeg door dan was ik nog verdrietiger wuahahah

Anyway , ik krijg niet de indruk dat jij haar niet genoeg aandacht geeft dus ik denk niet dat DAT het is.

Verder spring ik zelf ook altijd meteen achter de computer , al is het 1 minuut ff kijken wie er gepraat heeft op msn( verslaafde ), en mijn ex flikt het nu zelfs nog om op visite te komen en mn msn uit te tyfen ( en wel eerst lezennatuurlijk he ) zodat ik er niet meer bij kan.

Msn HOEFT dus niks ergs te zijn , verder heb ik ook een aantal vrienden die de hele tijd hey schatje en hey baby en hey liefie enzo naar mij smssen, dat zijn voor mij mijn mannelijke vrienden die mij opbeuren met zo een sms, en NEE daar heb ik NOOIt wat mee gehad,of gezoen o.i.d. dat zijn puur vrienden, dus die smssen HOEVEN ook niks te betekenen,

Maar toch zou ik het zelf niet leuk vinden al ik een vriend zou hebben en die krijgt dat soort dingen van andere meiden, mischien omdat ik vanmezelf weet dat het niks betekent voor mij en van een ander weetje dat nooit zeker.

Wat me bij jouw verhaal wel aan het twijvelen maakt is dat vreemdgaan van haar en als ik het goed begrepen heb smst ze dus nog steeds metdie gozer.

Ik ben zelf denk ik ook zoals jij , het is makkelijk om te zeggen van ja je moet een beetje agressieve roptreden maar ik ben ook zoiemand die zich zoveel mogelijk in de ander verplaatst en rekening houdt met de ander voordat ik ga gille ( en ondertusse ben je ongelukkig)
maar zo wordt er ook makkelijk over je heen gelopen.

Voorbeeldje over hoe paranoia je kan worden en hoe simpel het op te lossen is:

Ik was gezellig in de stad met mijn toenmalige vriend,Komtie een kerel tegen, zown figuur waarvan je aan zn kop ziet dattie elke avond in de kroeg hangt en aan de lopende band vreemdgaat en zn trouwring af doet.

Ik word streng verzocht om door te lopen.

1. ik ben beledigd ( schaam je je voor mij ? )
2. nee je schaamt je niet ik mag die man zeker niet kennen want je wil nog lekker vrouwen jagen met hem zeker he.

Uiteindelijk gewoon gezegd waarom mocht ik die man niet spreken?

antw. Omdat ik jou niet aan mannen gaan voorstellen die weten dat jij mijn vriendin bent en doodleuk aan me vragen of ze een keer over je heen mogen.

SIM-PEL.

okeeee en nu mn uiteindelijke punt: vraag het toch maar, val dr niet aan,vertel gewoon rustig wat je niet snapt, en voorjet weet is alles weer bij het oude.
pi_34267076
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:36 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Vriendinnen van Tobbes hebben altijd 3 baarmoeders.
Eerst het probleem oplossen, dan lol maken. Dus nu nokken daarmee en ga bedenken hoe je je vriendin duidelijk kunt maken dat haar gedrag niet langer gaat werken voor jullie relatie.
There is no other!
pi_34267107
quote:

[..]

hmmmmmm das een goeie.....dan zeg ik oke vergeet wat ik net zei.....3% staat voor 3 % van de vrouwen over de hele wereld die de pil slikken , die worden zwanger.

nu jij weer
pi_34267130
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Handschoen het volgende:
Een hint: Schrijf het op. Pak een pen an papier en schrijf het allemaal op. Zo heb je rustig de tijd om na te dneken over wat je wil gaan zeggen, en kan je ook meteen jou verhaal (je verdediging waarom je dat denk kan je het noemen) vertellen. Laat het er lezen op een rustig moment en kijken wat ze zegt...
Een hele goede raad eigenlijk.Je vergeet dan ook niets, zodat je achteraf nog met vragen zit.
pi_34267139
Ik heb toch al verteld dat ik haar vanavond heb gesproken. Kijk maar een pagina terug.
^_
pi_34267157
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:42 schreef MadMarco het volgende:
Ik heb toch al verteld dat ik haar vanavond heb gesproken. Kijk maar een pagina terug.
sorry.
pi_34267159
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef bxie het volgende:

[..]

sorry.
voor niks heel verhaal getyped
pi_34267206
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:44 schreef bxie het volgende:

[..]

sorry.
Nee, ik vind het wel aardig dat jij je eigen verhaaltje hebt geschreven. Mensen kunnen trouwens wel lachen om dit topic, maar ik weet zeker dat er op dit moment duizenden mensen zijn die twijfelen aan hun relatie, ik heb het alleen verwoord, en zei blijven er waarschijnlijk mee zitten.

Maar het is inderdaad helemaal niet erg als je iemand voor jezelf wilt houden. Jou vriend deed dit, en zo ben ik ook wel. Zo lang je elkaar genoeg vrijheid geeft mag dat best.
^_
pi_34267212
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:38 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Eerst het probleem oplossen, dan lol maken. Dus nu nokken daarmee en ga bedenken hoe je je vriendin duidelijk kunt maken dat haar gedrag niet langer gaat werken voor jullie relatie.
Misschien juist wel even goed voor hem
pi_34267258
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef paddy het volgende:

[..]

Misschien juist wel even goed voor hem
hehe. Ik heb het zelf druk zat met mijn opleiding en andere sociale contacten.
^_
  vrijdag 20 januari 2006 @ 02:55:57 #194
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_34267301
Hoi Madmarco,
Ik heb alle pagina's gelezen, en er zitten best goede tips van mensen bij, waar je misschien wat mee kan. Het enige wat ik wil toevoegen is luister goed naar jezelf en je vriendin. Want jullie beiden kennen elkaar het beste. Dan komt de oplossing vanzelf.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:30 schreef MadMarco het volgende:
Mensen, ik ga nog even bedenken wat ik ga doen. Kijk het nog wel een tijdje aan. Heb het gevoel dat ze eerlijk is, dus tja... ik weet dat ik ben gewaarschuwd, en dat sommige mensen echt gelijk zouden kunnen hebben, maar ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Ik wil best wel over een aantal weken of maanden vertellen hoe het gaat. Maar voor nu ben ik even uitgepraat. slotje is niet nodig. "dumpen die bitch-reacties" hoef ik ook niet (meer)

Maar bedankt voor de goede feedback
is een dag niet geleeft
pi_34267323
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:51 schreef MadMarco het volgende:

[..]

hehe. Ik heb het zelf druk zat met mijn opleiding en andere sociale contacten.
Leg het daar dan eens aan voor.
En misschien eens opschrijven wat je wilt zeggen, want je bent nu ook al enkele vragen vergeten, waar je het antwoord wel op wilde weten.
pi_34267387
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Leg het daar dan eens aan voor.
En misschien eens opschrijven wat je wilt zeggen, want je bent nu ook al enkele vragen vergeten, waar je het antwoord wel op wilde weten.
zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-test K voel me gezond, zie geen vreemde dingen he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...

Ik ga lekker slapen, ajuus allemaal

[ Bericht 7% gewijzigd door MadMarco op 20-01-2006 03:09:09 ]
^_
pi_34267487
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:

[..]

zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-test K voel me gezond, zie geen vreemde dingen he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...

Ik ga lekker slapen, ajuus allemaal
Huh? Soa? Heb ik nu weer iets gemist? Ik doelde gewoon op raad vragen.Heb het al helemaal niet over ziektes
Slaap lekker dan.
Sterkte nog.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 20-01-2006 03:23:35 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:10:15 #198
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_34269023
quote:
Ze is trouwens geen gold-digger
Wtf is nou een gold-digger?
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_34269034
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:35 schreef paddy het volgende:

[..]

9 maanden zwanger enzo
Un drieling?
Make The Floor Burn!
pi_34269284
@ MadMarco

Je helpt jezelf alleen maar naar de klote zo... en die twijfel zal altijd bij je blijven..." is ze weer (!) vreemd gegaan???"

Als je haar niet vertrouwd dan zal het nooit wat worden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')