quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Tyfus en schurft ga je niet dood aan.
Ik had zoveel dingen niet gezegd, toch wist jij ze mij te vertellen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat je inderdaad tot de 'domme groep' behoort. Bovenstaande heb ik namelijk nooit gezegd.
Dat sloeg op de vergelijking met iemand pesten op de basisschool. En nee, ik ben niet gepest, maar ik weet wel wat het aan kan richten bij iemand. Heeft dus niks te maken met het woord 'kanker'. Lees eens lezen man.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
IEMANDS LEVEN VERPESTEN ZEGT HIJ!!!
Hoeveel mensen ken je die aan tyfus dood zijn gegaan dan? Wie is hier nou de sukkel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Nee aan de tyfus is nog nnnnnnooooooooooooit iemand dood gegaan!
Sukkel.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet gepest, maar ik weet wel wat het aan kan richten bij iemand.
Je hebt genoeg gezegd. Je gebruikt het woord kanker IRL en je ligt er niet wakker van om andere mensen ermee te beledigen, wiens moeder eraan is overleden, blijkbaar ook niet bij vrienden, kennissen etc..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Ik had zoveel dingen niet gezegd, toch wist jij ze mij te vertellen.
Reflectie.
5, hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je die aan tyfus dood zijn gegaan dan? Wie is hier nou de sukkel.
Sorry ik wist niet dat je in donker Afrika woonde.quote:
Iets harder je best doen om intelligent uit de hoek te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]!
Ga maar naar bedje toe jongen.
Natuurlijk, cd-homo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles goed kankerlijer?
Oh leuk, de junkies zijn ook weer wakker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles goed kankerlijer?
Daar hoef ik mijn best echt niet voor te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Iets harder je best doen om intelligent uit de hoek te komen.
Daar is m'n betovergrootvader nog aan gestorven. Een beetje respect jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat sloeg op de vergelijking met iemand pesten op de basisschool. En nee, ik ben niet gepest, maar ik weet wel wat het aan kan richten bij iemand. Heeft dus niks te maken met het woord 'kanker'. Lees eens lezen man.
"Ze gebruiken drugs! Op de brandstapel!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh leuk, de junkies zijn ook weer wakker.![]()
Ik denk het niet. Al die domme figuren hebben nu (ongewild) toch weer eens nagedacht over hoe dom het eigenlijk is om de term te pas en te onpas te gebruiken. Al zullen ze het hier altijd ontkennen uiteraard, maar dat zit in de aard van het beestje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef Laton het volgende:
je bereikt het tegenovergestelde met je stomme janktopic AN ..
De gezusters M. & A. Frank zijn beiden overleden aan tyfus. Niet dat ik ze zo goed ken hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken je die aan tyfus dood zijn gegaan dan? Wie is hier nou de sukkel.
het kan dus wel degelijk dodelijk zijn... Eerst ff nadenken voordat je gaat schelden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar weer druk maken over buitenlanders en abortus, dan leven wij intussen verder in de echte mensenwereld, okay?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh leuk, de junkies zijn ook weer wakker.![]()
De ziekte is hier goed te behandelen en dus niet dodelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef bas-beest het volgende:
[..]
het kan dus wel degelijk dodelijk zijn... Eerst ff nadenken voordat je gaat schelden...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyfus
Dat waren joden. Die tellen niet mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De gezusters M. & A. Frank zijn beiden overleden aan tyfus. Niet dat ik ze zo goed ken hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |