Is dat een doodsbedreiging aan hun adres? De AIVD schijnt daar redelijk serieus mee om te springen namelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ook niet lang meer.
Kenkerlijerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Integrity het volgende:
[..]
Sta je al op de telex?
Psstt... jongens... we hebben hem voor het laatst op FoK! gezien.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
De hele tijd kanker zeg om stoer te doen
Totally n00b
Dan schrijf mij ook maar op. Ik weet zeker dat ze dood gaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is dat een doodsbedreiging aan hun adres? De AIVD schijnt daar redelijk serieus mee om te springen namelijk.
Het staat niet in de Van Dale en is dus geen Nederlandse afkorting.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
EQ is je emotionele intelligentie.
Dat bestaat wel, dumb fuck.
wat een enorm zwaktebod..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het staat niet in de Van Dale en is dus geen Nederlandse afkorting.
Binnenkort?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan schrijf mij ook maar op. Ik weet zeker dat ze dood gaan.
Emotionele intelligentie, iets wat er bij jou ontbreekt als je op die manier reageert.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Sukkel, jawel.
Sociale intelligentie heet zoiets.
Dus iets dat niet in de Van Dale staat, bestaat niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee, sorry.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is dat een doodsbedreiging aan hun adres? De AIVD schijnt daar redelijk serieus mee om te springen namelijk.
En omdat er 't geen Nederlandse afkorting is, bestaat het niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Kap nou es met je gekenker man.![]()
Dat is weer iets heel anders inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Sukkel, jawel.
Sociale intelligentie heet zoiets.
zijn algemeen lag binnen handbereik..het was de ontwikkeling die em de das omdeed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dus iets dat niet in de Van Dale staat, bestaat niet?
Je moest het trouwens ook echt opzoeken? Je algemene ontwikkeling lag nog thuis?
Jezus jij bent echt een stakker zeg..hou de eer aan jezelf en ga naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gabbers nu ook hequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik ben geen Moslim..
Het heet in het Nederlands ook gewoon EQ hoor. Dat jij dat niet weet wil niet zeggen dat het fout is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geeft niet, iemand die als 'links' te boek staat pakken ze ook wel aan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik ben geen Moslim..
Kom kom kom, onderontwikkeling is nog steeds ontwikkeling.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Laton het volgende:
[..]
zijn algemeen lag binnen handbereik..het was de ontwikkeling die em de das omdeed.
Hey baklapquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Baklap het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een stakker zeg..hou de eer aan jezelf en ga naar bed.
Het is geen Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het heet in het Nederlands ook gewoon EQ hoor. Dat jij dat niet weet wil niet zeggen dat het fout is.
Waarheid als een koequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Kom kom kom, onderontwikkeling is nog steeds ontwikkeling.
Ja, Marijnessen houden ze ook constant in de gaten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geeft niet, iemand die als 'links' te boek staat pakken ze ook wel aan.
Wat te pakken!!!!??quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Pssttt... hebbie m al te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan moet jij er niks van hebben he!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is geen Nederlands.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wat te pakken!!!!??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar heb jij het nu over dan?
staat dat wel in de van dale? anders dan hoeft het van mij niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Kom kom kom, onderontwikkeling is nog steeds ontwikkeling.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
En dan moet jij er niks van hebben he!
Het staat voor emotiequotiënt en dat is gewoon Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is geen Nederlands.
Die uit geen doodsbedreigingen richting Wilders en Verdonk. Daggla wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ja, Marijnessen houden ze ook constant in de gaten.
Bestaat ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat voor emotiequotiënt en dat is gewoon Nederlands..
Verdonk jaagt er ook zat de dood in. Maar dat maakt niet uit, dat is een Nederlander.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die uit geen doodsbedreigingen richting Wilders en Verdonk. Daggla wel.
Look at the brains on that guy..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat voor emotiequotiënt en dat is gewoon Nederlands..
Maar Verdonk betrap je niet op het uitspreken van schuttingtaalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Verdonk jaagt er ook zat de dood in. Maar dat maakt niet uit, dat is een Nederlander.
Wat ben je toch een kansloze rukker dat je het hierop moet gooien zeg. Je bent echt een klootzak van het zuiverste water, emigreer in vredesnaam ! Of eet veel kankerverwekkende produkten ofzo.quote:
Ja denk je nou echt dat ik dat krijg, das toch voor sukkelsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over dan?
Zeik nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kansloze rukker dat je het hierop moet gooien zeg. Je bent echt een klootzak van het zuiverste water, emigreer in vredesnaam ! Of eet veel kankerverwekkende produkten ofzo.
Ik zei alleen dat we met een beetje geluk gauw van ze af zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die uit geen doodsbedreigingen richting Wilders en Verdonk. Daggla wel.
Wat wil je dan? Een leuk cadeautje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja denk je nou echt dat ik dat krijg, das toch voor sukkels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |