In mijn kringen misschien niet nee. Ik lig er ook geen seconde wakker van als jouw hele famile vannacht nog levend verbrand. Maar je zou eens rekening kunnen houden met de mensen om je heen die je wel iets kunnen verrotten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.
Wel als iemand een verwensing naar je hoofd slingert in de trant van 'ik hoop dat je verongelukt' net op het moment dat je in de auto stapt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef l3laster het volgende:
Mja ik vind het soms ook overdreven, iemand die constant kanker roept kan er best rekening mee houden als die het WEET dat mensen er moeite mee hebben...
maar om telkens die discussie te starten... mijn beste vriend is verongelukt door een auto... moet ik nou iedereen die het woord auto zegt zeggen dat het mij er aan doet herinneren???
rot toch op....
het is maar een krachterm meer niet
Lukt dat nog een beetje dan? Vuilnis ophalen terwijl je strak staat van de dope?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk.
Gelukkig krijg ik van m'n baas alle ruimte om ook tijdens m'n werk te basen. M'n werk lijdt er gelukkig niet onder..
Hoe weinig kan een mens iets interesseren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Het leuke is nog dat die mensen jou waarschijnlijk een domme kneus vinden omdat je dat soort termen gebruikt en jij hebt het niet eens in de gaten.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.
Ja, gaat prima. Meestal blijf ik gewoon in de truck zitten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Lukt dat nog een beetje dan? Vuilnis ophalen terwijl je strak staat van de dope?
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.quote:
en weet je hoeveel vrouwen zich benadeelt voelen als je klootzak zegt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet huilen als iemand kanker zegt. Er zijn zat mensen die het net zo erg vinden dat jij tyfus zegt. Alleen ken je die niet.
Maakt het niet minder erg. Echt he, de hypocrieter kan haast niet..
misschien is al die psychedelische schoonheid zelfs wel kankerverwekkend!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.
Ja, en dan als 2 fucked up psycho's on dope al je zwangere vriendinnen aborteren met een kledinghanger.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.
Net als Pim Fortuyn he boy.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Laten we het hopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Laton het volgende:
[..]
misschien is al die psychedelische schoonheid zelfs wel kankerverwekkend!![]()
Jammer dat je dat niet van je moeder hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en dan als 2 fucked up psycho's on dope al je zwangere vriendinnen aborteren met een kledinghanger..
Kinky..
klanmeetquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hopen dat jij in de fik vliegt bij je volgende klanmeet..
ownedquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Net als Pim Fortuyn he boy.
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet van je moeder hebt.![]()
Ik zou niet al teveel vertrouwen op die zintuiglijke waarnemingen van jou.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.
huuuh...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie.quote:
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou niet al teveel vertrouwen op die zintuiglijke waarnemingen van jou.
je vergeet dat ik je zojuist op wetenschappelijke wijze tot kankergezwel heb verheven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie.Ik weet best dat Fortuyn een nicht was hoor en het boeit me totaal niet.
Je bent wel heel erg homo gefixeerd he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Dr.Daggle je hebt dadelijk een hele orgie bij elkaar met al die geile fanboys van je!
En dat hij dood is, wat vind je daar van?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie.Ik weet best dat Fortuyn een nicht was hoor en het boeit me totaal niet.
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor..
Erg jammer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
En dat hij dood is, wat vind je daar van?
Ik doelde niet alleen op de mensen in dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijnWat dat betreft hecht ik toch IETS meer waarde aan hoe mensen die ik IRL ken over mij denken. Maar dat zegt jou natuurlijk weer helemaal niks.
slecht gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijnWat dat betreft hecht ik toch IETS meer waarde aan hoe mensen die ik IRL ken over mij denken. Maar dat zegt jou natuurlijk weer helemaal niks.
Nee ook nog wat andere Fokkers! Hahahahahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik doelde niet alleen op de mensen in dit topic..
Ik hoorde dat nummer gisteren en dacht: zingen ze dat echt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
"I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer!".
voorlopig kunnen we in ieder geval vaststellen dat de mensen die je online kennen, jou allemaal een hypocriete zak vinden, die haat en onverdraagzaamheid promoot en het eq heeft van een aardappel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja we hebben Verdonk, Wilders en nog vele andere..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Mh, ik ben er eigenlijk best blij mee.
eqquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:
[..]
voorlopig kunnen we in ieder geval vaststellen dat de mensen die je online kennen, jou allemaal een hypocriete zak vinden, die haat en onverdraagzaamheid promoot en het eq heeft van een aardappel.![]()
dat mensen jou irl aardig vinden lijkt me onmogelijk. je bent het namelijk niet.
ah het wilders woord is gevallen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja we hebben Verdonk, Wilders en nog vele andere..
Ja, en nog vele anderen die zo ontzettend veel hebben bereikt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sta je al op de telex?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah
@ Maikuuuul styloooo: Kankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
![]()
![]()
![]()
Bestaat niet sukkel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Laton het volgende:
[..]
eq ja kneus..zoek het maar eens op.
Met een beetje geluk ook niet lang meer.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ja, en nog vele anderen die zo ontzettend veel hebben bereikt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |