Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of ze doen het gewoon bewust
Ze moeten natuurlijk wel altijd iets verzamelen voor uitzending maar laten dat gewoon niet zien op de streams![]()
Zou ik ook wel willen hebben... maar denk niet dat ze goedkoop zijnquote:
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk het is een totale aanfluiting die streams.
Zit van tijd tot tijd maar andere dingen te doen
Iets sneller zijn angelquote:
Klopt, daarom zei ik net al dat de kwaliteit verdubbelt is wat betreft achteruitgang, bijna 24/7 staan sowieso 2 streams op de vroegere "kuipstoelen" stand, dat was in BB5 hooguit een paar keer per week, nu is dat iedere dagquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat deden ze bij BB5 heel veel minder.
Ik ga zo snel als ik kan, maar ik moet ws iemands rollator lenenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets sneller zijn angelMaar wel mooie cap
![]()
Tja, en er gebeurd nu bijv. ook iets wat absoluut niet zou mogen worden uitgezondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als een aantal hier de redactie van HBB daarover mailen? Of desnoods Talpa zelf?
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Hmmm tegenlicht ofzo.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien moeten we het maar doen, want echt leuk is het niet
B garnituurquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit zijn BN'ers!!!!! Het neusje van de zalm!!!!!!![]()
Tja, ik heb gelukkig M-cable, bijna altijd nooit geen problemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
moge die knurften van @home even grondig het heen-en-weer krijgen zijnDie verbinding blijft hier stuiteren
De lichtval.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heeft Kelly nou voor vlekken in haar gezicht?
Haha, je post het net na mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:12 schreef Athalon het volgende:
Mhmmmmmmbij Multikabel geen enkel storing, nog stuiterende beelden
Hoeft ook niet, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De lichtval.
Bong, ik ga niemand mailen, ze vegen bij Talpa hun kont ermee af. Energieverspilling.
Bijna nooit storingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef Athalon het volgende:
Geen storing gehad de afgelopen twee dagen
tuurlijk.. iedereen die fiool aanpakt is een heldquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
De populariteit van Kelly is hier wel gestegen hè, na het Viool incident
Ik sta ook volledig achter haarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Right onquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. iedereen die fiool aanpakt is een held
quote:
Wel je handen wassen daarna hèquote:
Kelly staat bij mij vanaf het begin erg hoog genoteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
Wat danquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kelly staat bij mij vanaf het begin erg hoog genoteerd.
De enige waar ik een echte hekel aan heb is Klootviool.
Bart vind ik heel erg arrogante over komen zeker na het kamer incident
Het liefst 3xquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wel je handen wassen daarna hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |