Niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef American_Nightmare het volgende:
maar IRL ga je ook niet kanker-dit, kanker-dat lopen roepen
Ik wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef American_Nightmare het volgende:
maar IRL ga je ook niet kanker-dit, kanker-dat lopen roepen
Tyfus en schurft ga je niet dood aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef HeyFreak het volgende:
afschuwelijke ziektes gebruiken als krachtterm is toch typisch Nederlands?
kanker, tyfus, schurft etc etc...
Totdat een van jouw ouders, je breor, zus of vriendin dood gaat aan kanker waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
En het zijn iedere keer weer dezelfde stumpers die erover zeiken.
"Mijn moeder ging dood aan kanker!"
So fucking what, ik kan niet om iedere dooie moeder gaan wakker liggen.
Oh, en dat is nog nooit gebeurd?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Totdat een van jouw ouders, je breor, zus of vriendin dood gaat aan kanker waarschijnlijk.
maar kanker kan ook jou treffen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Totdat een van jouw ouders, je breor, zus of vriendin dood gaat aan kanker waarschijnlijk.
Kanker ook lang niet altijd, what's your point?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Tyfus en schurft ga je niet dood aan.
Ik denk eerder dat je een stuk puberaler en dommer bent eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Oh, en dat is nog nooit gebeurd?
Misschien ben ik gewoon iets minder labiel dan jij.
ik ook, ik krijg er haast een tumor van!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb het idee dat ik een soortgelijk topic al 421324 keer ben tegengekomen.
Nee, ik denk toch idd dat je gewoon een labiele idioot bent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je een stuk puberaler en dommer bent eerlijk gezegd.
Het is een test. Met dit soort topics kun je de normale mensen van de puberale quasi-stoere internet-relnichtjes onderscheiden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb het idee dat ik een soortgelijk topic al 421324 keer ben tegengekomen.
Iedereen is vrij om te denken wat hij/zij wil. Zo ook jij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je een stuk puberaler en dommer bent eerlijk gezegd.
De mensen die iemand aan kanker hebben verloren die echt dicht bij hen stond smijten niet zo met de term.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef MouseOver het volgende:
Overgevoelig.
Vrijwel iedereen heeft trouwens wel een familielid dat aan kanker gestorven is
En die behoren dan ook niet als krachtterm gebruikt te worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om te denken wat hij/zij wil. Zo ook jij.
Er zijn zat ziektes die erger zijn dan kanker trouwens.
Ja, en alle topicstarters krijgen gelijk toegaan tot het geheime "jankzakken united" sub-forum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is een test. Met dit soort topics kun je de normale mensen van de puberale quasi-stoere internet-relnichtjes onderscheiden.
Oh ja, dat kun jij over internet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is een test. Met dit soort topics kun je de normale mensen van de puberale quasi-stoere internet-relnichtjes onderscheiden.
En dat bepaal jij omdat..... ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En die behoren dan ook niet als krachtterm gebruikt te worden.
Moeilijk he, normaal reageren in een normale discussie? Of probeer je een levend voorbeeld te vormen in mijn topic?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, en alle topicstarters krijgen gelijk toegaan tot het geheime "jankzakken united" sub-forum.
Nee, dus? Wat verwijt je ze dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je alleen puisterige pubertjes de term hoort gebruiken. Ze weten simpelweg nog niet beter.
En dat beslis jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En die behoren dan ook niet als krachtterm gebruikt te worden.
Vertel ome American_Nightmare maar eens hoe oud je bent dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Oh ja, dat kun jij over internet.
27.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vertel ome American_Nightmare maar eens hoe oud je bent dan.
Dat ze nog niet in de gaten hebben hoe kwetsend hun krachttermen kunnen zijn. Vergelijk het met kleuters die pesten op de basisschool. Voor hun is het bijna een spel en ze hebben niet in de gaten dat ze in werkelijkheid iemands leven aan het verpesten zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dus? Wat verwijt je ze dan?
Tot welke groep denk je zelf eigenlijk te behoren?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
HEj zixzquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
In het vervolg maar even checken met welke ziektes A_N geen aanvaring heeft gehad, dan weet de mensheid tenminste weer waarmee hij wel en niet mee mag smijten.
Dit is geen normale discussie, dit is een topic dat eens in de 3 maand opnieuw word geopend, en waarin iedere keer hetzelfde gebeurd; er ontstaan 2 kampen, diegenen die zwaar tegen het gebruik van het "woord" kanker zijn, en diegenen die de krachtterm los kunnen koppelen van de ziekte, en er dus geen echt bezwaar tegen hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Moeilijk he, normaal reageren in een normale discussie? Of probeer je een levend voorbeeld te vormen in mijn topic?
quote:
kankerbraun man!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef BrauN het volgende:
Kanker spang topic, swa.
Tot de groep ubermenschen die het geheel overziet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot welke groep denk je zelf eigenlijk te behoren?
Waarschijnlijk is het trouwens maar beter dat je moeder dood is, zo kwam je tenminste onder die woonwagen vandaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat ze nog niet in de gaten hebben hoe kwetsend hun krachttermen kunnen zijn. Vergelijk het met kleuters die pesten op de basisschool. Voor hun is het bijna een spel en ze hebben niet in de gaten dat ze in werkelijkheid iemands leven aan het verpesten zijn.
Je vergeet de groep even die voor de "grap" in elke post minimaal een keer het woord als krachtterm gebruiken. En DIE mensen, joh, DIE zijn pas grappig. Hahahahahahahaha.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dit is geen normale discussie, dit is een topic dat eens in de 3 maand opnieuw word geopend, en waarin iedere keer hetzelfde gebeurd; er ontstaan 2 kampen, diegenen die zwaar tegen het gebruik van het "woord" kanker zijn, en diegenen die de krachtterm los kunnen koppelen van de ziekte, en er dus geen echt bezwaar tegen hebben.
Ik begin te vermoeden dat je inderdaad tot de 'domme groep' behoort. Bovenstaande heb ik namelijk nooit gezegd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het trouwens maar beter dat je moeder dood is, zo kwam je tenminste onder die woonwagen vandaan.
Iemands leven verpesten met het woordje kanker, hoe labiel kun je zijn....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Tyfus en schurft ga je niet dood aan.
Ik had zoveel dingen niet gezegd, toch wist jij ze mij te vertellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat je inderdaad tot de 'domme groep' behoort. Bovenstaande heb ik namelijk nooit gezegd.
Dat sloeg op de vergelijking met iemand pesten op de basisschool. En nee, ik ben niet gepest, maar ik weet wel wat het aan kan richten bij iemand. Heeft dus niks te maken met het woord 'kanker'. Lees eens lezen man.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
IEMANDS LEVEN VERPESTEN ZEGT HIJ!!!
Hoeveel mensen ken je die aan tyfus dood zijn gegaan dan? Wie is hier nou de sukkel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Nee aan de tyfus is nog nnnnnnooooooooooooit iemand dood gegaan!
Sukkel.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet gepest, maar ik weet wel wat het aan kan richten bij iemand.
Je hebt genoeg gezegd. Je gebruikt het woord kanker IRL en je ligt er niet wakker van om andere mensen ermee te beledigen, wiens moeder eraan is overleden, blijkbaar ook niet bij vrienden, kennissen etc..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ik had zoveel dingen niet gezegd, toch wist jij ze mij te vertellen.
Reflectie.
5, hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je die aan tyfus dood zijn gegaan dan? Wie is hier nou de sukkel.
Sorry ik wist niet dat je in donker Afrika woonde.quote:
Iets harder je best doen om intelligent uit de hoek te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]!
Ga maar naar bedje toe jongen.
Natuurlijk, cd-homo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles goed kankerlijer?
Oh leuk, de junkies zijn ook weer wakker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles goed kankerlijer?
Daar hoef ik mijn best echt niet voor te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Iets harder je best doen om intelligent uit de hoek te komen.
Daar is m'n betovergrootvader nog aan gestorven. Een beetje respect jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat sloeg op de vergelijking met iemand pesten op de basisschool. En nee, ik ben niet gepest, maar ik weet wel wat het aan kan richten bij iemand. Heeft dus niks te maken met het woord 'kanker'. Lees eens lezen man.
"Ze gebruiken drugs! Op de brandstapel!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh leuk, de junkies zijn ook weer wakker.![]()
Ik denk het niet. Al die domme figuren hebben nu (ongewild) toch weer eens nagedacht over hoe dom het eigenlijk is om de term te pas en te onpas te gebruiken. Al zullen ze het hier altijd ontkennen uiteraard, maar dat zit in de aard van het beestje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef Laton het volgende:
je bereikt het tegenovergestelde met je stomme janktopic AN ..
De gezusters M. & A. Frank zijn beiden overleden aan tyfus. Niet dat ik ze zo goed ken hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je die aan tyfus dood zijn gegaan dan? Wie is hier nou de sukkel.
het kan dus wel degelijk dodelijk zijn... Eerst ff nadenken voordat je gaat schelden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar weer druk maken over buitenlanders en abortus, dan leven wij intussen verder in de echte mensenwereld, okay?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh leuk, de junkies zijn ook weer wakker.![]()
De ziekte is hier goed te behandelen en dus niet dodelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef bas-beest het volgende:
[..]
het kan dus wel degelijk dodelijk zijn... Eerst ff nadenken voordat je gaat schelden...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
Dat waren joden. Die tellen niet mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De gezusters M. & A. Frank zijn beiden overleden aan tyfus. Niet dat ik ze zo goed ken hoor!
Daar zal A_N het vast mee eens zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dat waren joden. Die tellen niet mee.
Hou je vast: Die felle kleurtjes, bewegende dingen, en euforische gevoelens die jij waarneemt zijn niet de echte wereld hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar weer druk maken over buitenlanders en abortus, dan leven wij intussen verder in de echte mensenwereld, okay?
Stuk gezelliger als dat xenofobe en bekrompen wereldje van jou.
Kanker ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De ziekte is hier goed te behandelen en dus niet dodelijk.
Kanker is in veel gevallen dodelijk, ongeacht de behandeling.quote:
Ach ik weet het, maar zij alleen kunnen de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dat waren joden. Die tellen niet mee.
Ach, dat heb je vaker bij die meelopertjes he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar zal A_N het vast mee eens zijn.
Niet? Ik zie ze toch echt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hou je vast: Die felle kleurtjes, bewegende dingen, en euforische gevoelens die jij waarneemt zijn niet de echte wereld hoor.
Moet ik dit serieus nemen? Heb jij je eigen moeder nog?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
En het zijn iedere keer weer dezelfde stumpers die erover zeiken.
"Mijn moeder ging dood aan kanker!"
So fucking what, ik kan niet om iedere dooie moeder gaan wakker liggen.
Ik zie die criminele allochtonen toch ook echt?quote:
idd, lekker boeien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef vaudej het volgende:
ik zie het probleem er écht niet in.
Vertel dat de slachtoffers in Afrika maar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De ziekte is hier goed te behandelen en dus niet dodelijk.
Dat heb je vaker bij die meelopertjes, he Dr.Daggla, viend van mij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ach, dat heb je vaker bij die meelopertjes he.
Ja, maar jij ziet die alleen maar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie die criminele allochtonen toch ook echt?
Dat is inderdaad minder erg. Ik lig geen minuut wakker van honderdduizend doden in Azie, maar wel van 1 iemand die ik persoonlijk ken. Lijkt me vrij normaal overigens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vertel dat de slachtoffers in Afrika maar.
Of is dat minder erg omdat je die niet persoonlijk kent?
Wat ongelooflijk kankerhypocriet van je.
Ik denk dat we je gewoon beiden een kankerkneus vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat heb je vaker bij die meelopertjes, he Dr.Daggla, viend van mij?![]()
![]()
Ja, ik draai net zo graag CD's als Daggla.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat heb je vaker bij die meelopertjes, he Dr.Daggla, viend van mij?![]()
![]()
Dat DENK je ja. Dat is nou het vervelende van een verslaving. De ontkenning.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet die alleen maar.
Ik daarentegen zie die prettige dingen alleen wanneer ik daar zin in heb
Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder erg. Ik lig geen minuut wakker van honderdduizend doden in Azie, maar wel van 1 iemand die ik persoonlijk ken. Lijkt me vrij normaal overigens.
Ja, maar dan niet huilen als iemand kanker zegt. Er zijn zat mensen die het net zo erg vinden dat jij tyfus zegt. Alleen ken je die niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder erg. Ik lig geen minuut wakker van honderdduizend doden in Azie, maar wel van 1 iemand die ik persoonlijk ken. Lijkt me vrij normaal overigens.
MIj lijkt dat niet echt normaal, komt nogal egoistisch en wereldvreemd over.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat DENK je ja. Dat is nou het vervelende van een verslaving. De ontkenning.
Ja, dat ook ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.
In mijn kringen misschien niet nee. Ik lig er ook geen seconde wakker van als jouw hele famile vannacht nog levend verbrand. Maar je zou eens rekening kunnen houden met de mensen om je heen die je wel iets kunnen verrotten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.
Wel als iemand een verwensing naar je hoofd slingert in de trant van 'ik hoop dat je verongelukt' net op het moment dat je in de auto stapt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef l3laster het volgende:
Mja ik vind het soms ook overdreven, iemand die constant kanker roept kan er best rekening mee houden als die het WEET dat mensen er moeite mee hebben...
maar om telkens die discussie te starten... mijn beste vriend is verongelukt door een auto... moet ik nou iedereen die het woord auto zegt zeggen dat het mij er aan doet herinneren???
rot toch op....
het is maar een krachterm meer niet
Lukt dat nog een beetje dan? Vuilnis ophalen terwijl je strak staat van de dope?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk.
Gelukkig krijg ik van m'n baas alle ruimte om ook tijdens m'n werk te basen. M'n werk lijdt er gelukkig niet onder..
Hoe weinig kan een mens iets interesseren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Het leuke is nog dat die mensen jou waarschijnlijk een domme kneus vinden omdat je dat soort termen gebruikt en jij hebt het niet eens in de gaten.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ja, gaat prima. Meestal blijf ik gewoon in de truck zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Lukt dat nog een beetje dan? Vuilnis ophalen terwijl je strak staat van de dope?
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.quote:
en weet je hoeveel vrouwen zich benadeelt voelen als je klootzak zegt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet huilen als iemand kanker zegt. Er zijn zat mensen die het net zo erg vinden dat jij tyfus zegt. Alleen ken je die niet.
Maakt het niet minder erg. Echt he, de hypocrieter kan haast niet..
misschien is al die psychedelische schoonheid zelfs wel kankerverwekkend!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.
Ja, en dan als 2 fucked up psycho's on dope al je zwangere vriendinnen aborteren met een kledinghanger.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.
Net als Pim Fortuyn he boy.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Laten we het hopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Laton het volgende:
[..]
misschien is al die psychedelische schoonheid zelfs wel kankerverwekkend!![]()
Jammer dat je dat niet van je moeder hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en dan als 2 fucked up psycho's on dope al je zwangere vriendinnen aborteren met een kledinghanger..
Kinky..
klanmeetquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hopen dat jij in de fik vliegt bij je volgende klanmeet..
ownedquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Net als Pim Fortuyn he boy.
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet van je moeder hebt.![]()
Ik zou niet al teveel vertrouwen op die zintuiglijke waarnemingen van jou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.
huuuh...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie.quote:
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou niet al teveel vertrouwen op die zintuiglijke waarnemingen van jou.
je vergeet dat ik je zojuist op wetenschappelijke wijze tot kankergezwel heb verheven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie.Ik weet best dat Fortuyn een nicht was hoor en het boeit me totaal niet.
Je bent wel heel erg homo gefixeerd he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Dr.Daggle je hebt dadelijk een hele orgie bij elkaar met al die geile fanboys van je!
En dat hij dood is, wat vind je daar van?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie.Ik weet best dat Fortuyn een nicht was hoor en het boeit me totaal niet.
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor..
Erg jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
En dat hij dood is, wat vind je daar van?
Ik doelde niet alleen op de mensen in dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijnWat dat betreft hecht ik toch IETS meer waarde aan hoe mensen die ik IRL ken over mij denken. Maar dat zegt jou natuurlijk weer helemaal niks.
slecht gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijnWat dat betreft hecht ik toch IETS meer waarde aan hoe mensen die ik IRL ken over mij denken. Maar dat zegt jou natuurlijk weer helemaal niks.
Nee ook nog wat andere Fokkers! Hahahahahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik doelde niet alleen op de mensen in dit topic..
Ik hoorde dat nummer gisteren en dacht: zingen ze dat echt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
"I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer!".
voorlopig kunnen we in ieder geval vaststellen dat de mensen die je online kennen, jou allemaal een hypocriete zak vinden, die haat en onverdraagzaamheid promoot en het eq heeft van een aardappel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja we hebben Verdonk, Wilders en nog vele andere..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Mh, ik ben er eigenlijk best blij mee.
eqquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:
[..]
voorlopig kunnen we in ieder geval vaststellen dat de mensen die je online kennen, jou allemaal een hypocriete zak vinden, die haat en onverdraagzaamheid promoot en het eq heeft van een aardappel.![]()
dat mensen jou irl aardig vinden lijkt me onmogelijk. je bent het namelijk niet.
ah het wilders woord is gevallen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja we hebben Verdonk, Wilders en nog vele andere..
Ja, en nog vele anderen die zo ontzettend veel hebben bereikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sta je al op de telex?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah
@ Maikuuuul styloooo: Kankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
![]()
![]()
![]()
Bestaat niet sukkel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Laton het volgende:
[..]
eq ja kneus..zoek het maar eens op.
Met een beetje geluk ook niet lang meer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ja, en nog vele anderen die zo ontzettend veel hebben bereikt..
Is dat een doodsbedreiging aan hun adres? De AIVD schijnt daar redelijk serieus mee om te springen namelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ook niet lang meer.
Kenkerlijerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Sta je al op de telex?
Psstt... jongens... we hebben hem voor het laatst op FoK! gezien.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
De hele tijd kanker zeg om stoer te doen
Totally n00b
Dan schrijf mij ook maar op. Ik weet zeker dat ze dood gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is dat een doodsbedreiging aan hun adres? De AIVD schijnt daar redelijk serieus mee om te springen namelijk.
Het staat niet in de Van Dale en is dus geen Nederlandse afkorting.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
EQ is je emotionele intelligentie.
Dat bestaat wel, dumb fuck.
wat een enorm zwaktebod..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het staat niet in de Van Dale en is dus geen Nederlandse afkorting.
Binnenkort?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan schrijf mij ook maar op. Ik weet zeker dat ze dood gaan.
Emotionele intelligentie, iets wat er bij jou ontbreekt als je op die manier reageert.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Sukkel, jawel.
Sociale intelligentie heet zoiets.
Dus iets dat niet in de Van Dale staat, bestaat niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is dat een doodsbedreiging aan hun adres? De AIVD schijnt daar redelijk serieus mee om te springen namelijk.
En omdat er 't geen Nederlandse afkorting is, bestaat het niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Kap nou es met je gekenker man.![]()
Dat is weer iets heel anders inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Sukkel, jawel.
Sociale intelligentie heet zoiets.
zijn algemeen lag binnen handbereik..het was de ontwikkeling die em de das omdeed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dus iets dat niet in de Van Dale staat, bestaat niet?
Je moest het trouwens ook echt opzoeken? Je algemene ontwikkeling lag nog thuis?
Jezus jij bent echt een stakker zeg..hou de eer aan jezelf en ga naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gabbers nu ook hequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik ben geen Moslim..
Het heet in het Nederlands ook gewoon EQ hoor. Dat jij dat niet weet wil niet zeggen dat het fout is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geeft niet, iemand die als 'links' te boek staat pakken ze ook wel aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik ben geen Moslim..
Kom kom kom, onderontwikkeling is nog steeds ontwikkeling.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Laton het volgende:
[..]
zijn algemeen lag binnen handbereik..het was de ontwikkeling die em de das omdeed.
Hey baklapquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Baklap het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een stakker zeg..hou de eer aan jezelf en ga naar bed.
Het is geen Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het heet in het Nederlands ook gewoon EQ hoor. Dat jij dat niet weet wil niet zeggen dat het fout is.
Waarheid als een koequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Kom kom kom, onderontwikkeling is nog steeds ontwikkeling.
Ja, Marijnessen houden ze ook constant in de gaten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geeft niet, iemand die als 'links' te boek staat pakken ze ook wel aan.
Wat te pakken!!!!??quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Pssttt... hebbie m al te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet jij er niks van hebben he!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is geen Nederlands.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wat te pakken!!!!??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb jij het nu over dan?
staat dat wel in de van dale? anders dan hoeft het van mij niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Kom kom kom, onderontwikkeling is nog steeds ontwikkeling.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
En dan moet jij er niks van hebben he!
Het staat voor emotiequotiënt en dat is gewoon Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is geen Nederlands.
Die uit geen doodsbedreigingen richting Wilders en Verdonk. Daggla wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ja, Marijnessen houden ze ook constant in de gaten.
Bestaat ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat voor emotiequotiënt en dat is gewoon Nederlands..
Verdonk jaagt er ook zat de dood in. Maar dat maakt niet uit, dat is een Nederlander.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die uit geen doodsbedreigingen richting Wilders en Verdonk. Daggla wel.
Look at the brains on that guy..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat voor emotiequotiënt en dat is gewoon Nederlands..
Maar Verdonk betrap je niet op het uitspreken van schuttingtaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Verdonk jaagt er ook zat de dood in. Maar dat maakt niet uit, dat is een Nederlander.
Wat ben je toch een kansloze rukker dat je het hierop moet gooien zeg. Je bent echt een klootzak van het zuiverste water, emigreer in vredesnaam ! Of eet veel kankerverwekkende produkten ofzo.quote:
Ja denk je nou echt dat ik dat krijg, das toch voor sukkelsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over dan?
Zeik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kansloze rukker dat je het hierop moet gooien zeg. Je bent echt een klootzak van het zuiverste water, emigreer in vredesnaam ! Of eet veel kankerverwekkende produkten ofzo.
Ik zei alleen dat we met een beetje geluk gauw van ze af zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die uit geen doodsbedreigingen richting Wilders en Verdonk. Daggla wel.
Wat wil je dan? Een leuk cadeautje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja denk je nou echt dat ik dat krijg, das toch voor sukkels![]()
Ik ben blij dat je hier in dit topic bent, want je bent een sprekend voorbeeld voor de groep mensen die het betreffend woord graag gebruiken omdat ze te dom zijn om zich in normaal Nederlands te uiten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kansloze rukker dat je het hierop moet gooien zeg. Je bent echt een klootzak van het zuiverste water, emigreer in vredesnaam ! Of eet veel kankerverwekkende produkten ofzo.
Kanker zou mooi zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens zou ik het niet erg vinden als ze dood zouden gaan, maar dat terzijde.
Een druipahquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een leuk cadeautje?![]()
ik ben juist geen sprekend voorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier in dit topic bent, want je bent een sprekend voorbeeld voor de groep mensen die het betreffend woord graag gebruiken omdat ze te dom zijn om zich in normaal Nederlands te uiten.
Geeft niet dat je het niet snapt hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Laton het volgende:
[..]
ik ben juist geen sprekend voorbeeld.
Ah, vandaar dat je Fortuyn wel okay vond. Hij zorgde voor je inkomen. Marocboy.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier in dit topic bent, want je bent een sprekend voorbeeld voor de groep mensen die het betreffend woord graag gebruiken omdat ze te dom zijn om zich in normaal Nederlands te uiten.
van zijn helden..de amerikanen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens staat IRL als afkorting ook niet in de Dikke..
Waarom gebruik je die dan wel?.
Oquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Pat-man het volgende:
hela hola kinderebola, is alleen voor kinderen...
Het is Engels en geen Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens staat IRL als afkorting ook niet in de Dikke..
Waarom gebruik je die dan wel?.
Ook niet Nederlands he...
idem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geeft niet dat je het niet snapt hoor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
laat me nou, ik heb het naar mijn zin zo.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wat lul je nou man das al lang geweest idioot.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je Fortuyn wel okay vond. Hij zorgde voor je inkomen. Marocboy.
probeerde ff aan 't niveau hier te tippen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
O
dacht je ook ff wat te mogen zeggen?
Wat ben je gay?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zeg wil je nu een druiper of niet?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Pat-man het volgende:
[..]
probeerde ff aan 't niveau hier te tippen!
Ik dacht dat we na de dood van Fortuyn ook van de zeik van die minderheid af waren, maar net als bij het sluiten van Napster kreeg je allemaal van die splintergroeperingen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We blijven maar nieuwe dieptepunten bereiken in dit topic.
EQ is Nederlands. Maar dat ken je niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is Engels en geen Nederlands.
Heb je ze al ingenomen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Pat-man het volgende:
dikke lol zo'n forum
denk dat AN zo langzamerhand wel wat kalmeringspilletjes kan nemen
EQ is uit de VS komen overwaaien...midden jaren '90.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is Engels en geen Nederlands.
Jouw aanwezigheid is een groot dieptepunt, maar dat zie je zelf dan weer niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We blijven maar nieuwe dieptepunten bereiken in dit topic.
Nederlandsch van de bovenste planck. Hulde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Toch maar weer een stormlooptopic geworden. Kijken jullie niet voor mekaar, he paupertjes.
Ik doe nie anders...quote:
Oke je hebt gelijk, nu weer ontopic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
EQ is Nederlands. Maar dat ken je niet.
Vervolgens ga je huilen dat het niet in de Dikke staat en dus geen Nederlands is.
In de OP gebruik je zelf ook een niet Nederlandse afkorting.
Overigens is iets als EQ gewoon algemene kennis hoor. Dat het in jouw ogen niet Nederlands is (wat wel zo is, maar dat terzijde) maakt het niet minder triest dat je niet wist wat het was,.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
EQ is uit de VS komen overwaaien...midden jaren '90.
En kanker is ingeburgerd.
Je zit me gewoon te bedreigen he malloot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Be careful what you wish for... it might come true
ben je d'r wel eens geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amerika is een soort kankergezwel van moeder Aarde.
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is een groot dieptepunt, maar dat zie je zelf dan weer niet.
Je bent hier net zo gewenst als kanker.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te bedreigen he malloot.![]()
Heaumeau![]()
![]()
![]()
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amerika is een soort kankergezwel van moeder Aarde.
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?
Nou ja ik vind je eigenlijk ook maar een irritant gezwel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?
gebruik je het nou zelf ook als versterking???quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.
Nou.. dat ben ik niet met je eens hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Laton het volgende:
[..]
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.![]()
Ik bedoelde heel Fok, niet alleen hemzelf en z'n kleine bruine kontekruipertje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Laton het volgende:
[..]
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.![]()
Ja, je vriendje Bush dus ook hequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.
Als vergelijking, niet als krachtterm.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Pat-man het volgende:
[..]
gebruik je het nou zelf ook als versterking???
![]()
Wie is er nou weer blij met z'n opblaaspopquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hohomo, merry Christmas.. look what santa brought for you...
Psssttt... hij is blij met zn opblaaspop, pak m!
JA HIER! Daar heb je het al! Een verkapt politiek agenda! Zie je nou wel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Kankergezwellen zijn overigens niet slecht. Als ze op Wilders zouden zitten.
Bush is niet Amerika, dan is NL net zo'n kankergezwel want JPtje is bush z'n holmaatjequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je vriendje Bush dus ook he.
En uiteraard iedereen die wel eens drinkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je vriendje Bush dus ook he.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wie is er nou weer blij met z'n opblaaspop![]()
Volgens mij spoor je niet met al die intellectuele homotrekjes van je![]()
![]()
Het favoriete argument van de junk, mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En uiteraard iedereen die wel eens drinkt..
Ik had het over het feit dat Dubya zelf ook niet vies was van een witte neus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Bush is niet Amerika, dan is NL net zo'n kankergezwel want JPtje is bush z'n holmaatje
Begin je weer over zijn moeder?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En uiteraard iedereen die wel eens drinkt..
Smaakt naar bierquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedenk me net dat ik ben vergeten hoe kindercola smaakt
Officieel gezien is drank gewoon een drug hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het favoriete argument van de junk, mensen.![]()
Dat was toch een crackhoerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Begin je weer over zijn moeder?!
Hmm hmm... ja... oke...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef Fugie het volgende:
kanker is toch een nederlands woord, waarom zou ik dat niet mogen zeggen
omdat iemand misschien nare gedachte erbij heeft, maar dat kan met zoveel woorden zijn. Moet ik eerst iedereen vragen of ze goed vinden wat ik zeg![]()
Je kan het natuurlijk ook gewoon negeren als je toch van mening bent dat mensen die kanker roepen dom zijn, bedoel waar maak jij je dan druk over ? Andere domme mensen die je niet kent, heb je niets beters te doen ofzo
Liever een crackhoer dan een griekse spuitslet.quote:
Ja daar heeft ie jequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Liever een crackhoer dan een griekse spuitslet.
Mijn moeder is volbloed Nederlandse hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
waar?quote:
fijn om te horen wat je van me denktquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hmm hmm... ja... oke...
Het spijt me, jongeman. U bent dom
Dat zegt je oma jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn moeder is volbloed Nederlandse hoor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
fijn om te horen wat je van me denkt![]()
Ah is het dan zo'n Nederlandse snol die zich heeft laten palen door zo'n vieze behaarde knoflookstinkgriek..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn moeder is volbloed Nederlandse hoor.
Gelukkig hebben de Nederlanders een veel indrukwekkendere geschiedschrijving dan de Grieken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mooi toch! Daarna lekker pittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Oosthoek het volgende:
Dat dit topic de kans krijgt om vol te raken
nee liever niet, ik ga niet graag om met mensen die me onderschatten. Maar het was me een genoegenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Integrity het volgende:
[..]
Graag gedaan, jongeman. Kom gerust eens terug
We hebben in ieder geval niet een historie van volkerenmoord en pedofilie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de Nederlanders een veel indrukwekkendere geschiedschrijving dan de Grieken..
Mijn vader is niet zo behaard, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah is het dan zo'n Nederlandse snol die zich heeft laten palen door zo'n vieze behaarde knoflookstinkgriek..
Ja ja, je mag niet met ziektes gooien maar je mag wel een complete nationaliteit verrot schelden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah is het dan zo'n Nederlandse snol die zich heeft laten palen door zo'n vieze behaarde knoflookstinkgriek..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee liever niet, ik ga niet graag om met mensen die me onderschatten. Maar het was me een genoegen
Nee, wij verkochten ze alleen maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
historie van volkerenmoord
Nee, de uitvinders van de slavernij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval niet een historie van volkerenmoord en pedofilie.
Dan zal het je echte vader wel niet zijn, je moeder kennende.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn vader is niet zo behaard, eigenlijk.
GMTAquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Nee, wij verkochten ze alleen maar..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de uitvinders van de slavernij.
Maar daar ben jij wsl alleen maar voorstander van/
Nee klopt, de gelijkenis met m'n vader is verder puur toeval.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan zal het je echte vader wel niet zijn, je moeder kennende.
Slavernij is inderdaad minder erg dan moord en het verkrachten van kinderen. Maar dat laatste is er bij jou waarschijnlijk van kinds af aan letterlijk ingestampt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de uitvinders van de slavernij.
Maar daar ben jij wsl alleen maar voorstander van/
Al die Grieken lijkten op elkaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee klopt, de gelijkenis met m'n vader is verder puur toeval..
Hebben ook een kleurtje!! Die tellen niet bij onze huisxenofoob.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
En dan heb ik nog geeneens Indonesie bekeken.
jij begon met zwaaien..quote:
Ja, want slaven werden niet verkracht en vermoord.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Slavernij is inderdaad minder erg dan moord en het verkrachten van kinderen. Maar dat laatste is er bij jou waarschijnlijk van kinds af aan letterlijk ingestampt.
Ah, en daar mogen we het ook niet over heben, want het overkwam jou?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
moord en het verkrachten van kinderen.
Ik meen me toch te herinneren dat de oude Grieken ook al slaven hadden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want slaven werden niet verkracht en vermoord..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat je terug mag zwaaien?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat de oude Grieken ook al slaven hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |