Dat zegt je oma jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn moeder is volbloed Nederlandse hoor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
fijn om te horen wat je van me denkt![]()
Ah is het dan zo'n Nederlandse snol die zich heeft laten palen door zo'n vieze behaarde knoflookstinkgriek..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn moeder is volbloed Nederlandse hoor.
Gelukkig hebben de Nederlanders een veel indrukwekkendere geschiedschrijving dan de Grieken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Liever een crackhoer dan een griekse spuitslet.
Mooi toch! Daarna lekker pittenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Oosthoek het volgende:
Dat dit topic de kans krijgt om vol te raken
nee liever niet, ik ga niet graag om met mensen die me onderschatten. Maar het was me een genoegenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Integrity het volgende:
[..]
Graag gedaan, jongeman. Kom gerust eens terug
We hebben in ieder geval niet een historie van volkerenmoord en pedofilie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de Nederlanders een veel indrukwekkendere geschiedschrijving dan de Grieken..
Mijn vader is niet zo behaard, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah is het dan zo'n Nederlandse snol die zich heeft laten palen door zo'n vieze behaarde knoflookstinkgriek..
Ja ja, je mag niet met ziektes gooien maar je mag wel een complete nationaliteit verrot schelden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah is het dan zo'n Nederlandse snol die zich heeft laten palen door zo'n vieze behaarde knoflookstinkgriek..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee liever niet, ik ga niet graag om met mensen die me onderschatten. Maar het was me een genoegen
Nee, wij verkochten ze alleen maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
historie van volkerenmoord
Nee, de uitvinders van de slavernij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval niet een historie van volkerenmoord en pedofilie.
Dan zal het je echte vader wel niet zijn, je moeder kennende.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn vader is niet zo behaard, eigenlijk.
GMTAquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Nee, wij verkochten ze alleen maar..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de uitvinders van de slavernij.
Maar daar ben jij wsl alleen maar voorstander van/
Nee klopt, de gelijkenis met m'n vader is verder puur toeval.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan zal het je echte vader wel niet zijn, je moeder kennende.
Slavernij is inderdaad minder erg dan moord en het verkrachten van kinderen. Maar dat laatste is er bij jou waarschijnlijk van kinds af aan letterlijk ingestampt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de uitvinders van de slavernij.
Maar daar ben jij wsl alleen maar voorstander van/
Al die Grieken lijkten op elkaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee klopt, de gelijkenis met m'n vader is verder puur toeval..
Hebben ook een kleurtje!! Die tellen niet bij onze huisxenofoob.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:40 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
En dan heb ik nog geeneens Indonesie bekeken.
jij begon met zwaaien..quote:
Ja, want slaven werden niet verkracht en vermoord.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Slavernij is inderdaad minder erg dan moord en het verkrachten van kinderen. Maar dat laatste is er bij jou waarschijnlijk van kinds af aan letterlijk ingestampt.
Ah, en daar mogen we het ook niet over heben, want het overkwam jou?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
moord en het verkrachten van kinderen.
Ik meen me toch te herinneren dat de oude Grieken ook al slaven hadden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want slaven werden niet verkracht en vermoord..
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat je terug mag zwaaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |