abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34284762
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben ik het dus niet mee eens,
Wanneer ik doorlopend moet gaan denken wil hij me nog wel, verdwijnt mijn gevoel voor hem, en zoek ik het ergens anders.Heb geen zin in dat tijdrovende gedraai.
Ik besteed die tijd liever aan lol maken met mijn vriend
Maar als hij elke dag bevestiging moet geven dat hij van je houdt en super graag bij je wilt zijn komt dat ook over alsof hij tja... niets beters heeft te doen ofzo. Alsof iemand de hele tijd tegen je aanleunt, en dat wordt op een gegeven moment ook irritant. Ik vergelijk het maar met het geven van veel cadeau's (wordt op een gegeven moment niet meer gewaardeerd) en het geven van zo nu en dan één cadeautje (dat krijgt waardering)
^_
pi_34286599
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:

[..]
K heb eigenlijk echt geen zin in soa-test K voel me gezond, zie geen vreemde dingen he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...
Mwa, voordeel voor jou is zo wel dat als je dan chlamydia te pakken hebt, je over 5 jaar je nooit meer zorgen hoeft te maken op onverwachte zwangerschappen. Nadeel, je krijgt ook niet meer te maken met verwachte zwangerschappen.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef Musketeer het volgende:
*verhaal*
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34287645
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef Sade het volgende:

[..]

Mwa, voordeel voor jou is zo wel dat als je dan chlamydia te pakken hebt, je over 5 jaar je nooit meer zorgen hoeft te maken op onverwachte zwangerschappen. Nadeel, je krijgt ook niet meer te maken met verwachte zwangerschappen.
[..]

Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen) Haar ouders vonden het trouwens ook al helemaal geen probleem dat ik na 2 maandjes bij haar bleef slapen, dus wat dat betreft is het allemaal erg soepeltjes.

edit//

mmh... soa-test vond ze geen probleem. Dus dat gaan we dan binnenkort maar eens doen. Krijg het alleen al spaans benauwd als ik die verhalen lees over wattenstaafjes...

[ Bericht 10% gewijzigd door MadMarco op 20-01-2006 20:31:49 (edit) ]
^_
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:12:03 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34291508
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen) Haar ouders vonden het trouwens ook al helemaal geen probleem dat ik na 2 maandjes bij haar bleef slapen, dus wat dat betreft is het allemaal erg soepeltjes.

edit//

mmh... soa-test vond ze geen probleem. Dus dat gaan we dan binnenkort maar eens doen. Krijg het alleen al spaans benauwd als ik die verhalen lees over wattenstaafjes...
Maak je maar niet te druk, de kans dat je wat hebt opgelopen is uitermate klein, is wel goed om een test te doen dan weet je dat tenminste zeker
pi_34296973
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 21:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maak je maar niet te druk, de kans dat je wat hebt opgelopen is uitermate klein, is wel goed om een test te doen dan weet je dat tenminste zeker
oh...

ik lees die reacties van mensen die meteen over testen beginnen. Maar het risico is dus klein? Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
^_
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:09:57 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34297409
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef MadMarco het volgende:
Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
En je lul is er niet afgevallen?
Dan zit het honderd procent zeker helemaal okay!

Laat je nu gewoon testen. Er zal wel niets aan de hand zijn, maar dan weet je het iig echt 100% zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34297464
quote:

[..]

oh...

ik lees die reacties van mensen die meteen over testen beginnen. Maar het risico is dus klein? Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
Chlamydia is niet voor niets de meest voorkomende soa. Namelijk omdat je er niets van merkt; geen schilfertjes, jeuk, rode huid, afscheiding of wat dan ook. Echter, als je er niets aan doet, is de kans heel groot dat je onvruchtbaar wordt.

En je hoeft helemaal niets te zeggen tegen haar ouders. Je kunt naar de GGD gaan bijvoorbeeld. Daar vragen ze niet naar je naam, alleen je initialen en geboortedatum en bovendien is het gratis. En net als andere dokters e.d. hebben ze gewoon zwijgplicht, dus er is geen mogelijkheid voor ze om daarachter te komen.

En top van je vriendin dat ze samen een test wil doen!

Hoe het voelt voor een man om een soatest te ondergaan, kan ik je helaas niet vertellen. Maar ja, een beetje pijn (ze hakken hem er niet af ) is het wel waard denk ik.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34300568
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen)
Alweer die ouders, dat je daar uberhaupt een gedachte aan spendeert. Natuurlijk vertel je zoiets niet aan ouders, het is iets tussen jullie en ouders willen zoiets eigenlijk helemaal niet weten. Of weet jij soms alle ins en outs van het seksleven van je ouders? Brr
pi_34300721
quote:

[..]

oh...

Dan is er vast niks aan de hand, aangezien een zeer veelvoorkomend verschijnsel bij chlamydia is dat de patient een sterk verminderd vermogen tot traplopen ervaart.

[ Bericht 1% gewijzigd door nozem op 21-01-2006 02:38:33 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 03:27:20 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34301620
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef Sade het volgende:

[..]

Chlamydia is niet voor niets de meest voorkomende soa. Namelijk omdat je er niets van merkt; geen schilfertjes, jeuk, rode huid, afscheiding of wat dan ook. Echter, als je er niets aan doet, is de kans heel groot dat je onvruchtbaar wordt.

En je hoeft helemaal niets te zeggen tegen haar ouders. Je kunt naar de GGD gaan bijvoorbeeld. Daar vragen ze niet naar je naam, alleen je initialen en geboortedatum en bovendien is het gratis. En net als andere dokters e.d. hebben ze gewoon zwijgplicht, dus er is geen mogelijkheid voor ze om daarachter te komen.

En top van je vriendin dat ze samen een test wil doen!

Hoe het voelt voor een man om een soatest te ondergaan, kan ik je helaas niet vertellen. Maar ja, een beetje pijn (ze hakken hem er niet af ) is het wel waard denk ik.
Het doet helemaal geen pijn, en met dat wattenstaafje/stokje, voor dat je in de gaten hebt wat ze gaan doen is het al gebeurt. En bloedprikken heeft iedereen toch weleens gedaan lijkt me.
pi_34309383
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 02:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alweer die ouders, dat je daar uberhaupt een gedachte aan spendeert. Natuurlijk vertel je zoiets niet aan ouders, het is iets tussen jullie en ouders willen zoiets eigenlijk helemaal niet weten. Of weet jij soms alle ins en outs van het seksleven van je ouders? Brr
Ze is close met die ouders. Ze zitten soms erg op haar lip, daarom zeg ik dat. Natuurlijk hoeven die ouders niets te weten, dat doen ze ook niet veel over ons. Dingen tussen haar en mij zijn ook voor ons, dat vind ik zelf net zo goed.
^_
pi_34314424
Ze heeft een neukerdje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34328716
begin van einde zoals ik al zei: en ook dat ik het ook had. ja nu is het dus inderdaad uit...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_34329079
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef MadMarco het volgende:
Twee dagen geleden was ik met haar op stap, en toen deed ze...tja...anders. 's avonds zaten we samen op de bank, begon ze opeens een beetje te huilen, zo heel stiekem met haar hoofd op mn schouder, hopend dat ik het niet zou merken. Ik vroeg haar wat er was, maar nee... er was niets. k dacht: mmh, ze is blij om bij me te zijn. Ik heb meerdere keren gevraagd vanwaar die traantjes. Nee, ze was niet blij vertelde ze. Ik kom er alleen maar uithalen dat ze het ergen moeilijk mee had. Meteen moest ik terugdenken aan dat gespannen gezicht van haar die middag

..voor mensen beginnen met "dumpen", bedenk wel dat het voor mij ook niet zeker is wat ze allemaal denkt. Ik ga dat echt niet allemaal vragen, dat komt echt onzeker over..

Wat zou ik doen...
ik denk dat ze is vreemd gegaan, als meisjes zo opeens beginnen te huilen, dan krijgen ze last van hun geweten en misschien beseft ze op dat moment dat ze heel dom is geweest.(dit is tenminste het geen wat ik ooit ervaren had).
dus de kans op dumpen/niet dumpen is precies 50%, het kan van zoveel factoren afhangen, daarvoor zouden we veel meer background nfo moet hebben. Maar aan de andere kant de relatie is vet kort, en als er dan al zulke grote dingen gebeuren in een korte relatie, schiet dat ook niet op.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34330716
Ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt zeg.

Nu gaat ze opeens uit zonder mij, ze kreeg een sms van een vriendin of ze meeging...
Maar aan de andere kant krijg ik wel "kusjes" "wil je kusjes geven" "wil je morgen graag zien" etc.

Men, ben ik nou té achterdochtig of speelt ze een bizar spelletje met me...Stelt het niets voor en ben ik zelf echt diegene die spoken ziet?

Ik weet t niet meer, ga morgen maar eens kijken wat dat sms'je echt van die vriendin kwam zoals ze zelf zegt. Zal wel wat vragen over die tent en de mensen waarmee ze was stellen. Als dat sms'je van een jongen af komt kan ze t schudden, want dan liegt ze de boel dus gewoon bij elkaar.

Is het trouwens erg als je sms'jes van elkaar leest? Wat vinden anderen hiervan? Ik zou het geen probleem vinden als ze dat bij mij deed, ik heb niets te verbergen.

[ Bericht 13% gewijzigd door MadMarco op 22-01-2006 00:20:05 ]
^_
pi_34331020
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:10 schreef MadMarco het volgende:
Ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt zeg.

Nu gaat ze opeens uit zonder mij, ze kreeg een sms van een vriendin of ze meeging...
Maar aan de andere kant krijg ik wel "kusjes" "wil je kusjes geven" "wil je morgen graag zien" etc.

Men, ben ik nou té achterdochtig of speelt ze een bizar spelletje met me...

Ik weet t niet meer, ga morgen maar eens kijken wat dat sms'je echt van die vriendin kwam zoals ze zelf zegt. Als het van een jongen af komt kan ze t schudden, want dan liegt ze de boel dus gewoon bij elkaar.

Is het trouwens erg als je sms'jes van elkaar leest? Als je een relatie met elkaar hebt mag dat toch wel? Ik zou het geen probleem vinden als ze dat bij mij deed, ik heb niets te verbergen.
Je hebt wel wat te verbergen. Namelijk dat je haar smsjes leest.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34331072
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je hebt wel wat te verbergen. Namelijk dat je haar smsjes leest.
Nee, ik heb dat nog niet gedaan. Ik bedoelde: zou dat erg zijn als ik dat aan haar zou vragen. wat vinden jullie daarvan. Kan opzich ook wel weer begrijpen dat sms'jes lezen door sommigen als het toppunt van wantrouwen wordt beschouwd, dus of het zo'n goed idee is... Maar als een gesprek vooraf erg veel vragen en geheimzinnigheid met zich meebrengt, waarom ook niet dan...

Ik ga echt niet door iemand privedingen spitten als ik geen toestemming heb, laat dat duidelijk zijn.
^_
pi_34331729
smsjes lezen doe je in het bijzijn van de ander, niet stiekem.
Gewoon die telefoon pakken , als diegene niks te verbergen heeft (zoals ik ) dan boeit het die gene geen reet of je hem pakt of niet.

Je zal hooguit een opmerking krijgen van hej das mijn telefoon, en dan zeg je gewoon "ja en ik ben jou vriend"

vervolgens pak je je eigen telefoon en geef je die aan haar.

Als ze wat te verbergen heeft zie je dat meteen aan dr kop op het moment dat jij die telefoon pakt.

Hoe doet ze eigenlijk met haar telefoon? steeds naast zich? in dr tasje?

Mijn ex liet em altijd rondslingeren waardoor ik niet eens te behoefte had om te kijken.
Als jij een uur gaat douchen en steeds je telefoon naast mij laat liggen heb ik geen behoefte om erin te kijken, snap je mn punt?

Zelfs al ga je niet echt kijken, gewoon die telefoon pakken en naar haar reactie kijken, weet zij veel mischien wou je wel gewoon een spelletje spelen op haar telefoon......

Gezichten spreken boekdelen
pi_34333477
thanx bxie, goed idee.

Ze zegt zelf ook dat ze niets heeft te verbergen. Kan me alleen wel voorstellen dat ze op den duur gek gaat worden van mijn wantrouwen.
^_
pi_34333635
Ze heeft een deurtje open, heel wijd.
Zodra er iets 'beters' langskomt, is ze weg. Bespaar jezelf de vernedering en dump haar.
Dat is misschien ook een keer goed voor haar: ws. is ze altijd verwend en aanbeden door mannen en is zij degene die de relatie altijd verbreekt.
pi_34333852
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze heeft een deurtje open, heel wijd.
Zodra er iets 'beters' langskomt, is ze weg. Bespaar jezelf de vernedering en dump haar.
Dat is misschien ook een keer goed voor haar: ws. is ze altijd verwend en aanbeden door mannen en is zij degene die de relatie altijd verbreekt.
Tja, en da's waar het lastig wordt. Misschien is ze wél eerlijk, en ben ik toch echt te achterdochtig geweest. Dan heb ik een eerlijk meisje gedumpt om eigen achterdocht... Het enige wat ik haar écht kan verwijten is dat ze een keer is vreemdgegaan in een vorige relatie. Nou was dat ook eigenlijk de reden waarom mijn achterdochtige kijk op sommige dingen begon. Natuurlijk hoeft ze niet nog een keer vreemd te gaan, misschien was het één en dan nooit meer. Maar juist als iemand zo kort geleden zoiets heeft gedaan ga je bang zijn voor herhaling, zelfs wanneer de relatie er op dat moment goed uitziet. Je krijgt gewoon meteen het gevoel dat iemand vreemd zal gaan als het een keer niet zo lekker gaat met de relatie. En van die gedachte ga je zelf neerslachtig doen enzo. Wat ik nu zeg lijkt me helemaal geen rare beredenering. Als je vast wilt ipv scharrel dan is dat hoe je gaat denken.

[ Bericht 22% gewijzigd door MadMarco op 22-01-2006 02:08:14 ]
^_
pi_34333923
Ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb, maar vaak is het zo dat als je het idee hebt dat er iets niet klopt, dat ook zo is...
pi_34334039
MadMarco hoe oud ben jij eigenlijk?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_34334133
quote:
Op zondag 22 januari 2006 02:05 schreef JohnDope het volgende:
MadMarco hoe oud ben jij eigenlijk?
Heb ik al gezegd. Ik word over een paar weken 20.
^_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')