Ik ben blij dat je hier in dit topic bent, want je bent een sprekend voorbeeld voor de groep mensen die het betreffend woord graag gebruiken omdat ze te dom zijn om zich in normaal Nederlands te uiten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kansloze rukker dat je het hierop moet gooien zeg. Je bent echt een klootzak van het zuiverste water, emigreer in vredesnaam ! Of eet veel kankerverwekkende produkten ofzo.
Kanker zou mooi zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens zou ik het niet erg vinden als ze dood zouden gaan, maar dat terzijde.
Een druipahquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een leuk cadeautje?![]()
ik ben juist geen sprekend voorbeeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier in dit topic bent, want je bent een sprekend voorbeeld voor de groep mensen die het betreffend woord graag gebruiken omdat ze te dom zijn om zich in normaal Nederlands te uiten.
Geeft niet dat je het niet snapt hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Laton het volgende:
[..]
ik ben juist geen sprekend voorbeeld.
Ah, vandaar dat je Fortuyn wel okay vond. Hij zorgde voor je inkomen. Marocboy.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier in dit topic bent, want je bent een sprekend voorbeeld voor de groep mensen die het betreffend woord graag gebruiken omdat ze te dom zijn om zich in normaal Nederlands te uiten.
van zijn helden..de amerikanen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens staat IRL als afkorting ook niet in de Dikke..
Waarom gebruik je die dan wel?.
Oquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Pat-man het volgende:
hela hola kinderebola, is alleen voor kinderen...
Het is Engels en geen Nederlands.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens staat IRL als afkorting ook niet in de Dikke..
Waarom gebruik je die dan wel?.
Ook niet Nederlands he...
idem.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geeft niet dat je het niet snapt hoor.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:21 schreef Laton het volgende:
[..]
laat me nou, ik heb het naar mijn zin zo.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Wat lul je nou man das al lang geweest idioot.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je Fortuyn wel okay vond. Hij zorgde voor je inkomen. Marocboy.
probeerde ff aan 't niveau hier te tippen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
O
dacht je ook ff wat te mogen zeggen?
Wat ben je gay?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zeg wil je nu een druiper of niet?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef Pat-man het volgende:
[..]
probeerde ff aan 't niveau hier te tippen!
Ik dacht dat we na de dood van Fortuyn ook van de zeik van die minderheid af waren, maar net als bij het sluiten van Napster kreeg je allemaal van die splintergroeperingen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We blijven maar nieuwe dieptepunten bereiken in dit topic.
EQ is Nederlands. Maar dat ken je niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is Engels en geen Nederlands.
Heb je ze al ingenomen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Pat-man het volgende:
dikke lol zo'n forum
denk dat AN zo langzamerhand wel wat kalmeringspilletjes kan nemen
EQ is uit de VS komen overwaaien...midden jaren '90.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is Engels en geen Nederlands.
Jouw aanwezigheid is een groot dieptepunt, maar dat zie je zelf dan weer niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We blijven maar nieuwe dieptepunten bereiken in dit topic.
Nederlandsch van de bovenste planck. Hulde.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Toch maar weer een stormlooptopic geworden. Kijken jullie niet voor mekaar, he paupertjes.
Ik doe nie anders...quote:
Oke je hebt gelijk, nu weer ontopic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
EQ is Nederlands. Maar dat ken je niet.
Vervolgens ga je huilen dat het niet in de Dikke staat en dus geen Nederlands is.
In de OP gebruik je zelf ook een niet Nederlandse afkorting.
Overigens is iets als EQ gewoon algemene kennis hoor. Dat het in jouw ogen niet Nederlands is (wat wel zo is, maar dat terzijde) maakt het niet minder triest dat je niet wist wat het was,.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
EQ is uit de VS komen overwaaien...midden jaren '90.
En kanker is ingeburgerd.
Je zit me gewoon te bedreigen he malloot.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Be careful what you wish for... it might come true
ben je d'r wel eens geweest?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amerika is een soort kankergezwel van moeder Aarde.
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is een groot dieptepunt, maar dat zie je zelf dan weer niet.
Je bent hier net zo gewenst als kanker.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te bedreigen he malloot.![]()
Heaumeau![]()
![]()
![]()
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Amerika is een soort kankergezwel van moeder Aarde.
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?
Nou ja ik vind je eigenlijk ook maar een irritant gezwel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je namens heel Fok kunt spreken he?
gebruik je het nou zelf ook als versterking???quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.
Nou.. dat ben ik niet met je eens hoor...quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Laton het volgende:
[..]
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.![]()
Ik bedoelde heel Fok, niet alleen hemzelf en z'n kleine bruine kontekruipertje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Laton het volgende:
[..]
het is bizar maar hij doet het...en het klopt.![]()
Ja, je vriendje Bush dus ook hequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En drugsgebruikers zijn een kankergezwel van de maatschappij.
Als vergelijking, niet als krachtterm.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Pat-man het volgende:
[..]
gebruik je het nou zelf ook als versterking???
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |