abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34225248
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.
In mijn kringen misschien niet nee. Ik lig er ook geen seconde wakker van als jouw hele famile vannacht nog levend verbrand. Maar je zou eens rekening kunnen houden met de mensen om je heen die je wel iets kunnen verrotten.

Het leuke is nog dat die mensen jou waarschijnlijk een domme kneus vinden omdat je dat soort termen gebruikt en jij hebt het niet eens in de gaten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34225263
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:28 schreef l3laster het volgende:
Mja ik vind het soms ook overdreven, iemand die constant kanker roept kan er best rekening mee houden als die het WEET dat mensen er moeite mee hebben...

maar om telkens die discussie te starten... mijn beste vriend is verongelukt door een auto... moet ik nou iedereen die het woord auto zegt zeggen dat het mij er aan doet herinneren???

rot toch op....

het is maar een krachterm meer niet
Wel als iemand een verwensing naar je hoofd slingert in de trant van 'ik hoop dat je verongelukt' net op het moment dat je in de auto stapt.
Daar gaat het om dat het woord alleen al kwetsend is, op Fok praat ik er nooit over maar ik heb het van redelijk dichtbij meegemaakt, als ik iemand het woord hoor zeggen raak ik er niet door uit balans.
Ik denk slechts 'ach jongen (of meisje) je weet niet half wat kanker in houdt en ik hoop dat dat zo blijft'.
Een heer met stijl
pi_34225286
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, verschrikkelijk.
Gelukkig krijg ik van m'n baas alle ruimte om ook tijdens m'n werk te basen. M'n werk lijdt er gelukkig niet onder. .
Lukt dat nog een beetje dan? Vuilnis ophalen terwijl je strak staat van de dope?
Scheren is voor schapen!
pi_34225289
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:

Het leuke is nog dat die mensen jou waarschijnlijk een domme kneus vinden omdat je dat soort termen gebruikt en jij hebt het niet eens in de gaten.
Hoe weinig kan een mens iets interesseren. .
-
pi_34225305
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Dan lijkt het mij ook vrij normaal dat het mij geen kloten interesseerd wie er in jouw kringen dood is.
underground forever baby
pi_34225307
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Lukt dat nog een beetje dan? Vuilnis ophalen terwijl je strak staat van de dope?
Ja, gaat prima. Meestal blijf ik gewoon in de truck zitten.
-
pi_34225308
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, dat ook ja. .
Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:59:37 #108
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34225327
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar dan niet huilen als iemand kanker zegt. Er zijn zat mensen die het net zo erg vinden dat jij tyfus zegt. Alleen ken je die niet.
Maakt het niet minder erg. Echt he, de hypocrieter kan haast niet. .
en weet je hoeveel vrouwen zich benadeelt voelen als je klootzak zegt?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_34225371
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jullie zijn het lekker eens. Misschien kun je tijdens je volgende psychedelische ervaring fantaseren dat jullie aan elkaars billetjes mogen zitten.
misschien is al die psychedelische schoonheid zelfs wel kankerverwekkend!
underground forever baby
pi_34225382
quote:

[..]

Ja, en dan als 2 fucked up psycho's on dope al je zwangere vriendinnen aborteren met een kledinghanger. .
Kinky. .
-
pi_34225392
quote:

[..]

Net als Pim Fortuyn he boy.
Jacking jerk met sterke taal.
pi_34225399
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Laton het volgende:

[..]

misschien is al die psychedelische schoonheid zelfs wel kankerverwekkend!
Laten we het hopen
pi_34225443
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, en dan als 2 fucked up psycho's on dope al je zwangere vriendinnen aborteren met een kledinghanger. .
Kinky. .
Jammer dat je dat niet van je moeder hebt.
pi_34225454
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Laten we het hopen
Hopen dat jij in de fik vliegt bij je volgende klanmeet. .
-
pi_34225470
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hopen dat jij in de fik vliegt bij je volgende klanmeet. .
klanmeet
pi_34225483
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Net als Pim Fortuyn he boy.
owned
underground forever baby
pi_34225484
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jammer dat je dat niet van je moeder hebt.
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.
-
pi_34225502
quote:

[..]

Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, maar eigenlijk ben je al een soort miskraam.
Ik zou niet al teveel vertrouwen op die zintuiglijke waarnemingen van jou.
pi_34225522
quote:

[..]

huuuh...

straks gaat die genetische hoop onzinnigheid zicht voortplanten...kanker is eigenlijk gewoon cellen die zich ongewenst voortplanten..bij deze roep ik american nightmare uit tot kankergezwel dat desnoods met chemicalien en straling bestreden moet worden!
underground forever baby
pi_34225539
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:02 schreef Laton het volgende:

[..]

owned
Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie. Ik weet best dat Fortuyn een nicht was hoor en het boeit me totaal niet.
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:04:36 #121
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34225555
slowchat, slotje
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_34225557
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik zou niet al teveel vertrouwen op die zintuiglijke waarnemingen van jou.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor. .
-
pi_34225574
Dr.Daggle je hebt dadelijk een hele orgie bij elkaar met al die geile fanboys van je!
pi_34225581
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nog zo'n stumperd die alleen af en toe 'goedzo!' 'goed gezegd' kan zeggen in een discussie. Ik weet best dat Fortuyn een nicht was hoor en het boeit me totaal niet.
je vergeet dat ik je zojuist op wetenschappelijke wijze tot kankergezwel heb verheven.
underground forever baby
pi_34225595
quote:
Dr.Daggle je hebt dadelijk een hele orgie bij elkaar met al die geile fanboys van je!
Je bent wel heel erg homo gefixeerd he? .
-
pi_34225601
quote:

[..]

En dat hij dood is, wat vind je daar van?
pi_34225612
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor. .
Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijn Wat dat betreft hecht ik toch IETS meer waarde aan hoe mensen die ik IRL ken over mij denken. Maar dat zegt jou natuurlijk weer helemaal niks.
pi_34225630
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

En dat hij dood is, wat vind je daar van?
Erg jammer.
pi_34225631
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee maar kijk eens WIE het precies met je eens zijn Wat dat betreft hecht ik toch IETS meer waarde aan hoe mensen die ik IRL ken over mij denken. Maar dat zegt jou natuurlijk weer helemaal niks.
Ik doelde niet alleen op de mensen in dit topic. .
-
pi_34225643
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Erg jammer.
Lekker voor je .
-
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:06:30 #131
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_34225644
quote:

[..]

slecht gezegd
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_34225653
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik doelde niet alleen op de mensen in dit topic. .
Nee ook nog wat andere Fokkers! Hahahahahahaha Dat zegt veel!!!11
pi_34225661
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Erg jammer.
Mh, ik ben er eigenlijk best blij mee.
pi_34225685
Kom zeg, als je schuttingtaal gebruikt dan ben je gewoon niet in staat om jezelf houding aan te meten. Wat mij betreft, scheld maar een eind raak. Dan weet ik zeker dat ik wat minder concurrentie krijg .
pi_34225687
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
"I'm serious as cancer when I say rhythm is a dancer!"

.
Ik hoorde dat nummer gisteren en dacht: zingen ze dat echt?
pi_34225697
quote:

[..]

voorlopig kunnen we in ieder geval vaststellen dat de mensen die je online kennen, jou allemaal een hypocriete zak vinden, die haat en onverdraagzaamheid promoot en het eq heeft van een aardappel.

dat mensen jou irl aardig vinden lijkt me onmogelijk. je bent het namelijk niet.
underground forever baby
pi_34225706
Kanker.
Unspoken words were understood
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:07:48 #138
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_34225711
Het lijkt wel een Nederlandse nightmare, zo kut ben je.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_34225717
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Mh, ik ben er eigenlijk best blij mee.
Ach ja we hebben Verdonk, Wilders en nog vele andere..
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:08:04 #140
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_34225722
Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah

@ Maikuuuul styloooo: Kankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

pi_34225742
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Laton het volgende:

[..]

voorlopig kunnen we in ieder geval vaststellen dat de mensen die je online kennen, jou allemaal een hypocriete zak vinden, die haat en onverdraagzaamheid promoot en het eq heeft van een aardappel.

dat mensen jou irl aardig vinden lijkt me onmogelijk. je bent het namelijk niet.
eq
pi_34225756
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

ah het wilders woord is gevallen.
underground forever baby
pi_34225757
Kankah hoerah!
Unspoken words were understood
pi_34225764
quote:

[..]

Ja, en nog vele anderen die zo ontzettend veel hebben bereikt. .
pi_34225769
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

eq
eq ja kneus..zoek het maar eens op.
underground forever baby
pi_34225794
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah Kankah

@ Maikuuuul styloooo: Kankuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

Sta je al op de telex?

Psstt... jongens... we hebben hem voor het laatst op FoK! gezien.
pi_34225799
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Laton het volgende:

[..]

eq ja kneus..zoek het maar eens op.
Bestaat niet sukkel.
pi_34225808
quote:

[..]

Met een beetje geluk ook niet lang meer.
-
  donderdag 19 januari 2006 @ 00:10:25 #149
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34225820
De hele tijd kanker zeg om stoer te doen

Totally n00b
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34225827
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Ja, en nog vele anderen die zo ontzettend veel hebben bereikt. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')