Gewoon kop in het zand steken, dan is het er ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:
[..]
zoals? Heb dr alleen niet gevraagd waarom ze me pas achteraf vertelde dat ze een keer een onenightstand had gehad. Maar daar spreek ik haar nog wel over als ik haar zie. Ze vondt t ook dom wat ze had gedaan zei ze. Lijkt me ook wel logisch. K heb eigenlijk echt geen zin in soa-testK voel me gezond, zie geen vreemde dingen
he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...
![]()
Ik ga lekker slapen, ajuus allemaal![]()
kerel: I have money!quote:
Maar gaat het dan om een pnce-in-a-lifetime-ongewenste-zwangerschap. Of om structureel disfunctioneren van de pil?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:40 schreef bxie het volgende:
[..]
hmmmmmm das een goeie.....dan zeg ik oke vergeet wat ik net zei.....3% staat voor 3 % van de vrouwen over de hele wereld die de pil slikken , die worden zwanger.
nu jij weer![]()
Ja, maar denk alleen dat ze zwangerschappen bedoelde.quote:
Denk beide.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:06 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar gaat het dan om een pnce-in-a-lifetime-ongewenste-zwangerschap. Of om structureel disfunctioneren van de pil?
En ligt het aan de pil? Of aan de gebruiker?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:06 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ze is een verassing voor je aan het bedenken. Je krijgt een cadeau en die jongen helpt haar met uitzoeken daarom moet het geheimzinnig![]()
Dus de kans dat je; wanneer je de gemiddelde pil-gebruikster bent; eens in je leven zwanger wordt is 3 procent?quote:
Je hebt meerdere soorten vrouwen, zoals je ook meerdere soorten mannen hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef Musketeer het volgende:
1. houd op te luisteren naar wat er uit haar mond komt, het is een vrouw! Kijk naar de lichaamstaal en emoties die er overkomen als je vraagt wat er is, your gut will usually be right.
2. ze is een vrouw, (zie punt 1) en wil een vent, geen lief en aardig geitenwollensokken watje. Laat je niet inpakken of gek maken door haar. Wat ze met andere kerels uitspookt hoeft jou niet te boeien want die zijn toch allemaal lang niet zo gaaf als jij (and let het know this). Als je gewoon zorgt dat ze zich goed voelt als jij bij haar bent en haar minstens 3 keer per week een stevige beurt geeft heeft sowieso geen enkele andere penis een kans.
NIET voor haar gaan vechten of ladingen moeite gaan doen, dat geeft haar alleen maar het gevoel dat jij al "binnen" bent en dat ze haar aandacht beter aan die andere gozer kan besteden om zo zelf de keus te hebben wie ze wil.
als je hem goed slikt wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dus de kans dat je; wanneer je de gemiddelde pil-gebruikster bent; eens in je leven zwanger wordt is 3 procent?
Hoe? Ik ga echt niet al dr sms lezen . Natuurlijk zou ik het fijn vinden om te doen, maar ik vind dat gewoon inbreuk op privacy. Zij zegt dat die andere gasten niets voor haar betekenen. Ik kan haar geloven of niet, en daar zit ik nu te twijfelen. Maar ik zal wel niet zoveel zeggen komende dagen, dan kan ze eens goed nadenenken over de dingen die ik gisteren tegen haar zei, en hoe al die gebeurtenissen voor mij overkomen als dubieus, terwijl zij zegt dat het dus niets betekent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef Rubbadubba het volgende:
Pfff dump haar, maar voordat je haar dumpt neuk je haar goed en zorg je dat je vrienden ook aan hun trekken komen, want zo is ze nou ook wel he.
Gooz WORD WAKKER en trap niet in mooie praatjes, doorzoek alles van haar, zoek alles uit, je word in de zeik genomen
DUMPEN...maar dat wou je niet horenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Tja, ik hoop toch wel dat er hier wat mensen zijn met verstand van relaties die me nog een normaal en eerlijk antwoord kunnen geven.
Idd, algemeen bekend dat kimo er totaal overheengelopen is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En geen duetten met Lange Frans meer doen.
Ben ik het dus niet mee eens,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:42 schreef Musketeer het volgende:
mwah vrouwen vliegen alleen voor complimenten als ze mondjesmaat worden toegediend en op een semi-plagerige/dubbelzinnige manier.
Het gaat om het gevoel dat ze jou niet vast aan dr hengeltje heeft, zodat ze nog een uitdaging heeft , onzeker is en moeite moet doen, en daarom de hele tijd aan jou zit te denken. Veel complimenten en bevestiging geven haar juist dit gevoel van zekerheid wel.
Te veel geslijm/complimenten is een major turnoff, misschien vindt ze het wel erg fijn om te horen en ga je 1 stapje onmoog op de nice guys scale, maar dat betekent niet dat ze er geil/aangetrokken tot jou door wordt/blijft en dat besluit uiteindelijk of ze er vandoor gaat met een andere vent, niet of ze jou aardiger vindt dan hij.
Maar als hij elke dag bevestiging moet geven dat hij van je houdt en super graag bij je wilt zijn komt dat ook over alsof hij tja... niets beters heeft te doen ofzo. Alsof iemand de hele tijd tegen je aanleunt, en dat wordt op een gegeven moment ook irritant. Ik vergelijk het maar met het geven van veel cadeau's (wordt op een gegeven moment niet meer gewaardeerd) en het geven van zo nu en dan één cadeautje (dat krijgt waardering)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens,
Wanneer ik doorlopend moet gaan denken wil hij me nog wel, verdwijnt mijn gevoel voor hem, en zoek ik het ergens anders.Heb geen zin in dat tijdrovende gedraai.
Ik besteed die tijd liever aan lol maken met mijn vriend
Mwa, voordeel voor jou is zo wel dat als je dan chlamydia te pakken hebt, je over 5 jaar je nooit meer zorgen hoeft te maken op onverwachte zwangerschappen. Nadeel, je krijgt ook niet meer te maken met verwachte zwangerschappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:03 schreef MadMarco het volgende:
[..]
K heb eigenlijk echt geen zin in soa-testK voel me gezond, zie geen vreemde dingen
he bah, wordt meteen eng als mensen beginnen over... díe ziekte...
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef Musketeer het volgende:
*verhaal*
Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen) Haar ouders vonden het trouwens ook al helemaal geen probleem dat ik na 2 maandjes bij haar bleef slapen, dus wat dat betreft is het allemaal erg soepeltjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef Sade het volgende:
[..]
Mwa, voordeel voor jou is zo wel dat als je dan chlamydia te pakken hebt, je over 5 jaar je nooit meer zorgen hoeft te maken op onverwachte zwangerschappen. Nadeel, je krijgt ook niet meer te maken met verwachte zwangerschappen.
[..]
![]()
Maak je maar niet te druk, de kans dat je wat hebt opgelopen is uitermate klein, is wel goed om een test te doen dan weet je dat tenminste zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen) Haar ouders vonden het trouwens ook al helemaal geen probleem dat ik na 2 maandjes bij haar bleef slapen, dus wat dat betreft is het allemaal erg soepeltjes.
edit//
mmh... soa-test vond ze geen probleem. Dus dat gaan we dan binnenkort maar eens doen. Krijg het alleen al spaans benauwd als ik die verhalen lees over wattenstaafjes...
oh...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maak je maar niet te druk, de kans dat je wat hebt opgelopen is uitermate klein, is wel goed om een test te doen dan weet je dat tenminste zeker
En je lul is er niet afgevallen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef MadMarco het volgende:
Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
Chlamydia is niet voor niets de meest voorkomende soa. Namelijk omdat je er niets van merkt; geen schilfertjes, jeuk, rode huid, afscheiding of wat dan ook. Echter, als je er niets aan doet, is de kans heel groot dat je onvruchtbaar wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
oh...
ik lees die reacties van mensen die meteen over testen beginnen. Maar het risico is dus klein? Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
Alweer die ouders, dat je daar uberhaupt een gedachte aan spendeert. Natuurlijk vertel je zoiets niet aan ouders, het is iets tussen jullie en ouders willen zoiets eigenlijk helemaal niet weten. Of weet jij soms alle ins en outs van het seksleven van je ouders? Brrquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:13 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dus: Ik moet haar gaan pushen om samen een test te doen? En haar ouders dan, die willen vast wel weten waarom wij ons willen laten testen (als we dat al zouden zeggen)
Dan is er vast niks aan de hand, aangezien een zeer veelvoorkomend verschijnsel bij chlamydia is dat de patient een sterk verminderd vermogen tot traplopen ervaart.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef MadMarco het volgende:
[..]
oh...
ik lees die reacties van mensen die meteen over testen beginnen. Maar het risico is dus klein? Ik voel me nog wel gezond, heb vandaag zelfs de trap genomen ipv de lift.
Het doet helemaal geen pijn, en met dat wattenstaafje/stokje, voor dat je in de gaten hebt wat ze gaan doen is het al gebeurt. En bloedprikken heeft iedereen toch weleens gedaan lijkt me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef Sade het volgende:
[..]
Chlamydia is niet voor niets de meest voorkomende soa. Namelijk omdat je er niets van merkt; geen schilfertjes, jeuk, rode huid, afscheiding of wat dan ook. Echter, als je er niets aan doet, is de kans heel groot dat je onvruchtbaar wordt.
En je hoeft helemaal niets te zeggen tegen haar ouders. Je kunt naar de GGD gaan bijvoorbeeld. Daar vragen ze niet naar je naam, alleen je initialen en geboortedatum en bovendien is het gratis. En net als andere dokters e.d. hebben ze gewoon zwijgplicht, dus er is geen mogelijkheid voor ze om daarachter te komen.
En top van je vriendin dat ze samen een test wil doen!
Hoe het voelt voor een man om een soatest te ondergaan, kan ik je helaas niet vertellen. Maar ja, een beetje pijn (ze hakken hem er niet af) is het wel waard denk ik.
Ze is close met die ouders. Ze zitten soms erg op haar lip, daarom zeg ik dat. Natuurlijk hoeven die ouders niets te weten, dat doen ze ook niet veel over ons. Dingen tussen haar en mij zijn ook voor ons, dat vind ik zelf net zo goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alweer die ouders, dat je daar uberhaupt een gedachte aan spendeert. Natuurlijk vertel je zoiets niet aan ouders, het is iets tussen jullie en ouders willen zoiets eigenlijk helemaal niet weten. Of weet jij soms alle ins en outs van het seksleven van je ouders? Brr
ik denk dat ze is vreemd gegaan, als meisjes zo opeens beginnen te huilen, dan krijgen ze last van hun geweten en misschien beseft ze op dat moment dat ze heel dom is geweest.(dit is tenminste het geen wat ik ooit ervaren had).quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:50 schreef MadMarco het volgende:
Twee dagen geleden was ik met haar op stap, en toen deed ze...tja...anders. 's avonds zaten we samen op de bank, begon ze opeens een beetje te huilen, zo heel stiekem met haar hoofd op mn schouder, hopend dat ik het niet zou merken. Ik vroeg haar wat er was, maar nee... er was niets. k dacht: mmh, ze is blij om bij me te zijn. Ik heb meerdere keren gevraagd vanwaar die traantjes. Nee, ze was niet blij vertelde ze. Ik kom er alleen maar uithalen dat ze het ergen moeilijk mee had. Meteen moest ik terugdenken aan dat gespannen gezicht van haar die middag
..voor mensen beginnen met "dumpen", bedenk wel dat het voor mij ook niet zeker is wat ze allemaal denkt. Ik ga dat echt niet allemaal vragen, dat komt echt onzeker over..
Wat zou ik doen...
Je hebt wel wat te verbergen. Namelijk dat je haar smsjes leest.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:10 schreef MadMarco het volgende:
Ik ben nou echt helemaal de kluts kwijt zeg.
Nu gaat ze opeens uit zonder mij, ze kreeg een sms van een vriendin of ze meeging...
Maar aan de andere kant krijg ik wel "kusjes" "wil je kusjes geven" "wil je morgen graag zien" etc.
Men, ben ik nou té achterdochtig of speelt ze een bizar spelletje met me...
Ik weet t niet meer, ga morgen maar eens kijken wat dat sms'je echt van die vriendin kwam zoals ze zelf zegt. Als het van een jongen af komt kan ze t schudden, want dan liegt ze de boel dus gewoon bij elkaar.
Is het trouwens erg als je sms'jes van elkaar leest? Als je een relatie met elkaar hebt mag dat toch wel? Ik zou het geen probleem vinden als ze dat bij mij deed, ik heb niets te verbergen.
Nee, ik heb dat nog niet gedaan. Ik bedoelde: zou dat erg zijn als ik dat aan haar zou vragen. wat vinden jullie daarvan. Kan opzich ook wel weer begrijpen dat sms'jes lezen door sommigen als het toppunt van wantrouwen wordt beschouwd, dus of het zo'n goed idee is... Maar als een gesprek vooraf erg veel vragen en geheimzinnigheid met zich meebrengt, waarom ook niet dan...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je hebt wel wat te verbergen. Namelijk dat je haar smsjes leest.
Tja, en da's waar het lastig wordt. Misschien is ze wél eerlijk, en ben ik toch echt te achterdochtig geweest. Dan heb ik een eerlijk meisje gedumpt om eigen achterdocht... Het enige wat ik haar écht kan verwijten is dat ze een keer is vreemdgegaan in een vorige relatie. Nou was dat ook eigenlijk de reden waarom mijn achterdochtige kijk op sommige dingen begon. Natuurlijk hoeft ze niet nog een keer vreemd te gaan, misschien was het één en dan nooit meer. Maar juist als iemand zo kort geleden zoiets heeft gedaan ga je bang zijn voor herhaling, zelfs wanneer de relatie er op dat moment goed uitziet. Je krijgt gewoon meteen het gevoel dat iemand vreemd zal gaan als het een keer niet zo lekker gaat met de relatie. En van die gedachte ga je zelf neerslachtig doen enzo. Wat ik nu zeg lijkt me helemaal geen rare beredenering. Als je vast wilt ipv scharrel dan is dat hoe je gaat denken.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze heeft een deurtje open, heel wijd.
Zodra er iets 'beters' langskomt, is ze weg. Bespaar jezelf de vernedering en dump haar.
Dat is misschien ook een keer goed voor haar: ws. is ze altijd verwend en aanbeden door mannen en is zij degene die de relatie altijd verbreekt.
Heb ik al gezegd. Ik word over een paar weken 20.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:05 schreef JohnDope het volgende:
MadMarco hoe oud ben jij eigenlijk?
ok solly had ik niet gelezen...quote:Op zondag 22 januari 2006 02:09 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd. Ik word over een paar weken 20.
ja vind ik zeker belangrijk, kijk als je al dik in de 20 was geweest, had ik je gedrag apart gevonden, nu niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:20 schreef MadMarco het volgende:
Je bent al de 5e die het vraagt. Je vraagt het, en je zegt ok. Waarom vindt jij leeftijd zo belangrijk?
Als ik dik in de 20 was had ik waarschijnlijk ook wel wat minder geduld wat betreft relaties. Kan me wel voorstellen dat je met >25 echt geen zin meer hebt in dit soort zaken, dan is het gewoon meteen klaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja vind ik zeker belangrijk, kijk als je al dik in de 20 was geweest, had ik je gedrag apart gevonden, nu niet.
Deed ze vorige keer ook, toen kwam er die dag daarna uit dat ze gewoon verdrietig was... (ja idd, dacht zelf ook iets met reclame's en puppy's)quote:Op zondag 22 januari 2006 02:30 schreef JohnDope het volgende:
Neem maar van mij aan dat als ze stiekem een traantje wegpinkt wanneer ze op je schouder ligt, dat ze iets op haar geweten heeft en daar moet je haar morgen mee confronteren.
Waarom is dat een pluspunt dan? Lijkt me eerder dat ze mij dan aanleiding geeft voor vragen, en als je iets verbergt wil je dat toch niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:47 schreef JohnDope het volgende:
keej dan, nou je weet wat je te doen staat, ik heb te weinig info, maar als ze stiekem dat traantje wegpinkte vanwege een slecht geweten, dan is dat sowieso een pluspuntje in haar voordeel.
Er is 1 spreekwoord: je moet nooit oude schoenen weggooien voor dat je nieuwe hebt
Klopt ook. Ik weet ook wel dat ze me af en toe test. Soms maakt ze een opmerking over iemand op tv die ze geweldig vindt ofzo, en dan weet ik dat ze er gewoon van geniet om dat te zeggen omdat ze me graag jaloers wil maken. Naar mijn weten doen alle vrouwen ditquote:Op zondag 22 januari 2006 03:25 schreef Tarado het volgende:
Marco, ik heb toch een beetje de indruk dat je vriendin je een beetje aan het gek maken is. Je moet je wat onafhankelijker van haar opstellen, je eigen dingen gaan doen, ze houdt niet veel rekening met jou dus dat hoef jij ook niet met haar te doen. Als zij achter jou aan gaat lopen in plaats van andersom weet je of zij ook wat om jullie relatie geeft.
Hier zie ik toch wel een beetje in probleem in je relatie. Het komt op mij over alsof jullie een strijd leveren "tegen" elkaar ipv te leven met elkaar.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:34 schreef MadMarco het volgende:
[..]
...Soms maakt ze een opmerking over iemand op tv die ze geweldig vindt ofzo, en dan weet ik dat ze er gewoon van geniet om dat te zeggen omdat ze me graag jaloers wil maken. Naar mijn weten doen alle vrouwen diten ik reageer dan altijd maar met een smile. Kan haar ook jaloers maken, en dan krijg ik soms ook geïrriteerde antwoorden terug.
Ze is niet makkelijk. niet zo'n prater, verlegen etc. Dat is ook de reden dat ik veel geduld heb. Ik wil haar wel de kans geven om zich open te stellen naar mij toe.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:55 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
Hier zie ik toch wel een beetje in probleem in je relatie. Het komt op mij over alsof jullie een strijd leveren "tegen" elkaar ipv te leven met elkaar.
Je kunt je beter afvragen of je DAT wel is wat je wilt... Ben je jezelf niet meer aan het afvragen hoe groot de kans is dat dat nog veranderd en hoop je erop waardoor je het nog "aanziet " ?
Nou, dat valt echt wel mee. Ik ga haar echt niet constant jaloers maken. Heb eens een foto laten zien waar ik op stond met wat meisjes van een vakantie 2 jaar geleden, toen ging ze kattig doen tegenover die meisjes op de foto. En dat vind ik helemaal niet erg, want op die manier weet je toch dat ze het niet leuk vindt als je contact hebt met anderen. En zo zit dat ook bij haar. Maar dat soort dingen heb je nou eenmaal als je elkaar nog niet zo lang kent.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:04 schreef Gompy58 het volgende:
lijkt mij iig erg vermoeiend een relatie waarbij beidde partners steeds kijken hoever ze kunnen gaan met het uit de tent lokken van de ander.
Moet je ze eens laten kaart lezen....quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef faculty het volgende:
vrouwen![]()
...
de meest ingewikkelde levensvormen op aarde...
1) ze bloeden 5-7 dagen zonder dood te gaan :S
2) ze hebben altijd hoofdpijn en bijna nooit zin
3) ze barsten op de meest vreemde momenten in tranen uit
4) 3/4 drinkt geen bier.. jesus wat heb je dan voor leven :S
5) ze weten altijd alles beter
omdat die gozer gestoord was naar eigen zeggen. Behandelde haar als oud vuil. Deed het op een gegeven moment alleen voor de seks etc. Ik kan begrijpen dat je dan verder wilt kijken, maar wees dan wel zo eerlijk tegen jezelf dat je het eerst uitmaakt en dán met iemand anders iets begint.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:13 schreef bxie het volgende:
marco wat weet je eignelijk van haar relatie af waar ze in vreemd isgegaan?
mischien was het wel een kutrelatie en behandelde die gozer haar slecht of was hij steeds met andere
vrouwen bezig.
Ik denk dat het belangrijk is dat e dat aan haar vraagt.
Want als dat zo is heb je ook een WAAROM ze vreemd is gegaan en kan je jezelf daar in ieder geval gerust over stellen.
niet gillen voordat je gelezen hebt.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:36 schreef 2biergraag het volgende:
Je vriendin ging vreemd? Haha looser!
ik zie het jaquote:Op zondag 22 januari 2006 04:38 schreef 2biergraag het volgende:
Ohja? Ik smak om een samenvatting, teveel om te lezen vooral met mijn toestand
Ik weet dat ze een moeilijke tijd heeft gehad daarmee. Maar de ins en outs daarvan weet ik ook niet. Praten over exen vind ik niet erg, maar wil het niet te veel doen. Ik hoef niet meteen alle details te weten, dat wil ik echt niet allemaal gaan vragen. Er zijn wel leukere onderwerpen om over te praten, dan elke keer weer die ex omdat je daar nog een vraag over had.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:35 schreef bxie het volgende:
nou kijk ik keur vreemdgaan nooit goed, maar er zijn wel verschillen, het wil niet altid zeggen dat je het hebt opgezocht.
hoe vaak gebeurd het dat iemand als stront word behandeld , diegene gaat eerst bij vriendinnen om advies vragen, die zeggen allemaal: dump die klootzak.
Maar neeee dat doe je niet wanttt , je bent gek op die klootzak.
Dus wat doe je als vrouw? Je neemt een man in vertrouwen, onder het mom van mischien kan jij
als man zijnde uitleggen hoe dit nou zit.
gesprekje 1, gesprekje 2, 3 , 4 , 5 , wat huilbuitjes her en der, ondertusse gaat meneer klootzak
vrolijk door met klootzakken, en vrouwtje lief voelt zich steeds comfortabeler in de warme armen van het luisterende oor...oeppsss en toen was er geneukt.
Dat is het verschil wat ik bedoel , als zoiets gebeurd wil dat niet zeggen dat die persoon een "vreemdganger" is, en daarom vroeg ik aan je wat je daar over weet van haar.
en daar gaat het misquote:Op zondag 22 januari 2006 04:42 schreef 2biergraag het volgende:
Ohja thanx. Ik zou er trouwens bij zweren dat ze vreemdgaat. En om het zekere voor het onzekere te nemen nam ik zelf een neukertje. Maar goed das mijnidiote gedachtengang (alhoewel ik altijd gelijk heb)
En waar is de grens van denken en voelen? iemand die begint te janken om niets zorgt ervoor dat ik een onbegrijpelijk gevoel krijg, en rare dingen ga denken. In het begin van mijn achterdocht was het vooral denken, maar sinds die laatste dingetjes vooral mijn gevoel.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:42 schreef bxie het volgende:
Tenzij je echt voelt dat er iets niet klopt, dus niet aan de hand van denken , maar echt omdat je dat voelt, weetjewel de menselijke intuitie
vraag je niet eens nog een keertje waarom ze huilt?quote:Op zondag 22 januari 2006 04:50 schreef 2biergraag het volgende:
Ze gaat vreemd, ga dr maar vanuit. Iig ze huilt op je schouder en das minstens zo erg. Wie wil er nou een meid die bij je huilt zonder dat ze zegt waarom. Kansloos ze verzwijgt iets en ik had het meteen uitgemaakt, had ze het maar moeten vertellen.
Het ergste is dat je wel eens bedrogen zou kunnen worden, en dat lijkt me het ergste wat jein je leven mee kunt maken. Dat laat maar aan mij over
Ja 1 keer en dan nooit meer, maar mijn vriendin weet dat wel.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:52 schreef bxie het volgende:
[..]
vraag je niet eens nog een keertje waarom ze huilt?
holbewoner![]()
toch grappig wat 2 biertjes met sommige mannen doetquote:Op zondag 22 januari 2006 04:52 schreef bxie het volgende:
[..]
vraag je niet eens nog een keertje waarom ze huilt?
holbewoner![]()
je kan van janken netzoalng vragen wat er is tot ze het zegt,quote:Op zondag 22 januari 2006 04:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
En waar is de grens van denken en voelen? iemand die begint te janken om niets zorgt ervoor dat ik een onbegrijpelijk gevoel krijg, en rare dingen ga denken. In het begin van mijn achterdocht was het vooral denken, maar sinds die laatste dingetjes vooral mijn gevoel.
maar ik ga naar mn bedje, ajuus.
quote:Op zondag 22 januari 2006 04:53 schreef MadMarco het volgende:
[..]
toch grappig wat 2 biertjes met sommige mannen doet
tot mijn spijt moet ik me hier volledig bij aansluiten, ze is je aan het manipuleren, althans ze tast de situaties een beetje af, ze vind het heerlijk om te kijken hoe jij op dingen reageert, en als je dan zegt, "vanwaar die traantjes"dan is het einde al helemaal zoek. momenteel is ze allang over haar gevoelens voor jou heen en ben je dus enkel nog een proefpersoon voor haar waarop ze allerlei psychologische testjes op doet.. zie het zo maar..quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:57 schreef faculty het volgende:
vrouwen![]()
...
de meest ingewikkelde levensvormen op aarde...
1) ze bloeden 5-7 dagen zonder dood te gaan :S
2) ze hebben altijd hoofdpijn en bijna nooit zin
3) ze barsten op de meest vreemde momenten in tranen uit
4) 3/4 drinkt geen bier.. jesus wat heb je dan voor leven :S
5) ze weten altijd alles beter
In de zin van paar daagjes niet meer spreken? Zal inderdaad eens wat minder tijd aan d'r besteden. Misschien inderdaad wel de beste manier om te kijken hoe graag ze me nou echt wilt.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou haar een paar weken in de wachtrij zetten
hoe dat zo dan? t is toch mn vriendin, die ga ik toch niet helemaal negeren. t zou inderdaad wel een goed idee zijn om dr gewoon eens een week niet te zien.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een paar weken negeren en op stap gaan met je vrienden.
Als je zo gaat doen sloop je het helemaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon niet meer naar toe gaan, niet of nauwelijks reageren op haar sms´jes en doen waar je zin in hebt en dat ook gewoon zeggen
Toen ik zag hoe kapot ze dr van was dat ik haar zo wantrouwde kon ik het niet over mijn hart krijgen om het uit te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Kerel heb je die meid nu nog niet gedumpt!!??
ik wil je echt niet ompraten, maar ik heb wat meegelezen met dit topic...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:20 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Toen ik zag hoe kapot ze dr van was dat ik haar zo wantrouwde kon ik het niet over mijn hart krijgen om het uit te maken.
Dat weet ik, en daar houd ik dan ook rekening mee. Ik kijk wen hoe het deze week gaat. Als het blijkt dat ze er zelf niet meer zeker van is wat ze wilt dan kan ik er beter een punt achter zetten.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik wil je echt niet ompraten, maar ik heb wat meegelezen met dit topic...
zoals je op pagina 3 al kon lezen, is mij hetzelfde overkomen..
maar dit soort meisjes zijn erg onzeker willen zo veel mogelijk aandacht, en dat zoeken ze door veel vriendjes te hebben, ik dacht ook dat ik de ware voor haar was, terwijl ze ook zo deed als jou vriendin..
en toen zomaar vanuit het niets maakte ze het uit omdat ze niet meer verliefd was, en binnen een week had ze een nieuw slachtoffer..
dit zegt natuurlijk niks over jou vriendin, maar het lijk er wel op!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |