quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te bedreigen he malloot.![]()
Heaumeau![]()
![]()
![]()
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amerika is een soort kankergezwel van moeder Aarde.
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?
Nou ja ik vind je eigenlijk ook maar een irritant gezwel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?
gebruik je het nou zelf ook als versterking???quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.
Nou.. dat ben ik niet met je eens hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Laton het volgende:
[..]
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.![]()
Ik bedoelde heel Fok, niet alleen hemzelf en z'n kleine bruine kontekruipertje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Laton het volgende:
[..]
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.![]()
Ja, je vriendje Bush dus ook hequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.
Als vergelijking, niet als krachtterm.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Pat-man het volgende:
[..]
gebruik je het nou zelf ook als versterking???
![]()
Wie is er nou weer blij met z'n opblaaspopquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hohomo, merry Christmas.. look what santa brought for you...
Psssttt... hij is blij met zn opblaaspop, pak m!
JA HIER! Daar heb je het al! Een verkapt politiek agenda! Zie je nou wel!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Kankergezwellen zijn overigens niet slecht. Als ze op Wilders zouden zitten.
Bush is niet Amerika, dan is NL net zo'n kankergezwel want JPtje is bush z'n holmaatjequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je vriendje Bush dus ook he.
En uiteraard iedereen die wel eens drinkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je vriendje Bush dus ook he.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wie is er nou weer blij met z'n opblaaspop![]()
Volgens mij spoor je niet met al die intellectuele homotrekjes van je![]()
![]()
Het favoriete argument van de junk, mensen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En uiteraard iedereen die wel eens drinkt..
Ik had het over het feit dat Dubya zelf ook niet vies was van een witte neus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Bush is niet Amerika, dan is NL net zo'n kankergezwel want JPtje is bush z'n holmaatje
Begin je weer over zijn moeder?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En uiteraard iedereen die wel eens drinkt..
Smaakt naar bierquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedenk me net dat ik ben vergeten hoe kindercola smaakt
Officieel gezien is drank gewoon een drug hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het favoriete argument van de junk, mensen.![]()
Dat was toch een crackhoerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Begin je weer over zijn moeder?!
Hmm hmm... ja... oke...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:33 schreef Fugie het volgende:
kanker is toch een nederlands woord, waarom zou ik dat niet mogen zeggen
omdat iemand misschien nare gedachte erbij heeft, maar dat kan met zoveel woorden zijn. Moet ik eerst iedereen vragen of ze goed vinden wat ik zeg![]()
Je kan het natuurlijk ook gewoon negeren als je toch van mening bent dat mensen die kanker roepen dom zijn, bedoel waar maak jij je dan druk over ? Andere domme mensen die je niet kent, heb je niets beters te doen ofzo
Liever een crackhoer dan een griekse spuitslet.quote:
Ja daar heeft ie jequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Liever een crackhoer dan een griekse spuitslet.
Mijn moeder is volbloed Nederlandse hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Liever een crackhoer dan een griekse spuitslet.
waar?quote:
fijn om te horen wat je van me denktquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hmm hmm... ja... oke...
Het spijt me, jongeman. U bent dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |