byebyequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:53 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ga van de week toch maar eens een paar keer de uitzending bekijken, dat gelurk hier heeft me nieuwsgierig gemaakt...
Tot later allemaal!![]()
Viola wordt dan maatje 32quote:goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
Deur op slot en temperatuur op 100quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank.. je moet er toch niet aan denken dat ze ook echt de sauna ingaat...
Die trapt zo die deur openquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Deur op slot en temperatuur op 100
ik mis haar ook..............als kiespijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
mis lieske toch wel heel erg en haar![]()
![]()
handjes
quote:
Tsja dat is ook wijnquote:
Open er een topic over... "Wie mist Lieske nog meer" Maar verveel ons hier niet met die irritante zooi van je over die studentensnol, BB5 is afgelopen. Dit is BBH.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
mis lieske toch wel heel erg en haar![]()
![]()
handjes
Welkom in de wereld van de regie... die gewoon ook de streams voor een uur op de tuin zetquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, dan zijn ze onder ons en dan laat de regie het compleet afweten![]()
Is al sinds het begin van HBB, regie is kwa streams dubbel achteruitgegaan vergeleken met BB5, er is bijna altijd één stream die continu opslot staat (voorheen de kuipstoeltjes stand)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Man, dan zijn ze onder ons en dan laat de regie het compleet afweten![]()
laat haar onder het stof blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske met![]()
![]()
handjes blond studente groningen lang van stof
Nou ik meer ditquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik mis haar ook..............als kiespijn
Ow ja, zij die zonder één enkele euro het huis verlietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske met![]()
![]()
handjes blond studente groningen lang van stof
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Open er een topic over... "Wie mist Lieske nog meer" Maar verveel ons hier niet met die irritante zooi van je over die studentensnol, BB5 is afgelopen. Dit is BBH.
Elk nadeel heb zun voordeel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoveel ineens afvallen is niet gezond
Dit zijn echt uitzendkrachten. Wat zeg ik, het zijn stagiair(e)s.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is al sinds het begin van HBB, regie is kwa streams dubbel achteruitgegaan vergeleken met BB5, er is bijna altijd één stream die continu opslot staat (voorheen de kuipstoeltjes stand)
Jij kan het wetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:59 schreef Athalon het volgende:
Zorba de Griek ????????? dat is 40 jaar oud
*schop*quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoveel ineens afvallen is niet gezond
*auw*quote:
Het zou met niet verbazen dat de regie onderbezet is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit zijn echt uitzendkrachten. Wat zeg ik, het zijn stagiair(e)s.
Eenschquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Gert blijft maar positief. Diepe respect voor deze man.
[afbeelding]
quote:
Belachelijk toch, als je zo met een programma uitpakt. Minachting voor de streamers ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen dat de regie onderbezet is.
Of ze doen het gewoon bewustquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen dat de regie onderbezet is.
Ik denk ieder cdquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zijn dat nou speciale CD's die in die piano moeten of kan er elke willekeurige CD in?
Je moet eens praten met Coos, die heeft er ook eentje. Maar die is meestal heel erg laat hier en ik gok dat HBB 'm voor geen meter boeit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:01 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb er nog op gedanst met de rollator
![]()
Ik hoorde net dat het toch speciale CD's zijnquote:
Je hebt helemaal gelijk het is een totale aanfluiting die streams.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Belachelijk toch, als je zo met een programma uitpakt. Minachting voor de streamers ook![]()
Wat vinden we trouwens van Caroline Tensen? Ik word stapelgek van dat maar-het-is-voor-de-sieluge-kindjus-hoofd van d'r![]()
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of ze doen het gewoon bewust
Ze moeten natuurlijk wel altijd iets verzamelen voor uitzending maar laten dat gewoon niet zien op de streams![]()
Zou ik ook wel willen hebben... maar denk niet dat ze goedkoop zijnquote:
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk het is een totale aanfluiting die streams.
Zit van tijd tot tijd maar andere dingen te doen
Iets sneller zijn angelquote:
Klopt, daarom zei ik net al dat de kwaliteit verdubbelt is wat betreft achteruitgang, bijna 24/7 staan sowieso 2 streams op de vroegere "kuipstoelen" stand, dat was in BB5 hooguit een paar keer per week, nu is dat iedere dagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Ik ga zo snel als ik kan, maar ik moet ws iemands rollator lenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets sneller zijn angelMaar wel mooie cap
![]()
Tja, en er gebeurd nu bijv. ook iets wat absoluut niet zou mogen worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Hmmm tegenlicht ofzo.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het niet
B garnituurquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Tja, ik heb gelukkig M-cable, bijna altijd nooit geen problemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
moge die knurften van @home even grondig het heen-en-weer krijgen zijnDie verbinding blijft hier stuiteren
De lichtval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?
Haha, je post het net na mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Athalon het volgende:
Mhmmmmmmbij Multikabel geen enkel storing, nog stuiterende beelden
Hoeft ook niet, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De lichtval.
Bong, ik ga niemand mailen, ze vegen bij Talpa hun kont ermee af. Energieverspilling.
Bijna nooit storingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef Athalon het volgende:
Geen storing gehad de afgelopen twee dagen
tuurlijk.. iedereen die fiool aanpakt is een heldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De populariteit van Kelly is hier wel gestegen hè, na het Viool incident
Ik sta ook volledig achter haarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Right onquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. iedereen die fiool aanpakt is een held
quote:
Wel je handen wassen daarna hèquote:
Kelly staat bij mij vanaf het begin erg hoog genoteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Wat danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kelly staat bij mij vanaf het begin erg hoog genoteerd.
De enige waar ik een echte hekel aan heb is Klootviool.
Bart vind ik heel erg arrogante over komen zeker na het kamer incident
Het liefst 3xquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel je handen wassen daarna hè
kamerincidentquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik met zo'n piano zatquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Athalon het volgende:
kelly komt nu nooit meer uit die kamer![]()
![]()
Ik heb járenlang Anastacia niet kunnen aanhoren omdat Kelly haar liedjes alsmaar zong tijdens BB3quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
Moet wel zeggen... Kelly zingt beter dan ik... niet supergoed, maar het klinkt wel.
Die snorremans (steef Schinkel) die gisteren niet mocht blijven slapenquote:
Bart wou gisterenavond niet dat de kamer werd verhuurd.quote:
Dat is snel! En ik had bijna willen gaan zwaaienquote:
ah.. het snorremansincidentquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die snorremans (steef Schinkel) die gisteren niet mocht blijven slapen
O dat... dat was ik alweer vergeten. Ze hebben toch redelijk netjes opgelost vind ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow ja. Dat was helemaal niet arrogant, dat was dom.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart wou gisterenavond niet dat de kamer werd verhuurd.
Om hele vage redenen het scheelde wel 1000 euri
Het is inderdaad een leuk speeltjequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik met zo'n piano zat
Werd trouwens helemaal niet uitgezonden op de reguliere uitzending, daar brachten ze het net als Steef zelf denkt, dat het personeel dus vrij wil hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bart wou gisterenavond niet dat de kamer werd verhuurd.
Om hele vage redenen het scheelde wel 1000 euri
Welk kamerincidentquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
TomTomquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!![]()
En waar ligt Arnhem nou weer![]()
![]()
Dacht je nou echt dat ze het wel zouden laten zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd trouwens helemaal niet uitgezonden op de reguliere uitzending, daar brachten ze het net als Steef zelf denkt, dat het personeel dus vrij wil hebben
Maar ze lieten wel Micky zien die met een duivels glimlachje zei dat ze voor donderdag en vrijdag qua verhuur 'andere plannen' hadden. Zo kwam Bartje er nog goed vanaf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werd trouwens helemaal niet uitgezonden op de reguliere uitzending, daar brachten ze het net als Steef zelf denkt, dat het personeel dus vrij wil hebben
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ze het wel zouden laten zien![]()
![]()
scroll ff wat omhoog lieverdquote:
Ja duh! dat heb ik net gedaan. Nadat ik de vraag stelde dusquote:
Ze zingt best nog wel aardig hoor vind ik...quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja duh! dat heb ik net gedaan. Nadat ik de vraag stelde dus![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okee... dat kan weer leuk worden danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, stream 1 is weer vrijgegeven, nu Bart en Micky in de tuin
Bart doet erg zijn best.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe koppel in de tuin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Doodzonde dat ze vrijdag weg is...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef riri het volgende:
Bart en Micky kunnen wel erg goed met elkaar overweg.....
![]()
Micky de nieuwe Sabine?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef riri het volgende:
Bart en Micky kunnen wel erg goed met elkaar overweg.....
![]()
Bart en Micky ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Het nieuwe koppel in de tuin![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder lezenquote:
Waarom schrijf je niet gewoon 'stunt' ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar zou wel een gave actie zijn geweest (lees: stunt)
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze vrijdag weg is...
Je weet niet wat je er voor terug krijgt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doodzonde dat ze vrijdag weg is...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef riri het volgende:
Bart gaat huilen als ze weg gaat denk ik
Jawel... deze komt toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet niet wat je er voor terug krijgt.
Wat is er anders aan haar nu dan, merk geen verschilquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... deze komt toch?
[afbeelding]
Kelly ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef riri het volgende:
Bart gaat huilen als ze weg gaat denk ik
Slaap lekker Muertequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef Muerte het volgende:
Welterusten allemaal!![]()
Manu, morgen weer koffie?![]()
Die kan nog niet eens een kinderfeestje organiseren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... deze komt toch?
[afbeelding]
Slaap lekker Muertequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef Muerte het volgende:
Dat had ik begrepen vanmorgen... zal het wel mis hebben danquote:
Nu al wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef Muerte het volgende:
wat is dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... deze komt toch?
[afbeelding]
Wie is dat nou weer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jawel... deze komt toch?
[afbeelding]
In de streamverslagen las ik dat dat het vrouwke achter de prive pagina in de telegraafquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen vanmorgen... zal het wel mis hebben dan
fiool blaatte toen wel dat ze zooooooooo hoopte dat Wilma dat zou worden.... maar meer ook niet volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen vanmorgen... zal het wel mis hebben dan
Nee haar egoo is gekwetst, denk dat ze haatdragend is, vind haar wel zo'n typequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef Athalon het volgende:
Volgens mij is viooltje de reprimande van kelly nog niet helemaal kwijt
Micky is leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: zullen we het nu over jouw functioneren hebben?
Micky: Ik functioneer niet meer
Ha Scan... daar istie weerquote:
zoals afgesprokenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef Muerte het volgende:
Yep, morgen vroeg dag.quote:
hey bij... fre.... Scanman is er ook weerquote:
quote:
Muerte slaap lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, morgen vroeg dag.
[afbeelding]
Ben nu echt weg![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
dat mens is nog erger dan lieske
quote:
Ze is gewoon erg emotioneel gevoelig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
Even rustig over Lieskequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
Een vriendin van haar is heel ernstig ziek. Beetje respect hoor, blauwe.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
ik kan haar echt niet meer zielig vinden hoor.... dat mens jankt al om een verkeerd begrepen krantenbericht...quote:
quote:
Truste danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep, morgen vroeg dag.
[afbeelding]
Ben nu echt weg![]()
da's heel lullig voor die vriendin,.. maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze nu zit te jankenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een vriendin van haar is heel ernstig ziek. Beetje respect hoor, blauwe.
Inderdaad aan de enige kant is het zielig maar heeft toch ook iets komischquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die muziek maakt het op één of andere manier ook wel tragi-komisch nu
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef cuall het volgende:
Bart heeft over Mickey gedroomd, iets met zweepjes![]()
![]()
eeh als je net helemaal afgebrand bent door Viool?????quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef teamlead het volgende:
wat heeft ze nu weer???
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan haar echt niet meer zielig vinden hoor.... dat mens jankt al om een verkeerd begrepen krantenbericht...![]()
Dat valt nogal mee alleen moet hij meer op zijn woordenkeus letten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
Let maar niet zo op TL, die is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen sinds hij mod is
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
Geniale beelden dit hoor, met Gert erbij![]()
ja heheh.. ik heb nog liever 10 tanja's en 10 chantals dan 1 viola...quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
nou ik heb liever 10 Kelly's dan 1 Viola
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Unchained melody weet altijd bepaalde gevoelens in mensen los te krijgen
Ik wil 10 ingrids en 10 lieskesquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja heheh.. ik heb nog liever 10 tanja's en 10 chantals dan 1 viola...![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat valt nogal mee alleen moet hij meer op zijn woordenkeus letten.
Hij is de mod en die heeft een voorbeeldfuncitie, ik niet![]()
Wie weetquote:
Ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
`totale BS....
Kelly is een drama-queen die jankt om niks...
Lukt hem ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:46 schreef Athalon het volgende:
Bart denkt dat hij het die 8 weken wel gaat volhouden zo te horen aan zijn plannen
Die Micky heeft haar op dr tanden hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef DaMook het volgende:
Shit micky wil naar binnenDaar zit de rest ook
) En bart mag d'r ook al niet masseren
Wat is dat nou voor een dwaas plan van Bartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef DaMook het volgende:
Is dat niet te moeilijk voor de andereMicky heeft vertrouwen in iedereen
(buiten bart dus
)
Ze is cool. Ze komt daar om te werken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die Micky heeft haar op dr tanden hoorweet precies wat ze wil
Dan deed Roel het toch een stuk beterquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: moet ik jou nog ff masseren? 5 minuten?
Micky: nee, ik ga slapen
Don't push it Bart
Dat heb ik even gemistquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef DaMook het volgende:
Hoorde ik bart nou heel snel het zinnetje "Don't play hard to get" zeggen/zingen
mwah... die had daar ook langer voor nodig dan 1 week hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dn deed Roel het toch een stuk beter
Ze is zeker coolquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is cool. Ze komt daar om te werken.
nofi naar Micky toe hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze is cool. Ze komt daar om te werken.
uit "it's a hard life"quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef DaMook het volgende:
Hoorde ik bart nou heel snel het zinnetje "Don't play hard to get" zeggen/zingen
Ik weet het 80% zeker dat ie dat zei / zong
Ja kloptquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah... die had daar ook langer voor nodig dan 1 week hoor
Ja die sprong gewoon overal bovenop. En viel dan in slaapquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan deed Roel het toch een stuk beter
Jammer dat bart niet meer tijd heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet onaardig hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
nofi naar Micky toe hoor
Ik zeg ook niet dat ik dr niet mag
Nee, die was even de weg kwijt Lieske,Linda of Dido hij had meer keuze dan Bartquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet onaardig hoor![]()
Hoorde jij het ook ?quote:
Mickey heeft veel meer klasse, die gaat dat echt niet toelaten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer dat bart niet meer tijd heeft
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, die was even de weg kwijt Lieske,Linda of Dido hij had meer keuze dan Bart
Gelukkig niet altijd dat was een bedrijfsongelukje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die sprong gewoon overal bovenop. En viel dan in slaap![]()
Zal Holt wel gedaan hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
Rode wijn in de koelkast![]()
stelletje barbaren....
Ja bart's keuze is beperkt tot mickyquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Micky, Lieske, Linda, Dido... Nou, als ik een kerel was, dan wist ik 't welquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Herman Finkers ook uitgenodigd? Incl. zijn nieuwe bankstel?
Want ik zie scanman ineens weer terug. Hij moet natuurlijk z'n image en bankstel aanpassen en dan moet je caps hebben van Finkers in BBH..
Laat me nou evenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Mickey heeft veel meer klasse, die gaat dat echt niet toelaten hoor![]()
Wat je een keuze noemtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bart kan kiezen uit Monique, Fiool, Bonnie of Micky...
Want ik zie scanman ineens weer terug. Hij moet natuurlijk z'n image en bankstel aanpassen en dan moet je caps hebben van Finkers in BBH..
nah, oke..hij kan kiezen tussen Monique en Mickyquote:
waarschijnlijk zijn ze in de war met witte wijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
Rode wijn in de koelkast![]()
stelletje barbaren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |